Проблем с Гнп на Е 34
Модератор: Технически модератори
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- \MITETO\ DSB
- ентусиаст
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 9.05.2008
- Местоположение: Нови хан София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 525ТДС
- Мечтае да кара: Е 38 Дизел
- Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee
Проблем с Гнп на Е 34
Колеги имам проблем с Гнп то след смяна на двигателя.
Оказа . че има разлика в диаметъра на отвора в блока където влиза помпата заради разлика в годините. Сменихме елемента от моята помпа в и сложихме моето управление. Сега колата влиза в авариен режим дава грешка. FGR-обслужващ елемент свързване на маса , Датчик за движение на иглата. Някой има ли идея тази помпа дали ще сработи с компютъра на колата и от къде идва проблема.
Оказа . че има разлика в диаметъра на отвора в блока където влиза помпата заради разлика в годините. Сменихме елемента от моята помпа в и сложихме моето управление. Сега колата влиза в авариен режим дава грешка. FGR-обслужващ елемент свързване на маса , Датчик за движение на иглата. Някой има ли идея тази помпа дали ще сработи с компютъра на колата и от къде идва проблема.
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Проблем с Гнп на Е 34
\MITETO\ DSB написа:Колеги имам проблем с Гнп то след смяна на двигателя.
Оказа . че има разлика в диаметъра на отвора в блока където влиза помпата заради разлика в годините. Сменихме елемента от моята помпа в и сложихме моето управление. Сега колата влиза в авариен режим дава грешка. FGR-обслужващ елемент свързване на маса , Датчик за движение на иглата. Някой има ли идея тази помпа дали ще сработи с компютъра на колата и от къде идва проблема.
Колега,
напиши каква ти е помпата - 993 или 995? С какъв диаметър е отвора за помпата на стария блок и на новия?
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- \MITETO\ DSB
- ентусиаст
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 9.05.2008
- Местоположение: Нови хан София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 525ТДС
- Мечтае да кара: Е 38 Дизел
- Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee
Re: Проблем с Гнп на Е 34
Номерата няма как да ги видя на стария блок беше голям отвора на новия е малък.
За това реално моята помпа нямаше как да стане сменихме елемента и управлението от нея.
Само корубата от малката помпа използвахме. Единия двигател е 95 година другия 92 година.
За това реално моята помпа нямаше как да стане сменихме елемента и управлението от нея.
Само корубата от малката помпа използвахме. Единия двигател е 95 година другия 92 година.
- ивчо
- старши ентусиаст
- Мнения: 1792
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: Проблем с Гнп на Е 34
И ето тук идва един момент, в който си говорихме със Зъбо - понеже и аз си търся ТДС, и попаднахме на един без ГНП !
Та има някаква помпа на 539 според оем-а, и има забележка 50мм !
А такова ГНП не намерих по обявите
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=13_1429
Ето, в случай че някой се чуди
Та има някаква помпа на 539 според оем-а, и има забележка 50мм !
А такова ГНП не намерих по обявите
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=13_1429
Ето, в случай че някой се чуди
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o
- кичоне
- младши ентусиаст
- Мнения: 333
- Регистриран на: 5.11.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: e30+е34
- Мечтае да кара: е30+е34+е38
- Детайли за колата: На тати турбото е най-бързо!
Re: Проблем с Гнп на Е 34
А защо не сложи помпата отговаряща на текущото двг....ако е заради инсталацията..то направо трябваше и инсталацията на двг да сложите на новия двг.....
- \MITETO\ DSB
- ентусиаст
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 9.05.2008
- Местоположение: Нови хан София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 525ТДС
- Мечтае да кара: Е 38 Дизел
- Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee
Re: Проблем с Гнп на Е 34
кичоне написа:А защо не сложи помпата отговаряща на текущото двг....ако е заради инсталацията..то направо трябваше и инсталацията на двг да сложите на новия двг.....
Инсталацията е сменена от стария двигател на новия Сега само ме интересува може ли да сработи тази помпа или не?
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Проблем с Гнп на Е 34
\MITETO\ DSB написа:кичоне написа:А защо не сложи помпата отговаряща на текущото двг....ако е заради инсталацията..то направо трябваше и инсталацията на двг да сложите на новия двг.....
Инсталацията е сменена от стария двигател на новия Сега само ме интересува може ли да сработи тази помпа или не?
Нещо не ми стана ясно. След смяната на двигателя, с коя инсталация си в момента? Използваш инсталацията на стария двигател или направо набута двигател с неговата си инсталаця? При това си сменил управлението на помпата с това от помпата на стария си двигател. Та ако си направил всичкия този миш-маш е време да изхвърлиш инсталацията на новия двигател и да си върнеш твоята оригинална инсталация.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- кичоне
- младши ентусиаст
- Мнения: 333
- Регистриран на: 5.11.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: e30+е34
- Мечтае да кара: е30+е34+е38
- Детайли за колата: На тати турбото е най-бързо!
Re: Проблем с Гнп на Е 34
Аз не разбрах,защо е било нужно след като слагаш новия двигател,защо не е с неговата си помпа и неговата си инсталация...а си започнал някакви прехвърляния....за да го правиш...или на новия двигател не става помпа или инсталацията...така си го обяснявам аз.....инак за какво си влязъл в този филм...
п.с:stony1-Той в момента е сложил инсталацията на стария мотор....
п.с:stony1-Той в момента е сложил инсталацията на стария мотор....
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Проблем с Гнп на Е 34
Интереснен начин да се вкараш във филм.
Колегата нека да провери дали е възможно при двигателя, който е сложил да се демонтира тази част, която държи помпата и да се замени с тази от стария му двигател.
Колегата нека да провери дали е възможно при двигателя, който е сложил да се демонтира тази част, която държи помпата и да се замени с тази от стария му двигател.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- \MITETO\ DSB
- ентусиаст
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 9.05.2008
- Местоположение: Нови хан София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 525ТДС
- Мечтае да кара: Е 38 Дизел
- Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee
Re: Проблем с Гнп на Е 34
Сега ще обясня подробно Двигателя който сложих е от кола 92 година и имаше проблем колата с тази помпа и моята оргинална инсталация не запали изобщо. След това прехвърлихме управлението и елемента от моето ГНП на помпата която си беше на този двигател който сложих. Сега реално инсталацията компютъра си е от моята кола цялата помпа без корубата си е от моята кола. Двигателя пали без проблем но влиза в авариен режим и не мога да разбера от какво е развивам ми теории че не може компютъра не може да разпознае помпата но в това няма логика след като всичко си е от моята помпа.
Грешките който засича са FGR-обслужващ елемент свързване на маса , Датчик за движение на иглата.Датчик за обороти.
Сменихме датчика на вала няма подобрение сменихме Умна дюза за проба защото светка след като потегля Резултата е същия.
Забравих да спомена моята кола е 95 година.
Това го има като вариант ако не стане ще е крайна стъпка Няма логика компютъра да разпознава една тъпа черупка защото от помпата на присадения мотор само това е останало.
Грешките който засича са FGR-обслужващ елемент свързване на маса , Датчик за движение на иглата.Датчик за обороти.
Сменихме датчика на вала няма подобрение сменихме Умна дюза за проба защото светка след като потегля Резултата е същия.
Забравих да спомена моята кола е 95 година.
stony1 написа:Интереснен начин да се вкараш във филм.
Колегата нека да провери дали е възможно при двигателя, който е сложил да се демонтира тази част, която държи помпата и да се замени с тази от стария му двигател.
Това го има като вариант ако не стане ще е крайна стъпка Няма логика компютъра да разпознава една тъпа черупка защото от помпата на присадения мотор само това е останало.
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Проблем с Гнп на Е 34
Да разбирам ли, че и компютърът е от старата конфигурация. Не си сложил комп, който са ти дали с новия мотор?
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- \MITETO\ DSB
- ентусиаст
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 9.05.2008
- Местоположение: Нови хан София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 525ТДС
- Мечтае да кара: Е 38 Дизел
- Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee
Re: Проблем с Гнп на Е 34
stony1 написа:Да разбирам ли, че и компютърът е от старата конфигурация. Не си сложил комп, който са ти дали с новия мотор?
Да стария е новия едва ли ще сработи
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Проблем с Гнп на Е 34
\MITETO\ DSB написа:stony1 написа:Да разбирам ли, че и компютърът е от старата конфигурация. Не си сложил комп, който са ти дали с новия мотор?
Да стария е новия едва ли ще сработи
На практика всичко изглежда Ок и колата трябва да пали и да върви без да влиза в авариен режим. Едно обаче ме притеснява - това, че си ползвал "корубата" от помпата с по-малка глава. Ясно ми е, че си прехвърлил всичко от твоята помпа, но остава един въпрос - дали няма някаква разлика в разстоянието между оста на помпата и главата с електрониката?
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- \MITETO\ DSB
- ентусиаст
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 9.05.2008
- Местоположение: Нови хан София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 525ТДС
- Мечтае да кара: Е 38 Дизел
- Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee
Re: Проблем с Гнп на Е 34
stony1 написа:\MITETO\ DSB написа:stony1 написа:Да разбирам ли, че и компютърът е от старата конфигурация. Не си сложил комп, който са ти дали с новия мотор?
Да стария е новия едва ли ще сработи
...
Това не знам започвам да се съмнявам дали сме събрали правилно Гнп- то. За това писах някой ако е правил такава трансплантация да помогне дали става на 100% или не.
Друго което забелязах вчера колата загрява много бързо за около 1 км. уреда стига средата закачих я на лаптоп и странното е че работи на 118 градуса. Ще се помъча още малко и ако не стане ще се наложи да си правя моя двигател колкото и да не ми се иска.
- \MITETO\ DSB
- ентусиаст
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 9.05.2008
- Местоположение: Нови хан София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 525ТДС
- Мечтае да кара: Е 38 Дизел
- Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee
Re: Проблем с Гнп на Е 34
Това е помпата от моята кола http://bmwfans.info/parts-catalog/E34-T ... tion_pump/
А тази е помпата от мотора с който съм в момента http://bmwfans.info/parts-catalog/E34-T ... rt_diesel/
Разликата която виждам е в Зъбното и колело и което задвижва помпата явно оборотите са различни и капака е различен от там идва проблема.
А или ли решение още не мога да разбера.
Имам идея да монтирам цялата моя помпа ако този капак му разширим отвора.
А тази е помпата от мотора с който съм в момента http://bmwfans.info/parts-catalog/E34-T ... rt_diesel/
Разликата която виждам е в Зъбното и колело и което задвижва помпата явно оборотите са различни и капака е различен от там идва проблема.
А или ли решение още не мога да разбера.
Имам идея да монтирам цялата моя помпа ако този капак му разширим отвора.
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани