Добавяне на температурен датчик и малък борд
Модератор: Технически модератори
31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- Vlados
- с две лица
-
- Мнения: 2149
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
- Пол: Мъж
- Кара: на задно предаване
Nasic написа:Гонга го сложих отдавна, дрънка добре
Ба*ти темата, откъде я измъкна...

- Nasic
- Манчестър Юнайтед Фен
-
- Мнения: 585
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: София Местожителство: Sir Matt Busby Way, Old Trafford, Manchester M16 0RA
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525d с много кончета
- Мечтае да кара: GT5
- Детайли за колата: Е39
Защото не си се разделил с 20лв. и малко свободно време в Надежда
.

| 89' E34 520i |
| 96' E39 525tds |
| 92' E36 320i turbo |
| 95' E36 316i |
| 97' E39 525tds |
| 02' E39 525d touring |
| 96' E39 525tds |
| 92' E36 320i turbo |
| 95' E36 316i |
| 97' E39 525tds |
| 02' E39 525d touring |
- svetlaka_rs
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 63
- Регистриран на: 18.10.2008
Ами колега от аналогов часовник към среден борд знаеш ли как стават нещата? Купих си за 5лв буксата за средния борд ема към аналоговия отиват три кабела а за буксата са сигурно 20ина. Борда средния го имам, имам и буксата за него. Нямам датчици(нз какви ми трябват) и окабеляване. Ще ти бъда благодарен ако дадеш мнение, както и всички останале ест. Айде със здраве засега 

Живей...мечтай...карай мечтата си...BMW..
--- BMW - марка немски автомобили, които не са пригодени за движение в дясната лента.

--- BMW - марка немски автомобили, които не са пригодени за движение в дясната лента.
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
- NeoPrint
- бай печатар
-
- Мнения: 2207
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds-A
- Мечтае да кара: Е38 728i
Сега звънях тук-там и греда! Някой знае ли откъде може да се купи този термистор??
5 kOhm NTC термистор , B25/100 ~1лв !!!
На мен си ми работи всичко,но някак бавно реагира на промяна. Примерно като излезна от подземния паркинг от към +11 градуса на -4 му трябват поне 3-4 минути да ги отчете. Минава бавно и славно през половин градус докато аз вече съм на километър-два от изхода.
Нали това чудо трябва да отчита светкавично за да предупреждава за заледяване в сенчести,северни завой например!?!
При вас как е?
5 kOhm NTC термистор , B25/100 ~1лв !!!
На мен си ми работи всичко,но някак бавно реагира на промяна. Примерно като излезна от подземния паркинг от към +11 градуса на -4 му трябват поне 3-4 минути да ги отчете. Минава бавно и славно през половин градус докато аз вече съм на километър-два от изхода.
Нали това чудо трябва да отчита светкавично за да предупреждава за заледяване в сенчести,северни завой например!?!
При вас как е?
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
NeoPrint написа:Сега звънях тук-там и греда! Някой знае ли откъде може да се купи този термистор??
5 kOhm NTC термистор , B25/100 ~1лв !!!
На мен си ми работи всичко,но някак бавно реагира на промяна. Примерно като излезна от подземния паркинг от към +11 градуса на -4 му трябват поне 3-4 минути да ги отчете. Минава бавно и славно през половин градус докато аз вече съм на километър-два от изхода.
Нали това чудо трябва да отчита светкавично за да предупреждава за заледяване в сенчести,северни завой например!?!
При вас как е?
Сменя се при промяна на температурата да

Ето от къде го взех аз:
http://www.tme.eu/bg/
Но имай в предвид, че като не е в тялото трябва да го сложиш някъде на завет

- \MITETO\ DSB
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 9.05.2008
- Местоположение: Нови хан София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 525ТДС
- Мечтае да кара: Е 38 Дизел
- Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee
Колеги къде се намира този гонг да видя дали имам че никви звуци не чувам като ми пада температурата. 

- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
- NeoPrint
- бай печатар
-
- Мнения: 2207
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds-A
- Мечтае да кара: Е38 728i
///peter написа:...
Ето от къде го взех аз:
http://www.tme.eu/bg/
Но имай в предвид, че като не е в тялото трябва да го сложиш някъде на завет
Мерси колега

- \MITETO\ DSB
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 9.05.2008
- Местоположение: Нови хан София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 525ТДС
- Мечтае да кара: Е 38 Дизел
- Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee
А как да проверя дали работи че не издава звук кабелите са си на място незнам какво може да му е?///peter написа:На кората над педалите е
NeoPrint написа:Сега звънях тук-там и греда! Някой знае ли откъде може да се купи този термистор??
5 kOhm NTC термистор , B25/100 ~1лв !!!
На мен си ми работи всичко,но някак бавно реагира на промяна. Примерно като излезна от подземния паркинг от към +11 градуса на -4 му трябват поне 3-4 минути да ги отчете. Минава бавно и славно през половин градус докато аз вече съм на километър-два от изхода.
Нали това чудо трябва да отчита светкавично за да предупреждава за заледяване в сенчести,северни завой например!?!
При вас как е?
Здравейте,
колега по принцип отчитането наистина става бавно когато няма движение или като караш по бавничко(поне при големия борд), може би дълбоко се лъжа но мисля че има връзка със скороста и интервала на отчитането.
Поздрави
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
\MITETO\ DSB написа:А как да проверя дали работи че не издава звук кабелите са си на място незнам какво може да му е?///peter написа:На кората над педалите е
Виж си борда до корите де

- \MITETO\ DSB
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 9.05.2008
- Местоположение: Нови хан София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 525ТДС
- Мечтае да кара: Е 38 Дизел
- Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee
Всички кабели са си на място всичко е уред сигирно гонга е изгорял ще търся друг за проба да видим какво ще стане.Благодаря за помоща///peter написа:\MITETO\ DSB написа:А как да проверя дали работи че не издава звук кабелите са си на място незнам какво може да му е?///peter написа:На кората над педалите е
Виж си борда до корите де
- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
И на мен ми сменя бавно температурата, поне като го разкача и пак закача, но после доста добре се държи... а иначе може да се купи и готов датчик за температурата... ха сега питайте от къде и колко струваааа
за друга кола е
(опелов датчик - 3-4 лв беше някъде... но имах проблем - на 2 борда нормално се държеше, а на един показваше с 2 градуса по-висока температура, може и датчика да е бил нещо с "разстройство") 





Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
\MITETO\ DSB написа:А как да проверя дали работи че не издава звук кабелите са си на място незнам какво може да му е?
Митко, на включен контакт просто извади и сложи пак буксата на гонга - трябва да "дрънне".. така може да го познаеш дали работи...
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани