МЕТАН
Модератор: Технически модератори
37 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
t_andonov написа:да бе даSaSo написа:t_andonov написа:след юли '90 та е М50
От Март 89та ако трябва да сме по-точни![]()
![]()
аз викам 88-ма ама само за избрани



маи средата на 90-та влиза м50
- Rumburak
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 412
- Регистриран на: 4.12.2003
- Местоположение: BG,Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: съмтаймс сайдуейс по пистити :D
- Мечтае да кара: е30 м3
- Детайли за колата: e30 sedan m44b19
...
колеги малко късно се намесвам във темата, но искам да ви кажа, че моят метан е слаган от www.avtometan.com преди около 3-4 години, колата я купих преди почти година, за 10лв изминавам 120 или 130км градско и около 150 или 160км извънградско.е30 318и м40 двг седан е моята, сменян й е задния мост, и т.н. снимки има в галерията ми, да видите дали изглежда зле(хич не е клекнала според мен), ....
повече от доволен съм:!:




- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Здравейте, каляската ми не е автомат, а на ръчна, сори че не се разбира. А относно алтернативните горива има много противници, затова се изказах така. Какво като колата е БМВ - религия както казвате, ако ще и златна да е. Защо да се дават повече пари за гориво като има начин за същите километри да се дадат по-малко пари ? Колите ни, на голяма част от наличните в страната не са първа младост и каквото могли са дали, сега живеят втори живот, в чужбина макс. до 5 год. и фитка - веднага нова. Карам си каляската на ГАЗ и не ми пука, извънградско до 10 без зор и градско - около 15 с резерв малко, то това няма изчисляване, според зависи.
- Turbo_Ted
- великият шестак
-
- Мнения: 1330
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Plovdiv
- Кара: няколко и киселее
вчера един такъв върл фен на бензина ми се обади да го закарам до карлово с мойта "газаджийка" защо ли...
после ми обяснявайте колко били велики БМВ-тата и защо трябва да се карат само на бензин...
една кола е създадена да ти служи, а не ти да служиш на нея
независимо каква е, дори и на ламбо ще турим газ
и ще си карам "гъзарски" ламбото на газ, докато някои велики ентусиасти си карат великите коли на бензин... момчета слезте на земята... че БМВ са хубави коли - хубави са, но има и къде къде по-хубави коли на газ - онзи ден на газстанцията един пич с МЛ си зареждаше редом с мойта е34ка
това срамно ли е
подкрепям идеята за метана и скоро ще кажа впечатления 







- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Хахаха, това колега Турбо е много яко, защо ли на газ е по тънкана. Относно метана не съм споменал нищо, но сега: шурека има един нисан комби на метан, за 30 лв 500 км. Уредбата е с метални бутилки 3 на брой /като кислородните/, изпарител и плочка. Подобно като за гранатка, но за метан, може да са еднакви /не нам/. Задното окачване е усилено. Да вярно е, че колата малко изпуска конете но пък те вози направо за без пари.
Аз съм с газов инжекцион на Е34 и мога да кажа че съм много доволен.Така или иначе това е тежка кола и дори на бензин няма достатъчно бързо ускорение за драг и така нататък.Макар че разни голфчета 2-ки си ги яде.
Има разлика между газ-бензин не мога да отреча, друго си е бензина но не мога да си го позволя при положение че е 2.40 лева на литър!!!
За метан на БВМ съм изключително против!Наистина си е гавра с марката.Виждал съм Мерцедес С-класа на метан.

Има разлика между газ-бензин не мога да отреча, друго си е бензина но не мога да си го позволя при положение че е 2.40 лева на литър!!!
За метан на БВМ съм изключително против!Наистина си е гавра с марката.Виждал съм Мерцедес С-класа на метан.
37 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани