Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 503
Регистриран на: 25.05.2010
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Re: Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.

Мнение от No0k » 07 Авг 2013, 21:59

Lenco написа:Тва с рязането на ЕВС-а не го схванах, не съм чувал още с рязане да тръгне.
М52 от е39, постоянен плюс по червен/бял, дебел кабел. Зелен/бял, зелен/черен и зелен са през контакт.


Това с рязането е когато колата има инсталация за EWS и слагаш примерно m50 (или каквото и да е без евс)
Реже се за да може стартера да не минава през евс и буксата се маха за да няма сигнал към дде.
Не знам дали ти го обеснявам така, че да ме разбереш но..
Последна промяна No0k на 07 Авг 2013, 22:01, променена общо 1 път

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2716
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.

Мнение от Lenco » 07 Авг 2013, 22:01

Сега схванах :yes:
При колегата не е ли обратно?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 503
Регистриран на: 25.05.2010
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Re: Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.

Мнение от No0k » 07 Авг 2013, 22:06

По думите му - не.
Sparco_Racing, прегледай на ново всички кабели по инсталацията + / -

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 429
Регистриран на: 18.12.2007
Местоположение: iZ DefIlEtaTa
Пол: Мъж
Кара: CoMPacT M54Б30
Мечтае да кара: 645Ci

Re: Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.

Мнение от Sparco_Racing » 08 Авг 2013, 14:29

Снощи напръсках вс възможни букси на мотора и го оставих...Тази сутрин сложих буксите и какво да видя...

До компа ток стига... но от него не подава към 3-те релета за помпата,бубините и дюзите....

Това значи че съм за комп нали ?

компа е Motronic Bosch с номер завършващ на 402 ... Наблизо ми се намира един с номер завършващ на 403 ... Ще стане ли ???
Drifting Is NOT a Crime ...
"The Power Of ///M In The Palm Of My Hands"™
Изображение

СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
Аватар
Мнения: 5434
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е38 740IL

Re: Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.

Мнение от LiTtLeRoCk » 09 Авг 2013, 9:01

Да не си забравил някоя маса?Като сменях мотора си го направих този номер.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 921
Регистриран на: 23.06.2007
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: яки шестаци...

Re: Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.

Мнение от EnimEn » 09 Авг 2013, 9:14

оригиналната инсталация на м50 има 3 кабела, хващащи се към плюса (един към бушонното табло, към страртера от там към генератоора и още един плюс, захранващ компа)
една маса хващаща се към десния ботуш

сложи една пробна лампа (не волтметър, защото може да те излъже)
маса трябва да имаш на:
6
28
34
55

плюс трябва да имаш на 26

тва са пиновете на буксата на ECU-то
Изображение
Read the fuckin` MANUAL!!!
Never took this road before... destination unknown!

"Good drivers,Just drive!"

ентусиаст
Аватар
Мнения: 921
Регистриран на: 23.06.2007
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: яки шестаци...

Re: Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.

Мнение от EnimEn » 09 Авг 2013, 9:17

No0k написа:
Lenco написа:Тва с рязането на ЕВС-а не го схванах, не съм чувал още с рязане да тръгне.
М52 от е39, постоянен плюс по червен/бял, дебел кабел. Зелен/бял, зелен/черен и зелен са през контакт.


Това с рязането е когато колата има инсталация за EWS и слагаш примерно m50 (или каквото и да е без евс)
Реже се за да може стартера да не минава през евс и буксата се маха за да няма сигнал към дде.
Не знам дали ти го обеснявам така, че да ме разбереш но..

DDE е на дизеловите мотори блокът за управление
тук е DME
отделно самата букса няма как да дава сигнал, при положение, че няма закачен към нея модул
буксата може да не се маха, кабелите се дават накъсо, защото точно там се прехвърля плюса от единия на другия кабел (посредством реле в EWS-а), а понеже ЕВС го няма, плюса се подава директно и като цяло не преминава през компютъра!
Изображение
Read the fuckin` MANUAL!!!
Never took this road before... destination unknown!

"Good drivers,Just drive!"

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 503
Регистриран на: 25.05.2010
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Re: Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.

Мнение от No0k » 09 Авг 2013, 16:22

EnimEn написа:
No0k написа:
Lenco написа:Тва с рязането на ЕВС-а не го схванах, не съм чувал още с рязане да тръгне.
М52 от е39, постоянен плюс по червен/бял, дебел кабел. Зелен/бял, зелен/черен и зелен са през контакт.


Това с рязането е когато колата има инсталация за EWS и слагаш примерно m50 (или каквото и да е без евс)
Реже се за да може стартера да не минава през евс и буксата се маха за да няма сигнал към дде.
Не знам дали ти го обеснявам така, че да ме разбереш но..

DDE е на дизеловите мотори блокът за управление
тук е DME
отделно самата букса няма как да дава сигнал, при положение, че няма закачен към нея модул
буксата може да не се маха, кабелите се дават накъсо, защото точно там се прехвърля плюса от единия на другия кабел (посредством реле в EWS-а), а понеже ЕВС го няма, плюса се подава директно и като цяло не преминава през компютъра!


Под махане на буксата имам предвид откачане на модула от нея :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 429
Регистриран на: 18.12.2007
Местоположение: iZ DefIlEtaTa
Пол: Мъж
Кара: CoMPacT M54Б30
Мечтае да кара: 645Ci

Re: Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.

Мнение от Sparco_Racing » 09 Авг 2013, 20:06

EnimEn написа:оригиналната инсталация на м50 има 3 кабела, хващащи се към плюса (един към бушонното табло, към страртера от там към генератоора и още един плюс, захранващ компа)
една маса хващаща се към десния ботуш



Този на бушонното табло съм го сложил... Др си е към стартера....

От дясно към акумолатора има 2 маси... Едната си е за към "-" клемата а др съм е вързал на ботуша... ( по дебелия който върви с диагностичната букса е за ботуша а др по тънкия е за "-" към акумолатора )
Drifting Is NOT a Crime ...
"The Power Of ///M In The Palm Of My Hands"™
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 921
Регистриран на: 23.06.2007
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: яки шестаци...

Re: Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.

Мнение от EnimEn » 09 Авг 2013, 22:57

като вържеш втората "маса" на плюса, всичко ще си дойде. Ако искаш утре ще ти кажа кой точно плюсов кабел си вързал на маса, че да го видя на една моя м50-ка и ще си запалиш колата ;)
Изображение
Read the fuckin` MANUAL!!!
Never took this road before... destination unknown!

"Good drivers,Just drive!"

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 429
Регистриран на: 18.12.2007
Местоположение: iZ DefIlEtaTa
Пол: Мъж
Кара: CoMPacT M54Б30
Мечтае да кара: 645Ci

Re: Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.

Мнение от Sparco_Racing » 10 Авг 2013, 8:07

EnimEn написа:като вържеш втората "маса" на плюса, всичко ще си дойде. Ако искаш утре ще ти кажа кой точно плюсов кабел си вързал на маса, че да го видя на една моя м50-ка и ще си запалиш колата ;)



Ще съм много благодарен... Ако ти е възможно ползвай ( 0877148052 ) че само вечер сядам пред компа ... :)
Drifting Is NOT a Crime ...
"The Power Of ///M In The Palm Of My Hands"™
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 429
Регистриран на: 18.12.2007
Местоположение: iZ DefIlEtaTa
Пол: Мъж
Кара: CoMPacT M54Б30
Мечтае да кара: 645Ci

Re: Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.

Мнение от Sparco_Racing » 10 Авг 2013, 21:04

Днес прегледах отново обстойно и нищо смущаващо не видях, но явно има щом съм в същото положение ... :(
Drifting Is NOT a Crime ...
"The Power Of ///M In The Palm Of My Hands"™
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 429
Регистриран на: 18.12.2007
Местоположение: iZ DefIlEtaTa
Пол: Мъж
Кара: CoMPacT M54Б30
Мечтае да кара: 645Ci

Re: Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.

Мнение от Sparco_Racing » 11 Авг 2013, 21:02

:help:
Drifting Is NOT a Crime ...
"The Power Of ///M In The Palm Of My Hands"™
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 429
Регистриран на: 18.12.2007
Местоположение: iZ DefIlEtaTa
Пол: Мъж
Кара: CoMPacT M54Б30
Мечтае да кара: 645Ci

Re: Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.

Мнение от Sparco_Racing » 12 Авг 2013, 13:40

EnimEn написа:оригиналната инсталация на м50 има 3 кабела, хващащи се към плюса (един към бушонното табло, към страртера от там към генератоора и още един плюс, захранващ компа)
една маса хващаща се към десния ботуш


Ето малко снимки ... Ако някой намери грешката ми да сподели

1097941_10200579375153937_1034276024_n.jpg
1148820_10200579374673925_2139703556_n.jpg
1170848_10200579374073910_1042588676_n.jpg


Sparco_Racing написа:
Този на бушонното табло съм го сложил... Др си е към стартера....и от там към алтернатора

От дясно към акумолатора има 2 маси... Едната си е за към "-" клемата а др съм е вързал на ботуша... ( по дебелия който върви с диагностичната букса е за ботуша а др по тънкия е за "-" към акумолатора )
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Drifting Is NOT a Crime ...
"The Power Of ///M In The Palm Of My Hands"™
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 429
Регистриран на: 18.12.2007
Местоположение: iZ DefIlEtaTa
Пол: Мъж
Кара: CoMPacT M54Б30
Мечтае да кара: 645Ci

Re: Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.

Мнение от Sparco_Racing » 12 Авг 2013, 13:45

Ето как седи в момента :mhihi: :mhihi: :mhihi:

dvgggggggg.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Drifting Is NOT a Crime ...
"The Power Of ///M In The Palm Of My Hands"™
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook