МЕТАН

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 71
Регистриран на: 15.02.2008

Мнение от ddevels » 31 Мар 2008, 20:06

kirililiev написа:
ddevels написа:Ама то кво като караме БМВ трябва да се чувстваме газари ли?Хахаха Тва беше тъпо.Ама секи си преценява за себе си.


не бе ,извинявай,просто исках да кажа че ще изглеждаш добре в колоната от бакшиши на метан станцията.

представяш ли си само бакшиши и аз голям смях ще е :mhihi: :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 31 Мар 2008, 21:59

bbekov написа:
kirililiev написа:...неможе да си гъзар,да караш голяма кола с голям двигател ...


От кога 2000 кубика двигател е голям ?
И хеле пък точно на е34 2.0 е повече от добре да му сложи обикновенно АГУ или МЕТАН - стара кола която така или иначе не е да кажеш бърза. То дали за 10 или 11 секунди ще прави 0-100 все тая :) .



от както 900 кубика е малък а 1,6 среден :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2090
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
Мечтае да кара: 5GT 535 xd

Мнение от SaSo » 31 Мар 2008, 22:21

NikiNikolov написа:Първо здравейте. Второ: като сте големи гъзари и супер-разбирачи си карате колите на бензин така ли, правилно следя темата, я ми кажете защо на тъпите опели, голфове и т.н. им монтират АГУ каквото и да е. И повече не обиждайте и не спамете това което не ви засяга. Коментари не приемам. Кой каквото иска и ще кара, и пак да пиша първата ми кола е голф 2 дизел, затова си ремонтирам сам колите. А вие ходите в сервиза за диагностика защото колата ви се държи странно, ми я стойте и вие на студ цяла нощ навън и после яжте развалена храна/бензин. Айде стига сами си правете изводите.



Не разбирам закво се нервиш...И аз си карам колата на газ...С обикновенна газова...Така съм сметнал така съм направил...Казах го че да не се вкарва в тоя филм поради простата причина че тоя мотор не работи добре на метан... Отделно с това колата ти е 50/50 съотношение преден заден мост тежест... Ще развалиш това тотално.. Печелиш че зимата ще си леко по стабилен...И аз искам на метан но да е що годе нормална бутилка да имам багажник...Все пак си пълня колата понякога с багаж...

Всеки си решава сам..Мисля че проблема с разхода се решава и с една обикновенна газова уредба...Мисля че разлика от 20% максимум скоро няма да я избиеш ( говоря газ/метан )... Уредбата е адски скъпа ( недай си боже да сложиш кевларена бутилка )...

Другото което е колега като гледам колата ти е 518i че и автомат... Кажи ми според тебе как ще се държи тая кола на метан...Аз поне си мисля че едва ще върви...Просто тоя мотор е адски слаб за това купе...А и автомата още повече отежнава нещата... Сложи и газова нормална...Двигателя ти е добър за такава...
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 218
Регистриран на: 27.02.2008
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Детайли за колата: BMW Е36 318 М40
Е36 325 М50
Е30 320 М50

Мнение от BOOKER » 31 Мар 2008, 22:42

SaSo написа:
NikiNikolov написа:Първо здравейте. Второ: като сте големи гъзари и супер-разбирачи си карате колите на бензин така ли, правилно следя темата, я ми кажете защо на тъпите опели, голфове и т.н. им монтират АГУ каквото и да е. И повече не обиждайте и не спамете това което не ви засяга. Коментари не приемам. Кой каквото иска и ще кара, и пак да пиша първата ми кола е голф 2 дизел, затова си ремонтирам сам колите. А вие ходите в сервиза за диагностика защото колата ви се държи странно, ми я стойте и вие на студ цяла нощ навън и после яжте развалена храна/бензин. Айде стига сами си правете изводите.





Другото което е колега като гледам колата ти е 518i Сложи и газова нормална...Двигателя ти е добър за такава...

:yes: -личен опит

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Мнение от ивчо3 » 01 Апр 2008, 12:02

SaSo написа:
NikiNikolov написа:Първо здравейте. Второ: като сте големи гъзари и супер-разбирачи си карате колите на бензин така ли, правилно следя темата, я ми кажете защо на тъпите опели, голфове и т.н. им монтират АГУ каквото и да е. И повече не обиждайте и не спамете това което не ви засяга. Коментари не приемам. Кой каквото иска и ще кара, и пак да пиша първата ми кола е голф 2 дизел, затова си ремонтирам сам колите. А вие ходите в сервиза за диагностика защото колата ви се държи странно, ми я стойте и вие на студ цяла нощ навън и после яжте развалена храна/бензин. Айде стига сами си правете изводите.



Не разбирам закво се нервиш...И аз си карам колата на газ...С обикновенна газова...Така съм сметнал така съм направил...Казах го че да не се вкарва в тоя филм поради простата причина че тоя мотор не работи добре на метан... Отделно с това колата ти е 50/50 съотношение преден заден мост тежест... Ще развалиш това тотално.. Печелиш че зимата ще си леко по стабилен...И аз искам на метан но да е що годе нормална бутилка да имам багажник...Все пак си пълня колата понякога с багаж...

Всеки си решава сам..Мисля че проблема с разхода се решава и с една обикновенна газова уредба...Мисля че разлика от 20% максимум скоро няма да я избиеш ( говоря газ/метан )... Уредбата е адски скъпа ( недай си боже да сложиш кевларена бутилка )...

Другото което е колега като гледам колата ти е 518i че и автомат... Кажи ми според тебе как ще се държи тая кола на метан...Аз поне си мисля че едва ще върви...Просто тоя мотор е адски слаб за това купе...А и автомата още повече отежнава нещата... Сложи и газова нормална...Двигателя ти е добър за такава...

За сега няма да засягам темата с метана, или каквото и да било друго алтернативно гориво. Фактът, че например голф 2 1.8 gti и с показатели- 128 к.с., максимален въртящ момент- 155 n/m и тегло 960 кг ненатоварен, има по-добри динамични показатели от голф 2 2.0 gti, 150 к.с., максимален въртящ момент 185 n/m и тегло 1160 кг, говори сам по себе си. Бързооборотните бензинови двигатели, без турбо, или суперчардж, много се влияят от натоварването. Сами преценете как ще се движи една кола, особено Е34 с това тежко купе на метан, пък била тя и с 2000 см/3 двигател. Някой може да каже- /едно копче те дели от метана на бензина/, е да , ама не. Няма да забравя когато карах служебната деу ланос с 1500 см/3 с включен климатик. Тази кола просто не става за каране и климатика направо е излишен. При всяка маневра го изключвах, та белким дръпне малко повече. Същински кошмар. Накрая отворих прозореца на естествено охлаждане, а климатика само служеше за окраса.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 244
Регистриран на: 25.03.2008
Местоположение: София

МЕТАНА Е ИСТИНАТА....

Мнение от michi69 » 16 Апр 2008, 14:02

Карам на метан и 2 месеца и за сега съм доволен.
Не е инжекцион,но за 10лв минавам 120 140км. градско
Мощноста се намалява с 20% от цялата работа, а ако на някои му се дават 2500лв за инжекцион разлика м/у бензин и метан почти няма да има.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 16 Апр 2008, 14:11

само да кажа че един познат буфна 3000-3500 за метанова инжекция в добър сервиз в Пловдив и е изключително недоволен от вървенето на колата и иска да я сваля вии си правете изводите ;) и аз съм карал на метан и го изхвърлих
Изображение


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 16 Апр 2008, 14:26

stambo_81dg написа:само да кажа че един познат буфна 3000-3500 за метанова инжекция в добър сервиз в Пловдив и е изключително недоволен от вървенето на колата и иска да я сваля вии си правете изводите ;) и аз съм карал на метан и го изхвърлих
Твоя мотор не вървеше ли на метан,ина4е 4е предимството на метана е само в джоба е факт

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 16 Апр 2008, 14:49

ivan. написа:
stambo_81dg написа:само да кажа че един познат буфна 3000-3500 за метанова инжекция в добър сервиз в Пловдив и е изключително недоволен от вървенето на колата и иска да я сваля вии си правете изводите ;) и аз съм карал на метан и го изхвърлих
Твоя мотор не вървеше ли на метан,ина4е 4е предимството на метана е само в джоба е факт


поне 50 % пада мощноста не вървеше грам
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 256
Регистриран на: 9.02.2006
Кара: мфил

...

Мнение от teao » 17 Апр 2008, 12:02

А за кой мотор става дума??? М20 или М50? М 20 вече 2 години с метан ,бутилка 90 литра , и подложки на пружините . За 2 години си отидоха САМО опорите на задните амортисиори. Това говориме при около 60 000 км в София. При разход 12 лева за 120-130км. Правете си сметка. Матановата уредба е нормална ,не е метанов инжекцион ,даже няма емулатор. Метан има на достатъчно места в София и по пътя до морето. Поздрави!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 93
Регистриран на: 7.04.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 1992 520i touring

Мнение от mx13 » 17 Апр 2008, 12:36

колеги знам ,че е извън темата ама бихте ли ми каали дали е34 525 бензин е с алуминиев или пластмасов смукателен колектор?
има ли БМВ до 95 с пластмасов смукател???

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 17 Апр 2008, 13:54

mx13 написа:колеги знам ,че е извън темата ама бихте ли ми каали дали е34 525 бензин е с алуминиев или пластмасов смукателен колектор?
има ли БМВ до 95 с пластмасов смукател???


ако е с м50 е пластмаса тва тряа да е след 91-ва
а м20 е с халуминнн :mhihi:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 15.10.2005
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: Е 30

Мнение от t_andonov » 17 Апр 2008, 23:05

след юли '90 та е М50

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2090
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
Мечтае да кара: 5GT 535 xd

Мнение от SaSo » 18 Апр 2008, 10:19

t_andonov написа:след юли '90 та е М50


От Март 89та ако трябва да сме по-точни :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 15.10.2005
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: Е 30

Мнение от t_andonov » 18 Апр 2008, 19:13

SaSo написа:
t_andonov написа:след юли '90 та е М50


От Март 89та ако трябва да сме по-точни :mhihi: :mhihi: :mhihi:
да бе да

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook