===
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Той не е за нивото ,а някаква формула за износването на маслото..като падне на 1 кутийка сменяш по принцип.. за нивото си имаш щека ,гледай нея 

- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
- Dimitar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1651
- Регистриран на: 18.07.2003
- Местоположение: Chicago (Пловдив)
На мен пък ми е интересно има ли някъква зависимост между показанието на щеката и това колко масло трябва да се долее. Например да кажем - на 2мм спаднало ниво на щеката - 100 гр. масло. Предполагам, че за различните двигатели ще е различно, но все пак ми е интересно.
- Новини
-
Така - oil service индикатора го гледаш само ако си се сетил да си го занулиш когато си сменил маслото. Той служи за износването на маслото - ЕКУ-то пресмята колко често палиш колата, на какви разстояния караш, интензивноста на работата на двигателя, градско ако повече движиш ще се износи маслото по-бързо и всякакви такива щуротий ....
Нивото на пръчката трябва да ти е една идея над средата между минимума и максимума ....
Дано съм бил полезен
Нивото на пръчката трябва да ти е една идея над средата между минимума и максимума ....
Дано съм бил полезен

- batDancho
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 311
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: Горна Оряховица
Ойлсървиса, както каза колегата Асен, е показател на износването на маслото. Компютъра отчита изминатите километри и начина ти на каране и гаси диодите един по един. По мои наблюдения това става на 2-2500 километра. В никакъв случай не чакай да ти светне червения диод, ако при смяната си занулил брояча - демек светнали са ти всичките зелени. Няма никакъв показател вътре в купето, който да ти показва колко ти е спаднало нивото на маслото - проверка на щеката е единствения начин да разбереш колко е изгоряло. Не те съветвам да го доливаш толкова често - като падне 1-2 мм и да доливаш. Изчакай да измине поне една четвърт от разстоянието межди макс и мин и тогава. Пък и да го препълниш 1-2 мм няма проблем.
Един съвет от мен - сменяй масло най-много на 10000 км. , не го чакай повече. Моята кола до 5-6 000 км не пипа маслото въобще оттам нанатък почва да го гори и колкото повече са километрите, толква по-бързо пада нивото.
Един съвет от мен - сменяй масло най-много на 10000 км. , не го чакай повече. Моята кола до 5-6 000 км не пипа маслото въобще оттам нанатък почва да го гори и колкото повече са километрите, толква по-бързо пада нивото.
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
От min. до max. ти е около 1л. 

Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- val
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 279
- Регистриран на: 29.05.2003
- Местоположение: София
- Кара: E46 M3
- Мечтае да кара: Е46 М3
- Детайли за колата: чудесна :)
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани