Проблем с Гнп на Е 34
Модератор: Технически модератори
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Проблем с Гнп на Е 34
Ако говориш за номер 19 от схемата, той може да се маха. Всъщност на по-старите мотори може и да е едно цяло с блока, но все си мисля, че се демонтираше.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- \MITETO\ DSB
- ентусиаст
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 9.05.2008
- Местоположение: Нови хан София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 525ТДС
- Мечтае да кара: Е 38 Дизел
- Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee
Re: Проблем с Гнп на Е 34
Да на този мотор дето присадих се сваля този капак номер 19 от схемата. Точно това ме амбицира да опитам да разширя диаметъра и да монтирам цялата моя помпа тогава не би трябвало да има проблем вече.
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Проблем с Гнп на Е 34
\MITETO\ DSB написа:Да на този мотор дето присадих се сваля този капак номер 19 от схемата. Точно това ме амбицира да опитам да разширя диаметъра и да монтирам цялата моя помпа тогава не би трябвало да има проблем вече.
Аз лично също бих сменил или разширил отвора на това желязо и бих си монтирал моята помпа. Само дето разширяването е доста рисковано. Трябва да се направи доста прецизно, зщото в противен случай яко ще се лее масло именно от тоя прословут отвор. Като цена, съм почти сигурен, че ще ти излезе колкот да си намериш въпросното желязо (номер 19) и да си го смениш без да се занимаваш с фрезоване.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- \MITETO\ DSB
- ентусиаст
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 9.05.2008
- Местоположение: Нови хан София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 525ТДС
- Мечтае да кара: Е 38 Дизел
- Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee
Re: Проблем с Гнп на Е 34
stony1 написа:\MITETO\ DSB написа:Да на този мотор дето присадих се сваля този капак номер 19 от схемата. Точно това ме амбицира да опитам да разширя диаметъра и да монтирам цялата моя помпа тогава не би трябвало да има проблем вече.
Аз лично също бих сменил или разширил отвора на това желязо и бих си монтирал моята помпа. Само дето разширяването е доста рисковано. Трябва да се направи доста прецизно, зщото в противен случай яко ще се лее масло именно от тоя прословут отвор. Като цена, съм почти сигурен, че ще ти излезе колкот да си намериш въпросното желязо (номер 19) и да си го смениш без да се занимаваш с фрезоване.
Въпросното желязо и да го намеря ще е с диаметър на отвора който не ми върши работа. Ще трябва и него да фрезовам.
На Двигателите след 94 та година този капак го няма отвора е отливка на блока.
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Проблем с Гнп на Е 34
\MITETO\ DSB написа:stony1 написа:\MITETO\ DSB написа:Да на този мотор дето присадих се сваля този капак номер 19 от схемата. Точно това ме амбицира да опитам да разширя диаметъра и да монтирам цялата моя помпа тогава не би трябвало да има проблем вече.
Аз лично също бих сменил или разширил отвора на това желязо и бих си монтирал моята помпа. Само дето разширяването е доста рисковано. Трябва да се направи доста прецизно, зщото в противен случай яко ще се лее масло именно от тоя прословут отвор. Като цена, съм почти сигурен, че ще ти излезе колкот да си намериш въпросното желязо (номер 19) и да си го смениш без да се занимаваш с фрезоване.
Въпросното желязо и да го намеря ще е с диаметър на отвора който не ми върши работа. Ще трябва и него да фрезовам.
На Двигателите след 94 та година този капак го няма отвора е отливка на блока.
Аз съм с двигател от 93та и въпросното желязо е с големия отвор. Ще погледна дали при мен е отливка или отделен елемент.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- \MITETO\ DSB
- ентусиаст
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 9.05.2008
- Местоположение: Нови хан София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 525ТДС
- Мечтае да кара: Е 38 Дизел
- Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee
Re: Проблем с Гнп на Е 34
След 2 месеца ходене по мъките проблема е решен.
Прекъснат кабел към ГНП - то ми скъса нервите.
Прекъснат кабел към ГНП - то ми скъса нервите.
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани