БМВ е34 Гасне при движение
Модератор: Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- 5етко 5етицата
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 207
- Регистриран на: 9.07.2004
БМВ е34 Гасне при движение
Привет, колеги!
Гасне при движение, когато е загряла.
Сякаш някой прерязава или настъпва маркуча към резервоара.
Не е бензинова помпа - проверили са за налягане, сменили са ми свещите, които са били омаслени, кабели и гарнитурата.
Горивен и въздушни филтри са нови - реших, преди да ги сменя, че е било скапан бензин, затова карах няколко резервоара само със 100 октана, но глъхненето, пропаданаето на педала за газта и гасненето (дори на магистрала) станаха все по-чести.
''Оправия'' е да изчакама да изтине, или да ударя с нещо резервоара, тогава пали и така кара по десетина км., докато изгасне пак - предимно при подаване на газ, на пълен ход.
Коя може да е най-честата причина?
Ако е част за смяна, моля за оригиналнен номер от каталога и/ли линк с някой онлайн магазин.
Моля ви за помощ, защото закъсах в чужбина, а тук освен, че е супер скъпо за диагностика, не мога да обясня в сервиза.
Бензин е, 1995:
https://www.auto-data.net/en/bmw-5-seri ... 150hp-9658
Гасне при движение, когато е загряла.
Сякаш някой прерязава или настъпва маркуча към резервоара.
Не е бензинова помпа - проверили са за налягане, сменили са ми свещите, които са били омаслени, кабели и гарнитурата.
Горивен и въздушни филтри са нови - реших, преди да ги сменя, че е било скапан бензин, затова карах няколко резервоара само със 100 октана, но глъхненето, пропаданаето на педала за газта и гасненето (дори на магистрала) станаха все по-чести.
''Оправия'' е да изчакама да изтине, или да ударя с нещо резервоара, тогава пали и така кара по десетина км., докато изгасне пак - предимно при подаване на газ, на пълен ход.
Коя може да е най-честата причина?
Ако е част за смяна, моля за оригиналнен номер от каталога и/ли линк с някой онлайн магазин.
Моля ви за помощ, защото закъсах в чужбина, а тук освен, че е супер скъпо за диагностика, не мога да обясня в сервиза.
Бензин е, 1995:
https://www.auto-data.net/en/bmw-5-seri ... 150hp-9658
Мерцедес е БМВ-то на пенсионера! http://www.blitz.bg/news/article/183677
BMW: "It's the impeccable choice for all who not only understand but care about what makes a good car great."
BMW: "It's the impeccable choice for all who not only understand but care about what makes a good car great."
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: БМВ е34 Гасне при движение
След като помпата е отхвърлена като вариант, защо паленето ще се влияе от удар по резервоара?
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
- DLVasilev
- младши ентусиаст
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: БМВ е34 Гасне при движение
Защото бензиновата помпа малко преди да умре напълно тръгва да работи с почуквания. Имай едно на ум
Преди години имах бензиново 520 и то така гаснеше в движение или изобщо не палеше. Почукнеш два пъти и тръгва и работеше между половин час и близо три месеца докато един ден в проливен дъжд насред кръговото на сточна гара не умря напълно. Аз бях купил съответно нова помпа и я возех в колата. Смених си я на място и забравих за случая. На бензиновото Е38 абсолютно същия случай, но там я смених веднага щом направи мизерия.
Възможно е и другаде да е проблема, защото не си спомням моята да глъхнеше. Просто умираше на място. Иначе докато работи помпата си прави налягане, въпроса беше кога ще спре
Преди години имах бензиново 520 и то така гаснеше в движение или изобщо не палеше. Почукнеш два пъти и тръгва и работеше между половин час и близо три месеца докато един ден в проливен дъжд насред кръговото на сточна гара не умря напълно. Аз бях купил съответно нова помпа и я возех в колата. Смених си я на място и забравих за случая. На бензиновото Е38 абсолютно същия случай, но там я смених веднага щом направи мизерия.
Възможно е и другаде да е проблема, защото не си спомням моята да глъхнеше. Просто умираше на място. Иначе докато работи помпата си прави налягане, въпроса беше кога ще спре
ATR-42/72
- 5етко 5етицата
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 207
- Регистриран на: 9.07.2004
Re: БМВ е34 Гасне при движение
Благодаря, гугл предлага, че е CRANKSHAFT SENSOR - нз как е на български...
https://www.automobilovedily24.cz/searc ... 09+110-541
https://www.buycarparts.co.uk/bmw/5-tou ... r%5B2%5D=2
https://youtu.be/OS-OdL_5YXE?t=14
https://www.automobilovedily24.cz/searc ... 09+110-541
https://www.buycarparts.co.uk/bmw/5-tou ... r%5B2%5D=2
https://youtu.be/OS-OdL_5YXE?t=14
Мерцедес е БМВ-то на пенсионера! http://www.blitz.bg/news/article/183677
BMW: "It's the impeccable choice for all who not only understand but care about what makes a good car great."
BMW: "It's the impeccable choice for all who not only understand but care about what makes a good car great."
Re: БМВ е34 Гасне при движение
Откога
CRANKSHAFT SENSOR -а е във резервоара?
Нали каза ,че като го почукаш и вървяла по малко? Ако не беше писал глупави обяснения,колегите отдавна щяха да са ти казали ,че е датчик на колянов или разпределителен вал.
CRANKSHAFT SENSOR -а е във резервоара?
Нали каза ,че като го почукаш и вървяла по малко? Ако не беше писал глупави обяснения,колегите отдавна щяха да са ти казали ,че е датчик на колянов или разпределителен вал.
- 5етко 5етицата
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 207
- Регистриран на: 9.07.2004
Re: БМВ е34 Гасне при движение
Не съм казал, че е там. Просто установих случайно, като я ритнах ядосан, че запали.
Мога да предположа, че може кабела на тоя... как се казва Кранкшафт на бг?... да се намества някак си за милиметър, ако не прави контакт добре...
Мога да предположа, че може кабела на тоя... как се казва Кранкшафт на бг?... да се намества някак си за милиметър, ако не прави контакт добре...
Мерцедес е БМВ-то на пенсионера! http://www.blitz.bg/news/article/183677
BMW: "It's the impeccable choice for all who not only understand but care about what makes a good car great."
BMW: "It's the impeccable choice for all who not only understand but care about what makes a good car great."
- DLVasilev
- младши ентусиаст
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: БМВ е34 Гасне при движение
5етко 5етицата написа:Не съм казал, че е там. Просто установих случайно, като я ритнах ядосан, че запали.
Мога да предположа, че може кабела на тоя... как се казва Кранкшафт на бг?... да се намества някак си за милиметър, ако не прави контакт добре...
Почисти го като начало. Датчик колянов вал се казва кранкшафт сензора и ритането по резервоара няма общо с него. Ако си сигурен, че е там проблема направо го сменяй
ATR-42/72
Re: БМВ е34 Гасне при движение
Няма шанс да е от датчиците.
Колата ще пали и върви с умрял датчик на коляновия вал, работеща с данните от датчика на разпределителните валове.
Умрял датчик води до неравномерно катерене по оборотите, загуба на мощност и загасване при рязко натискане на съединител и спирачка.
Трябва и двата датчика да си заминат, за да изгасне мотора, но тогава няма палене и категорично не са повлиани от температурата.
Посоченото от Василев е най-вероятната причина. Това са точно симптоми на умираща помпа, която няма как да се хване с мерене на налягане.
За да са датчиците трябва единия да е заминал, а другия така да му е наранен кабела, че да прекъсва от друсане...шансовете не са големи.
Да не говорим, че липсата на един датчик би се усетила доста преди това + когато веригата прекъсне колата ще изгасва директно, а няма да прояввява симптоми на недостиг на гориво.
Колата ще пали и върви с умрял датчик на коляновия вал, работеща с данните от датчика на разпределителните валове.
Умрял датчик води до неравномерно катерене по оборотите, загуба на мощност и загасване при рязко натискане на съединител и спирачка.
Трябва и двата датчика да си заминат, за да изгасне мотора, но тогава няма палене и категорично не са повлиани от температурата.
Посоченото от Василев е най-вероятната причина. Това са точно симптоми на умираща помпа, която няма как да се хване с мерене на налягане.
За да са датчиците трябва единия да е заминал, а другия така да му е наранен кабела, че да прекъсва от друсане...шансовете не са големи.
Да не говорим, че липсата на един датчик би се усетила доста преди това + когато веригата прекъсне колата ще изгасва директно, а няма да прояввява симптоми на недостиг на гориво.
- 5етко 5етицата
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 207
- Регистриран на: 9.07.2004
Re: БМВ е34 Гасне при движение
Благодаря на всички!
Гасне само, когато се подава газ, напр. след 30-40 мин. каране равномерно по магистралата с над 100км.ч. и като настъпя газта, сякаш някой е стъпил на градинския маркуч, докато си миеш колата... такова е усещането.
Температурата на таблото не мърда от средата и милиметър.
Оборотите не играят, само намаляват, не може да форсираш над 1000 оборота и загасва... страх ме е, ако го направи, докато изпреварвам в критична ситуация... и преминаването на по-ниска предавка не помага никак, сякаш някой е откачил горивото...
Тогава спира по принуда и чакам да поизстине или ритам резервоара яко, докато запали, да се предвижа на по-безопсано място...
А каво мислите за това?
BMW E34 Mass Air Flow Sensor Cleaning DIY: youtube.com/watch?v=ciktc02xznU
Или
Air Flow Meter Testing - youtu.be/oBo-vmEEwv4?t=17
Идиотщината е, че тоз ''майстор'', който, уж, прави и БМВ, взима по 25 евро за всяка ''подсказка'', която му кажа да провери, а и трабва да чакам със седмици за следващ час да ме приеме...
Гасне само, когато се подава газ, напр. след 30-40 мин. каране равномерно по магистралата с над 100км.ч. и като настъпя газта, сякаш някой е стъпил на градинския маркуч, докато си миеш колата... такова е усещането.
Температурата на таблото не мърда от средата и милиметър.
Оборотите не играят, само намаляват, не може да форсираш над 1000 оборота и загасва... страх ме е, ако го направи, докато изпреварвам в критична ситуация... и преминаването на по-ниска предавка не помага никак, сякаш някой е откачил горивото...
Тогава спира по принуда и чакам да поизстине или ритам резервоара яко, докато запали, да се предвижа на по-безопсано място...
А каво мислите за това?
BMW E34 Mass Air Flow Sensor Cleaning DIY: youtube.com/watch?v=ciktc02xznU
Или
Air Flow Meter Testing - youtu.be/oBo-vmEEwv4?t=17
Идиотщината е, че тоз ''майстор'', който, уж, прави и БМВ, взима по 25 евро за всяка ''подсказка'', която му кажа да провери, а и трабва да чакам със седмици за следващ час да ме приеме...
Мерцедес е БМВ-то на пенсионера! http://www.blitz.bg/news/article/183677
BMW: "It's the impeccable choice for all who not only understand but care about what makes a good car great."
BMW: "It's the impeccable choice for all who not only understand but care about what makes a good car great."
- DLVasilev
- младши ентусиаст
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: БМВ е34 Гасне при движение
Щом риташ да пали си смени първо бензиновата помпа, защото съвсем ще спре да пали.
Как са останалите неща като свещи, кабели, бобини, щекери?
Как са останалите неща като свещи, кабели, бобини, щекери?
ATR-42/72
- 5етко 5етицата
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 207
- Регистриран на: 9.07.2004
Re: БМВ е34 Гасне при движение
свещи, кабели, бобини, щекери + гарнитура са сменени след като проблемът се появи - преди месец, но гаснененто в движение продължава.
Аз това и исках - смяна на бензин.помпа, но ''майсторът'' правил ''диагностика'' и ми ги сменил, смятайки проблема с гасненето по време на движение за решен.
Ето какво е написал в протокола при издаване от сервиза:
''тествахме горивната помпа и налягането е ОК 2-2,5 бара.
Установихме повреда на запалването.
Имаше лошо уплътнение на капака за клапаните и дефектни запалителни свещи.''
Аз това и исках - смяна на бензин.помпа, но ''майсторът'' правил ''диагностика'' и ми ги сменил, смятайки проблема с гасненето по време на движение за решен.
Ето какво е написал в протокола при издаване от сервиза:
''тествахме горивната помпа и налягането е ОК 2-2,5 бара.
Установихме повреда на запалването.
Имаше лошо уплътнение на капака за клапаните и дефектни запалителни свещи.''
Мерцедес е БМВ-то на пенсионера! http://www.blitz.bg/news/article/183677
BMW: "It's the impeccable choice for all who not only understand but care about what makes a good car great."
BMW: "It's the impeccable choice for all who not only understand but care about what makes a good car great."
- DLVasilev
- младши ентусиаст
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: БМВ е34 Гасне при движение
Не съм много сигурен, но тази помпа не трябваше ли да има 3 бара налягане, за да я счетем за нормално работеща? И въпреки всичко тя дори и да не работи правилно пак може да си има налягане, но да отказва когато си иска. Но мисля, че трябваше да бъде 3 бара. Ако е така и са ти отчели 2 - 2,5 значи е ясно къде е проблема.
Всъщност намерих това:
Most BMW engines require a fuel pressure of 3.5 bars (51 psi), with a deviation of plus or minus .2 bars (3 psi) allowed. High performance M engines require higher fuel pressures, usually 5 bars (73 psi) with a deviation of plus or minus .2 bars (3 psi) allowed.
Тука иде реч за М50В25. Да речем, че разликите едва ли са от 2 до 3,5 бара
Всъщност намерих това:
Most BMW engines require a fuel pressure of 3.5 bars (51 psi), with a deviation of plus or minus .2 bars (3 psi) allowed. High performance M engines require higher fuel pressures, usually 5 bars (73 psi) with a deviation of plus or minus .2 bars (3 psi) allowed.
Тука иде реч за М50В25. Да речем, че разликите едва ли са от 2 до 3,5 бара
ATR-42/72
Re: БМВ е34 Гасне при движение
Същия проблем имах преди доста време на стария Опел, само че бях и с газ и не ми беше спешно. Помпата я свалях и качвах минимум 10 пъти. Гасне, вадя я, пускам ток работи, слагам пак, карам малко спира или изобщо не работи. Накрая ми се откъснаха 60 лева от сърцето за един китаец и заспа. Налягането за пълен инжекцион е минимум 3 бара, на моното 1,5.
Изпратено от моят Redmi 8 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Redmi 8 с помощта на Tapatalk
- 5етко 5етицата
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 207
- Регистриран на: 9.07.2004
Re: БМВ е34 Гасне при движение
Благодаря Ви много, наистина.. на всички!
Ще си купя помпа.
Лека и безавярийна!
Ще си купя помпа.
Лека и безавярийна!
Мерцедес е БМВ-то на пенсионера! http://www.blitz.bg/news/article/183677
BMW: "It's the impeccable choice for all who not only understand but care about what makes a good car great."
BMW: "It's the impeccable choice for all who not only understand but care about what makes a good car great."
- DLVasilev
- младши ентусиаст
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани