Скъп ли е ремонта на петиците и издържливи ли са?
Модератор: Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
Скъп ли е ремонта на петиците и издържливи ли са?
Смятам да купя нов автомобил тази есен. Първият ми избор беше BMW 1996 E39 520i или 525 TDS. Постепенно обаче всичките ми познати (някои от тях са горди собственици на Audi-ta и MB) почнаха да ми обясняват колко чупливи били баварците, как обикновенните монтьори не можели да пипат по тях, и частите им били НАЙ-СКЪПИ от всички масови марки. Окачването им било с по малък клиренс и по нашите дупки бързо се скапвали, а поддържката на дизела си струвала ако правиш поне по 30 000 км. на година. Не че някой от тях е имал BMW, ама иначе много знаят. Тъй като забелязах, че много от членовете на клуба са отлично запознати с техническите въпроси ще съм много благодарен ако някой капацитет ми даде точни примери за цени с ремонта на амортесьори, алтернатор, карета, тампони, водна помпа, съединител, радиатор и т.н. за Е34 или Е39. Мисля че темата вълнува всички бъдещи собственици на BMW-та като мен.
:-)
Имам едни познати със Е39 525tds Макар да ми е любимия модел и един от предпочитаните двигатели немога да си кривя душата Прави им много проблеми НО все си мисля че не са случили на кола Друг познат пак със Е39 но по старо си кара 520 с типтроника и не му пука за ремонти ала бала Много е доволен човека
Tova koeto sati govorili tvoite priqteli sa pulna glupos.Az imam takova BMW ot 2 godini i osven nakladki i maslo drugo ne sum mu smenql,kato ima6 predvid i 4e ne go jalq mnogo.Ta taka.Vzimai kolata i nqma da sujalqva6,nqma da se ka4i6 pove4e na druga kola.P.S.Sorry 4e pi6a na latinica,ama kirilicata ne6to se precaka.
- E34
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 124
- Регистриран на: 27.10.2002
- Местоположение: Lonsdale Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Ееее шейсе
- Мечтае да кара: кънки
значи имам Е34 пътувам непрекъснато и съм супер доволен. тук даже последната седмица ми се събра за 3 дни 1400км и то без да съм излизал от БГ-то,но това е друга тема. та интересуват те ремонтите, по окачването съм сменял амортесьори и биелетки. цената за смяна на първите не си спомням точно,но май беше около 30лв. на бройка,а за биелетките сам си ги смених-елементарно е. цената на амортесьорите пак не си я спомням точно ама сложих САКС даже и тук във форума се допитах по тая тема. за биелетките са по 35лв. бройката.толкоз по окачването. сега за съединителя,имах глупостта сам да изпържа съединителя и после да НАКОВАВАМ феродо! абсолютна простотия,след няма и месец ме остави на пътя. после си сложих оригинален съединител - 130лв. и сега съм тип топ! смяната на съединител в сервиз и то НЕ ЕВТИН, тоя на театър софия, ми струваше 100лв. Друго не съм пипал по тази кола, а съм изминал над 60000км и то за много кратко време. Когато и аз си купувах моята мнооого специалисти ме убеждаваха да не го правя,били чупливи,били незнам кви си. Бах мааму добре че не ги послушах! Единствените недостатъци, според мен са /като изключим разхода на гориво,ако някой го смята като недостатък/ фаровете и спирачните дискове. Фаровете са учудващо слаби, а дисковете се кривят много лесно, а и освен това накладките имат нужда от по-честа смяна.
та това се сетих за сега. успех!
та това се сетих за сега. успех!
- razorbg
- Потребител
- Мнения: 48
- Регистриран на: 25.12.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Alpina B7 Biturbo
- Мечтае да кара: BMW NR7S RS
всичко зависи как караш и какво искаш да ремонтираш
само че не си купувай кола по стара от 5г, просто не го прави ако можеш да си го позволиш, аз съм сменявал съединител - около 600 лв, бутала на двигател 1800 лв, ремонт окачване - 1000 лв, заради повреден датчик пръснах глава, ремонта беше около 1000 лв и то с глава на старо, не ми се вади списъка на ремонтите които съм правил за да ми е колата в добро състояние и пак не е, таблото ми е за смяна а е 1200 лв.
Колата ми фактически е непродаваема и само заради това не я сменявам с по нова засега, поне да я издухам на макс, ама ти поне не прави тая грешка
само че не си купувай кола по стара от 5г, просто не го прави ако можеш да си го позволиш, аз съм сменявал съединител - около 600 лв, бутала на двигател 1800 лв, ремонт окачване - 1000 лв, заради повреден датчик пръснах глава, ремонта беше около 1000 лв и то с глава на старо, не ми се вади списъка на ремонтите които съм правил за да ми е колата в добро състояние и пак не е, таблото ми е за смяна а е 1200 лв.
Колата ми фактически е непродаваема и само заради това не я сменявам с по нова засега, поне да я издухам на макс, ама ти поне не прави тая грешка
- razorbg
- Потребител
- Мнения: 48
- Регистриран на: 25.12.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Alpina B7 Biturbo
- Мечтае да кара: BMW NR7S RS
частите втора ръка или нови но не оригинални
примерно буталата си ги намерих нови на MAHLE за 300лв едното докато в Дару Кар бяха 380 + ДДС. Като умножиш по 6 смятай
Далаверата е да не се скапва. Скапе ли се - лошо. Много пари за ремонт. Но пък моята кола никой не я беше барал поне 5г а аз не мога да карам нещо разнебитено.
примерно буталата си ги намерих нови на MAHLE за 300лв едното докато в Дару Кар бяха 380 + ДДС. Като умножиш по 6 смятай
Далаверата е да не се скапва. Скапе ли се - лошо. Много пари за ремонт. Но пък моята кола никой не я беше барал поне 5г а аз не мога да карам нещо разнебитено.
- ///Явор
- Летящия холандец
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
гс
що не се обади вееее за 40 щях да ти дам и двете /оригинални/fix написа:imam bavaria ot 3 godini i 4ak sega zapo4na da se obajda.ne6to po prednicata e i imi iskat 700lv za remont .bqh da si kupuvam 4ista4ka(lqva):80lv originalnata ...
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани