Въпрос за двигателите 4.0, 4.4, 5.0,5.4 V8
Модератор: Технически модератори
63 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
LiTtLeRoCk написа:Така ли и не разбрахте че вървежа не е основното което ме води.Към колегите kirililiev и slavianko кажете ми кое може да замени ето тази гледка всеки път като вдигна капака лично аз настръхвам всеки път като видя това животно
За двигателя мисля че най добрия вариант за мене М62 4.4I това е като ще е гарга да е рошава а М70 си е красота изискваща много грижи и пари защото е рядък двигател не че 4.4 е често срещан.
Колега,наистина и това трябва да го помислиш-за кой двигател ще намираш по-лесно части,да не се окаже в един момент ,че си имаш паметник в двора.Лично аз съм се насочил към 3.5 литров мотор.
- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
E34 FAN написа:Колега според мен М60 е по добрия мотор в сравнение с М70....М70 е доста сложен като изпълнение,(3 компютъра+този на автоматика,2 дистр.капачки,доста кабели за свещите 12бр, 2бр,ел. дросели и много други) а и за да смениш нещо по мотора трябва да го разглобиш почти наполовина за нещо дребно за смяна,огромен разход в сравнение с М60 който е и доста по технологично напреднал от М70(..както М50 и М20)..като вървежа е почти същия....разликата е 13кс и 50nm въртящ момент което не се усеща много,може би е повече психо нагласа... А за звука..ами и двата мотора с подходящата изп.система могат да звучат доста злокобно...Като мнение на много колеги е че М60 вади по хубав звук... Казвам всичко това с оглед че съм карал и двата мотора в е32...а и в момента карам е32 с М60Б40...
Успех....
Разликата е доста повече от 13к.с и 50nm.
M73B54 5.4 L (5379 cc/328 in³) 240 kW (326 hp) @ 5000 490 N·m (361 ft·lbf) @ 3900
M62B 44 4.4 L 4,398 cc (268.4 cu in) 210 kW (286 PS; 282 hp) @ 5700 420 N·m (310 lb·ft) @ 3900
- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Съгласих се с теб.И след като претеглих плюсове и минуси определено ще е V8 но дали 4.0 или 4.4 само времето ще покаже.E34 FAN написа:Имам впредвид М60B40 и М70B50....за другите мотори е ясно...
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
тр
Колега сори че ще ти дам такъв пример но за това се сетих. И аз колега настръхвам всеки път като видя жената гола но това не прави колата ми да върви повече. Все пак основната цел на един двигател е да движи колата не да изглежда красив и колкото повече сила има да я движи толкова повече се радваме ние. Така ги виждам аз нещата.LiTtLeRoCk написа:Така ли и не разбрахте че вървежа не е основното което ме води.Към колегите kirililiev и slavianko кажете ми кое може да замени ето тази гледка всеки път като вдигна капака лично аз настръхвам всеки път като видя това животно

oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Slavianko всеки си има своя гледна точка моите уважения към теб за колата ти защото виждам че си я правиш с мерак.Но как да ти обясня че мен трябва да ми радва и окото аз на път никога не карам с повече от 140км/ч и то изключително рядко нито пък обичам на път да се гонкам с някого по скоро ме радва самото усещане на големия двигател това е моята гледна точка.
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
LiTtLeRoCk написа:Slavianko всеки си има своя гледна точка моите уважения към теб за колата ти защото виждам че си я правиш с мерак.Но как да ти обясня че мен трябва да ми радва и окото аз на път никога не карам с повече от 140км/ч и то изключително рядко нито пък обичам на път да се гонкам с някого по скоро ме радва самото усещане на големия двигател това е моята гледна точка.
с турбо се постига ниския разход на малкия мотор и силата и въртящия момент на големия,който се е качил поне веднъж на турбо кола знае за какво иде реч,представите на човек се променят драстично при досега с тази технология,аз завинаги забравих тежките и големи железа от една изминала епоха с голям разход и скъпа подръжка,една скромна 318 ми промени възгледите завинаги,на мечтания от мен "м пауар" слага няколко коли на 400 метра и струва една четвърт от цената му,частите за нея са на килограм,целия двигател струва колкото нов клапан за "м пауар"



- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
kirililiev написа:LiTtLeRoCk написа:Slavianko всеки си има своя гледна точка моите уважения към теб за колата ти защото виждам че си я правиш с мерак.Но как да ти обясня че мен трябва да ми радва и окото аз на път никога не карам с повече от 140км/ч и то изключително рядко нито пък обичам на път да се гонкам с някого по скоро ме радва самото усещане на големия двигател това е моята гледна точка.
с турбо се постига ниския разход на малкия мотор и силата и въртящия момент на големия,който се е качил поне веднъж на турбо кола знае за какво иде реч,представите на човек се променят драстично при досега с тази технология,аз завинаги забравих тежките и големи железа от една изминала епоха с голям разход и скъпа подръжка,една скромна 318 ми промени възгледите завинаги,на мечтания от мен "м пауар" слага няколко коли на 400 метра и струва една четвърт от цената му,частите за нея са на килограм,целия двигател струва колкото нов клапан за "м пауар"![]()
големите мотори са хубаво нещо но за човек с големи финансови възможности който може да си позволи,все пак е по лесно да купиш готова кола с мечтания осмак отколкото да се вкараш във филма с присаждането на мотор с неясна история и неясно състояние които не е разпространен и е екзотика
Колега,дай моля ти се малко линкове да прочета за турбоконверсията на М50В20-турбокит,модели,монтаж,цени,къде се прави.
- pantzer3
- ентусиаст
-
- Мнения: 879
- Регистриран на: 6.05.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 М57Д30
- Мечтае да кара: Е65
LiTtLeRoCk написа:Slavianko всеки си има своя гледна точка моите уважения към теб за колата ти защото виждам че си я правиш с мерак.Но как да ти обясня че мен трябва да ми радва и окото аз на път никога не карам с повече от 140км/ч и то изключително рядко нито пък обичам на път да се гонкам с някого по скоро ме радва самото усещане на големия двигател това е моята гледна точка.




- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
zvetiko написа:
Колега,дай моля ти се малко линкове да прочета за турбоконверсията на М50В20-турбокит,модели,монтаж,цени,къде се прави.
никога не съм търсил готови китове,иначе съм чувал че има,и то доста ефтини.мога да те информирам за някой цени от щатите,части които сме поръчвали,колектор-300 лева,турбина т3/т4-китайска 700 лева.всичко друго се доставя от тук.
http://www.turbochargingdynamics.com/su ... o_Kits.php
тва е на рейсинг динамикс,цените не са лоши

- sniper74
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 485
- Регистриран на: 15.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34
- Мечтае да кара: E34
LiTtLeRoCk написа:kirililiev написа:вместо да наливаш пари за железа втора употреба с незнайна история и скъпи части и консомативи само заради един звук,дай 5,6 хиляди лева и си сложи една читава турбина с читава електроника,разхода в атмосверен режим ще ти бъде същия а вървенето по голямо дори и от 12 цилиндровия мотор.просветените знаят че бмв моторите с малко преправяне държат на големи надуви и са изключително здрави![]()
ето един пример за вървене на 318 ис почти стоков,единствената разлика е че челата на буталата са отнети на струг.вече 10 000 километра върви и мачка всичко живо![]()
http://www.vbox7.com/play:f8298e71
Няма турбо което да замени ето този звук и усещането да караш кола с такъв двигател http://vbox7.com/play:bd67ff26
съгласен съм звукът е неповторим

- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Готовите китове ще ти излезат около 2 бона, но не включват електроника, което е още минимум 500лв за нова, трябва и широколентова сонда още 400лв. Изпускателната система също е за преправяне, ако ще правиш компромис ще трябва да ходиш на гърнеджия да ти нагоди настоящата система, ако не ще се ръснеш и там доста... бе приготви си около 5бона
Самия кит не е нищо сложно, мапването също, не смятам че имаш нужда от някой да ти вземе 1000лв отгоре адаш

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Колеги,благодаря ви за отговорите-като се стигне до нещо конкретно ще говоря с вас ,че си нямам понятие от това преобразуване.
А това да сложиш двигател от 300к.с. и да го караш със 140 изобщо не го разбирам.Нали имаше една приказка ,че BMW е кола не за возене ,а за каране.Уникалните усещания ,че си в BMW ,се появяват като я настъпиш-в противен случай ми се струва шумна,вози ми твърдо,карал съм 5-6000 кубикови американски лимузини,е това е кола за разходка със 140,няма път,няма шум.И гледам масово колеги слагат и се хвалят с твърдо окачване-ама за какво ти е на В20 твърдо окачаване,този двигател няма нужната мощност за да я караш както трябва в завой и от там нуждата от спортно окачване.
А това да сложиш двигател от 300к.с. и да го караш със 140 изобщо не го разбирам.Нали имаше една приказка ,че BMW е кола не за возене ,а за каране.Уникалните усещания ,че си в BMW ,се появяват като я настъпиш-в противен случай ми се струва шумна,вози ми твърдо,карал съм 5-6000 кубикови американски лимузини,е това е кола за разходка със 140,няма път,няма шум.И гледам масово колеги слагат и се хвалят с твърдо окачване-ама за какво ти е на В20 твърдо окачаване,този двигател няма нужната мощност за да я караш както трябва в завой и от там нуждата от спортно окачване.
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Абе аз мисля ,че за гуми,окачване и спирачки не трябва да се щадят пари ако разбира се са налице
Защото една скорост от 180 км/ч с която един такъв 2 литров автомобил се движи спокойно и преспокойно не е никак ниска и един такъв ъпгрейд си е чисто и просто активна безопасност ,така си мисля аз
Тук е момента да поздравя Яворчо Постман-а ,който преди да вдига мощноста си закова комбито на пътя така ,както направо не съм вярвал ,че може да застане ,да се движи и управлява 520 комби
(мойта кола до неговата е като дърт пияница с цироза на черния дроб
) След сбирката на Узана с двете комбита ходихме на Дракона на Калояново ,тогава в неделята имаше отворени врати за свободно каране със замерване и влязохме с неговото комби и той човека за пръв път кара на тази писта без да я познава дори и най-малко ,отделно доколкото разбрах не бе карал до момента писта изобщо и с грешките ,които бе нормално да допусне даде малко по-ниско време от мойто най-добро на събора с което се качих на третото място на стълбичката
Комбито му е "смърт с кисело зеле" , всички подобрения по ходовата част си казаха своята тежка дума и аз съм убеден ,че с неговата кола ако бях влязъл да се състезавам тогава можеше реално да съм с поне едно стъпало нагоре ... Тази неговата кола я наблюдавах постоянно и на огледалата докато прехвърляхме Шипка и се подгонвахме често
, зяпах постоянно ,защото нямаше някъде където да видя тежката каросерия как се опитва да залита - нищо , просто сякаш някой редактор на Авто Билд от онези времена ме гонеше отзад с ///М-ката
Твърдо съм се убедил ,че тези компоненти по автомобила са най-важното нещо та ако ще и двигателя да киха,кашля , да гори масло ...
п.с. Тук е момента да напомня за онази случка на Иво Лудия ГСМ когато навремето с Е36-цата с Турбо М42 мотора се беше подгонил с едно Ауди Ес 8 на излизане от сбирката докато се събирахме на ЕКО-то и следс като са се движили на кантар в един момент преди моста на НДК започват да спират колкото може и знам как Иво казваше как е натискал педала с последни сили и докато Аудито е изоставало назад с много по-добри спирачки той не е успял да спре и вместо да удари колите които си чакат кротко червеното на светофара той се е бил прицелил в полицейската вишка и е имало "дрън-н-н-н-н" съпроводено с поклащане на работното място на чичко милиционер и колата на пастет.оттогава евала на Иво ,кара със спирачки по-големи от джаните му и окачване което е някакъв ад просто ...
Георги Пенчев


Тук е момента да поздравя Яворчо Постман-а ,който преди да вдига мощноста си закова комбито на пътя така ,както направо не съм вярвал ,че може да застане ,да се движи и управлява 520 комби






Твърдо съм се убедил ,че тези компоненти по автомобила са най-важното нещо та ако ще и двигателя да киха,кашля , да гори масло ...
п.с. Тук е момента да напомня за онази случка на Иво Лудия ГСМ когато навремето с Е36-цата с Турбо М42 мотора се беше подгонил с едно Ауди Ес 8 на излизане от сбирката докато се събирахме на ЕКО-то и следс като са се движили на кантар в един момент преди моста на НДК започват да спират колкото може и знам как Иво казваше как е натискал педала с последни сили и докато Аудито е изоставало назад с много по-добри спирачки той не е успял да спре и вместо да удари колите които си чакат кротко червеното на светофара той се е бил прицелил в полицейската вишка и е имало "дрън-н-н-н-н" съпроводено с поклащане на работното място на чичко милиционер и колата на пастет.оттогава евала на Иво ,кара със спирачки по-големи от джаните му и окачване което е някакъв ад просто ...
Георги Пенчев
Последна промяна Penchev на 28 Юли 2009, 19:23, променена общо 1 път
63 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани