Проблем Е36 НЕ върви като хората!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Проблем Е36 НЕ върви като хората!
Здравейте колеги. Помагайте.
Появи ми се странен проблем.
Немога да ви го обясня по някакъв точен начин, но ще се опитам да ме разберете.
Карам примерно на четрърта задържал съм педала на газта в едно положение без да си мърдам крака, на определени обороти примерно на 4 хиляди и гледам моментния ми разходомер който е под километража се движи наляво надясно ( вмести както преди дами седи на 1 място) и колата се движи на тласаци се едно предърпва. Чувството е че ту пуска гориво ту го спира и колата не върви равномерно, все едно ту подавам газ ту връщам газта, но не е така защото педала е само в едно положение.
Появи ми се странен проблем.
Немога да ви го обясня по някакъв точен начин, но ще се опитам да ме разберете.
Карам примерно на четрърта задържал съм педала на газта в едно положение без да си мърдам крака, на определени обороти примерно на 4 хиляди и гледам моментния ми разходомер който е под километража се движи наляво надясно ( вмести както преди дами седи на 1 място) и колата се движи на тласаци се едно предърпва. Чувството е че ту пуска гориво ту го спира и колата не върви равномерно, все едно ту подавам газ ту връщам газта, но не е така защото педала е само в едно положение.
"The Beast" (звяра).
Горивна помпа, смесване на горивото с въздух, запушен инжекцион???
П.С. 3 дни преди да се появи проблема ми сменяха горивният филтър, възможно ли е да има недубре застегнато маркуче и да засмуква въздух от там? Или ако е така симптома ще е друг. Гледах маркучето което влиза и което излиза от филтъра дубре са не са хлабави не са изцапани и мокри от гориво.

П.С. 3 дни преди да се появи проблема ми сменяха горивният филтър, възможно ли е да има недубре застегнато маркуче и да засмуква въздух от там? Или ако е така симптома ще е друг. Гледах маркучето което влиза и което излиза от филтъра дубре са не са хлабави не са изцапани и мокри от гориво.



"The Beast" (звяра).
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
А филтър какъв взе
Най-евтиния ли 


- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: Проблем Е36 НЕ върви като хората!
Само на 4000 оборота ли го прави? Защото ако е така вероятно имаш проблем с устройството за отчитане масата на въздуха.
Re: Проблем Е36 НЕ върви като хората!
ивчо3 написа:Само на 4000 оборота ли го прави? Защото ако е така вероятно имаш проблем с устройството за отчитане масата на въздуха.
Не го прави само на 4 хиляди оборота просто примера ми е с 4 хиляди оборота. Прави го на каквито и обороти да е самоче в по ниските обороти не се усеща толкова много, а примерно ако задържа на 6 хиляди оборота се усеща доста това предърпване.
"The Beast" (звяра).
- boywalking
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 726
- Регистриран на: 16.06.2008
- Местоположение: Kassel/Germany
- Пол: Мъж
- Кара: е39
- Мечтае да кара: E38
според мен някъде имаш прецакан кабел или букса и от това може да ти прекъсва,.... провери всички букси който виждаш дали са добре включени, женското на буксата - дали самите контактни пластинки да не са окислени и да не дават контакт...
дали нямаш дупка по някой маркуч за налягане....
може и някой датчик да ти се ебава...
1бр. WD-40 ти трябва и примерно 1 час да почистиш буксите и да провериш маркучовците...
нищо не ти струва нито като време - нито като пари - пробвай !
дали нямаш дупка по някой маркуч за налягане....
може и някой датчик да ти се ебава...
1бр. WD-40 ти трябва и примерно 1 час да почистиш буксите и да провериш маркучовците...
нищо не ти струва нито като време - нито като пари - пробвай !
Жената е нежна струна, просто трябва да знаеш как да я опънеш...
- mihal
- ентусиаст
-
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
mihal написа:имаше някъде писано за такова придърпване придружено с "палуване" на разходомера...
аз го имам и на двете коли това нещо


откачи буксата на ламбда сондата и пиши кво става


- kriso_bmw
- Потребител
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: 8.01.2009
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Е36
[quote="DencheSso"]Колега моя модел не е същия но аз имах подобно на твоя проблем.Яко ми прекасваше като я исфорсирам на място.И др. проблеми имах относно трудно палене при топъл и студен дв. играещи обороти на място впоследствие гаснене при полойение 4е сам сменил куп неща:това са кабели,свещи(бях взел на Бош ама заминаха за боклука никога БОШ самo NJK ili DENSO и палец италия,които сащто не става МЕНТЕ),дат4ик на колянов вал,бобина 4исто нова.И накрая се оказа савсем елементарна авария,колегата по горе хубаво ти каза и сам сагласен с него ни6то не ти косва да си провериш вси4ки букси дат4ици и релета да няма оксидация,4е при мен основно проблема беше МАСАТА НА ДВИГАТЕЛЯ,менте БОШ свещи и ЛОШИ ВРЪЗКИ ПО ИСТАЛАЦИЯТА(ОКСИДАЦИЯ)
И към вси4ки искам да кажа нека,когато имат време да хварлят едно око към МАСАТА НА ДВИГАТЕЛЯ да не се стопила,4е моята се крепеше на няколко жи4ки от снопа все пак е на нищтожно място и е песен за смяна+лоши вразки по ел инст.,защото рикошира варху компа. знаете нали.Аз много нерви изхабих заради именно това.Имайте го в предвит.Успех
И към вси4ки искам да кажа нека,когато имат време да хварлят едно око към МАСАТА НА ДВИГАТЕЛЯ да не се стопила,4е моята се крепеше на няколко жи4ки от снопа все пак е на нищтожно място и е песен за смяна+лоши вразки по ел инст.,защото рикошира варху компа. знаете нали.Аз много нерви изхабих заради именно това.Имайте го в предвит.Успех

Zdraveite manqci
- Strabex
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 279
- Регистриран на: 5.07.2005
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: '09 E60 535d
- BFM
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 441
- Регистриран на: 17.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: на 3-та
Свещи? Филтри? Тоците ок ли са? Ако ти намига - реле алтернатор... Това са първите неща , за които се сещам. Успех!
Силният прави толкова ,колкото може, слабият страда толкова ,колкото трябва!
- BMW_kiler
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: 14.08.2007
- Местоположение: Burgas
- Пол: Мъж
- Кара: бавно и спокойно
Здрасти колега при мен имаше подобен проблем с двигател М52 Б20 предърпване и се оказа че гарнитурите на всмукателния колектор ми бяха текнали и свещите бяха бош след смяната на гарнитурите и свещите проблема се реши
http://imageshack.com/a/img922/9764/uFw3yK.jpg
"Стана един гаф .... купувам си по каталог тампони за стабилизиращата щанга дето се захваща за носачите (с един болт и две гумички по една отгоре и отдолу от всяка страна). Лягам отдолу и .... чудо нямам такива, ти мани тампоните ами и щанга стабилизираща нямам 'бат ти сеира!" "HONDA forum"
"Стана един гаф .... купувам си по каталог тампони за стабилизиращата щанга дето се захваща за носачите (с един болт и две гумички по една отгоре и отдолу от всяка страна). Лягам отдолу и .... чудо нямам такива, ти мани тампоните ами и щанга стабилизираща нямам 'бат ти сеира!" "HONDA forum"
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани