Как двигателя на 525 tds да работи по-добре.

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 31 Окт 2007, 11:26

zvetiko написа:И аз това си помислих ,затова го зададох въпроса.Знам ,че горивото се връща през 6,но не знаех 8 за какво служи и какво точно прави.Иначе в помпата някъде има температурен датчик за горивото-на една диагностика ми бяха казали ,че не работел,но това неу било от голямо значение. :roll:
в гнп-температурен дат4ик :roll: трябва да е в пло4ката някъде, имам изгоряла ще я видя.И авансатора има връзка с температурата,тои прави финна настроика на ъгала на впръскване,влиза в буталце(двете капа4ета отдолу на гнп) с гърбица,което ограни4ава ъгала за въртене на роторната пло4ка в гнп,но тои е от голямо зна4ение,щом са ти казали 4е темп.дат4ик няма голямо зна4ение-маи не е тои :roll:


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 31 Окт 2007, 11:32

Tipche написа:Малко отклонение от вапроса
Каква е разликата и има ли такава междо малката и голямата турбина при ТДС-а , а и още нещо примерно изфорсирам на 3-та някаде кам 4000-4500 об. и отпусна педала на газта започва да придрапва,но не винаги е така понякога няма нищо от какво може да е това вазможно ли е да е датчика на коляновия вал колата е е-39 96' 525tds :help:
доколкото знам има две марки турбини при тдс-гарет и митсубиши,а малка или голяма ,не са ли еднакви :?: за придръпването да не са ти местили пло4ката и да ти връща бавно оборотите :?:


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 31 Окт 2007, 15:34

ivan. написа:
Tipche написа:Малко отклонение от вапроса
Каква е разликата и има ли такава междо малката и голямата турбина при ТДС-а , а и още нещо примерно изфорсирам на 3-та някаде кам 4000-4500 об. и отпусна педала на газта започва да придрапва,но не винаги е така понякога няма нищо от какво може да е това вазможно ли е да е датчика на коляновия вал колата е е-39 96' 525tds :help:
доколкото знам има две марки турбини при тдс-гарет и митсубиши,а малка или голяма ,не са ли еднакви :?: за придръпването да не са ти местили пло4ката и да ти връща бавно оборотите :?:

Тва бавно падане на оборотите от 1100 надалу от плочката ли се получава и на къде требе да се мръдне да се оправят :help:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6270
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 31 Окт 2007, 16:33

dinozab написа:
ivan. написа:
Tipche написа:Малко отклонение от вапроса
Каква е разликата и има ли такава междо малката и голямата турбина при ТДС-а , а и още нещо примерно изфорсирам на 3-та някаде кам 4000-4500 об. и отпусна педала на газта започва да придрапва,но не винаги е така понякога няма нищо от какво може да е това вазможно ли е да е датчика на коляновия вал колата е е-39 96' 525tds :help:
доколкото знам има две марки турбини при тдс-гарет и митсубиши,а малка или голяма ,не са ли еднакви :?: за придръпването да не са ти местили пло4ката и да ти връща бавно оборотите :?:

Тва бавно падане на оборотите от 1100 надалу от плочката ли се получава и на къде требе да се мръдне да се оправят :help:


Колега ти защо си намрази колата. 8)


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 31 Окт 2007, 16:58

zvetiko написа:
dinozab написа:
ivan. написа:
Tipche написа:Малко отклонение от вапроса
Каква е разликата и има ли такава междо малката и голямата турбина при ТДС-а , а и още нещо примерно изфорсирам на 3-та някаде кам 4000-4500 об. и отпусна педала на газта започва да придрапва,но не винаги е така понякога няма нищо от какво може да е това вазможно ли е да е датчика на коляновия вал колата е е-39 96' 525tds :help:
доколкото знам има две марки турбини при тдс-гарет и митсубиши,а малка или голяма ,не са ли еднакви :?: за придръпването да не са ти местили пло4ката и да ти връща бавно оборотите :?:

Тва бавно падане на оборотите от 1100 надалу от плочката ли се получава и на къде требе да се мръдне да се оправят :help:


Колега ти защо си намрази колата. 8)

Що да съм я намразил бе колега просто питам щото ме дразни това бавно падане но оборотите ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6270
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 31 Окт 2007, 17:28

dinozab написа:
zvetiko написа:
dinozab написа:
ivan. написа:
Tipche написа:Малко отклонение от вапроса
Каква е разликата и има ли такава междо малката и голямата турбина при ТДС-а , а и още нещо примерно изфорсирам на 3-та някаде кам 4000-4500 об. и отпусна педала на газта започва да придрапва,но не винаги е така понякога няма нищо от какво може да е това вазможно ли е да е датчика на коляновия вал колата е е-39 96' 525tds :help:
доколкото знам има две марки турбини при тдс-гарет и митсубиши,а малка или голяма ,не са ли еднакви :?: за придръпването да не са ти местили пло4ката и да ти връща бавно оборотите :?:

Тва бавно падане на оборотите от 1100 надалу от плочката ли се получава и на къде требе да се мръдне да се оправят :help:


Колега ти защо си намрази колата. 8)

Що да съм я намразил бе колега просто питам щото ме дразни това бавно падане но оборотите ;)


Колега,имах в предвид нещо друго-видях я на едно място. 8) Да не те обработиха газифицираните. :mhihi:


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 31 Окт 2007, 17:35

zvetiko написа:
dinozab написа:
zvetiko написа:
dinozab написа:
ivan. написа:
Tipche написа:Малко отклонение от вапроса
Каква е разликата и има ли такава междо малката и голямата турбина при ТДС-а , а и още нещо примерно изфорсирам на 3-та някаде кам 4000-4500 об. и отпусна педала на газта започва да придрапва,но не винаги е така понякога няма нищо от какво може да е това вазможно ли е да е датчика на коляновия вал колата е е-39 96' 525tds :help:
доколкото знам има две марки турбини при тдс-гарет и митсубиши,а малка или голяма ,не са ли еднакви :?: за придръпването да не са ти местили пло4ката и да ти връща бавно оборотите :?:

Тва бавно падане на оборотите от 1100 надалу от плочката ли се получава и на къде требе да се мръдне да се оправят :help:


Колега ти защо си намрази колата. 8)

Що да съм я намразил бе колега просто питам щото ме дразни това бавно падане но оборотите ;)


Колега,имах в предвид нещо друго-видях я на едно място. 8) Да не те обработиха газифицираните. :mhihi:

Ха глупости нали човек винаги трябва да гледа нагоре и да се стреми към по-доброто и хубавото ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6270
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 31 Окт 2007, 17:47

Така съм съгласен.Успех в пътя ти нагоре-може би към цифрата 9. ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 208
Регистриран на: 16.11.2006
Местоположение: Някъде
Пол: Мъж
Кара: e39 525 ТДС

Мнение от Tipche » 31 Окт 2007, 21:09

Не марката а големината защото има една видимо по голяма от стандартната и захващенето и е с 4-ри болта към изпусквателните траби става въпрос за 525тдс или доколкото аз разбрах имало два вида турбини за 2.5тдс малка и голяма та въпроса ми е дали има разлика в надуването.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6270
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 31 Окт 2007, 22:29

По фабрични данни абсолютното налягане при 525 tds e 1,9 бара.С регулиране на байпасният клапан може да го направиш и 2.6 бара-до толкова аз съм го правил,сигурно може и повече.Така ,че по-голяма турбина за какво ти е -двигателя просто не е изчислен за нея. :roll:

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 31 Окт 2007, 22:42

dinozab написа:
zvetiko написа:
dinozab написа:
zvetiko написа:
dinozab написа:
ivan. написа:
Tipche написа:Малко отклонение от вапроса
Каква е разликата и има ли такава междо малката и голямата турбина при ТДС-а , а и още нещо примерно изфорсирам на 3-та някаде кам 4000-4500 об. и отпусна педала на газта започва да придрапва,но не винаги е така понякога няма нищо от какво може да е това вазможно ли е да е датчика на коляновия вал колата е е-39 96' 525tds :help:
доколкото знам има две марки турбини при тдс-гарет и митсубиши,а малка или голяма ,не са ли еднакви :?: за придръпването да не са ти местили пло4ката и да ти връща бавно оборотите :?:

Тва бавно падане на оборотите от 1100 надалу от плочката ли се получава и на къде требе да се мръдне да се оправят :help:


Колега ти защо си намрази колата. 8)

Що да съм я намразил бе колега просто питам щото ме дразни това бавно падане но оборотите ;)


Колега,имах в предвид нещо друго-видях я на едно място. 8) Да не те обработиха газифицираните. :mhihi:

Ха глупости нали човек винаги трябва да гледа нагоре и да се стреми към по-доброто и хубавото ;)
Дино 10 мин умрях от смях натва твое заключение :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 01 Ное 2007, 10:27

bmwfena написа:
dinozab написа:
zvetiko написа:
dinozab написа:
zvetiko написа:
dinozab написа:
ivan. написа:
Tipche написа:Малко отклонение от вапроса
Каква е разликата и има ли такава междо малката и голямата турбина при ТДС-а , а и още нещо примерно изфорсирам на 3-та някаде кам 4000-4500 об. и отпусна педала на газта започва да придрапва,но не винаги е така понякога няма нищо от какво може да е това вазможно ли е да е датчика на коляновия вал колата е е-39 96' 525tds :help:
доколкото знам има две марки турбини при тдс-гарет и митсубиши,а малка или голяма ,не са ли еднакви :?: за придръпването да не са ти местили пло4ката и да ти връща бавно оборотите :?:

Тва бавно падане на оборотите от 1100 надалу от плочката ли се получава и на къде требе да се мръдне да се оправят :help:


Колега ти защо си намрази колата. 8)

Що да съм я намразил бе колега просто питам щото ме дразни това бавно падане но оборотите ;)


Колега,имах в предвид нещо друго-видях я на едно място. 8) Да не те обработиха газифицираните. :mhihi:

Ха глупости нали човек винаги трябва да гледа нагоре и да се стреми към по-доброто и хубавото ;)
Дино 10 мин умрях от смях натва твое заключение :mhihi: :mhihi: :mhihi:

И аз кат видях кво съм написъл :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 1.11.2007

хмм...

Мнение от langito » 01 Ное 2007, 15:54

Имам един проблем с оборотите на '92 БМВ 525тдс автоматик,
като я запалиш се качва на 2500 оборота и си стои така, просто не работи на по ниски обороти :help: нз от какво е, дали е от компютара или от механиката нз :(

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 06 Ное 2007, 21:03

Колеги прави бяхте супер мн хлабини имаше по горивопровода,стягах цял ден и я обезвъздуших - сега поне съм сигурен че не е въздух.Сега я настъпвам пак ми прави същата магария,но вече на таблото ми светва дюза(поне на това ми прилича).Това индикира проблем в 4-та (електронната) дюза или изобщо на някоя от всичките? :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6270
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 06 Ное 2007, 21:06

Само в 4-та.От там DDE взима информация за работа на двигателя.

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook