Как двигателя на 525 tds да работи по-добре.
Модератор: Технически модератори
в гнп-температурен дат4икzvetiko написа:И аз това си помислих ,затова го зададох въпроса.Знам ,че горивото се връща през 6,но не знаех 8 за какво служи и какво точно прави.Иначе в помпата някъде има температурен датчик за горивото-на една диагностика ми бяха казали ,че не работел,но това неу било от голямо значение.


доколкото знам има две марки турбини при тдс-гарет и митсубиши,а малка или голяма ,не са ли еднаквиTipche написа:Малко отклонение от вапроса
Каква е разликата и има ли такава междо малката и голямата турбина при ТДС-а , а и още нещо примерно изфорсирам на 3-та някаде кам 4000-4500 об. и отпусна педала на газта започва да придрапва,но не винаги е така понякога няма нищо от какво може да е това вазможно ли е да е датчика на коляновия вал колата е е-39 96' 525tds


- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
ivan. написа:доколкото знам има две марки турбини при тдс-гарет и митсубиши,а малка или голяма ,не са ли еднаквиTipche написа:Малко отклонение от вапроса
Каква е разликата и има ли такава междо малката и голямата турбина при ТДС-а , а и още нещо примерно изфорсирам на 3-та някаде кам 4000-4500 об. и отпусна педала на газта започва да придрапва,но не винаги е така понякога няма нищо от какво може да е това вазможно ли е да е датчика на коляновия вал колата е е-39 96' 525tdsза придръпването да не са ти местили пло4ката и да ти връща бавно оборотите
Тва бавно падане на оборотите от 1100 надалу от плочката ли се получава и на къде требе да се мръдне да се оправят

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
dinozab написа:ivan. написа:доколкото знам има две марки турбини при тдс-гарет и митсубиши,а малка или голяма ,не са ли еднаквиTipche написа:Малко отклонение от вапроса
Каква е разликата и има ли такава междо малката и голямата турбина при ТДС-а , а и още нещо примерно изфорсирам на 3-та някаде кам 4000-4500 об. и отпусна педала на газта започва да придрапва,но не винаги е така понякога няма нищо от какво може да е това вазможно ли е да е датчика на коляновия вал колата е е-39 96' 525tdsза придръпването да не са ти местили пло4ката и да ти връща бавно оборотите
Тва бавно падане на оборотите от 1100 надалу от плочката ли се получава и на къде требе да се мръдне да се оправят
Колега ти защо си намрази колата.

- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
zvetiko написа:dinozab написа:ivan. написа:доколкото знам има две марки турбини при тдс-гарет и митсубиши,а малка или голяма ,не са ли еднаквиTipche написа:Малко отклонение от вапроса
Каква е разликата и има ли такава междо малката и голямата турбина при ТДС-а , а и още нещо примерно изфорсирам на 3-та някаде кам 4000-4500 об. и отпусна педала на газта започва да придрапва,но не винаги е така понякога няма нищо от какво може да е това вазможно ли е да е датчика на коляновия вал колата е е-39 96' 525tdsза придръпването да не са ти местили пло4ката и да ти връща бавно оборотите
Тва бавно падане на оборотите от 1100 надалу от плочката ли се получава и на къде требе да се мръдне да се оправят
Колега ти защо си намрази колата.
Що да съм я намразил бе колега просто питам щото ме дразни това бавно падане но оборотите

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
dinozab написа:zvetiko написа:dinozab написа:ivan. написа:доколкото знам има две марки турбини при тдс-гарет и митсубиши,а малка или голяма ,не са ли еднаквиTipche написа:Малко отклонение от вапроса
Каква е разликата и има ли такава междо малката и голямата турбина при ТДС-а , а и още нещо примерно изфорсирам на 3-та някаде кам 4000-4500 об. и отпусна педала на газта започва да придрапва,но не винаги е така понякога няма нищо от какво може да е това вазможно ли е да е датчика на коляновия вал колата е е-39 96' 525tdsза придръпването да не са ти местили пло4ката и да ти връща бавно оборотите
Тва бавно падане на оборотите от 1100 надалу от плочката ли се получава и на къде требе да се мръдне да се оправят
Колега ти защо си намрази колата.
Що да съм я намразил бе колега просто питам щото ме дразни това бавно падане но оборотите
Колега,имах в предвид нещо друго-видях я на едно място.


- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
zvetiko написа:dinozab написа:zvetiko написа:dinozab написа:ivan. написа:доколкото знам има две марки турбини при тдс-гарет и митсубиши,а малка или голяма ,не са ли еднаквиTipche написа:Малко отклонение от вапроса
Каква е разликата и има ли такава междо малката и голямата турбина при ТДС-а , а и още нещо примерно изфорсирам на 3-та някаде кам 4000-4500 об. и отпусна педала на газта започва да придрапва,но не винаги е така понякога няма нищо от какво може да е това вазможно ли е да е датчика на коляновия вал колата е е-39 96' 525tdsза придръпването да не са ти местили пло4ката и да ти връща бавно оборотите
Тва бавно падане на оборотите от 1100 надалу от плочката ли се получава и на къде требе да се мръдне да се оправят
Колега ти защо си намрази колата.
Що да съм я намразил бе колега просто питам щото ме дразни това бавно падане но оборотите
Колега,имах в предвид нещо друго-видях я на едно място.Да не те обработиха газифицираните.
Ха глупости нали човек винаги трябва да гледа нагоре и да се стреми към по-доброто и хубавото

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
- Tipche
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 208
- Регистриран на: 16.11.2006
- Местоположение: Някъде
- Пол: Мъж
- Кара: e39 525 ТДС
Не марката а големината защото има една видимо по голяма от стандартната и захващенето и е с 4-ри болта към изпусквателните траби става въпрос за 525тдс или доколкото аз разбрах имало два вида турбини за 2.5тдс малка и голяма та въпроса ми е дали има разлика в надуването.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
По фабрични данни абсолютното налягане при 525 tds e 1,9 бара.С регулиране на байпасният клапан може да го направиш и 2.6 бара-до толкова аз съм го правил,сигурно може и повече.Така ,че по-голяма турбина за какво ти е -двигателя просто не е изчислен за нея. 

- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
Дино 10 мин умрях от смях натва твое заключениеdinozab написа:zvetiko написа:dinozab написа:zvetiko написа:dinozab написа:ivan. написа:доколкото знам има две марки турбини при тдс-гарет и митсубиши,а малка или голяма ,не са ли еднаквиTipche написа:Малко отклонение от вапроса
Каква е разликата и има ли такава междо малката и голямата турбина при ТДС-а , а и още нещо примерно изфорсирам на 3-та някаде кам 4000-4500 об. и отпусна педала на газта започва да придрапва,но не винаги е така понякога няма нищо от какво може да е това вазможно ли е да е датчика на коляновия вал колата е е-39 96' 525tdsза придръпването да не са ти местили пло4ката и да ти връща бавно оборотите
Тва бавно падане на оборотите от 1100 надалу от плочката ли се получава и на къде требе да се мръдне да се оправят
Колега ти защо си намрази колата.
Що да съм я намразил бе колега просто питам щото ме дразни това бавно падане но оборотите
Колега,имах в предвид нещо друго-видях я на едно място.Да не те обработиха газифицираните.
Ха глупости нали човек винаги трябва да гледа нагоре и да се стреми към по-доброто и хубавото




- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
bmwfena написа:Дино 10 мин умрях от смях натва твое заключениеdinozab написа:zvetiko написа:dinozab написа:zvetiko написа:dinozab написа:ivan. написа:доколкото знам има две марки турбини при тдс-гарет и митсубиши,а малка или голяма ,не са ли еднаквиTipche написа:Малко отклонение от вапроса
Каква е разликата и има ли такава междо малката и голямата турбина при ТДС-а , а и още нещо примерно изфорсирам на 3-та някаде кам 4000-4500 об. и отпусна педала на газта започва да придрапва,но не винаги е така понякога няма нищо от какво може да е това вазможно ли е да е датчика на коляновия вал колата е е-39 96' 525tdsза придръпването да не са ти местили пло4ката и да ти връща бавно оборотите
Тва бавно падане на оборотите от 1100 надалу от плочката ли се получава и на къде требе да се мръдне да се оправят
Колега ти защо си намрази колата.
Що да съм я намразил бе колега просто питам щото ме дразни това бавно падане но оборотите
Колега,имах в предвид нещо друго-видях я на едно място.Да не те обработиха газифицираните.
Ха глупости нали човек винаги трябва да гледа нагоре и да се стреми към по-доброто и хубавото![]()
![]()
И аз кат видях кво съм написъл




хмм...
Имам един проблем с оборотите на '92 БМВ 525тдс автоматик,
като я запалиш се качва на 2500 оборота и си стои така, просто не работи на по ниски обороти
нз от какво е, дали е от компютара или от механиката нз 
като я запалиш се качва на 2500 оборота и си стои така, просто не работи на по ниски обороти


- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Колеги прави бяхте супер мн хлабини имаше по горивопровода,стягах цял ден и я обезвъздуших - сега поне съм сигурен че не е въздух.Сега я настъпвам пак ми прави същата магария,но вече на таблото ми светва дюза(поне на това ми прилича).Това индикира проблем в 4-та (електронната) дюза или изобщо на някоя от всичките? 

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани