e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на положение

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори


Аватар
Мнения: 761
Регистриран на: 29.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e39 M52 газов котлон
Мечтае да кара: колело на кило ракия

Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож

Мнение от dbanchev » 31 Дек 2017, 10:48

Ей на тебе ти се кефя на търпението и желанието с което я направи тая кола! За новата година да и врътнеш една яка фотосесия! :bchug:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2386
Регистриран на: 9.06.2005
Кара: 518
Мечтае да кара: БМВ с кожен салон

Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож

Мнение от ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ » 03 Яну 2018, 15:08

dbanchev написа:Ей на тебе ти се кефя на търпението и желанието с което я направи тая кола! За новата година да и врътнеш една яка фотосесия! :bchug:


той на високосна снима само :)
Изображение
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 538
Регистриран на: 5.03.2008

Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож

Мнение от leTransporteur » 09 Яну 2018, 11:20

За много години колеги! Потърсих инфо за странен звук/чегъртане/скърцане при палене, но не откривам такава тема затова отнасям въпроса до вас. Отскоро сутрин на студено палене след самото запалване (докато е на контакт няма нищо) се появява един стържещо-скърцащ звук. Трудно ми е да го определя точно откъде идва, но май е откъм багажника - свързвам го с помпата. Стърже си около минута и спира. Нямам никакъв проблем с палене или мощност. На някой случвало ли му се е нещо подобно? И решение на въпроса?

ПС. Не се влияе от количеството бензин.
ПС2. Мисля че е свързано със студа. След ежедневен престой в подземен паркинг на нормална температура, стърженето не се появява.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Карай бързо
Стигни 'пръв

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2276
Регистриран на: 14.01.2005
Местоположение: София Сити
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25
Мечтае да кара: и да си свирка...

Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож

Мнение от KPETEH » 09 Яну 2018, 12:02

снимки на гумите и джантите ако обичаш...
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 538
Регистриран на: 5.03.2008

Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож

Мнение от leTransporteur » 09 Яну 2018, 12:07

Хахаха само срещу отговор на въпроса по-горе :D :D

Гуми в края на месеца.


Изображение

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Карай бързо
Стигни 'пръв

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 349
Регистриран на: 9.04.2008
Местоположение: Софията
Кара: E34 M5 20 JAHRE
Мечтае да кара: E34 520 на метан

Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож

Мнение от sixstraight » 09 Яну 2018, 13:40

Опа май ще си ги мериме лятото джантите а за другото ми се струва стартер те като станат на по 25-30 години почват да чегъртат леко
Всички пътища водят към НАДИН :twisted:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2276
Регистриран на: 14.01.2005
Местоположение: София Сити
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25
Мечтае да кара: и да си свирка...

Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож

Мнение от KPETEH » 09 Яну 2018, 13:43

и аз мислех стартера, при мен на дизела го прави, но той го чува отзад а и цяла минута след като запали, което означава единствено бензинова помпа...
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 538
Регистриран на: 5.03.2008

Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож

Мнение от leTransporteur » 09 Яну 2018, 15:27

То май и стартера прискърцва, но нвговото скърцане спира веднага след палене. Утре ще се опитам да седна на задната седалка и да запаля, да съм сигурен че чегъртането иде откъм бензиновата помпа. Ако тя чегърта, да очаквам скоро да сдаде багажа или? Може ли да се ревизира или да търся втора ръка/афтърмаркет?

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Карай бързо
Стигни 'пръв

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1011
Регистриран на: 18.01.2009
Местоположение: София, ама съм от село
Пол: Мъж
Кара: 03'Е53 М62TUB44
Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
Детайли за колата: Петица с много седмици

Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож

Мнение от dan-dam » 09 Яну 2018, 15:43

Направо вдигни кората в багажника, махни мокета и запали. Така най-добре ще чуеш дали е от помпата.

И сложи верния размер гуми на тея джанти, че някъде из фейса ги мернах сложени на Е34 с едни гумета...беше леле майкоу.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 538
Регистриран на: 5.03.2008

Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож

Мнение от leTransporteur » 09 Яну 2018, 16:18

Ще вдигна, ако не закъснявам за работа :D

225 55 16 съм зел гоуме. Така пише по табелите.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Карай бързо
Стигни 'пръв

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 538
Регистриран на: 5.03.2008

Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож

Мнение от leTransporteur » 29 Яну 2018, 23:08

С голямо облекчение искам да са похваля, че още един проблем, който ме мъчеше последните 2-3 месеца вече е история. В решаването му се включиха доста хора с мнения и съвети тук и реална физическа помощ и подаръци. става въпрос за парното. възобнових работата по парното, след като ми пристигнаха китайските клапани - РАБОТЯТ на първо четене, но не те бяха проблема.

