===

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 97
Регистриран на: 14.03.2004
Местоположение: София

===

Мнение от lordofthedance » 17 Апр 2004, 9:49

:DDD :DDD :DDD
Последна промяна lordofthedance на 20 Ное 2004, 3:15, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 17 Апр 2004, 10:00

Той не е за нивото ,а някаква формула за износването на маслото..като падне на 1 кутийка сменяш по принцип.. за нивото си имаш щека ,гледай нея :wink:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 97
Регистриран на: 14.03.2004
Местоположение: София

===

Мнение от lordofthedance » 17 Апр 2004, 10:15

:DDD :DDD :DDD
Последна промяна lordofthedance на 20 Ное 2004, 3:15, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 17 Апр 2004, 10:37

Няма друг датчик бе човек ,гледаш си щеката..а да светне червеното не чакай..

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1651
Регистриран на: 18.07.2003
Местоположение: Chicago (Пловдив)

Мнение от Dimitar » 17 Апр 2004, 11:25

На мен пък ми е интересно има ли някъква зависимост между показанието на щеката и това колко масло трябва да се долее. Например да кажем - на 2мм спаднало ниво на щеката - 100 гр. масло. Предполагам, че за различните двигатели ще е различно, но все пак ми е интересно.

Новини
Аватар

Мнение от Новини » 17 Апр 2004, 11:39

Така - oil service индикатора го гледаш само ако си се сетил да си го занулиш когато си сменил маслото. Той служи за износването на маслото - ЕКУ-то пресмята колко често палиш колата, на какви разстояния караш, интензивноста на работата на двигателя, градско ако повече движиш ще се износи маслото по-бързо и всякакви такива щуротий ....
Нивото на пръчката трябва да ти е една идея над средата между минимума и максимума ....


Дано съм бил полезен :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 311
Регистриран на: 4.02.2002
Местоположение: Горна Оряховица

Мнение от batDancho » 17 Апр 2004, 12:36

Ойлсървиса, както каза колегата Асен, е показател на износването на маслото. Компютъра отчита изминатите километри и начина ти на каране и гаси диодите един по един. По мои наблюдения това става на 2-2500 километра. В никакъв случай не чакай да ти светне червения диод, ако при смяната си занулил брояча - демек светнали са ти всичките зелени. Няма никакъв показател вътре в купето, който да ти показва колко ти е спаднало нивото на маслото - проверка на щеката е единствения начин да разбереш колко е изгоряло. Не те съветвам да го доливаш толкова често - като падне 1-2 мм и да доливаш. Изчакай да измине поне една четвърт от разстоянието межди макс и мин и тогава. Пък и да го препълниш 1-2 мм няма проблем.

Един съвет от мен - сменяй масло най-много на 10000 км. , не го чакай повече. Моята кола до 5-6 000 км не пипа маслото въобще оттам нанатък почва да го гори и колкото повече са километрите, толква по-бързо пада нивото.

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 17 Апр 2004, 13:12

От min. до max. ти е около 1л. 8)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 279
Регистриран на: 29.05.2003
Местоположение: София
Кара: E46 M3
Мечтае да кара: Е46 М3
Детайли за колата: чудесна :)

Мнение от val » 20 Апр 2004, 12:00

всъщност точно 1л.
let the BMW be with you

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook