BMW 520 E34
Модератор: Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
BMW 520 E34
Здравейте приятели и бъдещи колеги. Решил съм да си взема BMW 520 E34 между 1990 и 1995 г. ( с кръглите фарове ) . Търся нещо по евтино тъй като имам 1 автомобил ( не е бмв ) , но искам да взема и едно бмв което да стегна и приведа във достоен вид . Ако може да ми разясните слабите им места , предимствата . Приемам и предложения . Държа да бъде с изрядни документи , здрав двигател и ходова част , а козметичното състояние не ми е толкова важно ( лека ръжда или някакъв такъв проблем не е важен ) . Търся нещо до 1000-1200 лв.
Re: BMW 520 E34
Най-важното при избор на стар автомобил е купето. Да няма удари и ръжда. Всичко друго се прави по-лесно и евтино. Парите, които си предвидил са малко за запазен автомобил и има голяма вероятност след няколко месеца мъки, да намразиш марката и модела.
Re: BMW 520 E34
Прав си , но аз не търся толкова външен вид , дори да има ръжда , драскотини , скъсано по салона не е проблем стига тези проблеми да бъдат компенсирани със здрава ходова част и двигател най вече .
- ивчо
- старши ентусиаст
- Мнения: 1792
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: BMW 520 E34
За тези пари по-добре отиди някъде на разходка, или ги вложи в нещо друго ...
Или поне добави още 1000 лв отгоре !
Или поне добави още 1000 лв отгоре !
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o
Re: BMW 520 E34
Kostov97 написа:Прав си , но аз не търся толкова външен вид , дори да има ръжда , драскотини , скъсано по салона не е проблем стига тези проблеми да бъдат компенсирани със здрава ходова част и двигател най вече .
Това, което търсиш би било по-скоро изключение. Колите със занемарен външен вид и интериор, са със същото състояние на мотора и ходовата част. Ремонтите се правят само когато колата вече не може да се движи на собствен ход и се влагат евтини части за закърпване на положението. Другият вариант - натокана кола със занемарена поддръжка на мотор и ходова част, е по-често срещан.
- ивчо
- старши ентусиаст
- Мнения: 1792
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: BMW 520 E34
Знаеш ли, писах го същото (че външният вид значи и лошо техническо състояние) обаче после се сетих за моята кола - имам матирали елементи, но реално това са и забележките ! Ходова част, кормилно управление, спирачна система - всичко това е сменено от до !
Та пак си зависи от конкретната кола де, но като общо - това е заключението !
Та пак си зависи от конкретната кола де, но като общо - това е заключението !
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: BMW 520 E34
За 1000 лева най много джанти хубави за 34може фа си купите.
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: BMW 520 E34
Поддържаните 34-ки вече са единици и цените за които собствениците им ще се разделят с тях ВЕЧЕ са доооста далече от 1000 лв. Мина тя тая безценица отпреди няколко години.
За толкова пари - тон и половина скрап...И почване от нулата. Което значи още поне пет пъти по толкова в последствие.
Споделям мнението че външния и вътрешен вид никога не лъжат какво е общото дередже на колата.
Но все пак, колега - късмет с търсенето и евала за избора
За толкова пари - тон и половина скрап...И почване от нулата. Което значи още поне пет пъти по толкова в последствие.
Споделям мнението че външния и вътрешен вид никога не лъжат какво е общото дередже на колата.
Но все пак, колега - късмет с търсенето и евала за избора
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
- alchohol
- ентусиаст
- Мнения: 1300
- Регистриран на: 30.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
- Мечтае да кара: по път без дупки
Re: BMW 520 E34
За тия пари нищо добро не те чака, но винаги има изключения... и гледай да е без шибидах, че филма е жесток, ако дренажите не са поддържани чисти.
Напоследък срещам доста занемарени Е34-ки, което много ме дразни и натъжава, защото едва ли ще бъде произведен отново подобен автомобил.
Поздравления за избора и внимавай за какво си даваш парите.
Успех
Напоследък срещам доста занемарени Е34-ки, което много ме дразни и натъжава, защото едва ли ще бъде произведен отново подобен автомобил.
Поздравления за избора и внимавай за какво си даваш парите.
Успех
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка
Re: BMW 520 E34
ивчо написа:Знаеш ли, писах го същото (че външният вид значи и лошо техническо състояние) обаче после се сетих за моята кола - имам матирали елементи, но реално това са и забележките ! Ходова част, кормилно управление, спирачна система - всичко това е сменено от до !
Та пак си зависи от конкретната кола де, но като общо - това е заключението !
Това, че една кола има драскотини по боята, леко натиснато, матирал лак или протрито по някоя седалка не прави колата занемарена. Почти всеки има подобни забележки и моята е далеч от перфектна. Все пак колите ни не са музейни експонати да се вадят веднъж на високосна година.
Но е друго когато караш с провиснали брони, стърчащи свински опашки, очукани елементи като войнишко канче, продънено и висящо гърне, 4 различни гуми, оръфани стелки, кирлясал интериор и автомивка веднъж в годината. Може да звучи прекалено, но подобни гледки са все по-често срещани.
- BigMUZZY
- младши ентусиаст
- Мнения: 435
- Регистриран на: 19.12.2004
- Местоположение: В.Т-во, София
- Кара: E34 TOURING `95 без номер на мотора
Re: BMW 520 E34
Здравей, колега.
Както виждаш, мненията, дори сред феновете на модела, са в двете крайности: вземи здраво купе, другото се прави, или вземи здрав мотор, ламарините се правят. Аз лично залагам на механичната здравина на силовите възли и затова сега събирам ламарини за основно изкърпване. Отвън в момента моята не хваща много окото, но пък мотора вече се кара само с Castrol 10w-60, филтри минимум Hengst и т.н.
За 1000-1200 лв да се намери читава Е34-ка е като бяла лястовица. Ако е италианка - значи само са доливали масло понякога. Ако е от северна Европа - ламарините са тръгнали. И в двата случая тези пари ще са ти само за куверт. За да я приведеш в достойно състояние, както ти се изрази, ще ти трябват доооста повече.
Предимства на модела: Е34!!! Повече няма нужда да се казва нито за феновете, нито за хейтърите на марката. Виж съседната тема - Знам, че карам Е34, когато...
Недостатъци: дори и последните вече са на 20 години. Рано или късно все някой възел се износва и трябва смяна. Няма начин да я вземеш и да няма все нещичко за чоплене или за коригиране. Или пък за сериозен ремонт. Виж всички околни теми, повечето са за ремонти.
В заключение: ако си вземаш такава кола, тя не може да е втора, освен ако първата не е Е32, Е23, Е38 или нещо от сорта. За да даде максимума от себе си тази кола, трябва да ѝ дадеш всичко от теб. Направи си добре сметката, за да не я намразиш, както казаха по-горе и колегите.
Както виждаш, мненията, дори сред феновете на модела, са в двете крайности: вземи здраво купе, другото се прави, или вземи здрав мотор, ламарините се правят. Аз лично залагам на механичната здравина на силовите възли и затова сега събирам ламарини за основно изкърпване. Отвън в момента моята не хваща много окото, но пък мотора вече се кара само с Castrol 10w-60, филтри минимум Hengst и т.н.
За 1000-1200 лв да се намери читава Е34-ка е като бяла лястовица. Ако е италианка - значи само са доливали масло понякога. Ако е от северна Европа - ламарините са тръгнали. И в двата случая тези пари ще са ти само за куверт. За да я приведеш в достойно състояние, както ти се изрази, ще ти трябват доооста повече.
Предимства на модела: Е34!!! Повече няма нужда да се казва нито за феновете, нито за хейтърите на марката. Виж съседната тема - Знам, че карам Е34, когато...
Недостатъци: дори и последните вече са на 20 години. Рано или късно все някой възел се износва и трябва смяна. Няма начин да я вземеш и да няма все нещичко за чоплене или за коригиране. Или пък за сериозен ремонт. Виж всички околни теми, повечето са за ремонти.
В заключение: ако си вземаш такава кола, тя не може да е втора, освен ако първата не е Е32, Е23, Е38 или нещо от сорта. За да даде максимума от себе си тази кола, трябва да ѝ дадеш всичко от теб. Направи си добре сметката, за да не я намразиш, както казаха по-горе и колегите.
...Тез` две бири `що ги каза ...?
Re: BMW 520 E34
За 4000 ей сега какъв туринг имаше, направо не повярвах...
С М огледала и брони, готин ауспух, бели стопове, идеален кожен салон с черно дърво, трилъчев волан... Кукла! Ама го отнесоха бързо, за има-няма 3 дни.
Що не живея в Германия деба...
С М огледала и брони, готин ауспух, бели стопове, идеален кожен салон с черно дърво, трилъчев волан... Кукла! Ама го отнесоха бързо, за има-няма 3 дни.
Що не живея в Германия деба...
АДМИНИТЕ ДА МЕ БАННАТ ПЕРМАНЕНТНО!!!
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани