въпрос за спортен филтър?

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 533
Регистриран на: 16.07.2006

абе малко грозно ще прпозвучи но за прахта е верно

Мнение от 535 » 02 Окт 2006, 12:02

абе малко грозно ще прпозвучи но за прахта е верно
пуска си яко прахххх ...

и за топлото е верно ниама как да го изолираш като оригиналния ... просто филтъра е при колекторите .... там уш по напреде уш бла бла ...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1448
Регистриран на: 15.09.2004
Местоположение: София

Мнение от KickingKing » 02 Окт 2006, 12:30

Lok-Tar!

От друга страна прочети отговора на K&N. Хорат са написали, че попадат в стандарта... Има много хора, които карат с такива филтри и нямат проблеми. Всеки сам си решава разбира се...
Изображение
Изяж бобър - спаси дърво!

Изображение
По-добре да търсиш в google earth къде си пил, отколкото да видиш в youtube как!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: абе малко грозно ще прпозвучи но за прахта е верно

Мнение от slavianko » 02 Окт 2006, 18:10

535 написа:абе малко грозно ще прпозвучи но за прахта е верно
пуска си яко прахххх ...

и за топлото е верно ниама как да го изолираш като оригиналния ... просто филтъра е при колекторите .... там уш по напреде уш бла бла ...
Дали пуска яко прах не знам? Щом пуска повече въздух ще пуска и прах повече но предполагам в рамките на нормалното. Освен ако не го купиш от пазара дето са по 15лв. А за това че не може да се изолира. Може как да не може. Но трябва да си направиш кутия в която да сложиш филтъра и да вкараш до нея пресен въздух от някъде. Същото е както с оригиналният и той е в кутия. А има и оригинални такива, но скъпичко малко :mhihi:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Re: абе малко грозно ще прпозвучи но за прахта е верно

Мнение от TheBoss » 02 Окт 2006, 19:15

slavianko написа:... А за това че не може да се изолира. Може как да не може. Но трябва да си направиш кутия в която да сложиш филтъра и да вкараш до нея пресен въздух от някъде. Същото е както с оригиналният и той е в кутия. А има и оригинални такива, но скъпичко малко :mhihi:


Абе хора вие за хиит шилд не сте ли чували? :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 533
Регистриран на: 16.07.2006

филтър

Мнение от 535 » 02 Окт 2006, 20:14

абе незнам ама де що съм виждал е плиоснат отгоре като моя там кадето триабва да е оригиналния малко по напреде

такаче си е играчка с тия шибани филтри

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: абе малко грозно ще прпозвучи но за прахта е верно

Мнение от slavianko » 08 Окт 2006, 17:10

TheBoss написа:
slavianko написа:... А за това че не може да се изолира. Може как да не може. Но трябва да си направиш кутия в която да сложиш филтъра и да вкараш до нея пресен въздух от някъде. Същото е както с оригиналният и той е в кутия. А има и оригинални такива, но скъпичко малко :mhihi:


Абе хора вие за хиит шилд не сте ли чували? :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Ами аз нали за това говоря. head shield означава точно това да изолираш топлият въздух. По скоро съм чувал за "Cold air intake systems" Що не пробваш да немериш за Е34 М50 В25 Преди да сложа моя една седмица рових из нета и не намерих а още повече тук в БГ. Та не ми остана нищо друго освен да импровизирам
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Re: абе малко грозно ще прпозвучи но за прахта е верно

Мнение от TheBoss » 09 Окт 2006, 10:16

slavianko написа:... Та не ми остана нищо друго освен да импровизирам


Да, това ти остава, но преди това потърси тук, във форума. Мисля, че преди време тунингистите обсъждаха подобен проблем. Питай и ЛудияГСМ. Той май имаше някакво решение по въпроса.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 756
Регистриран на: 11.11.2004
Местоположение: София

Мнение от kam_tod » 16 Окт 2006, 11:00

Аз вече съм с K&N :ahah:
И мисля, че вървим вече по-бързичко! Другото, което ме навежда на тази мисъл е, че почти не пуши като я зоря! ;)
Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 16 Окт 2006, 16:38

И аз сложих филтър, само че не го изолирах от двигателя, и сега нямам време да го правя това сложно упражнение та го свалих. Иначе и звука не ми харесва :confused:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

re

Мнение от slavianko » 17 Окт 2006, 10:08

kam_tod написа:Аз вече съм с K&N :ahah:
И мисля, че вървим вече по-бързичко! Другото, което ме навежда на тази мисъл е, че почти не пуши като я зоря! ;)
И аз съм с К&N и тези дни го изолирах. Стана много добре. Имам и снимки но нещо не мога да ги пусна тук в темата :uups: . Може да са от полза за някой ако иска идея.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 768
Регистриран на: 10.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж

.

Мнение от DEO » 17 Окт 2006, 11:04

даи снимките де... ка4и ги в дата.бг примерно и копираи адреса и го сложи тук и готово...
Живей така, че като умреш и Дявола да запали свещ на гроба ти!
ИзображениеИзображение
Части за Е34 - тел.0899 828 626

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: .

Мнение от slavianko » 17 Окт 2006, 18:42

DEO написа:даи снимките де... ка4и ги в дата.бг примерно и копираи адреса и го сложи тук и готово...
Колега дай някакъв мейл и ще ти ги пратя на момента. Ако можеш ти да ги качиш. Сигурен съм че все някой ще ги ползва за идея
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1139
Регистриран на: 8.12.2005
Местоположение: ВРАЦА
Пол: Мъж
Кара: E65 745I;Е53 Х5;TVR;SKYLINE;E60 М5
Детайли за колата: 745-Самолет:Х5-Болид:TVR-Истребител:SKYLINE-Шейна:М5-БЕЗ ДУМИ

Мнение от БОРКО-ЧИПА » 17 Окт 2006, 21:21

прати ги на мен аз ще ги кача ;)
borisbavareca@abv.bg
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

re

Мнение от slavianko » 19 Окт 2006, 18:08

БОРКО-ЧИПА написа:прати ги на мен аз ще ги кача ;)
borisbavareca@abv.bg
Май най добре ще е ако някой има интерес да ми пише на ЛС и аз ще му пратя снимки веднага
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1139
Регистриран на: 8.12.2005
Местоположение: ВРАЦА
Пол: Мъж
Кара: E65 745I;Е53 Х5;TVR;SKYLINE;E60 М5
Детайли за колата: 745-Самолет:Х5-Болид:TVR-Истребител:SKYLINE-Шейна:М5-БЕЗ ДУМИ

Мнение от БОРКО-ЧИПА » 19 Окт 2006, 18:52

ето на колегата slavianko как се е получило ;)
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook