Тампони заден мост
Модератор: Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- jogr
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 193
- Регистриран на: 29.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 525tds
- Мечтае да кара: MIG29
Тампони заден мост
Колеги, предстои ми смяна на въпросните тампони... има много писано за тяхната смяна, ноооо аз имам един малко по различен въпрос! При монтажа на тампона как е оригиналната позиция
? Три варианта- както е на снимката, надлъжно по линията (на 45гр.) или както мисля аз и гледам по схеми ? Как мислите?Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Тампони заден мост
В отворите на моста има едни пъпки, а на самите тампони канали, така че можеш само под един ъгъл да ги монтираш.
- jogr
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 193
- Регистриран на: 29.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 525tds
- Мечтае да кара: MIG29
Re: Тампони заден мост
Мерси за бързия отговор!
- datchko
- ентусиаст
- Мнения: 951
- Регистриран на: 2.10.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d LCI
- Мечтае да кара: F90
Re: Тампони заден мост
Колега, имам тампоните и ми се иска да ги сменя. Ти към сервиз ли ще се обърнеш или сам ще ги сменяш?
На мен не ми се занимава, така че ако някой ме насочи към сервиз, където ги сменят с инструмент, ще съм благодарен.
На мен не ми се занимава, така че ако някой ме насочи към сервиз, където ги сменят с инструмент, ще съм благодарен.
- jogr
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 193
- Регистриран на: 29.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 525tds
- Мечтае да кара: MIG29
Re: Тампони заден мост
Аз лично ще си ги сменям сам... скоба нямам, но така или иначе ще сменям диф, биалетки задни и тампони на стабилизиращата щанга- всичко долу смяна и обратно на колата
П.С. Скобата не е нищо особено има доста снимки на такава в нета, може да се купи подобна и с леко преправяне става орррргинална. Предполагам и истинската скоба може да се намери на нормална цена (при Руснака примерно)
П.С. Скобата не е нищо особено има доста снимки на такава в нета, може да се купи подобна и с леко преправяне става орррргинална. Предполагам и истинската скоба може да се намери на нормална цена (при Руснака примерно)
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Тампони заден мост
Аз се бях наплашил със смяната на тия тампони, но се оказа елементарна задачка. Стига да имаш инструменти и условия обаче. Аз ползвах една хоуммейд скоба, която се състои от дълга шпилка, набор от шайби и гайки. Не свалях моста. Яко бой по големия болт, който минава през тампона. Изважда се, след което над моста се отваря достатъчно място да се сложи шайба и гайка. Тампона излиза сравнително лесно, като може леко да се нагрее около него, за да се поразмекне гумата. После новият влиза с малко веро или течен сапун, отново без кой знае каква сила.
- ивчо
- старши ентусиаст
- Мнения: 1793
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: Тампони заден мост
Само да упомена, че старият М5 шофер го е споменал правилно ...
Само сапунена вода, или нещо на водна основа, че грес и масло "разяждат" гумата ...
Да не се чудите после защо ?!
Само сапунена вода, или нещо на водна основа, че грес и масло "разяждат" гумата ...
Да не се чудите после защо ?!
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o
- sixstraight
- младши ентусиаст
- Мнения: 349
- Регистриран на: 9.04.2008
- Местоположение: Софията
- Кара: E34 M5 20 JAHRE
- Мечтае да кара: E34 520 на метан
Re: Тампони заден мост
Колеги минах току що през тази операция само да вметна ако си купувате полиуретанови тампони за е34 те не са готови за монтаж а са объркани, в комплекта дават 4 еднакви тампона които без пилене няма как да се сложат защото идват по дълги.Трябва да се изпилят и да се скъси втулката или да се сложи по дълъг болт аз скъсих втулката и изпилих единия тампон около втулката защото едната планка която седи върху тампона има издутина откъм тампона и ако не се направи същата на тампона няма да стане. Става въпрос за заден мост 520 преди фейса за други мотори и модели може да е различен моста и планките за да се ориентирате може да погледнете комплект тампони заден мост е30 там са изрязани тези неща.
Всички пътища водят към НАДИН
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: Тампони заден мост
Като човек сменял доста пъти тампони мога да кажа само едно - слагайте си оригинални тампони от дару баро и тн кар.
Всичко друго изкарва няколко месеца и почва страшно кълчене на задницата , имах чуството че карам мотокар сякаш ми завиват задните гуми.
Разликата в цената не е фатална , но определено си струва. Всякакви там вайко мапко сваг маг и тн по 20 лева ги забравете.
Всичко друго изкарва няколко месеца и почва страшно кълчене на задницата , имах чуството че карам мотокар сякаш ми завиват задните гуми.
Разликата в цената не е фатална , но определено си струва. Всякакви там вайко мапко сваг маг и тн по 20 лева ги забравете.
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Тампони заден мост
Така и така се повдигна темата да направя и аз една препоръка - ако искате да запазите комфорта в колата не слагате полиуретан! Поне нашият български е прекалено твърд и почва да дрънчи при всяка напречна цепнатина на пътя, отделно и диференциала почнах да го чувам към 70-80км/ч. Не искам да прозвучи като антиреклама към колегата, който ги прави и продава, просто може би не е и за нашите пътища. Аз карах така една седмица и сложих Лемфьордер. А предварително бях чел за коли с такъв полиуретан и уж нямало никакви драми... Виж, powerflex-a може би е една идея по-добре, но пак - пътищата ни са отвратителни и не виждам как може на някого да му е приятно. А е тъпо да се дават 2 пъти пари за ремонта.
- 325_TDS
- младши ентусиаст
- Мнения: 375
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: Чирпан/Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 120L/E28
- Мечтае да кара: E24
- Детайли за колата: 05.82 Balticblau metallic
Re: Тампони заден мост
Нормално е да има повече шум от пътя след като минеш на полиуретан. Аз на моята бях сложил вайковци, и 30 000 км по-късно си я продадох с тях и не бяха мръднали, но при мен единственото нещо което не бях сменил с ново по задния мост бяха пружините.
Oo=00=oO Roses are red, violets are blue, I love my bimmer more than you.
- alchohol
- ентусиаст
- Мнения: 1300
- Регистриран на: 30.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
- Мечтае да кара: по път без дупки
Re: Тампони заден мост
Колеги, дали ще мога да сменя тампоните на канал без да подпирам колата на праговете, защото са кухи и ще стане мазало?
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка
- Mitko_Bs1
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 205
- Регистриран на: 4.05.2011
- Мечтае да кара: на Игор колите
Re: Тампони заден мост
Те всички прагове са кухи... Ще я подпреш на белезите нали за това са
Изпратено от моят VTR-L29 с помощта на Tapatalk
alchohol написа:Колеги, дали ще мога да сменя тампоните на канал без да подпирам колата на праговете, защото са кухи и ще стане мазало?
Изпратено от моят VTR-L29 с помощта на Tapatalk
Баварец вадя от гараж...
- alchohol
- ентусиаст
- Мнения: 1300
- Регистриран на: 30.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
- Мечтае да кара: по път без дупки
Re: Тампони заден мост
Mitko_Bs1 написа:Те всички прагове са кухи... Ще я подпреш на белезите нали за това саalchohol написа:Колеги, дали ще мога да сменя тампоните на канал без да подпирам колата на праговете, защото са кухи и ще стане мазало?
Изпратено от моят VTR-L29 с помощта на Tapatalk
Под белезите няма нищо, всичко било изгнило и нямало как да се наварят нови стойки отвътре. Като ми го каза това тенекеджията, направо ми идеше да го завра него вътре. И така вече шест години я повдигам на моста отзад и отпред на гредите.
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани