Въпрос относно температурата на работа на двигателя

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 30.04.2003
Местоположение: Sofia

Въпрос относно температурата на работа на двигателя

Мнение от ico666 » 17 Сеп 2003, 13:02

Приятел ми каза че за BMW e задължително стрелката на температурата да не минава вдясно от средата, а пък майстора, който ми поддържа колата каза че не е проблем, ако стрелката стига до следващото деление след средата. На кого да вярвам.
По принцип , колата ми поддържа нормална температура, но при натоварване качва леко температурата , и след това се нормализира.
Например като качвам ВИТИНЯ в посока към СОФИЯ на последния тунел стрелката стига до следващото деление.
Проблем ли е това.

Потребител
Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 13.05.2003
Местоположение: София

Мнение от golqma ma6ina » 17 Сеп 2003, 13:11

при бензина незнам как стоят нещата,обаче при мен двигателя поддържа температурата така че стрелката при прилично каране винаги стои на средата.За Витиня не се притеснявай там е нормално,аз там винаги я напичам на четвърта със около 170км/ч нагоре,и никой не ми излиза :twisted: ,там стрелката ми ходи към следващото деление.
Нещата стават опасни обаче когато при нормално каране ти загрява,така че не се притеснявай :wink:
Изображение
ГОЛЯМА МАШИНА

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 2.09.2003
Местоположение: Sofia

Мнение от Jmuda_L » 17 Сеп 2003, 21:19

Абе хора аз съм чувал, че чак следващото деление след средата си е много опасно, трябва да ви кажа че и аз имах същия проблем но решението беше по-просто отколкото си го представях. В първият момент си помислих, че печката ми вече е сдала ама се оказа, че след яко измиване на радиаторите в посока откъм двигателя навън с пароструйка и безконтактна киселина изпаднаха неописуеми гадости от охлаждащия радиатор. НО ако колата е с клима, както беше в моя случай, успях да си прееба перката на климатика, защото тя е направена да се пази от вода която пръска отпред - назад а не отзад - напред, и вследствие щателното измиване на радиаторите се е намокрил двигателят на перката а от там корозират и се отлепват магнитите на статора и ги извадих на СОЛ. Просто когато го измиеш, ако имаш клима, пусни я да работи половин час да изкара водата от перката и ще си спестиш мойте главоболия и известна сума пари за безпричинни ремонти. :gives: А по въпроса дали има ефект от това миене, пробвай само срещу 5 лв. можеш да се оттървеш от непрекъснатата мисъл, за датчика на температурата. Аз лично съм много доволен, а пък и не е лошо да се сещаш през няколко месеца за тая процедура. Просто съвет!!! :wink:

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 29.08.2003
Местоположение: Sofiq

Мнение от Hiena » 17 Сеп 2003, 22:23

Mi na mene kato mise be6e spukal vuzdu6niq marku4 na 520kata strelkata po4ti neprekusnato be6e v 4ervenoto normalizira6e se za malko i posle pak napravo bqh otka4il ! A tva tvoito ne e za pritesnenie!
BMW the ultimate driveing machine

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 29.08.2003
Местоположение: Sofiq

Мнение от Hiena » 17 Сеп 2003, 22:24

Mejdu drugoto kato ka4vam Vitinq i moita sedi taka kakto obqsnqva6!Kaji na koq predavka si nai 4esto!
BMW the ultimate driveing machine

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1021
Регистриран на: 8.02.2002
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: E34

Мнение от Breyton » 18 Сеп 2003, 10:43

Пи6ете на КИРИЛИЦА бе пи4ове толкова ли е трудно. :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 583
Регистриран на: 17.08.2002
Местоположение: BULGARIA
Пол: Мъж
Кара: e30 320i

Мнение от KEVIN-30 » 21 Сеп 2003, 23:13

ЗДРАВЕЙТЕ ПИ4ОВЕ,
незабравяйте 4е голямо значение има за охлаждането и онази ПЛАСТМАСА ако несе лъжа ДЕФУЗОР,намира се непосредствено след радиатора , наричаше дето събира въздуха и го насочва кум двигателя за охлаждане.????Ако сави я махнали ощи от ГЕРМАНИЯ или
друга държава от кадето сте си внесли автомобила,побързайте даси я
поставите.????
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 30.04.2003
Местоположение: Sofia

Благодаря за съветите

Мнение от ico666 » 23 Сеп 2003, 13:53

Относно предавката на която качвам Витиня, не мога да ти кажа точно
защото колата е автоматик(4 степенен ), но предполагам че е на 2-ра

Потребител
Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 12.01.2004
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: 520i
Мечтае да кара: 540i

За загряването

Мнение от Strahy » 13 Яну 2004, 22:28

Пичове, аз карам 520 24v 95-та вече цяла година. Без значение от наклона и скоростта стрелката на водата не ми помръдвам грам нито на ляво нито на дясно. Единствения път когато отиде на половин деление на дясно беше, като карах с 200-220км веднъж от Пазарджик към Пловдив. Но сами се сещате за какви обороти става въпрос. Понеже имам пръв причтел, бил 7год главен механик на БМВ и споделих с него, се оказа че наистина радиатора е задръстен с лайна. Наи-добрия начин да се измие наистина е, като се продуха на пароструйка, но най-добре е да се свали радиатора и да се направи качествено. Знаете, че радиатора все пак се сваля за 10мин не е кой знае кво, а пък и си спестяваш по-нататъчни проблеми с перката на климатика ако имаш такъв. Има и един друг основен проблем: термостата на всяка кола си има експлоатационен период. Запитайте се : абе аз кога за последно сменях термостат? Все пак струва някакви си смешни 20-30лв в зависимост от модела. Моят беше 27. Ако има и наи-малък проблем с термостата то това започва да се отразява в леки изменения в температурата, след което започва все по-малко да отваря големия кръг и в един момент виждаш стрелката в червеното. Казвам го защото имам горчив опит в това отношение. Иначе и аз съм изкачвал Витиня на ръчка и никакво помръдване на стрелката. Та провери си термостата и измий радиатора и според мен нещата ще заспят. Надявам се да съм бил полезен.

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook