Масло харчи след ремонт???
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- slimarata
- Потребител
-
- Мнения: 47
- Регистриран на: 14.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Fiesta
- Мечтае да кара: M3
Масло харчи след ремонт???
Колеги след смяна на клапани нещо взе да намалява маслото.За последно го засякох за 300км ми е мраднало на щеката с около 2мм.Някакви идей понеже майстора замина и ще се варне на пролет,а не ми се ходи при други.Забелязах,че припушва сутрин и после няма проблеми.
- stef4o_BMW
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 17.07.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: настрани
- Мечтае да кара: M3 Power
- Детайли за колата: BMW E36 320 coupe
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Масло харчи след ремонт???
slimarata написа:Колеги след смяна на клапани нещо взе да намалява маслото.За последно го засякох за 300км ми е мраднало на щеката с около 2мм.Някакви идей понеже майстора замина и ще се варне на пролет,а не ми се ходи при други.Забелязах,че припушва сутрин и после няма проблеми.
Колега ,на работещ двигател отвърти капачката за масло.Ако двигателя почне да тресе или изгасне ,значи гумичките не са както трябва.

Как да провериш дали причината са сегментите няма смисъл да казвам-както колегите казват,най-вероятно майстора не е направил нещо както трябва.

- .::Братоев::.
- ентусиаст
-
- Мнения: 1055
- Регистриран на: 16.09.2006
- Кара: осем цилиндрови
Re: Масло харчи след ремонт???
zvetiko написа:slimarata написа:Колеги след смяна на клапани нещо взе да намалява маслото.За последно го засякох за 300км ми е мраднало на щеката с около 2мм.Някакви идей понеже майстора замина и ще се варне на пролет,а не ми се ходи при други.Забелязах,че припушва сутрин и после няма проблеми.
Колега ,на работещ двигател отвърти капачката за масло.Ако двигателя почне да тресе или изгасне ,значи гумичките не са както трябва.![]()
Как да провериш дали причината са сегментите няма смисъл да казвам-както колегите казват,най-вероятно майстора не е направил нещо както трябва.
с тва не съм много съгласен ,че като земе да си променя оборотите като отвориш капачкаата за маслото = гумички на клапаните

- santo_bansko
- ентусиаст
-
- Мнения: 850
- Регистриран на: 18.05.2008
- Местоположение: Банско!
- Пол: Мъж
- Кара: Само компоти:)
Re: Масло харчи след ремонт???
ceco-stz написа:zvetiko написа:slimarata написа:Колеги след смяна на клапани нещо взе да намалява маслото.За последно го засякох за 300км ми е мраднало на щеката с около 2мм.Някакви идей понеже майстора замина и ще се варне на пролет,а не ми се ходи при други.Забелязах,че припушва сутрин и после няма проблеми.
Колега ,на работещ двигател отвърти капачката за масло.Ако двигателя почне да тресе или изгасне ,значи гумичките не са както трябва.![]()
Как да провериш дали причината са сегментите няма смисъл да казвам-както колегите казват,най-вероятно майстора не е направил нещо както трябва.
с тва не съм много съгласен ,че като земе да си променя оборотите като отвориш капачкаата за маслото = гумички на клапаните
И аз не сам съгласен:)
Поне на20 бмвта съм отварял така капачките и по4ва да тресе
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Масло харчи след ремонт???
santo_bansko написа:ceco-stz написа:zvetiko написа:slimarata написа:Колеги след смяна на клапани нещо взе да намалява маслото.За последно го засякох за 300км ми е мраднало на щеката с около 2мм.Някакви идей понеже майстора замина и ще се варне на пролет,а не ми се ходи при други.Забелязах,че припушва сутрин и после няма проблеми.
Колега ,на работещ двигател отвърти капачката за масло.Ако двигателя почне да тресе или изгасне ,значи гумичките не са както трябва.![]()
Как да провериш дали причината са сегментите няма смисъл да казвам-както колегите казват,най-вероятно майстора не е направил нещо както трябва.
с тва не съм много съгласен ,че като земе да си променя оборотите като отвориш капачкаата за маслото = гумички на клапаните
И аз не сам съгласен:)
Поне на20 бмвта съм отварял така капачките и по4ва да тресе
Обяснявам защо-като се отвори капачката за масло влиза въздух,който през гумичките, ако не уплътняват добре, влиза в цилиндрите като паразитен въздух ,който не е отчетен от дебитомера,сместа рязко обеднява и двигателя почва да тресе или пък ако гумичките са много зле направо изгасва.Наистина рядко се среща кола с читави гумички на клапаните-всеки кара докато колата му почне да гори по 5литра на 10К,да не говорим ,че повечето коли са с превъртяни километражи на 140-160К ,а реалните са около 300К.Понеже си търся Е36 дотук от 7-8 коли ,само на 2 след като махнех капачката двигателя не реагираше.

- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1674
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Не мога да намеря къде,но някъде се обесняваше защо трябва да тресе (губи обороти) или да гасне,когато се отвори капачката.Огромната част от колите тук го правят.И със сигурност не им харчели масло.Така и не стана ясно кое е правилното поведение на мотора.
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
ето тук се обяснява за това тресене след отварянето на капачката на маслото
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=99694
в крайна сметка ако отвориш капачката и се разтресе значи клапана за картерните газове ти е ОК , ако задъуржи оборотите обаче, този клапан не е в ред........
До колегата zvetiko, явно само тези 2-те които си гледал, които не са променили работата си, те са били с фалирал клапан, а гумичките на клапаните не мисля, че нещо общо в случая
Само се замисли, ако смуче толкова много въздух, че да обеднее сместа, представяш ли си къв разход на маслко тряя да има
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=99694
в крайна сметка ако отвориш капачката и се разтресе значи клапана за картерните газове ти е ОК , ако задъуржи оборотите обаче, този клапан не е в ред........
До колегата zvetiko, явно само тези 2-те които си гледал, които не са променили работата си, те са били с фалирал клапан, а гумичките на клапаните не мисля, че нещо общо в случая

Само се замисли, ако смуче толкова много въздух, че да обеднее сместа, представяш ли си къв разход на маслко тряя да има

- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
mg87 написа:аз пак кат отвора капачката ми вдига оборотитеа маслото до са на 3000 км не го е пипнала с ду6манско каране(за 3000 км вече ми свети жалто за смяна)
айде поредния дето колата му произвежда масло

с душманско каране и даже и теч има ама не го пипа и сигурно ти е на 120 000км колата са ако кажеш


- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
BiTurbo написа:ето тук се обяснява за това тресене след отварянето на капачката на маслото
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=99694
в крайна сметка ако отвориш капачката и се разтресе значи клапана за картерните газове ти е ОК , ако задъуржи оборотите обаче, този клапан не е в ред........
До колегата zvetiko, явно само тези 2-те които си гледал, които не са променили работата си, те са били с фалирал клапан, а гумичките на клапаните не мисля, че нещо общо в случая![]()
Само се замисли, ако смуче толкова много въздух, че да обеднее сместа, представяш ли си къв разход на маслко тряя да има
Днес гледах едно Е36 ,за която се твърдеше ,че двигателят е на 100К монтиран на 97К в Италия.Изглежда беше истина ,защото като отвъртях капачката двигателя изобщо не реагира-както работеше с нея,така работеше и без нея.

Нека някой колега ,който е сменял наскоро гумички на клапани да сподели,може и аз да греша.

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
tapata77 написа:Моите са сменяни преди 2к км. Ще го пробвам номера и ще кажа.
/тя и сега малко притриса заради алтернативното гориво/

Между другото не мога да си обясня защо ако работи клапана,когато се отвори капачката ,двигателя ще почне да тресе.


- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
zvetiko написа:tapata77 написа:Моите са сменяни преди 2к км. Ще го пробвам номера и ще кажа.
/тя и сега малко притриса заради алтернативното гориво/
![]()
Между другото не мога да си обясня защо ако работи клапана,когато се отвори капачката ,двигателя ще почне да тресе.![]()
така колега, пак ще ти отговоря макар да го направих и преди, но ти явно не искаш да си направиш труда да прочетеш темата, която пуснах. Еми ок направо ще ти напиша извадки от нея на хора които са се сблъскавали с прблема с клапана и са го решили.
Joro_Paveto написа:Аз смених клапана за картерните газове и съм писал подробно в темата в подфорума Е39.
Колега отвори капачката на маслото и виж какво ще стане, ако двигателя загасне, значи тоя клапан работи. Пробвай това с капачката и на загрят и на студен двигател. Ако обаче и в двата случая двигателя продължи да работи и само леко започена да претриса и прекъсва, но не гасне значи тоя клапан е за смяна.
spacepl написа:М52Б20 много трудно стига до сегменти, бутала и др. - провери клапана за картерните газове - попринцип на тоя мотор като му махнеш капачката на мотора, трябва да угасне, ако при тебе си работи значи маркуча на отдушника и/или филтъра на картерните газове е запушен, а това е хубаво щото е евтино.
Какво повече ти трябва ?
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
BiTurbo написа:zvetiko написа:tapata77 написа:Моите са сменяни преди 2к км. Ще го пробвам номера и ще кажа.
/тя и сега малко притриса заради алтернативното гориво/
![]()
Между другото не мога да си обясня защо ако работи клапана,когато се отвори капачката ,двигателя ще почне да тресе.![]()
така колега, пак ще ти отговоря макар да го направих и преди, но ти явно не искаш да си направиш труда да прочетеш темата, която пуснах. Еми ок направо ще ти напиша извадки от нея на хора които са се сблъскавали с прблема с клапана и са го решили.Joro_Paveto написа:Аз смених клапана за картерните газове и съм писал подробно в темата в подфорума Е39.
Колега отвори капачката на маслото и виж какво ще стане, ако двигателя загасне, значи тоя клапан работи. Пробвай това с капачката и на загрят и на студен двигател. Ако обаче и в двата случая двигателя продължи да работи и само леко започена да претриса и прекъсва, но не гасне значи тоя клапан е за смяна.spacepl написа:М52Б20 много трудно стига до сегменти, бутала и др. - провери клапана за картерните газове - попринцип на тоя мотор като му махнеш капачката на мотора, трябва да угасне, ако при тебе си работи значи маркуча на отдушника и/или филтъра на картерните газове е запушен, а това е хубаво щото е евтино.
Какво повече ти трябва ?
Колега ,прочетох темата разбира се,ти не си прочел въпроса ми-попитах ЗАЩО се случва това,колегите казват едно ,аз казвам друго,аз обяснявам ,те не,на мен това са ми го казали в Дару кар,те откъде го знаят.


29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани