Висок разход на 525tds
Модератор: Технически модератори
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6275
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
dino,точно ти ми подпали чергата с тая тема за разхода-как от 16 си го свалил на 10.
Гледах книжката на колата-10-на градско,6-7 при 120,5-6 при 90,около 8-9смесено,но 15 ме карат да се усещам като идиот.
А,моят приятел може и да ги дрънка така,защото проявява апетити към мойта кола и говори за някакви бартери
А,моят приятел може и да ги дрънка така,защото проявява апетити към мойта кола и говори за някакви бартери
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Смени бензиностанцията и виж какво ще се случи, може да те лъжат с гадна нафта или в литрите. Нали знаеш как се прави проверка? Пълни до горе мини 100 км и пак догоре. Малко скъпо идва ама така е най-сигурно май. А и не всеки път ще харчи едно и също има задръствания и тн. занеш как е. Литрите варират, но трябва да са около 11 според мен.
Хайде и аз сега засичам да видя печката какво ще покаже и утре ще пиша
Хайде и аз сега засичам да видя печката какво ще покаже и утре ще пиша
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
zvetiko написа:dino,точно ти ми подпали чергата с тая тема за разхода-как от 16 си го свалил на 10.Гледах книжката на колата-10-на градско,6-7 при 120,5-6 при 90,около 8-9смесено,но 15 ме карат да се усещам като идиот.
А,моят приятел може и да ги дрънка така,защото проявява апетити към мойта кола и говори за някакви бартери
Ми така е брат ми има такава 318-ка и му гори 7 при положение че той е спокоен шофьор чак понякога му се карам че ще запече някоя дюза
Ако не падне много разхода след махането на катализатора има още някои чалъми които ще ти кажа да направиш и 100% ще има ефект и във вървене и в разхода
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6275
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
dino,помагай братче,че колата заминава,оставате много малко с tds-ки и бензиджиите ще ви изядат.
Прочети ,моля ти се в началото на четвърта страница какво съм направил.Колата я купих с махнат катализатор и затова попитах дали не се прави нещо на DDE-то.Знам ,че при махане на катализатора при бензин се лъже ECU-то иначе разхода скача на 17-20/100.
Прочети ,моля ти се в началото на четвърта страница какво съм направил.Колата я купих с махнат катализатор и затова попитах дали не се прави нещо на DDE-то.Знам ,че при махане на катализатора при бензин се лъже ECU-то иначе разхода скача на 17-20/100.
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Значи има един тънак маркуч който излиза под колекторите за въздух и влиза в МАП сензора от ляво се пада на двигателя.Свали го и го почисти с годините се пълни с масло или го смени направо.Също свали и почисти самия МАП с кантактен спрей пръскай вътре в него.Изолирай ЕГР клапана писал съм в едно тема как става има и снимки http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=46769 .Почисти кулера с топла нафта и бензин от маслото което се отлата вътре в него,закарай го някаде да видят и качат дюзите на стенд да ги оправят ако пикаят.Засега е това направи тези неща и пиши какъв е резултата.
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Stanchev написа:давай тоя тдс да го видя бре![]()
че ще ми наблъскат мишките и ще скокна до ДЕ
Ти па ко съ запали по тез дизели бре
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
dinozab написа:Stanchev написа:давай тоя тдс да го видя бре![]()
че ще ми наблъскат мишките и ще скокна до ДЕ
Ти па ко съ запали по тез дизели бре![]()
![]()
ъъ искам автомат, че ся имам скъсани мускулни влакна на дясното рамо и е ку*ец с 1 ръка
пък и имам едни 5 тона нафта

- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Stanchev написа:dinozab написа:Stanchev написа:давай тоя тдс да го видя бре![]()
че ще ми наблъскат мишките и ще скокна до ДЕ
Ти па ко съ запали по тез дизели бре![]()
![]()
ъъ искам автомат, че ся имам скъсани мускулни влакна на дясното рамо и е ку*ец с 1 ръка![]()
пък и имам едни 5 тона нафта![]()
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6275
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
dinozab написа:Значи има един тънак маркуч който излиза под колекторите за въздух и влиза в МАП сензора от ляво се пада на двигателя.Свали го и го почисти с годините се пълни с масло или го смени направо.Също свали и почисти самия МАП с кантактен спрей пръскай вътре в него.Изолирай ЕГР клапана писал съм в едно тема как става има и снимки http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=46769 .Почисти кулера с топла нафта и бензин от маслото което се отлата вътре в него,закарай го някаде да видят и качат дюзите на стенд да ги оправят ако пикаят.Засега е това направи тези неща и пиши какъв е резултата.
Благодаря много колега.
ЕГР клапана го бях изолирал както беше написал в темата,после реших да не би разхода да се вдига от това, затова го свалих,почистих и го сложих "отпушен".Бирената капачка обаче запазих и отново ще я сложа.
Кулера го чистих вече с 3 литра биодизел,бензин ,препарати и вода-беше голяма гняз,но нямаше ефект върху разхода.
Ще направя и това ,което казваш с МАП сенсора,бях погледнал мъркуча само на външен вид и изглеждаше добре.
А ,за дюзите когато ходих на компютърна диагностика ми казаха ,че ако били проблемни щели да го хванат.Дали това е вярно според теб или свалянето им е задължително и са ми дрънкали глупости
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Много ми е чудно кво ще хванат на компютъра освен дедовия.Няма как да разберат на колко бара отварят освен да се свалят и качат на стенд.Магат да видят помпата към кай цилиндър какво налягане дава и то май само в оторизиран сервиз.Виж задължително този маркуч за който ти казах почисти го хубово както и сензора.Освен това сега се сещам има и още един сензор под входящите колектори в който влиза кабел.На резба е свали него и го почисти внимателно с WD40 щото е много фин.На пръв поглед това незначителни неща но това са корегиращи датчици които влиаят много на горивната смес.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6275
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
dino,прав си за дедовият.Е*ти нещастниците.
Мъркуча ,за който ми спомена беше напълно задръстен.Махнах го и се опитах да го продухам-все едно имаше тапа и не минаваше нищо.Е какво са диагностицирали тези тъпанари ,при условие ,че МАР сенсора,който мери дебита на въздуха,не е получавал правилната информация и е отчитал ,кой знае какво.
И като се замисля и за дюзите си прав-могат да отчетат само дебита.Но ако дебита го има ,но дюзите пикаят или не отварят при каквото трябва налягане.Лошото е братче,че в София доколкото знам, само те имат стенд за проверка на дюзите,но при тия тъпанари не ми се ходи повече.Вчера един приятел ми каза ,че за смяна на гарнитурите на ГНП му взели 320лв.
Ще погледна и другият сенсор ,за който говориш-това е датчик за температурата на входящият въздух.
Дойде ми и една идея-като се махне ЕГР клапана ,може да се почисти отвътре смукателният колектор ,за да не влезе пак гняз в мъркучето на МАП сенсора и да не се изцапа датчика за температурата.
Още веднъж ти благодаря за акъла.
П.П. Колеги,дайте идея къде да си проверя дюзите.
И като се замисля и за дюзите си прав-могат да отчетат само дебита.Но ако дебита го има ,но дюзите пикаят или не отварят при каквото трябва налягане.Лошото е братче,че в София доколкото знам, само те имат стенд за проверка на дюзите,но при тия тъпанари не ми се ходи повече.Вчера един приятел ми каза ,че за смяна на гарнитурите на ГНП му взели 320лв.
Ще погледна и другият сенсор ,за който говориш-това е датчик за температурата на входящият въздух.
Дойде ми и една идея-като се махне ЕГР клапана ,може да се почисти отвътре смукателният колектор ,за да не влезе пак гняз в мъркучето на МАП сенсора и да не се изцапа датчика за температурата.
Още веднъж ти благодаря за акъла.
П.П. Колеги,дайте идея къде да си проверя дюзите.

- Роджър
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: 24.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: самолет ниско, бавно и сигурно
- Детайли за колата: E34 520i 24v
Тук са смятали яко:
http://ford-sierra-club.hit.bg/gorivoford.html
http://ford-sierra-club.hit.bg/gorivoford.html
Когато се озовеш на място, където си бил - или си обиколил света, или си се заблудил.
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
zvetiko написа:dino,прав си за дедовият.Е*ти нещастниците.Мъркуча ,за който ми спомена беше напълно задръстен.Махнах го и се опитах да го продухам-все едно имаше тапа и не минаваше нищо.Е какво са диагностицирали тези тъпанари ,при условие ,че МАР сенсора,който мери дебита на въздуха,не е получавал правилната информация и е отчитал ,кой знае какво.
И като се замисля и за дюзите си прав-могат да отчетат само дебита.Но ако дебита го има ,но дюзите пикаят или не отварят при каквото трябва налягане.Лошото е братче,че в София доколкото знам, само те имат стенд за проверка на дюзите,но при тия тъпанари не ми се ходи повече.Вчера един приятел ми каза ,че за смяна на гарнитурите на ГНП му взели 320лв.
Ще погледна и другият сенсор ,за който говориш-това е датчик за температурата на входящият въздух.
Дойде ми и една идея-като се махне ЕГР клапана ,може да се почисти отвътре смукателният колектор ,за да не влезе пак гняз в мъркучето на МАП сенсора и да не се изцапа датчика за температурата.
Още веднъж ти благодаря за акъла.
П.П. Колеги,дайте идея къде да си проверя дюзите.
А самият МАП-сензр изчисти ли го вътре щото и той събира доста гняс и пак не работи коректно.Аз моя като го изчистих и започнах да чувам свистенето на турбото а до преди това го нямаше това и ефекта беше доста положителен.За колекторите незнам аз не съм ги чистил вътре само с една тел продухах и мястото където влиза маркуча на МАП-а и мястото около датчика за температурата на въздуха.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6275
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Разход на градско-15.2/100.
Колата е обладана от зъл дух.
Почистих интеркулера,МАП сенсора,мъркуча към него,температурният датчик,запуших ЕГР клапана.
Оствава да видя дюзите и на едно място ми казаха,че регулирали и ГНП-вече беше споменато ,че се движи плочката напред и назад за да се увеличи или намали подаването на гориво.
Снимки за колегата Stanchev :
Сн.1 Сн.2 Сн.3 Сн.4 Сн.5
Почистих интеркулера,МАП сенсора,мъркуча към него,температурният датчик,запуших ЕГР клапана.
Оствава да видя дюзите и на едно място ми казаха,че регулирали и ГНП-вече беше споменато ,че се движи плочката напред и назад за да се увеличи или намали подаването на гориво.
Снимки за колегата Stanchev :
Сн.1 Сн.2 Сн.3 Сн.4 Сн.5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани