e34 diesel
Модератор: Технически модератори
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
e34 diesel
Здравеите. Изкам да ви попитам дали 143те коня на 525-ца тдс са и малко за копето и какъв е шанса да попадна на читав двигател от `94 `95 година някъде.




- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
re
Абсолютно вярно е това което казва колегата. Мотора си е много динамичен, направо си е перфектен за купето бих казал. Но вероятноста да попаднеш на читава е според мен е не повече от 15%JANI написа:конете са и съвсем достатъ4ни , а относно това дали ще попадне6 на читава кола си е късмет , то доста хора не успяват и на читава е39-ка дизел да попаднат така 4е имай предвид 4е дизела си идва на бая километри и просто трябва да случиш на подържана кола а не на такава на малко километри -няма ги
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
535тдс
На мен не ми харесва мотороа ма не барзаите да ме нападте не съм карал мн екземпляри не съм доволен от ускорението сложната експолатация и това че на икономаизера рахода не пада под 10 уж идеята е да се икономисва ,скапо прави и инвестицията че при купуването е хубаво да се семни попмпата с турбото нз колко е всичко но според мен е мин 2000лв не че ще се развали колата но ако помпата е прецакана харчи много колата а когато турбото е е прецакно и не се вкл колата върви тромово и не исака да ускори въпросните части ако не ме лаже памета се смянт на всеки 50000км общо вземо мизерна работа караи те си бензин ако ви е спако продават газови уредби
525tds
на аудитата дизелите смянта на тия боклуци е 50000 ремак и турбо толковал и е спец турбото на бмв че може да се кара 500000 км
- Tod
- ентусиаст
-
- Мнения: 1126
- Регистриран на: 5.07.2004
- Местоположение: Пловдив
- Кара: M3 и Volvo XC70
Re: 525tds
bader написа:на аудитата дизелите смянта на тия боклуци е 50000 ремак и турбо толковал и е спец турбото на бмв че може да се кара 500000 км
Моето е на 500 к и не е сменено колата харчи средно 8/100км върви що годе


Турбо за тдс-1650лв Гарет , 1750лв Митсубиши (бих заложил на японското) а горивните помпи рицеклаж -около2000лв нови в зависимост от модела от 4000 -8000 лв (осем не е грешка на клавиатурата

Бат Жеко нашия спец -казва " Голяма кола малки компромиси"

Good Luck
Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III
Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III
Вижте сега, аз да си призная съм "пресен" шофьор до скоро карах 318-ка бензинче и бях доволен, обаче един пиян и**от направо ме остави без предница
та сега се чудя какво точно да си взема и по възможност да е дизелче защото ми се отваря доста обикаляне за напред и икономията на гориво е желателна
трябва ми нещо с което да си върша работа но и да не ме убие с цени за ремонти
.Та ви моля ако може да ме насочите на някъде
Благодаря предварително.







Благодаря предварително.

- cvetoslav
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 151
- Регистриран на: 18.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E kak BMW
- Мечтае да кара: MMMMMPower
за икономия си вземи пак 318 но ТДС. Компромис между вървене и разход. Ако искаш повече мощност но и разход около 10 си вземи 25-ца ако искаш икономия 18-ка.
дизел
добре не тайна за никого по скапта подръжка на тез идизели орпавано ли е 5лв на 100км икономия да се набиваш на по скапа кола ,по скапа подръжка ,от това че колата е по скспа следователно и по скапо каско
върви по зле от бензина.
върви по зле от бензина.
bader,кво ти е направил дизела че го мразиш??????????Върви си колицата без броблеми ако е потдържана както трябва но това важи за всики коли независимо дали са бензин или дизел,ако човека пътува много-дизел е моят съвет, иначе-газ-но сметни инвестицията за хубава газова уредба и като туриш кантара става една...........
дизел
JANI написа:бензиновата м50 б20 определено не върви пове4е от тдс, разликата е около 3 л на 100км , оба4е ясно е че дизела се намира на 1.20лв и тогава ти излиза идеал по 12-13 лв на 100км а бензиновата 20-23лв на 100км , за газ е по-добре хич да не говорим
слгаи си ти дизел на черно утре ше ревнеш ,че трябва да купуваш нова помпа
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани