таблото се шашва като натисна спирачката
Модератор: Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
таблото се шашва като натисна спирачката
значи проблема е такав. като запаля колата всичко е наред но като натисна педала на спирачките всички уреди оборотомер скоростомер бензиномери т.н. плюс дисплеите и осжетлението изгасва а свирката,зумера (гонга) започва да пищи постоянно. оправя се като загася колата. и като я запаля и натисна спирачката и пак. смених стоп машинката на спирачния педал и нищо. моля помогнете а колата е бмв 535 е 34 1989г. таблото е с ел. километраж.
bmw mania
- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
Според мен си окъсил някъде и сработва някаква защита - иди на ел. техник или сам провери захранването на таблото.
направих друго. смених таблото с друго не ново но проблема сега е друг. през 5 10 мин. свирва гонга и изгасва осветлението на дисплея и следващото свирване свтва и така при всеки сигнал светка и изгасва.
моля ако някои има на идея какво може да е да ме светне че не ми се давата $300-$400 за маистор.
моля ако някои има на идея какво може да е да ме светне че не ми се давата $300-$400 за маистор.
bmw mania
- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
Най добре ходи при Каморци ... Там 100% ще ти го оправят ... Малко повече пари ама ти си преценяваш... Мисля че няма да е чак фатално много де.... УСПЕХ колега 

Бате,ако си някъде ,където няма нашенски майстори по-добре почвай да се ровиш по ел.инсталацията на колата и да търсиш късо съединение,че там при тебе сигурно нищо не ремонтират ,ами направо сменят.
А иначе с две различни табла имаш различни проблеми.Пробвай с още едно ако можеш за да си сигурен че не е от таблата.Може някоя връзка по инсталацията да е хлабава и да не дава хубав контакт,оттам по-слаб ток и да влияе на всяко табло по различен начин.Може късо да е някъде.Всичко може да е.Така може да ти дадеме стотици предположения.
Успех.Дано я оправиш колата!
А Каморци са "Kamor auto"-вносителят на БМВ за BG
А иначе с две различни табла имаш различни проблеми.Пробвай с още едно ако можеш за да си сигурен че не е от таблата.Може някоя връзка по инсталацията да е хлабава и да не дава хубав контакт,оттам по-слаб ток и да влияе на всяко табло по различен начин.Може късо да е някъде.Всичко може да е.Така може да ти дадеме стотици предположения.
Успех.Дано я оправиш колата!
А Каморци са "Kamor auto"-вносителят на БМВ за BG
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани