разглобяване на фарове

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6141
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

разглобяване на фарове

Мнение от ares2 » 04 Сеп 2022, 20:12

колеги как се свалят фаровете от самите им конзоли? водачите издърпват ли се от тези пластмаси ? :dunno: нищо не мърда на никъде..
искам да сваля само един от тях и за сега не успявам
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 13.07.2010
Местоположение: Гр. Свищов/В. Търново
Пол: Мъж
Кара: E34 520i
Мечтае да кара: BMW M Power

Re: разглобяване на фарове

Мнение от BMW 645ci » 14 Ное 2023, 15:04

Привет, колеги! Отделянето на самите фарове от основата, е леко деликатна работа, но не е кой знае каква драма. По-лесно става, като излязат заедно с металните крепежни елементи (по 3бр. за късите и 3бр. за дългите). Това при условие, че фаровете са свалени от колата, иначе не виждам как би могло да стане изобщо. Ако си светнеш с фенерче и се загледаш, ще видиш как точно е измислено. Необходимо е тези белите пластмаски (които след 30 години, вече не са толкова бели), да се завъртят с клещи от задната страна, като едновременно, с една малка плоска отвертка, се повдига законтрящото зъбче от предната страна. Ключът към цялата операция, е да се освободи зъбчето от предната страна, което влиза на точно определено място. На повечето държачи, посоката на завъртане не е от значение, важното е да се уцели точно, за да премине държача през голямата черна основа. Както споменах, ако се загледаш, ще ти стане съвсем ясно какво трябва да се направи. :yes:

Ето нещо, което може да ти даде някакъв ориентир:

https://www.drive2.ru/l/3101632/


Темата е стара, но споделям информацията, в случай, че други колеги имат нужда.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 45
Регистриран на: 9.06.2010
Местоположение: Sliven
Пол: Мъж
Кара: E32(730i) and E34(520i)

Re: разглобяване на фарове

Мнение от supertoshe » 18 Дек 2023, 11:02

Колегата bmw 645 ci е обяснил точно! Белите ограничители ги разглеждаш и завърташ за да освободят. Малките черни шапчици отпред много се чупят ! Или със клещи с човки навътре се стискат леко за да преминат през дупката или с обикновени клещи с леко въртеливи и издърпващи движения се откачат от оста. Хубаво е да имаш някоя и друга резервна, когато започнеш работа по фаровете. Аз използвах малки клещи за зегерки.


Изпратено от моят moto g84 5G с помощта на Tapatalk

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook