загуба на мощност?!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
27 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
загуба на мощност?!
След като напварих пълна профилактика на новозакупеното бмв, вече можех по-ясно да установя проблема
първо, при тръгване на първа, с рязко зацепване на съединителя, и натискане на газта до дупка (като за въртене на гуми)
колата тръгва ЛЕКИЧКО, малко забива предница, и чак в следващия момент идва малко повече мощ, но пак не е достатъчно, т.е. на практика е невъзможно да се врътнат гуми,
след това вече си набира добре на първа, и в един момент пак рязко пада мощността...
и общо взето това е,
разбимрам че е трудно да се каже нещо така, за това се надявам да ми препоръчате някой добър сервиз, където да я видят, (по възможност близко до студентски град)
п.с. и също така се нуждая от препоръка за място откъдето да си купя гуми
първо, при тръгване на първа, с рязко зацепване на съединителя, и натискане на газта до дупка (като за въртене на гуми)
колата тръгва ЛЕКИЧКО, малко забива предница, и чак в следващия момент идва малко повече мощ, но пак не е достатъчно, т.е. на практика е невъзможно да се врътнат гуми,
след това вече си набира добре на първа, и в един момент пак рязко пада мощността...
и общо взето това е,
разбимрам че е трудно да се каже нещо така, за това се надявам да ми препоръчате някой добър сервиз, където да я видят, (по възможност близко до студентски град)
п.с. и също така се нуждая от препоръка за място откъдето да си купя гуми
july`s написа:п.с. и също така се нуждая от препоръка за място откъдето да си купя гуми
пробвай гумаджийницата до дунев....(картинга в студ. град)
иначе форсира ли се празен ход равномерно? без прекъсване?
забелязал ли си при какви (и дали има връзка) обороти ти прави гадории?
на празен ход всичко си е нормално, и оборотите не играят
друго което забелязах, е че след като се повъртя малко, (с пълна газ на първа и силно навит геврек) и като спра, чувам едно неравномерно притупване на двигателя, което продължава няколко секунди, и постепенно се успокоява и започва да работи нормално
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
Fking написа:july`s написа:п.с. и също така се нуждая от препоръка за място откъдето да си купя гуми
пробвай гумаджийницата до дунев....(картинга в студ. град)
иначе форсира ли се празен ход равномерно? без прекъсване?
забелязал ли си при какви (и дали има връзка) обороти ти прави гадории?
на празен ход всичко си е нормално, и оборотите не играят
друго което забелязах, е че след като се повъртя малко, (с пълна газ на първа и силно навит геврек) и като спра, чувам едно неравномерно притупване на двигателя, което продължава няколко секунди, и постепенно се успокоява и започва да работи нормално
това ми прили4а на дебитомер, май му се е поистрило графит4ето , 200лв е втора ръка цял дебитомер , споко сменяй го и 6те се оправи


Ако дебитомера подава неверни данни към компютъра тогава имаме два слу4ая

естествено има и други 4асти по двигателя от които може да има подобен ефект , ако не е дебитомер , следва да е задръстен бензинов филтър кактоказа колегата по-горе
от тук следват и запу6ени дюзи

стига съм писал поиграй си в тази последователност и споделяй:))
пп:не забравяи и ламбда сондата

- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
При запушен горивен филтър колата много трудно пали,поне моята правеше така като се беше запушил..така че може би не е това
но все пак го смени щом не си го сменял

- Dimitar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1651
- Регистриран на: 18.07.2003
- Местоположение: Chicago (Пловдив)
mitak_o написа:ot ламта сондата не може ли да се получи подобно нещо?
Може и от нея да се получи, но обикновенно когато тя се скапе компютъра прави по-обогатена смес и се качва разхода на гориво (около 13-14 л. става градското). Ако разхода е нормален най-вероятно сондата си е читава.

- DIDO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 412
- Регистриран на: 11.07.2003
- Местоположение: Пловдив
- Кара: BMW X3 3.0d '04
- Tender
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 394
- Регистриран на: 24.07.2003
- Пол: Мъж
- Кара: E60 BMW 525d
- Мечтае да кара: BMW M5
мръсни инжектори...
мръсно throttle body (клапана дето се отваря от педала на газта)...
също както казаха колегите - мръсен бензинов филтър (не съм съгласен че пали трудно при такъв, защото като не тече гориво, мръсотията се утаява на дъното.. после като тръгне горивото, се разбълниква и се запушва.. около 30 секунди след като си запалил горе долу...)... ма кои знае...
мръсно throttle body (клапана дето се отваря от педала на газта)...
също както казаха колегите - мръсен бензинов филтър (не съм съгласен че пали трудно при такъв, защото като не тече гориво, мръсотията се утаява на дъното.. после като тръгне горивото, се разбълниква и се запушва.. около 30 секунди след като си запалил горе долу...)... ма кои знае...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
смених бензиновия, нямаше задоволителна промяна
осватих я в сервиза да я видят отвсякаде, казаха ми че имало много голям нагар по дистрибутивната капачка, и пречело на свещите да правят контакт както трябва, след като го изчистиха, подобрение имаше и то осезаемо,
обаче!
днеска като идвах към София, по магистралата, по горе долу равен участък карах с 140-150, давам още газ, но това по никакъв начин не се усети, давам пак и пак, никаква промяна......
в краина сметка стига с мъки до 160 и малко отгоре.......но с мъки
така за тръгването от място, сега като че ли тръгва по-добре, незнам при колите със задно как е, но преди при вектрата нямаше проблем да се тръгне с въртене на гуми, а тук това се получава рядко и трудно......
а и бтв, онези от сервиза ми казаха че други проблеми по запалването няма
също май забравих да спомена че ходих на диагностика в сервиза на БМВ в Плевен и там ми казаха че от към електроника всичко е точно и в норми
осватих я в сервиза да я видят отвсякаде, казаха ми че имало много голям нагар по дистрибутивната капачка, и пречело на свещите да правят контакт както трябва, след като го изчистиха, подобрение имаше и то осезаемо,
обаче!
днеска като идвах към София, по магистралата, по горе долу равен участък карах с 140-150, давам още газ, но това по никакъв начин не се усети, давам пак и пак, никаква промяна......
в краина сметка стига с мъки до 160 и малко отгоре.......но с мъки
така за тръгването от място, сега като че ли тръгва по-добре, незнам при колите със задно как е, но преди при вектрата нямаше проблем да се тръгне с въртене на гуми, а тук това се получава рядко и трудно......
а и бтв, онези от сервиза ми казаха че други проблеми по запалването няма
също май забравих да спомена че ходих на диагностика в сервиза на БМВ в Плевен и там ми казаха че от към електроника всичко е точно и в норми
та да обобщим, горивния филтър е сменен, проблеми по запалването вече няма никакви, диагностиката казва че всичко е в норми
но все още тръгва мудничко баварката, и като дадеш газ докрай на празни обороти, гасне.
или ако дадеш по-малко газ после се получава пак онова неравномерно приглъхване
незнам защо но си мисля че може да е запушен катализатора и да "подпира" газовете
а има ли вероятност да е това?
прочетох за някакви спортни гърнета за 60 лева, мисля тия дни да взема едно такова да видим
но все още тръгва мудничко баварката, и като дадеш газ докрай на празни обороти, гасне.
или ако дадеш по-малко газ после се получава пак онова неравномерно приглъхване
незнам защо но си мисля че може да е запушен катализатора и да "подпира" газовете
а има ли вероятност да е това?
прочетох за някакви спортни гърнета за 60 лева, мисля тия дни да взема едно такова да видим
- Dimitar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1651
- Регистриран на: 18.07.2003
- Местоположение: Chicago (Пловдив)
Има такава вероятност. Смени катализатора с гърне, а не самото гърне със спортно такова. Катализатора си заминава обикновенно за 80 - 100 х. км. После пиши какви са резултатите.
27 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани