Въпрос за двигателите 4.0, 4.4, 5.0,5.4 V8

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 27 Юли 2009, 23:14

LiTtLeRoCk написа:Така ли и не разбрахте че вървежа не е основното което ме води.Към колегите kirililiev и slavianko кажете ми кое може да замени ето тази гледка всеки път като вдигна капака лично аз настръхвам всеки път като видя това животно Изображение

За двигателя мисля че най добрия вариант за мене М62 4.4I това е като ще е гарга да е рошава а М70 си е красота изискваща много грижи и пари защото е рядък двигател не че 4.4 е често срещан.


Колега,наистина и това трябва да го помислиш-за кой двигател ще намираш по-лесно части,да не се окаже в един момент ,че си имаш паметник в двора.Лично аз съм се насочил към 3.5 литров мотор.

СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
Аватар
Мнения: 5434
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е38 740IL

Мнение от LiTtLeRoCk » 27 Юли 2009, 23:19

E34 FAN написа:Колега според мен М60 е по добрия мотор в сравнение с М70....М70 е доста сложен като изпълнение,(3 компютъра+този на автоматика,2 дистр.капачки,доста кабели за свещите 12бр, 2бр,ел. дросели и много други) а и за да смениш нещо по мотора трябва да го разглобиш почти наполовина за нещо дребно за смяна,огромен разход в сравнение с М60 който е и доста по технологично напреднал от М70(..както М50 и М20)..като вървежа е почти същия....разликата е 13кс и 50nm въртящ момент което не се усеща много,може би е повече психо нагласа... А за звука..ами и двата мотора с подходящата изп.система могат да звучат доста злокобно...Като мнение на много колеги е че М60 вади по хубав звук... Казвам всичко това с оглед че съм карал и двата мотора в е32...а и в момента карам е32 с М60Б40...
Успех....


Разликата е доста повече от 13к.с и 50nm.
M73B54 5.4 L (5379 cc/328 in³) 240 kW (326 hp) @ 5000 490 N·m (361 ft·lbf) @ 3900

M62B 44 4.4 L 4,398 cc (268.4 cu in) 210 kW (286 PS; 282 hp) @ 5700 420 N·m (310 lb·ft) @ 3900

СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
Аватар
Мнения: 5434
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е38 740IL

Мнение от LiTtLeRoCk » 27 Юли 2009, 23:21

zvetiko това също го имам в предвид и по този въпрос съм мислил че 4.0 е по срещан от 4.4 и 5.4

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 14.04.2008
Местоположение: Sofia

Мнение от E34 FAN » 27 Юли 2009, 23:22

Имам впредвид М60B40 и М70B50....за другите мотори е ясно...

СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
Аватар
Мнения: 5434
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е38 740IL

Мнение от LiTtLeRoCk » 27 Юли 2009, 23:31

E34 FAN написа:Имам впредвид М60B40 и М70B50....за другите мотори е ясно...
Съгласих се с теб.И след като претеглих плюсове и минуси определено ще е V8 но дали 4.0 или 4.4 само времето ще покаже.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

тр

Мнение от slavianko » 28 Юли 2009, 0:17

LiTtLeRoCk написа:Така ли и не разбрахте че вървежа не е основното което ме води.Към колегите kirililiev и slavianko кажете ми кое може да замени ето тази гледка всеки път като вдигна капака лично аз настръхвам всеки път като видя това животно
Колега сори че ще ти дам такъв пример но за това се сетих. И аз колега настръхвам всеки път като видя жената гола но това не прави колата ми да върви повече. Все пак основната цел на един двигател е да движи колата не да изглежда красив и колкото повече сила има да я движи толкова повече се радваме ние. Така ги виждам аз нещата. ;)
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
Аватар
Мнения: 5434
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е38 740IL

Мнение от LiTtLeRoCk » 28 Юли 2009, 0:27

Slavianko всеки си има своя гледна точка моите уважения към теб за колата ти защото виждам че си я правиш с мерак.Но как да ти обясня че мен трябва да ми радва и окото аз на път никога не карам с повече от 140км/ч и то изключително рядко нито пък обичам на път да се гонкам с някого по скоро ме радва самото усещане на големия двигател това е моята гледна точка.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 28 Юли 2009, 0:43

LiTtLeRoCk написа:Slavianko всеки си има своя гледна точка моите уважения към теб за колата ти защото виждам че си я правиш с мерак.Но как да ти обясня че мен трябва да ми радва и окото аз на път никога не карам с повече от 140км/ч и то изключително рядко нито пък обичам на път да се гонкам с някого по скоро ме радва самото усещане на големия двигател това е моята гледна точка.


с турбо се постига ниския разход на малкия мотор и силата и въртящия момент на големия,който се е качил поне веднъж на турбо кола знае за какво иде реч,представите на човек се променят драстично при досега с тази технология,аз завинаги забравих тежките и големи железа от една изминала епоха с голям разход и скъпа подръжка,една скромна 318 ми промени възгледите завинаги,на мечтания от мен "м пауар" слага няколко коли на 400 метра и струва една четвърт от цената му,частите за нея са на килограм,целия двигател струва колкото нов клапан за "м пауар" :D :D големите мотори са хубаво нещо но за човек с големи финансови възможности който може да си позволи,все пак е по лесно да купиш готова кола с мечтания осмак отколкото да се вкараш във филма с присаждането на мотор с неясна история и неясно състояние които не е разпространен и е екзотика ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 28 Юли 2009, 10:57

kirililiev написа:
LiTtLeRoCk написа:Slavianko всеки си има своя гледна точка моите уважения към теб за колата ти защото виждам че си я правиш с мерак.Но как да ти обясня че мен трябва да ми радва и окото аз на път никога не карам с повече от 140км/ч и то изключително рядко нито пък обичам на път да се гонкам с някого по скоро ме радва самото усещане на големия двигател това е моята гледна точка.


с турбо се постига ниския разход на малкия мотор и силата и въртящия момент на големия,който се е качил поне веднъж на турбо кола знае за какво иде реч,представите на човек се променят драстично при досега с тази технология,аз завинаги забравих тежките и големи железа от една изминала епоха с голям разход и скъпа подръжка,една скромна 318 ми промени възгледите завинаги,на мечтания от мен "м пауар" слага няколко коли на 400 метра и струва една четвърт от цената му,частите за нея са на килограм,целия двигател струва колкото нов клапан за "м пауар" :D :D големите мотори са хубаво нещо но за човек с големи финансови възможности който може да си позволи,все пак е по лесно да купиш готова кола с мечтания осмак отколкото да се вкараш във филма с присаждането на мотор с неясна история и неясно състояние които не е разпространен и е екзотика ;)


Колега,дай моля ти се малко линкове да прочета за турбоконверсията на М50В20-турбокит,модели,монтаж,цени,къде се прави.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 879
Регистриран на: 6.05.2008
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Е39 М57Д30
Мечтае да кара: Е65

Мнение от pantzer3 » 28 Юли 2009, 12:43

LiTtLeRoCk написа:Slavianko всеки си има своя гледна точка моите уважения към теб за колата ти защото виждам че си я правиш с мерак.Но как да ти обясня че мен трябва да ми радва и окото аз на път никога не карам с повече от 140км/ч и то изключително рядко нито пък обичам на път да се гонкам с някого по скоро ме радва самото усещане на големия двигател това е моята гледна точка.


:yes:
Изображение Изображение Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 28 Юли 2009, 13:55

zvetiko написа:
Колега,дай моля ти се малко линкове да прочета за турбоконверсията на М50В20-турбокит,модели,монтаж,цени,къде се прави.


никога не съм търсил готови китове,иначе съм чувал че има,и то доста ефтини.мога да те информирам за някой цени от щатите,части които сме поръчвали,колектор-300 лева,турбина т3/т4-китайска 700 лева.всичко друго се доставя от тук.

http://www.turbochargingdynamics.com/su ... o_Kits.php

тва е на рейсинг динамикс,цените не са лоши :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 485
Регистриран на: 15.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34
Мечтае да кара: E34

Мнение от sniper74 » 28 Юли 2009, 13:57

LiTtLeRoCk написа:
kirililiev написа:вместо да наливаш пари за железа втора употреба с незнайна история и скъпи части и консомативи само заради един звук,дай 5,6 хиляди лева и си сложи една читава турбина с читава електроника,разхода в атмосверен режим ще ти бъде същия а вървенето по голямо дори и от 12 цилиндровия мотор.просветените знаят че бмв моторите с малко преправяне държат на големи надуви и са изключително здрави ;)
ето един пример за вървене на 318 ис почти стоков,единствената разлика е че челата на буталата са отнети на струг.вече 10 000 километра върви и мачка всичко живо :D
http://www.vbox7.com/play:f8298e71

Няма турбо което да замени ето този звук и усещането да караш кола с такъв двигател http://vbox7.com/play:bd67ff26


съгласен съм звукът е неповторим :twisted:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 28 Юли 2009, 13:59

Готовите китове ще ти излезат около 2 бона, но не включват електроника, което е още минимум 500лв за нова, трябва и широколентова сонда още 400лв. Изпускателната система също е за преправяне, ако ще правиш компромис ще трябва да ходиш на гърнеджия да ти нагоди настоящата система, ако не ще се ръснеш и там доста... бе приготви си около 5бона :D Самия кит не е нищо сложно, мапването също, не смятам че имаш нужда от някой да ти вземе 1000лв отгоре адаш

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 28 Юли 2009, 16:49

Колеги,благодаря ви за отговорите-като се стигне до нещо конкретно ще говоря с вас ,че си нямам понятие от това преобразуване.

А това да сложиш двигател от 300к.с. и да го караш със 140 изобщо не го разбирам.Нали имаше една приказка ,че BMW е кола не за возене ,а за каране.Уникалните усещания ,че си в BMW ,се появяват като я настъпиш-в противен случай ми се струва шумна,вози ми твърдо,карал съм 5-6000 кубикови американски лимузини,е това е кола за разходка със 140,няма път,няма шум.И гледам масово колеги слагат и се хвалят с твърдо окачване-ама за какво ти е на В20 твърдо окачаване,този двигател няма нужната мощност за да я караш както трябва в завой и от там нуждата от спортно окачване.

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 28 Юли 2009, 19:14

Абе аз мисля ,че за гуми,окачване и спирачки не трябва да се щадят пари ако разбира се са налице :) Защото една скорост от 180 км/ч с която един такъв 2 литров автомобил се движи спокойно и преспокойно не е никак ниска и един такъв ъпгрейд си е чисто и просто активна безопасност ,така си мисля аз 8)

Тук е момента да поздравя Яворчо Постман-а ,който преди да вдига мощноста си закова комбито на пътя така ,както направо не съм вярвал ,че може да застане ,да се движи и управлява 520 комби :shock: (мойта кола до неговата е като дърт пияница с цироза на черния дроб :mhihi: ) След сбирката на Узана с двете комбита ходихме на Дракона на Калояново ,тогава в неделята имаше отворени врати за свободно каране със замерване и влязохме с неговото комби и той човека за пръв път кара на тази писта без да я познава дори и най-малко ,отделно доколкото разбрах не бе карал до момента писта изобщо и с грешките ,които бе нормално да допусне даде малко по-ниско време от мойто най-добро на събора с което се качих на третото място на стълбичката :shock: :shock: Комбито му е "смърт с кисело зеле" , всички подобрения по ходовата част си казаха своята тежка дума и аз съм убеден ,че с неговата кола ако бях влязъл да се състезавам тогава можеше реално да съм с поне едно стъпало нагоре ... Тази неговата кола я наблюдавах постоянно и на огледалата докато прехвърляхме Шипка и се подгонвахме често :mhihi: , зяпах постоянно ,защото нямаше някъде където да видя тежката каросерия как се опитва да залита - нищо , просто сякаш някой редактор на Авто Билд от онези времена ме гонеше отзад с ///М-ката :twisted:
Твърдо съм се убедил ,че тези компоненти по автомобила са най-важното нещо та ако ще и двигателя да киха,кашля , да гори масло ...

п.с. Тук е момента да напомня за онази случка на Иво Лудия ГСМ когато навремето с Е36-цата с Турбо М42 мотора се беше подгонил с едно Ауди Ес 8 на излизане от сбирката докато се събирахме на ЕКО-то и следс като са се движили на кантар в един момент преди моста на НДК започват да спират колкото може и знам как Иво казваше как е натискал педала с последни сили и докато Аудито е изоставало назад с много по-добри спирачки той не е успял да спре и вместо да удари колите които си чакат кротко червеното на светофара той се е бил прицелил в полицейската вишка и е имало "дрън-н-н-н-н" съпроводено с поклащане на работното място на чичко милиционер и колата на пастет.оттогава евала на Иво ,кара със спирачки по-големи от джаните му и окачване което е някакъв ад просто ...


Георги Пенчев
Последна промяна Penchev на 28 Юли 2009, 19:23, променена общо 1 път
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook