e34 diesel

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 25.03.2007

e34 diesel

Мнение от Georgy » 25 Мар 2007, 14:12

Здравеите. Изкам да ви попитам дали 143те коня на 525-ца тдс са и малко за копето и какъв е шанса да попадна на читав двигател от `94 `95 година някъде. :) :) :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 745
Регистриран на: 23.12.2004
Местоположение: PB

Мнение от JANI » 25 Мар 2007, 14:25

конете са и съвсем достатъ4ни , а относно това дали ще попадне6 на читава кола си е късмет , то доста хора не успяват и на читава е39-ка дизел да попаднат така 4е имай предвид 4е дизела си идва на бая километри и просто трябва да случиш на подържана кола а не на такава на малко километри -няма ги :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

re

Мнение от slavianko » 25 Мар 2007, 15:38

JANI написа:конете са и съвсем достатъ4ни , а относно това дали ще попадне6 на читава кола си е късмет , то доста хора не успяват и на читава е39-ка дизел да попаднат така 4е имай предвид 4е дизела си идва на бая километри и просто трябва да случиш на подържана кола а не на такава на малко километри -няма ги :mhihi:
Абсолютно вярно е това което казва колегата. Мотора си е много динамичен, направо си е перфектен за купето бих казал. Но вероятноста да попаднеш на читава е според мен е не повече от 15%
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 168
Регистриран на: 27.06.2006

535тдс

Мнение от bader » 27 Мар 2007, 15:49

На мен не ми харесва мотороа ма не барзаите да ме нападте не съм карал мн екземпляри не съм доволен от ускорението сложната експолатация и това че на икономаизера рахода не пада под 10 уж идеята е да се икономисва ,скапо прави и инвестицията че при купуването е хубаво да се семни попмпата с турбото нз колко е всичко но според мен е мин 2000лв не че ще се развали колата но ако помпата е прецакана харчи много колата а когато турбото е е прецакно и не се вкл колата върви тромово и не исака да ускори въпросните части ако не ме лаже памета се смянт на всеки 50000км общо вземо мизерна работа караи те си бензин ако ви е спако продават газови уредби

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 745
Регистриран на: 23.12.2004
Местоположение: PB

Мнение от JANI » 27 Мар 2007, 16:19

:mhihi: на 50 000 км -В ГОЛЯМА ГРЕШКА СИ приятел ако намериш подържана кола даже и на 300000км да е тя пак може би няма да се наложи да сменяш тези неща :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 168
Регистриран на: 27.06.2006

525tds

Мнение от bader » 27 Мар 2007, 16:49

на аудитата дизелите смянта на тия боклуци е 50000 ремак и турбо толковал и е спец турбото на бмв че може да се кара 500000 км

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1126
Регистриран на: 5.07.2004
Местоположение: Пловдив
Кара: M3 и Volvo XC70

Re: 525tds

Мнение от Tod » 27 Мар 2007, 22:12

bader написа:на аудитата дизелите смянта на тия боклуци е 50000 ремак и турбо толковал и е спец турбото на бмв че може да се кара 500000 км


Моето е на 500 к и не е сменено колата харчи средно 8/100км върви що годе :D и ще върви още много, щото си се обичаме! :mhihi:
Турбо за тдс-1650лв Гарет , 1750лв Митсубиши (бих заложил на японското) а горивните помпи рицеклаж -около2000лв нови в зависимост от модела от 4000 -8000 лв (осем не е грешка на клавиатурата ;) ) !
Бат Жеко нашия спец -казва " Голяма кола малки компромиси" :idea:
Good Luck

Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 556
Регистриран на: 7.02.2007
Местоположение: софия

Мнение от nandrolon » 27 Мар 2007, 23:12

малиии моето Е36 318тдс , със своите 90 коня мисля че си върви доста добре а ти си се притеснил за 143 , че са малко :mhihi: :mhihi: :mhihi:

и два тона да е купете пак требе да върви доста добре :mhihi: :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 25.03.2007

Мнение от Georgy » 28 Мар 2007, 14:39

Вижте сега, аз да си призная съм "пресен" шофьор до скоро карах 318-ка бензинче и бях доволен, обаче един пиян и**от направо ме остави без предница :( та сега се чудя какво точно да си взема и по възможност да е дизелче защото ми се отваря доста обикаляне за напред и икономията на гориво е желателна :) :) :) трябва ми нещо с което да си върша работа но и да не ме убие с цени за ремонти ;) :) .Та ви моля ако може да ме насочите на някъде ;)


Благодаря предварително. :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 151
Регистриран на: 18.10.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E kak BMW
Мечтае да кара: MMMMMPower

Мнение от cvetoslav » 29 Мар 2007, 15:38

за икономия си вземи пак 318 но ТДС. Компромис между вървене и разход. Ако искаш повече мощност но и разход около 10 си вземи 25-ца ако искаш икономия 18-ка.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 168
Регистриран на: 27.06.2006

дизел

Мнение от bader » 29 Мар 2007, 15:55

добре не тайна за никого по скапта подръжка на тез идизели орпавано ли е 5лв на 100км икономия да се набиваш на по скапа кола ,по скапа подръжка ,от това че колата е по скспа следователно и по скапо каско
върви по зле от бензина.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 180
Регистриран на: 5.05.2006
Местоположение: sofia

Мнение от valeri » 29 Мар 2007, 18:03

bader,кво ти е направил дизела че го мразиш??????????Върви си колицата без броблеми ако е потдържана както трябва но това важи за всики коли независимо дали са бензин или дизел,ако човека пътува много-дизел е моят съвет, иначе-газ-но сметни инвестицията за хубава газова уредба и като туриш кантара става една...........

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 745
Регистриран на: 23.12.2004
Местоположение: PB

Мнение от JANI » 29 Мар 2007, 19:07

бензиновата м50 б20 определено не върви пове4е от тдс, разликата е около 3 л на 100км , оба4е ясно е че дизела се намира на 1.20лв и тогава ти излиза идеал по 12-13 лв на 100км а бензиновата 20-23лв на 100км , за газ е по-добре хич да не говорим :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 180
Регистриран на: 5.05.2006
Местоположение: sofia

Мнение от valeri » 29 Мар 2007, 19:46

това за газта го казах ей така,дизела си има своите плюсове и те хич не са малко включително и потдържането му не е толкова скъпо

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 168
Регистриран на: 27.06.2006

дизел

Мнение от bader » 29 Мар 2007, 22:08

JANI написа:бензиновата м50 б20 определено не върви пове4е от тдс, разликата е около 3 л на 100км , оба4е ясно е че дизела се намира на 1.20лв и тогава ти излиза идеал по 12-13 лв на 100км а бензиновата 20-23лв на 100км , за газ е по-добре хич да не говорим :mhihi:


слгаи си ти дизел на черно утре ше ревнеш ,че трябва да купуваш нова помпа

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook