въпрос за спортен филтър?

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 768
Регистриран на: 10.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж

въпрос за спортен филтър?

Мнение от DEO » 31 Авг 2006, 17:10

4удно ми е дали си заслужава да се слага спортен филтър... да има разлика в вървенето , но колко е голямо...
в смисъл дали става някаква зна4ителна разлика ,която да даде пове4е мо6т и до колко може да стане това...
знам 4е не може да направи 4удо но се 4удя дали като си сменям филтъра сега да си сложа спортен ако има някакво по-добро влияние...
примерно колко коня ка4ва 1,2,3... можеби 5 ;) просто не съм запознат с филтите и незнам дали си заслъжават 6тото досега не съм си слагал...
Живей така, че като умреш и Дявола да запали свещ на гроба ти!
ИзображениеИзображение
Части за Е34 - тел.0899 828 626

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: въпрос за спортен филтър?

Мнение от slavianko » 31 Авг 2006, 19:47

Аз мисля че си заслужава. Гаранция не са 5 коня отгоре но има някаква разлика. Е може и 0.5 да са но има. Но защо си мисля че и износването на мотора е по голямо. Или се лъжа. Поправете ме ако не е така. :uups:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 533
Регистриран на: 16.07.2006

аз съм с спортен филтър

Мнение от 535 » 31 Авг 2006, 19:57

аз съм с спортен филтър просто не ми се дават пари за смяна на нормалния ;)) и е по тънко а и съм на гас и няма как да се грумне

но да ти кажа коне разлиа не усетих :) по скоро е психологическо предимство

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 590
Регистриран на: 18.07.2006
Местоположение: Sofia-Младост TeaM
Кара: E39 528iA

Мнение от IAV » 31 Авг 2006, 20:07

Батка със спортни филтри с М50 мотор не се заигравай защото после ще виеш за дебитомер! И няма да си първия който ще изгори !
Проблема е че омасляващият спрей за спортния филтър действа зле на дебитомера и така!!!
BMW Service Team

CS-маниак
Аватар
Мнения: 1773
Регистриран на: 28.05.2002
Местоположение: Столицата
Пол: Мъж

Мнение от lowdriver » 01 Сеп 2006, 12:41

IAV написа:Батка със спортни филтри с М50 мотор не се заигравай защото после ще виеш за дебитомер! И няма да си първия който ще изгори !
Проблема е че омасляващият спрей за спортния филтър действа зле на дебитомера и така!!!

Ха така...я разясни малко по-подробно и ако можеш да подкрепиш с факти ще е супер!
Апропо, това "явление" след колко време/километри трябва да се прояви?
Изображение
Driver's Racing Team

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 768
Регистриран на: 10.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж

.

Мнение от DEO » 01 Сеп 2006, 14:13

за разликата е осезаема и не е от това 4е така си мислим;) един приятел си е сложил и колата си му гълта пове4ко ама и доста по-добре върви... направо до 3-та върти гуми като луд, но колата не е бмв а опел.. и те нямат такива дебитомер4ета като нас .... за тва се 4удя дали при нас ефекта 6те се осе6та така както при него...

а 4естно казано досега никои не ми бе6е казал 4е това може да прецака дебитомера... на някои слу4ило ли му с е е???
Живей така, че като умреш и Дявола да запали свещ на гроба ти!
ИзображениеИзображение
Части за Е34 - тел.0899 828 626

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

ре

Мнение от slavianko » 01 Сеп 2006, 17:56

IAV написа:Батка със спортни филтри с М50 мотор не се заигравай защото после ще виеш за дебитомер! И няма да си първия който ще изгори !
Проблема е че омасляващият спрей за спортния филтър действа зле на дебитомера и така!!!
Що не обясниш малко по подробно как може да действа зле на дебитомера. Защото го знам на изуст как изглежда и изобщо не виждам как може да му повлияе отрицателно този омасляващият спрей а комоли да го повреди. :roll:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 590
Регистриран на: 18.07.2006
Местоположение: Sofia-Младост TeaM
Кара: E39 528iA

Мнение от IAV » 01 Сеп 2006, 19:14

Ами батио не знам какво точно му прави и наще диагностици не знаят обаче в един момент колата почва да се бъгва яко и в последствие сменат "МЕСЕРА"-така познат като дебитомер-и колата откача!Говоря специално за М50 мотор за старите месери който са с клапи няма проблем но след като го познаваш толкова добре знаеш че месера на М50 няма клапа!!!
BMW Service Team

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 01 Сеп 2006, 22:23

Бе ти не знаеш кво му прави филтъра ма да си кажеш а :?: А и диагностиците викаш не знаят :?: Чудна раота :shock: заеби :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1021
Регистриран на: 8.02.2002
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: E34

Мнение от Breyton » 02 Сеп 2006, 10:16

Май това че дебитомера се поврежда от филтъра е по скоро психологическа нагласа :mhihi:
Моята кола досега почти не съм и слагал нормален филтър.Карал съм както с панелен така и с конусен(с новия дебитомер съм).Да не забравяме че големите производители имат TUV и ISO сертификати и никой не би им позволил да продават нещо което уврежда дебитомерите.
А това че при Опелите е по-голям ефекта явно означава че не им е толкова добра всумкателната система или просто 3-4 коня при по-леко купе се усещат по лесно.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 768
Регистриран на: 10.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж

л

Мнение от DEO » 02 Сеп 2006, 11:32

като те гледам ти си с като моя мотор... зна4и да те питам осе6та ли се разлика или си е съ6тото .. и разликата задоволителна ли е или миоже и без нея...
Живей така, че като умреш и Дявола да запали свещ на гроба ти!
ИзображениеИзображение
Части за Е34 - тел.0899 828 626

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 02 Сеп 2006, 12:33

разлика само в бученето - от там ти се струва че понавървява....
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 124
Регистриран на: 9.08.2006
Местоположение: София, Люлин
Кара: E39 M52B20

Мнение от Timeto » 02 Сеп 2006, 14:51

stanchev написа:разлика само в бученето - от там ти се струва че понавървява....


:ahah: значи, уното дето карам в момента трябва да лети :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

re

Мнение от slavianko » 02 Сеп 2006, 17:26

IAV написа:Ами батио не знам какво точно му прави и наще диагностици не знаят обаче в един момент колата почва да се бъгва яко и в последствие сменат "МЕСЕРА"-така познат като дебитомер-и колата откача!Говоря специално за М50 мотор за старите месери който са с клапи няма проблем но след като го познаваш толкова добре знаеш че месера на М50 няма клапа!!!
Наистина ме хвърли в шах :roll: Но все пак аз не съм чак кой знае какъв експерт и не мога да твърдя че е абсолютно безопасно за дебитомера. Прозто изхождам от това което знам и затова ми е чудно. А и аз съм на мнение че големите производители не биха си сложили главата в торбата с нещо което ще доведе до такива дефекти. Но все пак ако някой има други такива наблюдения нека си каже щото и аз мислех тези дни да си слагам спортен такъв и..... А такива твърдения ме хвърлят в аут и почвам да се чудя за или против
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 02 Сеп 2006, 20:34

Timeto написа:
stanchev написа:разлика само в бученето - от там ти се струва че понавървява....


:ahah: значи, уното дето карам в момента трябва да лети :mhihi:

ми карай си летящото уно :mhihi:
Изображение

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook