въпрос за спортен филтър?
Модератор: Технически модератори
65 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
въпрос за спортен филтър?
4удно ми е дали си заслужава да се слага спортен филтър... да има разлика в вървенето , но колко е голямо...
в смисъл дали става някаква зна4ителна разлика ,която да даде пове4е мо6т и до колко може да стане това...
знам 4е не може да направи 4удо но се 4удя дали като си сменям филтъра сега да си сложа спортен ако има някакво по-добро влияние...
примерно колко коня ка4ва 1,2,3... можеби 5
просто не съм запознат с филтите и незнам дали си заслъжават 6тото досега не съм си слагал...
в смисъл дали става някаква зна4ителна разлика ,която да даде пове4е мо6т и до колко може да стане това...
знам 4е не може да направи 4удо но се 4удя дали като си сменям филтъра сега да си сложа спортен ако има някакво по-добро влияние...
примерно колко коня ка4ва 1,2,3... можеби 5

Живей така, че като умреш и Дявола да запали свещ на гроба ти!

Части за Е34 - тел.0899 828 626


Части за Е34 - тел.0899 828 626
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: въпрос за спортен филтър?
Аз мисля че си заслужава. Гаранция не са 5 коня отгоре но има някаква разлика. Е може и 0.5 да са но има. Но защо си мисля че и износването на мотора е по голямо. Или се лъжа. Поправете ме ако не е така. 

oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
аз съм с спортен филтър
аз съм с спортен филтър просто не ми се дават пари за смяна на нормалния
) и е по тънко а и съм на гас и няма как да се грумне
но да ти кажа коне разлиа не усетих
по скоро е психологическо предимство

но да ти кажа коне разлиа не усетих

- IAV
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 590
- Регистриран на: 18.07.2006
- Местоположение: Sofia-Младост TeaM
- Кара: E39 528iA
Батка със спортни филтри с М50 мотор не се заигравай защото после ще виеш за дебитомер! И няма да си първия който ще изгори !
Проблема е че омасляващият спрей за спортния филтър действа зле на дебитомера и така!!!
Проблема е че омасляващият спрей за спортния филтър действа зле на дебитомера и така!!!
BMW Service Team
IAV написа:Батка със спортни филтри с М50 мотор не се заигравай защото после ще виеш за дебитомер! И няма да си първия който ще изгори !
Проблема е че омасляващият спрей за спортния филтър действа зле на дебитомера и така!!!
Ха така...я разясни малко по-подробно и ако можеш да подкрепиш с факти ще е супер!
Апропо, това "явление" след колко време/километри трябва да се прояви?

Driver's Racing Team
.
за разликата е осезаема и не е от това 4е така си мислим;) един приятел си е сложил и колата си му гълта пове4ко ама и доста по-добре върви... направо до 3-та върти гуми като луд, но колата не е бмв а опел.. и те нямат такива дебитомер4ета като нас .... за тва се 4удя дали при нас ефекта 6те се осе6та така както при него...
а 4естно казано досега никои не ми бе6е казал 4е това може да прецака дебитомера... на някои слу4ило ли му с е е???
а 4естно казано досега никои не ми бе6е казал 4е това може да прецака дебитомера... на някои слу4ило ли му с е е???
Живей така, че като умреш и Дявола да запали свещ на гроба ти!

Части за Е34 - тел.0899 828 626


Части за Е34 - тел.0899 828 626
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
ре
Що не обясниш малко по подробно как може да действа зле на дебитомера. Защото го знам на изуст как изглежда и изобщо не виждам как може да му повлияе отрицателно този омасляващият спрей а комоли да го повреди.IAV написа:Батка със спортни филтри с М50 мотор не се заигравай защото после ще виеш за дебитомер! И няма да си първия който ще изгори !
Проблема е че омасляващият спрей за спортния филтър действа зле на дебитомера и така!!!

oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- IAV
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 590
- Регистриран на: 18.07.2006
- Местоположение: Sofia-Младост TeaM
- Кара: E39 528iA
Ами батио не знам какво точно му прави и наще диагностици не знаят обаче в един момент колата почва да се бъгва яко и в последствие сменат "МЕСЕРА"-така познат като дебитомер-и колата откача!Говоря специално за М50 мотор за старите месери който са с клапи няма проблем но след като го познаваш толкова добре знаеш че месера на М50 няма клапа!!!
BMW Service Team
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Бе ти не знаеш кво му прави филтъра ма да си кажеш а
А и диагностиците викаш не знаят
Чудна раота
заеби 




Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- Breyton
- ентусиаст
-
- Мнения: 1021
- Регистриран на: 8.02.2002
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: E34
Май това че дебитомера се поврежда от филтъра е по скоро психологическа нагласа
Моята кола досега почти не съм и слагал нормален филтър.Карал съм както с панелен така и с конусен(с новия дебитомер съм).Да не забравяме че големите производители имат TUV и ISO сертификати и никой не би им позволил да продават нещо което уврежда дебитомерите.
А това че при Опелите е по-голям ефекта явно означава че не им е толкова добра всумкателната система или просто 3-4 коня при по-леко купе се усещат по лесно.

Моята кола досега почти не съм и слагал нормален филтър.Карал съм както с панелен така и с конусен(с новия дебитомер съм).Да не забравяме че големите производители имат TUV и ISO сертификати и никой не би им позволил да продават нещо което уврежда дебитомерите.
А това че при Опелите е по-голям ефекта явно означава че не им е толкова добра всумкателната система или просто 3-4 коня при по-леко купе се усещат по лесно.
л
като те гледам ти си с като моя мотор... зна4и да те питам осе6та ли се разлика или си е съ6тото .. и разликата задоволителна ли е или миоже и без нея...
Живей така, че като умреш и Дявола да запали свещ на гроба ти!

Части за Е34 - тел.0899 828 626


Части за Е34 - тел.0899 828 626
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
- Timeto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 124
- Регистриран на: 9.08.2006
- Местоположение: София, Люлин
- Кара: E39 M52B20
stanchev написа:разлика само в бученето - от там ти се струва че понавървява....


- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
re
Наистина ме хвърли в шахIAV написа:Ами батио не знам какво точно му прави и наще диагностици не знаят обаче в един момент колата почва да се бъгва яко и в последствие сменат "МЕСЕРА"-така познат като дебитомер-и колата откача!Говоря специално за М50 мотор за старите месери който са с клапи няма проблем но след като го познаваш толкова добре знаеш че месера на М50 няма клапа!!!

oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
Timeto написа:stanchev написа:разлика само в бученето - от там ти се струва че понавървява....значи, уното дето карам в момента трябва да лети
ми карай си летящото уно


65 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани