Въпрос относно температурата на работа на двигателя
Модератор: Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
Въпрос относно температурата на работа на двигателя
Приятел ми каза че за BMW e задължително стрелката на температурата да не минава вдясно от средата, а пък майстора, който ми поддържа колата каза че не е проблем, ако стрелката стига до следващото деление след средата. На кого да вярвам.
По принцип , колата ми поддържа нормална температура, но при натоварване качва леко температурата , и след това се нормализира.
Например като качвам ВИТИНЯ в посока към СОФИЯ на последния тунел стрелката стига до следващото деление.
Проблем ли е това.
По принцип , колата ми поддържа нормална температура, но при натоварване качва леко температурата , и след това се нормализира.
Например като качвам ВИТИНЯ в посока към СОФИЯ на последния тунел стрелката стига до следващото деление.
Проблем ли е това.
- golqma ma6ina
- Потребител
- Мнения: 27
- Регистриран на: 13.05.2003
- Местоположение: София
при бензина незнам как стоят нещата,обаче при мен двигателя поддържа температурата така че стрелката при прилично каране винаги стои на средата.За Витиня не се притеснявай там е нормално,аз там винаги я напичам на четвърта със около 170км/ч нагоре,и никой не ми излиза ,там стрелката ми ходи към следващото деление.
Нещата стават опасни обаче когато при нормално каране ти загрява,така че не се притеснявай
Нещата стават опасни обаче когато при нормално каране ти загрява,така че не се притеснявай
ГОЛЯМА МАШИНА
Абе хора аз съм чувал, че чак следващото деление след средата си е много опасно, трябва да ви кажа че и аз имах същия проблем но решението беше по-просто отколкото си го представях. В първият момент си помислих, че печката ми вече е сдала ама се оказа, че след яко измиване на радиаторите в посока откъм двигателя навън с пароструйка и безконтактна киселина изпаднаха неописуеми гадости от охлаждащия радиатор. НО ако колата е с клима, както беше в моя случай, успях да си прееба перката на климатика, защото тя е направена да се пази от вода която пръска отпред - назад а не отзад - напред, и вследствие щателното измиване на радиаторите се е намокрил двигателят на перката а от там корозират и се отлепват магнитите на статора и ги извадих на СОЛ. Просто когато го измиеш, ако имаш клима, пусни я да работи половин час да изкара водата от перката и ще си спестиш мойте главоболия и известна сума пари за безпричинни ремонти. А по въпроса дали има ефект от това миене, пробвай само срещу 5 лв. можеш да се оттървеш от непрекъснатата мисъл, за датчика на температурата. Аз лично съм много доволен, а пък и не е лошо да се сещаш през няколко месеца за тая процедура. Просто съвет!!!
- KEVIN-30
- младши ентусиаст
- Мнения: 583
- Регистриран на: 17.08.2002
- Местоположение: BULGARIA
- Пол: Мъж
- Кара: e30 320i
ЗДРАВЕЙТЕ ПИ4ОВЕ,
незабравяйте 4е голямо значение има за охлаждането и онази ПЛАСТМАСА ако несе лъжа ДЕФУЗОР,намира се непосредствено след радиатора , наричаше дето събира въздуха и го насочва кум двигателя за охлаждане.????Ако сави я махнали ощи от ГЕРМАНИЯ или
друга държава от кадето сте си внесли автомобила,побързайте даси я
поставите.????
незабравяйте 4е голямо значение има за охлаждането и онази ПЛАСТМАСА ако несе лъжа ДЕФУЗОР,намира се непосредствено след радиатора , наричаше дето събира въздуха и го насочва кум двигателя за охлаждане.????Ако сави я махнали ощи от ГЕРМАНИЯ или
друга държава от кадето сте си внесли автомобила,побързайте даси я
поставите.????
Благодаря за съветите
Относно предавката на която качвам Витиня, не мога да ти кажа точно
защото колата е автоматик(4 степенен ), но предполагам че е на 2-ра
защото колата е автоматик(4 степенен ), но предполагам че е на 2-ра
- Strahy
- Потребител
- Мнения: 27
- Регистриран на: 12.01.2004
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: 520i
- Мечтае да кара: 540i
За загряването
Пичове, аз карам 520 24v 95-та вече цяла година. Без значение от наклона и скоростта стрелката на водата не ми помръдвам грам нито на ляво нито на дясно. Единствения път когато отиде на половин деление на дясно беше, като карах с 200-220км веднъж от Пазарджик към Пловдив. Но сами се сещате за какви обороти става въпрос. Понеже имам пръв причтел, бил 7год главен механик на БМВ и споделих с него, се оказа че наистина радиатора е задръстен с лайна. Наи-добрия начин да се измие наистина е, като се продуха на пароструйка, но най-добре е да се свали радиатора и да се направи качествено. Знаете, че радиатора все пак се сваля за 10мин не е кой знае кво, а пък и си спестяваш по-нататъчни проблеми с перката на климатика ако имаш такъв. Има и един друг основен проблем: термостата на всяка кола си има експлоатационен период. Запитайте се : абе аз кога за последно сменях термостат? Все пак струва някакви си смешни 20-30лв в зависимост от модела. Моят беше 27. Ако има и наи-малък проблем с термостата то това започва да се отразява в леки изменения в температурата, след което започва все по-малко да отваря големия кръг и в един момент виждаш стрелката в червеното. Казвам го защото имам горчив опит в това отношение. Иначе и аз съм изкачвал Витиня на ръчка и никакво помръдване на стрелката. Та провери си термостата и измий радиатора и според мен нещата ще заспят. Надявам се да съм бил полезен.
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани