Висок разход на 525tds
Модератор: Технически модератори
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Дали този разход може да идва от запушен катализатор или пикаещи дюзи и ако е така имали начин да се оправят без да се свалят или трябва нови.Колата върви за мен добре но не съм карал tds до сега и не мога да кажа със сигорност.Кажете какво може да и има и имали смисъл да я правя или баста

- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
До колкото съм запознат с дизелите, хубаво е ако имаш повишен разход да отидеш да погледнат дюзите. Вътре има едни пружини дето определят на колко бара да отварят. И ако са омекнали ще пикаят и .... Отделно от това може я да са износени, я да има нагар. Мога да те пратя при един човек, не се занимава с турбо дизели, но дюзите ще ти ги оправи. Мой колега е абониран при него. Единствения проблем е, че е някъде след Перник към Радомир(забравих името на селото).

- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Стига да може да се оправят.Ако пък кажат че са за нови ще пусна тема няколко подфорума надолу
А катализатора да го махам ли щот го гледах си е оригиналния
Ако го махна и сложа на негово място гарне заместител ще се отрази ли това на работата на двг. 
- bat Jeko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: 10.06.2005
- Местоположение: EU (Пазарджик, Стара Загора)
Здраве да е
писах ти в другата тема прочети си я
Сега за дюзите
ако ти пикаят дюзите почти съм сигурен че ще ти пали трудно и ще ти пуши много.
При дизела имаме сгъстяване само на въздух и малко преди горна мъртва точка впръскване на нафта.
При този мотор нафтата не се впръсква директно в горивната камера а в едно малко "джобче" в главата където се предполага че темп ще е наи висока и финно впръснатото гориво ще се възпламени без проблеми и с по малко детонации.Ако са ти кофти дюзите лесното палене отива на кино, но изключения винаги са възможни.
аз съм описал подробно за ваденето на дюзите и техния стенд.
Новите разпръсквачи са по 40 лв броиката и номерат сам ги написал на елементите тъка че можеш да ги купиш един по един като имаш пари и да ги смениш по късно.
Нормално е да си заминат и пружините и разпръсквачите.За пружините можеш да отбиеш нномера с копуването им като им подложиш 6мм шаиби стават аз пробвах.
разпръсквачите са прецизни двоики и трудно се подлагат на ремонт при тези размери.Има специалисти тук във форума и ще чуеш какви ли не магии ама ................смяна с нови, това е истината , тък ахем ще ти остане само едно притриване пък може и да не ги притриеш лицата им, ти си прецени.
И в мануала си пише ама на нас ни идват скъпи това си е истината.
От кофти дюзи ще ти се вдигнат и температурите , като цяло.
Ако не пикаят има ултаразвиково промиване мисля че Тод правише нещо по въпроса.
Един стенд ще си покаже наи точно.всичко е описано подробно от мен и колегите тук във форума, можеш да си ги свалиш сам и некои да ти ги тества./ако имаш въпроси питаи/
едно разбрах доктор по телефона трудно слага диагноза.мотора си е хубав , ако колата те радва и я оценяваш /спомням си маи ти беше подарък/ смело.....
Good luck
писах ти в другата тема прочети си я
Сега за дюзите
ако ти пикаят дюзите почти съм сигурен че ще ти пали трудно и ще ти пуши много.
При дизела имаме сгъстяване само на въздух и малко преди горна мъртва точка впръскване на нафта.
При този мотор нафтата не се впръсква директно в горивната камера а в едно малко "джобче" в главата където се предполага че темп ще е наи висока и финно впръснатото гориво ще се възпламени без проблеми и с по малко детонации.Ако са ти кофти дюзите лесното палене отива на кино, но изключения винаги са възможни.
аз съм описал подробно за ваденето на дюзите и техния стенд.
Новите разпръсквачи са по 40 лв броиката и номерат сам ги написал на елементите тъка че можеш да ги купиш един по един като имаш пари и да ги смениш по късно.
Нормално е да си заминат и пружините и разпръсквачите.За пружините можеш да отбиеш нномера с копуването им като им подложиш 6мм шаиби стават аз пробвах.
разпръсквачите са прецизни двоики и трудно се подлагат на ремонт при тези размери.Има специалисти тук във форума и ще чуеш какви ли не магии ама ................смяна с нови, това е истината , тък ахем ще ти остане само едно притриване пък може и да не ги притриеш лицата им, ти си прецени.
И в мануала си пише ама на нас ни идват скъпи това си е истината.
От кофти дюзи ще ти се вдигнат и температурите , като цяло.
Ако не пикаят има ултаразвиково промиване мисля че Тод правише нещо по въпроса.
Един стенд ще си покаже наи точно.всичко е описано подробно от мен и колегите тук във форума, можеш да си ги свалиш сам и некои да ти ги тества./ако имаш въпроси питаи/
едно разбрах доктор по телефона трудно слага диагноза.мотора си е хубав , ако колата те радва и я оценяваш /спомням си маи ти беше подарък/ смело.....
Good luck
- Tod
- ентусиаст
-
- Мнения: 1126
- Регистриран на: 5.07.2004
- Местоположение: Пловдив
- Кара: M3 и Volvo XC70
Данка, приятелю, много искам да ти помогна но имам чувството, че въобще не ме слушаш и не искаш да разбереш какво и е на твоята кола, писах ти няколко пъти кой може дати даде отговор на всички твои терзания!
Но ти продължаваш да пишеш и пишеш ли пишеш, каних те близо десет пъти на збирка! Да го видим аджеба това комби Ламя! Да видиш други тдс-и колко пушат, как работят и веднага ще ти стане ясно, читаво ли ти работи двигателя!
Има хора които ще ти почистят дюзите с ултразвук ако искаш, да ти тестват помпата и ръзпръсквачите на стенд!
Ма няма кой да слуша(чете) просто безпредметно е пълненето на темата след катао не пробваш предложенията!
Недуумявам!
Аиде със здраве!
И извинявай ТРИФОН, е ВИНОВЕН за тона ми!
Има хора които ще ти почистят дюзите с ултразвук ако искаш, да ти тестват помпата и ръзпръсквачите на стенд!
Ма няма кой да слуша(чете) просто безпредметно е пълненето на темата след катао не пробваш предложенията!
Недуумявам!
Аиде със здраве!
И извинявай ТРИФОН, е ВИНОВЕН за тона ми!
Good Luck
Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III
Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III
- bat Jeko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: 10.06.2005
- Местоположение: EU (Пазарджик, Стара Загора)
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Tod написа:Данка, приятелю, много искам да ти помогна но имам чувството, че въобще не ме слушаш и не искаш да разбереш какво и е на твоята кола, писах ти няколко пъти кой може дати даде отговор на всички твои терзания!Но ти продължаваш да пишеш и пишеш ли пишеш, каних те близо десет пъти на збирка! Да го видим аджеба това комби Ламя! Да видиш други тдс-и колко пушат, как работят и веднага ще ти стане ясно, читаво ли ти работи двигателя!
Има хора които ще ти почистят дюзите с ултразвук ако искаш, да ти тестват помпата и ръзпръсквачите на стенд!
Ма няма кой да слуша(чете) просто безпредметно е пълненето на темата след катао не пробваш предложенията!
Недуумявам!
Аиде със здраве!
И извинявай ТРИФОН, е ВИНОВЕН за тона ми!
Тодоре ти ме закопа направо ама си прав.В петък (стига да има време)най-вероятно ще я закарам там при твоя човек да я гледа и да видим кво ша стане.
П.П..Не се притеснявай Трифон за нищо не е виновен ами пукницата мръсна.Бая аналгин съм приготвил ако ти трябва свиркай
bat Jeko колата пали супер и в най-големите студове и работи както топла така и студена смисъл почти няма разлика в шума на двг.Не пуши синю и тем подобни даже и с топлия старт нямам проблем.
Айде че требе да пия хапчето
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Та тъка да кажа най-накрая какво му е било на добичето
Значи 1.Запушен до г**а катализатор.Махнах го колата видимо започна да върви повече и по-лесно започна да доускорява без да превключва по-долни предавки е освен ако не е на мръсна газ
2.Заплескан колер.Свалих го почистих го първо с топла нафта после с бензин сложих го и О!Чудо.Двг. направо започна да мърка като коте спря да пуши или поне аз не мога да видя черно отзад да хвърля.Претрисането което се получаваше на празен ход вече го няма ,могора пали от раз и топъл и студен.Направи ми впечатление че започна да смучи доста повече въздух от въз.филтър на празен ход двигателя.Ако мога да обобщя колата стана коренно различна.Разхода от 2 седмици не се качва над 10/100.Съветвам всеки ако не е да направи такава профилактика на дизела за да не се ръси в последствие с маса пари.
Сега искам да изкажа особенно големи благодарности на всички които помогнаха и даваха съвети и най-вече на bat Jeko който е един много ценен кадър в този форум
Сега вече се наслаждавам на колицата си
и за нищо друго не мисля.
ПП.Ама само как връви тоя TDS

Значи 1.Запушен до г**а катализатор.Махнах го колата видимо започна да върви повече и по-лесно започна да доускорява без да превключва по-долни предавки е освен ако не е на мръсна газ
2.Заплескан колер.Свалих го почистих го първо с топла нафта после с бензин сложих го и О!Чудо.Двг. направо започна да мърка като коте спря да пуши или поне аз не мога да видя черно отзад да хвърля.Претрисането което се получаваше на празен ход вече го няма ,могора пали от раз и топъл и студен.Направи ми впечатление че започна да смучи доста повече въздух от въз.филтър на празен ход двигателя.Ако мога да обобщя колата стана коренно различна.Разхода от 2 седмици не се качва над 10/100.Съветвам всеки ако не е да направи такава профилактика на дизела за да не се ръси в последствие с маса пари.
Сега искам да изкажа особенно големи благодарности на всички които помогнаха и даваха съвети и най-вече на bat Jeko който е един много ценен кадър в този форум
Сега вече се наслаждавам на колицата си
и за нищо друго не мисля.
ПП.Ама само как връви тоя TDS
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
dinozab,много се радвам за решението на проблема ти
И аз започнах да се измъчвам ,като четях за тоя твой проблем,но как да се обадя,като моето комби е бензиново
Всички хора,които купуват автомобил на старо и има катализатор,независимо от това дали е нов внос или е карана колата тук в БГ трябва да го изхвърлят тутакси,защото преди време видях 3 потрошени БМВ двигателя (един дизелов и 2 бензинови) от един скапан/запушен катализатор
П.С. Много голямо желание имам да се видим с теб и Тодорчо с комбитата,но ,като знам,че сега няма да си видя колата поне най-малко месец направо ми се плаче
Ако се разберете нещо със сигурност,да се видите на някоя сбирка ми пуснете едно л.с. аз ще гледам да намеря кола и възможност да дойда
Поздрави
И аз започнах да се измъчвам ,като четях за тоя твой проблем,но как да се обадя,като моето комби е бензиново
Всички хора,които купуват автомобил на старо и има катализатор,независимо от това дали е нов внос или е карана колата тук в БГ трябва да го изхвърлят тутакси,защото преди време видях 3 потрошени БМВ двигателя (един дизелов и 2 бензинови) от един скапан/запушен катализатор
П.С. Много голямо желание имам да се видим с теб и Тодорчо с комбитата,но ,като знам,че сега няма да си видя колата поне най-малко месец направо ми се плаче
Поздрави

- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Да за жалост така е с катализаторите.Хубаво нещо са ама много кинти.По принцип им дават някъде до 150-160000 км. живот зависи и от горивото.Моя направо беше заплескан със сажди и всевъзможни л***а.Доста кофти незнам как въобще е вървяла тая кола.Един майстор ми каза че съм направил голяма грешка като съм го махнал но резултата е на лице и не смятам че съм сграшил.Искам да кажа на колегите които казваха че 12-13 разход е нормален - не са прави.Сега аз 10-12/100 вдигам ако имам много градско и я настъпвам доста но ако я карам пенсионерската пада на 8.5 някъде.Държа да отбележа че я търкалям с 235/45 R17 гуми каито бая вдигат разхода в сравнение със стандартните.
Penchev и аз искам много да се видим и запознаем.Макар като те гледам на снимка си ми доста познат
5 г. съм учил в УНСС
Да нямаш някъкав проблем с твоята кола 
Penchev и аз искам много да се видим и запознаем.Макар като те гледам на снимка си ми доста познат
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Удариха ме в Банско в петък и сега трябва да я вкарвам в сервиз
гадна история ...
Иначе,аз не съм следвал досега,но може от някъде другаде да се познаваме
Георги Пенчев
Иначе,аз не съм следвал досега,но може от някъде другаде да се познаваме
Георги Пенчев
- BAI_DOBRI
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 305
- Регистриран на: 20.01.2007
- Местоположение: Разград&Русе
- Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
- Мечтае да кара: E90 335d
Виждам че темата е малко стара,за да не пускам нова искам да попитам:
1.Като си махна катализатора кое ще е по-добре-да сложа някакво гърне или просто да продължа с тръба?
2.Като го сваля по какво мога да разбера че е задръстен или ако е задръстен влиае ли по някакъв начин работата на мотора?
ПС Видях че dinozab си е махнал катализатора ако може да споли впечатления( почна ли да пуши повече или нещо подобно)
1.Като си махна катализатора кое ще е по-добре-да сложа някакво гърне или просто да продължа с тръба?
2.Като го сваля по какво мога да разбера че е задръстен или ако е задръстен влиае ли по някакъв начин работата на мотора?
ПС Видях че dinozab си е махнал катализатора ако може да споли впечатления( почна ли да пуши повече или нещо подобно)
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
.BAI_DOBRI написа:Виждам че темата е малко стара,за да не пускам нова искам да попитам:
1.Като си махна катализатора кое ще е по-добре-да сложа някакво гърне или просто да продължа с тръба?
2.Като го сваля по какво мога да разбера че е задръстен или ако е задръстен влиае ли по някакъв начин работата на мотора?
ПС Видях че dinozab си е махнал катализатора ако може да споли впечатления( почна ли да пуши повече или нещо подобно)
Здравей на мястото на моя сложих ноправо една тръба Ф60 и работата заспа.Не ми направи впечатление да пуши повече и нямаше разлика в шума ама колата тръгна осезаемо.Моя беше много задръстен и колата се задъхваше във високите обороти след това го нямаше този момент.
здр
колега аз имах сащият проблем с моята но е комби и не е автоматик и харче6е много и пушеше докато не ми се проби гарнето и отидох до един приятел които ми прави аспосите на колите които имах и отивам тази събота при него и ми вика давай да махаме катализатора щото да ти се оправи разхода и вървенето,махнаго и сега сам страшно доволен на първа вдигах 50км а сега вдигам около 55 км и сега напалних резорвара карам само студена сутрин 5 и вечер 5км и сега ще ти кажи като мина 100 км и заредя нафта е от един приятел по 1 левче такаче чакай но аз сам страшно доволен след тази интервенция на ли ти казах че сам за центровка на помпата но сега не си мени оборотите
- BAI_DOBRI
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 305
- Регистриран на: 20.01.2007
- Местоположение: Разград&Русе
- Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
- Мечтае да кара: E90 335d
ОК благодаря,значи и аз слагам Ф60 тръба и ГАЗ
но и аз съм забелязал че като тръгна да правя рендета от 4000об/мин до 4800об/мин вече малко се мъчи. Обаче преди 2 дни засякох разхода среден 7.5-7.8л/100км Като извънградско не карам с повече от 100км/ч рядко настъпвам до към 120км/ч а като карам из града сменям скорости на около 2200-2400об/мин без да давам рязко газ,също така оставям сутрин да позагрее малко колата поне да застане на средата на синьото. Също така да кажа че тоя разход ми го дава с Шел ВИ ПАУЪР дизел.
но и аз съм забелязал че като тръгна да правя рендета от 4000об/мин до 4800об/мин вече малко се мъчи. Обаче преди 2 дни засякох разхода среден 7.5-7.8л/100км Като извънградско не карам с повече от 100км/ч рядко настъпвам до към 120км/ч а като карам из града сменям скорости на около 2200-2400об/мин без да давам рязко газ,също така оставям сутрин да позагрее малко колата поне да застане на средата на синьото. Също така да кажа че тоя разход ми го дава с Шел ВИ ПАУЪР дизел.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