..както знаете, след промивки, смяна на модули и управления, все нещо по парното не работеше - или не духаше силно или не духаше топло, а също така не можех да регулирам топлината - духаше си перманентно топлo без значение от врътката за топъл и студен въздух. последно изключих клапаните и имах приемливо топло в краката и прозореца и студено в средите. Смених клапаните и какво стана, в пасажерските среди дойде топло, но в шофьорската средна линия продължава да духа студено. Продължава да не може да се регулира температурата. Като цяло и силата на струята беше по-слаба от тази, която я знаем.

Помислих, че радиаторчето на парното се е запушило и отидох при колегата Митака да го промием с маркуч. Оказа се, че не е запушен. След, като му споделих че маркуча под шофьроския клапан е студен, Митака ме застави да пробвам трето управление на климатика.

Днес колегата ДанДам ми даде да тествам 100% работещо управление и воала още с включването, отвсякъде започна да духа топло, силна струя и регулираща се откъм топло и студено! Всички степени на вентилатора работят отчетливо 1-2-3-4.

Единственото, което управлението не можа да оправи е бутона за вътрешната циркулация и климатика, но отново получих мнение, че тези бутони работят само при изправна климатична система. не знам дали е така?

Та тук искам да благодаря най-вече на:
the heartlistener - който ми прати работещ модул за климатика (мога да ти го върна или да знаеш че е при мен :) )
BABHOMED - който ми ремонтира модула на климатика! (в момента съм с поправения от теб модул)
Mitaka - който ми предостави терен за промивка на радиаторчето и ми постави ултиматум да тествам трето управление за климатик, щото не се знаело предните 2 дали са работили :D
Dandam- че ми осигури такова управление :)
Карай бързо
Стигни 'пръв

ентусиаст
Аватар
Мнения: 975
Регистриран на: 25.03.2010
Пол: Мъж
Кара: E34 М50B25
Мечтае да кара: E34 V12
Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU

Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож

Мнение от BABHOMED » 30 Яну 2018, 1:19

Похвално важното е,че всичко работи !
Чакам копчетата за ремонт на подсветка..

П.п. Да си знаете вода електроника и ток на едно място=проблеми :roll:
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 538
Регистриран на: 5.03.2008

Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож

Мнение от leTransporteur » 02 Фев 2018, 14:10

Колеги, някой може ли да посъветва каква горивна помпа да търся aftermarket - bosch, pierburg?

Стърженевиенето сутрин ми се струва, че не е нормално, а и понякога отново сутрин на студено като, че ли колата губи леко мощност, докато не подвижи няколко минути та съм се ориентирал към смяна.

Някакви отзиви и препоръки, че не са особено евтинки.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Карай бързо
Стигни 'пръв

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2276
Регистриран на: 14.01.2005
Местоположение: София Сити
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25
Мечтае да кара: и да си свирка...

Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож

Мнение от KPETEH » 02 Фев 2018, 14:31

аз си взех китайска за 60 лева нова. Има бошове за по 180...
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1081
Регистриран на: 10.11.2012
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual

Re: e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на полож

Мнение от The Heartlistener » 03 Фев 2018, 10:58

leTransporteur написа:Колеги, някой може ли да посъветва каква горивна помпа да търся aftermarket - bosch, pierburg?

Стърженевиенето сутрин ми се струва, че не е нормално, а и понякога отново сутрин на студено като, че ли колата губи леко мощност, докато не подвижи няколко минути та съм се ориентирал към смяна.

Някакви отзиви и препоръки, че не са особено евтинки.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk


Почти сигурно си с пластмасов резервоар, значи е това /има значение/:
Изображение
Можеш да намериш само помпичката от разни измислени марки, без щипките, но оригиналът Бош си върви с това. Преди да си взема бошова, се скръндзих с китайче /само помпичката/, едно че не дойде баш като размер в околожката, но и пластмасовия дудук се счупи в ръцете ми докато нанизвах маркуча :no:. Нова отиде на боклука. Така че моя съвет е - Бош.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook