МЕТАН
Модератор: Технически модератори
37 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
bbekov написа:kirililiev написа:...неможе да си гъзар,да караш голяма кола с голям двигател ...
От кога 2000 кубика двигател е голям ?
И хеле пък точно на е34 2.0 е повече от добре да му сложи обикновенно АГУ или МЕТАН - стара кола която така или иначе не е да кажеш бърза. То дали за 10 или 11 секунди ще прави 0-100 все тая.
от както 900 кубика е малък а 1,6 среден

- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
NikiNikolov написа:Първо здравейте. Второ: като сте големи гъзари и супер-разбирачи си карате колите на бензин така ли, правилно следя темата, я ми кажете защо на тъпите опели, голфове и т.н. им монтират АГУ каквото и да е. И повече не обиждайте и не спамете това което не ви засяга. Коментари не приемам. Кой каквото иска и ще кара, и пак да пиша първата ми кола е голф 2 дизел, затова си ремонтирам сам колите. А вие ходите в сервиза за диагностика защото колата ви се държи странно, ми я стойте и вие на студ цяла нощ навън и после яжте развалена храна/бензин. Айде стига сами си правете изводите.
Не разбирам закво се нервиш...И аз си карам колата на газ...С обикновенна газова...Така съм сметнал така съм направил...Казах го че да не се вкарва в тоя филм поради простата причина че тоя мотор не работи добре на метан... Отделно с това колата ти е 50/50 съотношение преден заден мост тежест... Ще развалиш това тотално.. Печелиш че зимата ще си леко по стабилен...И аз искам на метан но да е що годе нормална бутилка да имам багажник...Все пак си пълня колата понякога с багаж...
Всеки си решава сам..Мисля че проблема с разхода се решава и с една обикновенна газова уредба...Мисля че разлика от 20% максимум скоро няма да я избиеш ( говоря газ/метан )... Уредбата е адски скъпа ( недай си боже да сложиш кевларена бутилка )...
Другото което е колега като гледам колата ти е 518i че и автомат... Кажи ми според тебе как ще се държи тая кола на метан...Аз поне си мисля че едва ще върви...Просто тоя мотор е адски слаб за това купе...А и автомата още повече отежнава нещата... Сложи и газова нормална...Двигателя ти е добър за такава...
- BOOKER
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 218
- Регистриран на: 27.02.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW Е36 318 М40
Е36 325 М50
Е30 320 М50
SaSo написа:NikiNikolov написа:Първо здравейте. Второ: като сте големи гъзари и супер-разбирачи си карате колите на бензин така ли, правилно следя темата, я ми кажете защо на тъпите опели, голфове и т.н. им монтират АГУ каквото и да е. И повече не обиждайте и не спамете това което не ви засяга. Коментари не приемам. Кой каквото иска и ще кара, и пак да пиша първата ми кола е голф 2 дизел, затова си ремонтирам сам колите. А вие ходите в сервиза за диагностика защото колата ви се държи странно, ми я стойте и вие на студ цяла нощ навън и после яжте развалена храна/бензин. Айде стига сами си правете изводите.
Другото което е колега като гледам колата ти е 518i Сложи и газова нормална...Двигателя ти е добър за такава...

- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
SaSo написа:NikiNikolov написа:Първо здравейте. Второ: като сте големи гъзари и супер-разбирачи си карате колите на бензин така ли, правилно следя темата, я ми кажете защо на тъпите опели, голфове и т.н. им монтират АГУ каквото и да е. И повече не обиждайте и не спамете това което не ви засяга. Коментари не приемам. Кой каквото иска и ще кара, и пак да пиша първата ми кола е голф 2 дизел, затова си ремонтирам сам колите. А вие ходите в сервиза за диагностика защото колата ви се държи странно, ми я стойте и вие на студ цяла нощ навън и после яжте развалена храна/бензин. Айде стига сами си правете изводите.
Не разбирам закво се нервиш...И аз си карам колата на газ...С обикновенна газова...Така съм сметнал така съм направил...Казах го че да не се вкарва в тоя филм поради простата причина че тоя мотор не работи добре на метан... Отделно с това колата ти е 50/50 съотношение преден заден мост тежест... Ще развалиш това тотално.. Печелиш че зимата ще си леко по стабилен...И аз искам на метан но да е що годе нормална бутилка да имам багажник...Все пак си пълня колата понякога с багаж...
Всеки си решава сам..Мисля че проблема с разхода се решава и с една обикновенна газова уредба...Мисля че разлика от 20% максимум скоро няма да я избиеш ( говоря газ/метан )... Уредбата е адски скъпа ( недай си боже да сложиш кевларена бутилка )...
Другото което е колега като гледам колата ти е 518i че и автомат... Кажи ми според тебе как ще се държи тая кола на метан...Аз поне си мисля че едва ще върви...Просто тоя мотор е адски слаб за това купе...А и автомата още повече отежнава нещата... Сложи и газова нормална...Двигателя ти е добър за такава...
За сега няма да засягам темата с метана, или каквото и да било друго алтернативно гориво. Фактът, че например голф 2 1.8 gti и с показатели- 128 к.с., максимален въртящ момент- 155 n/m и тегло 960 кг ненатоварен, има по-добри динамични показатели от голф 2 2.0 gti, 150 к.с., максимален въртящ момент 185 n/m и тегло 1160 кг, говори сам по себе си. Бързооборотните бензинови двигатели, без турбо, или суперчардж, много се влияят от натоварването. Сами преценете как ще се движи една кола, особено Е34 с това тежко купе на метан, пък била тя и с 2000 см/3 двигател. Някой може да каже- /едно копче те дели от метана на бензина/, е да , ама не. Няма да забравя когато карах служебната деу ланос с 1500 см/3 с включен климатик. Тази кола просто не става за каране и климатика направо е излишен. При всяка маневра го изключвах, та белким дръпне малко повече. Същински кошмар. Накрая отворих прозореца на естествено охлаждане, а климатика само служеше за окраса.
МЕТАНА Е ИСТИНАТА....
Карам на метан и 2 месеца и за сега съм доволен.
Не е инжекцион,но за 10лв минавам 120 140км. градско
Мощноста се намалява с 20% от цялата работа, а ако на някои му се дават 2500лв за инжекцион разлика м/у бензин и метан почти няма да има.
Не е инжекцион,но за 10лв минавам 120 140км. градско
Мощноста се намалява с 20% от цялата работа, а ако на някои му се дават 2500лв за инжекцион разлика м/у бензин и метан почти няма да има.
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
само да кажа че един познат буфна 3000-3500 за метанова инжекция в добър сервиз в Пловдив и е изключително недоволен от вървенето на колата и иска да я сваля вии си правете изводите
и аз съм карал на метан и го изхвърлих

Твоя мотор не вървеше ли на метан,ина4е 4е предимството на метана е само в джоба е фактstambo_81dg написа:само да кажа че един познат буфна 3000-3500 за метанова инжекция в добър сервиз в Пловдив и е изключително недоволен от вървенето на колата и иска да я сваля вии си правете изводитеи аз съм карал на метан и го изхвърлих
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
ivan. написа:Твоя мотор не вървеше ли на метан,ина4е 4е предимството на метана е само в джоба е фактstambo_81dg написа:само да кажа че един познат буфна 3000-3500 за метанова инжекция в добър сервиз в Пловдив и е изключително недоволен от вървенето на колата и иска да я сваля вии си правете изводитеи аз съм карал на метан и го изхвърлих
поне 50 % пада мощноста не вървеше грам
...
А за кой мотор става дума??? М20 или М50? М 20 вече 2 години с метан ,бутилка 90 литра , и подложки на пружините . За 2 години си отидоха САМО опорите на задните амортисиори. Това говориме при около 60 000 км в София. При разход 12 лева за 120-130км. Правете си сметка. Матановата уредба е нормална ,не е метанов инжекцион ,даже няма емулатор. Метан има на достатъчно места в София и по пътя до морето. Поздрави!
- mx13
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: 7.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 1992 520i touring
колеги знам ,че е извън темата ама бихте ли ми каали дали е34 525 бензин е с алуминиев или пластмасов смукателен колектор?
има ли БМВ до 95 с пластмасов смукател???
има ли БМВ до 95 с пластмасов смукател???
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
mx13 написа:колеги знам ,че е извън темата ама бихте ли ми каали дали е34 525 бензин е с алуминиев или пластмасов смукателен колектор?
има ли БМВ до 95 с пластмасов смукател???
ако е с м50 е пластмаса тва тряа да е след 91-ва
а м20 е с халуминнн

- t_andonov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 15.10.2005
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: Е 30
- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
- t_andonov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 15.10.2005
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: Е 30
37 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани