Проблем с Гнп на Е 34

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1013
Регистриран на: 9.05.2008
Местоположение: Нови хан София
Пол: Мъж
Кара: Е34 525ТДС
Мечтае да кара: Е 38 Дизел
Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee

Проблем с Гнп на Е 34

Мнение от \MITETO\ DSB » 25 Авг 2015, 19:22

Колеги имам проблем с Гнп то след смяна на двигателя.
Оказа . че има разлика в диаметъра на отвора в блока където влиза помпата заради разлика в годините. Сменихме елемента от моята помпа в и сложихме моето управление. Сега колата влиза в авариен режим дава грешка. FGR-обслужващ елемент свързване на маса , Датчик за движение на иглата. Някой има ли идея тази помпа дали ще сработи с компютъра на колата и от къде идва проблема.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Проблем с Гнп на Е 34

Мнение от stony1 » 25 Авг 2015, 20:32

\MITETO\ DSB написа:Колеги имам проблем с Гнп то след смяна на двигателя.
Оказа . че има разлика в диаметъра на отвора в блока където влиза помпата заради разлика в годините. Сменихме елемента от моята помпа в и сложихме моето управление. Сега колата влиза в авариен режим дава грешка. FGR-обслужващ елемент свързване на маса , Датчик за движение на иглата. Някой има ли идея тази помпа дали ще сработи с компютъра на колата и от къде идва проблема.


Колега,
напиши каква ти е помпата - 993 или 995? С какъв диаметър е отвора за помпата на стария блок и на новия?
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1013
Регистриран на: 9.05.2008
Местоположение: Нови хан София
Пол: Мъж
Кара: Е34 525ТДС
Мечтае да кара: Е 38 Дизел
Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee

Re: Проблем с Гнп на Е 34

Мнение от \MITETO\ DSB » 25 Авг 2015, 21:24

Номерата няма как да ги видя на стария блок беше голям отвора на новия е малък.
За това реално моята помпа нямаше как да стане сменихме елемента и управлението от нея.
Само корубата от малката помпа използвахме. Единия двигател е 95 година другия 92 година.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1792
Регистриран на: 4.09.2006
Местоположение: Столичная
Пол: Мъж
Кара: Е34 с ... ръжда

Re: Проблем с Гнп на Е 34

Мнение от ивчо » 25 Авг 2015, 21:50

И ето тук идва един момент, в който си говорихме със Зъбо - понеже и аз си търся ТДС, и попаднахме на един без ГНП !
Та има някаква помпа на 539 според оем-а, и има забележка 50мм !
А такова ГНП не намерих по обявите :|
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=13_1429
Ето, в случай че някой се чуди :yes:
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали? :mhihi:


The night is dark and full of lo6o :mhihi: :paranoid:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 333
Регистриран на: 5.11.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: e30+е34
Мечтае да кара: е30+е34+е38
Детайли за колата: На тати турбото е най-бързо!

Re: Проблем с Гнп на Е 34

Мнение от кичоне » 25 Авг 2015, 22:29

А защо не сложи помпата отговаряща на текущото двг....ако е заради инсталацията..то направо трябваше и инсталацията на двг да сложите на новия двг..... :dunno:
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1013
Регистриран на: 9.05.2008
Местоположение: Нови хан София
Пол: Мъж
Кара: Е34 525ТДС
Мечтае да кара: Е 38 Дизел
Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee

Re: Проблем с Гнп на Е 34

Мнение от \MITETO\ DSB » 26 Авг 2015, 6:30

кичоне написа:А защо не сложи помпата отговаряща на текущото двг....ако е заради инсталацията..то направо трябваше и инсталацията на двг да сложите на новия двг..... :dunno:

Инсталацията е сменена от стария двигател на новия Сега само ме интересува може ли да сработи тази помпа или не?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Проблем с Гнп на Е 34

Мнение от stony1 » 26 Авг 2015, 7:32

\MITETO\ DSB написа:
кичоне написа:А защо не сложи помпата отговаряща на текущото двг....ако е заради инсталацията..то направо трябваше и инсталацията на двг да сложите на новия двг..... :dunno:

Инсталацията е сменена от стария двигател на новия Сега само ме интересува може ли да сработи тази помпа или не?


Нещо не ми стана ясно. След смяната на двигателя, с коя инсталация си в момента? Използваш инсталацията на стария двигател или направо набута двигател с неговата си инсталаця? При това си сменил управлението на помпата с това от помпата на стария си двигател. Та ако си направил всичкия този миш-маш е време да изхвърлиш инсталацията на новия двигател и да си върнеш твоята оригинална инсталация.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 333
Регистриран на: 5.11.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: e30+е34
Мечтае да кара: е30+е34+е38
Детайли за колата: На тати турбото е най-бързо!

Re: Проблем с Гнп на Е 34

Мнение от кичоне » 26 Авг 2015, 8:26

Аз не разбрах,защо е било нужно след като слагаш новия двигател,защо не е с неговата си помпа и неговата си инсталация...а си започнал някакви прехвърляния....за да го правиш...или на новия двигател не става помпа или инсталацията...така си го обяснявам аз.....инак за какво си влязъл в този филм...

п.с:stony1-Той в момента е сложил инсталацията на стария мотор....
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Проблем с Гнп на Е 34

Мнение от stony1 » 26 Авг 2015, 8:51

Интереснен начин да се вкараш във филм.
Колегата нека да провери дали е възможно при двигателя, който е сложил да се демонтира тази част, която държи помпата и да се замени с тази от стария му двигател.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1013
Регистриран на: 9.05.2008
Местоположение: Нови хан София
Пол: Мъж
Кара: Е34 525ТДС
Мечтае да кара: Е 38 Дизел
Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee

Re: Проблем с Гнп на Е 34

Мнение от \MITETO\ DSB » 26 Авг 2015, 19:02

Сега ще обясня подробно Двигателя който сложих е от кола 92 година и имаше проблем колата с тази помпа и моята оргинална инсталация не запали изобщо. След това прехвърлихме управлението и елемента от моето ГНП на помпата която си беше на този двигател който сложих. Сега реално инсталацията компютъра си е от моята кола цялата помпа без корубата си е от моята кола. Двигателя пали без проблем но влиза в авариен режим и не мога да разбера от какво е развивам ми теории че не може компютъра не може да разпознае помпата но в това няма логика след като всичко си е от моята помпа.
Грешките който засича са FGR-обслужващ елемент свързване на маса , Датчик за движение на иглата.Датчик за обороти.
Сменихме датчика на вала няма подобрение сменихме Умна дюза за проба защото светка след като потегля Резултата е същия.
Забравих да спомена моята кола е 95 година.
stony1 написа:Интереснен начин да се вкараш във филм.
Колегата нека да провери дали е възможно при двигателя, който е сложил да се демонтира тази част, която държи помпата и да се замени с тази от стария му двигател.

Това го има като вариант ако не стане ще е крайна стъпка Няма логика компютъра да разпознава една тъпа черупка защото от помпата на присадения мотор само това е останало.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Проблем с Гнп на Е 34

Мнение от stony1 » 26 Авг 2015, 21:15

Да разбирам ли, че и компютърът е от старата конфигурация. Не си сложил комп, който са ти дали с новия мотор?
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1013
Регистриран на: 9.05.2008
Местоположение: Нови хан София
Пол: Мъж
Кара: Е34 525ТДС
Мечтае да кара: Е 38 Дизел
Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee

Re: Проблем с Гнп на Е 34

Мнение от \MITETO\ DSB » 26 Авг 2015, 21:47

stony1 написа:Да разбирам ли, че и компютърът е от старата конфигурация. Не си сложил комп, който са ти дали с новия мотор?

Да стария е новия едва ли ще сработи
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Проблем с Гнп на Е 34

Мнение от stony1 » 26 Авг 2015, 22:03

\MITETO\ DSB написа:
stony1 написа:Да разбирам ли, че и компютърът е от старата конфигурация. Не си сложил комп, който са ти дали с новия мотор?

Да стария е новия едва ли ще сработи


На практика всичко изглежда Ок и колата трябва да пали и да върви без да влиза в авариен режим. Едно обаче ме притеснява - това, че си ползвал "корубата" от помпата с по-малка глава. Ясно ми е, че си прехвърлил всичко от твоята помпа, но остава един въпрос - дали няма някаква разлика в разстоянието между оста на помпата и главата с електрониката?
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1013
Регистриран на: 9.05.2008
Местоположение: Нови хан София
Пол: Мъж
Кара: Е34 525ТДС
Мечтае да кара: Е 38 Дизел
Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee

Re: Проблем с Гнп на Е 34

Мнение от \MITETO\ DSB » 28 Авг 2015, 10:30

stony1 написа:
\MITETO\ DSB написа:
stony1 написа:Да разбирам ли, че и компютърът е от старата конфигурация. Не си сложил комп, който са ти дали с новия мотор?

Да стария е новия едва ли ще сработи

...

Това не знам започвам да се съмнявам дали сме събрали правилно Гнп- то. За това писах някой ако е правил такава трансплантация да помогне дали става на 100% или не.
Друго което забелязах вчера колата загрява много бързо за около 1 км. уреда стига средата закачих я на лаптоп и странното е че работи на 118 градуса. Ще се помъча още малко и ако не стане ще се наложи да си правя моя двигател колкото и да не ми се иска.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1013
Регистриран на: 9.05.2008
Местоположение: Нови хан София
Пол: Мъж
Кара: Е34 525ТДС
Мечтае да кара: Е 38 Дизел
Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee

Re: Проблем с Гнп на Е 34

Мнение от \MITETO\ DSB » 29 Авг 2015, 14:45

Това е помпата от моята кола http://bmwfans.info/parts-catalog/E34-T ... tion_pump/
А тази е помпата от мотора с който съм в момента http://bmwfans.info/parts-catalog/E34-T ... rt_diesel/
Разликата която виждам е в Зъбното и колело и което задвижва помпата явно оборотите са различни и капака е различен от там идва проблема.
А или ли решение още не мога да разбера.
Имам идея да монтирам цялата моя помпа ако този капак му разширим отвора.
Изображение

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook