Регулиране на ГНП на 525 tds.

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 887
Регистриран на: 20.10.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW X5, Е60, Е30
Мечтае да кара: с талон
Детайли за колата: БМВ

Re: Регулиране на ГНП на 525 tds.

Мнение от Se7ven » 08 Юни 2010, 10:32

При един и същ майстор,на един и същ стенд го гледам.Последния път, след настройката, за около два дена си промени пак вървежа.Сега явно не и стига гориво и е много спъната,сигурно е към 12.Възможно ли е да се разхлабва по някаква причина?

Смени майстора за проба? От кои краи си?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 683
Регистриран на: 8.01.2008
Местоположение: 30 метра над земята
Пол: Мъж
Кара: й, и утре е ден.
Мечтае да кара: Active Autowerke.

Re: Регулиране на ГНП на 525 tds.

Мнение от arr0gance » 08 Юни 2010, 23:58

Se7ven написа:
При един и същ майстор,на един и същ стенд го гледам.Последния път, след настройката, за около два дена си промени пак вървежа.Сега явно не и стига гориво и е много спъната,сигурно е към 12.Възможно ли е да се разхлабва по някаква причина?

Смени майстора за проба? От кои краи си?


Ако някой може да го насърчи при някой сръчен,да,но да си избира друг няма смисъл,чисто и просто защото всеки ще каже различно,ще си скача по сервизи,ще му взимат парите и тн.
Колега кажи откъде си,ако може някой да те насочи към някой разбиращ майстор,който ще ти свърши работа.
п.п щом един е поел инициативата върни се при него и му кажи кво става да ти я прави,платил си предполагам..?
Някой остаряхме, някой си станахте направо дърти.


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Re: Регулиране на ГНП на 525 tds.

Мнение от dinozab » 09 Юни 2010, 7:54

Колега напълно е възможно да се разхлабват болтовете на тогава или теч щеше да има или поне майстора ти щеше да го забележи.Друга възможна причина е ако я регулира на студено колата и не стяга хубаво болтовете и като загрее и омекне уплътнението да се измести но то това е егати и вероятността. :roll:

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 3.06.2010
Пол: Мъж

Re: Регулиране на ГНП на 525 tds.

Мнение от stefan63 » 09 Юни 2010, 13:43

Se7ven написа:
При един и същ майстор,на един и същ стенд го гледам.Последния път, след настройката, за около два дена си промени пак вървежа.Сега явно не и стига гориво и е много спъната,сигурно е към 12.Възможно ли е да се разхлабва по някаква причина?

Смени майстора за проба? От кои краи си?


От София съм.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Re: Регулиране на ГНП на 525 tds.

Мнение от Пресиян Василев » 09 Юни 2010, 18:54

stefan63 написа:
Se7ven написа:
При един и същ майстор,на един и същ стенд го гледам.Последния път, след настройката, за около два дена си промени пак вървежа.Сега явно не и стига гориво и е много спъната,сигурно е към 12.Възможно ли е да се разхлабва по някаква причина?

Смени майстора за проба? От кои краи си?


От София съм.

Проблема е в самото управление на помпата.Наи вероятно има навивка на кьсо.Я виж тоя колега Se7ven,да погледне ,че тои им бае на плочките,вьпреки че не е лошо да я свалиш ,разпоиш и да я почистиш вьтре
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 1.10.2010
Пол: Мъж
Кара: E39

Re: Регулиране на ГНП на 525 tds.

Мнение от venci11 » 22 Сеп 2011, 18:34

Колеги, плочката ми е почистена обаче след като я сложихме и регулирахме колата литна, но след 10 км ми светна лампата за подгряващите свещи и колата изгуби мощност! След малко угасна колата пак литна но прекъсна на един път сега пак свети лампата и колата не върви!!! Дали може да е от умна дюза (тя е протекла) някакви съвети благодаря!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Регулиране на ГНП на 525 tds.

Мнение от vladobate » 23 Сеп 2011, 11:12

Колега , приемам че си се объркал и ти е светнала лампата на умната дюза , която в общия случай показва проблем в гориво-запалитената система и включва няколко възможни причини за описанатото гснене на двг. Една от тях е повреда в умна дюза и макар че ти сълзи по-скоро провери добре ел. кабелчето от нея за механична повреда или недобър контакт в буксата долу , извади и почисти .Обикновено тази лампичка светва за ел. проблем по тази система и затова прегледай всички кабеляци свързани с ГНП , умна дюза и датчик кол. вал ( под стартера го търси , и по-точно буксата почисти ). Това че ти е регулирано ГНП не означава неприменно в него точно повредата , а често по монтажно-демонтажните дейности се закачат и повреждат кабелчетата наоколо и последно след тази ревизия си смени обер дюзата с примерно втора ръка или нова ако искаш пък и вариант да си я оправиш сам има тема по въпроса , но е доста пипкава работата та си прецени. Жив и здрав.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 477
Регистриран на: 2.03.2009

Re: Регулиране на ГНП на 525 tds.

Мнение от latrel » 25 Сеп 2011, 21:47

някой майстор от Пловдив да препоръчате специално за ГНП-то

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 14.11.2011
Пол: Мъж

Re: Регулиране на ГНП на 525 tds.

Мнение от Phoenix9000 » 02 Дек 2011, 12:22

Здравейте колеги,

Имам теч на ГНП-то и искам да сменя всички гарнитури по него. Трбва да знам дали е необходимо да се сваля ангренажа за да извадя ГНП то или може и да не разглабям половината двигател. В общи линии какво е положението и какво трябва да се разглоби че да извадя ГНП то от коша на двигателя. Благодаря предварително.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 477
Регистриран на: 2.03.2009

Re: Регулиране на ГНП на 525 tds.

Мнение от latrel » 04 Дек 2011, 23:47

по-добре иди на сервиз да ти е мирна главата :winky:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 73
Регистриран на: 6.05.2010
Местоположение: Варна,Кайсиева градина
Пол: Мъж
Кара: е34 525тдс
Мечтае да кара: NISSAN S13 coupe
Детайли за колата: Изгнил кошник с американски DRL "made by xose",

Re: Регулиране на ГНП на 525 tds.

Мнение от XosetoR » 07 Дек 2011, 3:57

По-добре на сервиз особено по това време.Трябва ти специялен инструмент без който нищо не можеш да направиш.А иначе какво се демонтира;колектор,ремък,обтегач на ремъка и тръбички към дюзите. :roll:
ИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1559
Регистриран на: 26.03.2009

Re: Регулиране на ГНП на 525 tds.

Мнение от bmw325tds » 15 Яну 2012, 17:34

Дойде момента и аз да питам за tds-а.
Карам е36, 2.5тдс, 50 000км. и никога не съм ходил на майстор.
По километраж е на 225 000км, но според мен е на много повече.
Няма проблеми с паленето - топла и студена и при -20.

От две седмици забелязах, че на свободни обороти колата се люлее.
И пътниците вече го усещат. Прави го и топла и студена. Тампоните на двигателя и скоростите са сменени с нови уж оригинални.
Като подам леко газ към 1000об/мин и няма никакви вибрации.

Питам на колко хиляди км се прави центровка?
Възможно ли е това да е проблема. Питам за завъртането на помпата - според мен плочката не трябва да я местя.
Не ми се ходи на майстор да не земе да я усе** - както писах 50 хил. км. само нафта сипвам и масло сменям.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Регулиране на ГНП на 525 tds.

Мнение от vladobate » 15 Яну 2012, 20:20

И мойта клати понякога на паркинг ( че е автомат ) много неприятно ,но обороти не мени . Отвреме на време сипвам някоя добавка и после масълце в горивото и така за известно време спокойствие , но мине не мине и пак . Та пробвай с добавка и масло в горивото добре ще и дойде и покарай , а мастора засега не го притеснявай :mhihi: , че да не вземе той да те почне :mhihi: . Пали ли добре топла и студена предварение не барай , с корекция на горивото има голяма вероятност да изчезне клатенето , но мисля по-скоро има нужда от почистване ( профилактика ) помпата , а горивото който разбира да бара , че е фина манипулация трябва да се гледа онлайн ( живи данни ). Успех.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1559
Регистриран на: 26.03.2009

Re: Регулиране на ГНП на 525 tds.

Мнение от bmw325tds » 15 Яну 2012, 20:38

vladobate написа:И мойта клати понякога на паркинг ( че е автомат ) много неприятно ,но обороти не мени . Отвреме на време сипвам някоя добавка и после масълце в горивото и така за известно време спокойствие , но мине не мине и пак . Та пробвай с добавка и масло в горивото добре ще и дойде и покарай , а мастора засега не го притеснявай :mhihi: , че да не вземе той да те почне :mhihi: . Пали ли добре топла и студена предварение не барай , с корекция на горивото има голяма вероятност да изчезне клатенето , но мисля по-скоро има нужда от почистване ( профилактика ) помпата , а горивото който разбира да бара , че е фина манипулация трябва да се гледа онлайн ( живи данни ). Успех.
Благодаря за отговора, ще взема да сменя само горивния филтър и няма да пипам нищо. За добавка не знам какво да използвам има много изписано и много противоречиви мнения.
Като се замисля всичко май се появи след този случка:Къде да зареждаме


Аватар
Мнения: 264
Регистриран на: 4.01.2011
Кара: bmx

Re: Регулиране на ГНП на 525 tds.

Мнение от vinio » 15 Яну 2012, 20:45

Само внимавайте с добавките да не са много ''агресивни'' ,защото протича гнп-то,дори и при нови гумички.
Според мен за тоя мотор няма нужда от добавки,те само разсъхват помпата.Единсвената добавка към нафтата е хидравлично масло.

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook