Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
Re: Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.
Lenco написа:Тва с рязането на ЕВС-а не го схванах, не съм чувал още с рязане да тръгне.
М52 от е39, постоянен плюс по червен/бял, дебел кабел. Зелен/бял, зелен/черен и зелен са през контакт.
Това с рязането е когато колата има инсталация за EWS и слагаш примерно m50 (или каквото и да е без евс)
Реже се за да може стартера да не минава през евс и буксата се маха за да няма сигнал към дде.
Не знам дали ти го обеснявам така, че да ме разбереш но..
Последна промяна No0k на 07 Авг 2013, 22:01, променена общо 1 път
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.
По думите му - не.
Sparco_Racing, прегледай на ново всички кабели по инсталацията + / -
Sparco_Racing, прегледай на ново всички кабели по инсталацията + / -
- Sparco_Racing
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 429
- Регистриран на: 18.12.2007
- Местоположение: iZ DefIlEtaTa
- Пол: Мъж
- Кара: CoMPacT M54Б30
- Мечтае да кара: 645Ci
Re: Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.
Снощи напръсках вс възможни букси на мотора и го оставих...Тази сутрин сложих буксите и какво да видя...
До компа ток стига... но от него не подава към 3-те релета за помпата,бубините и дюзите....
Това значи че съм за комп нали ?
компа е Motronic Bosch с номер завършващ на 402 ... Наблизо ми се намира един с номер завършващ на 403 ... Ще стане ли ???
До компа ток стига... но от него не подава към 3-те релета за помпата,бубините и дюзите....
Това значи че съм за комп нали ?
компа е Motronic Bosch с номер завършващ на 402 ... Наблизо ми се намира един с номер завършващ на 403 ... Ще стане ли ???
- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Re: Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.
Да не си забравил някоя маса?Като сменях мотора си го направих този номер.
- EnimEn
- ентусиаст
-
- Мнения: 921
- Регистриран на: 23.06.2007
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: яки шестаци...
Re: Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.
оригиналната инсталация на м50 има 3 кабела, хващащи се към плюса (един към бушонното табло, към страртера от там към генератоора и още един плюс, захранващ компа)
една маса хващаща се към десния ботуш
сложи една пробна лампа (не волтметър, защото може да те излъже)
маса трябва да имаш на:
6
28
34
55
плюс трябва да имаш на 26
тва са пиновете на буксата на ECU-то
една маса хващаща се към десния ботуш
сложи една пробна лампа (не волтметър, защото може да те излъже)
маса трябва да имаш на:
6
28
34
55
плюс трябва да имаш на 26
тва са пиновете на буксата на ECU-то
- EnimEn
- ентусиаст
-
- Мнения: 921
- Регистриран на: 23.06.2007
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: яки шестаци...
Re: Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.
No0k написа:Lenco написа:Тва с рязането на ЕВС-а не го схванах, не съм чувал още с рязане да тръгне.
М52 от е39, постоянен плюс по червен/бял, дебел кабел. Зелен/бял, зелен/черен и зелен са през контакт.
Това с рязането е когато колата има инсталация за EWS и слагаш примерно m50 (или каквото и да е без евс)
Реже се за да може стартера да не минава през евс и буксата се маха за да няма сигнал към дде.
Не знам дали ти го обеснявам така, че да ме разбереш но..
DDE е на дизеловите мотори блокът за управление
тук е DME
отделно самата букса няма как да дава сигнал, при положение, че няма закачен към нея модул
буксата може да не се маха, кабелите се дават накъсо, защото точно там се прехвърля плюса от единия на другия кабел (посредством реле в EWS-а), а понеже ЕВС го няма, плюса се подава директно и като цяло не преминава през компютъра!
Re: Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.
EnimEn написа:No0k написа:Lenco написа:Тва с рязането на ЕВС-а не го схванах, не съм чувал още с рязане да тръгне.
М52 от е39, постоянен плюс по червен/бял, дебел кабел. Зелен/бял, зелен/черен и зелен са през контакт.
Това с рязането е когато колата има инсталация за EWS и слагаш примерно m50 (или каквото и да е без евс)
Реже се за да може стартера да не минава през евс и буксата се маха за да няма сигнал към дде.
Не знам дали ти го обеснявам така, че да ме разбереш но..
DDE е на дизеловите мотори блокът за управление
тук е DME
отделно самата букса няма как да дава сигнал, при положение, че няма закачен към нея модул
буксата може да не се маха, кабелите се дават накъсо, защото точно там се прехвърля плюса от единия на другия кабел (посредством реле в EWS-а), а понеже ЕВС го няма, плюса се подава директно и като цяло не преминава през компютъра!
Под махане на буксата имам предвид откачане на модула от нея

- Sparco_Racing
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 429
- Регистриран на: 18.12.2007
- Местоположение: iZ DefIlEtaTa
- Пол: Мъж
- Кара: CoMPacT M54Б30
- Мечтае да кара: 645Ci
Re: Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.
EnimEn написа:оригиналната инсталация на м50 има 3 кабела, хващащи се към плюса (един към бушонното табло, към страртера от там към генератоора и още един плюс, захранващ компа)
една маса хващаща се към десния ботуш
Този на бушонното табло съм го сложил... Др си е към стартера....
От дясно към акумолатора има 2 маси... Едната си е за към "-" клемата а др съм е вързал на ботуша... ( по дебелия който върви с диагностичната букса е за ботуша а др по тънкия е за "-" към акумолатора )
- EnimEn
- ентусиаст
-
- Мнения: 921
- Регистриран на: 23.06.2007
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: яки шестаци...
Re: Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.
като вържеш втората "маса" на плюса, всичко ще си дойде. Ако искаш утре ще ти кажа кой точно плюсов кабел си вързал на маса, че да го видя на една моя м50-ка и ще си запалиш колата 

- Sparco_Racing
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 429
- Регистриран на: 18.12.2007
- Местоположение: iZ DefIlEtaTa
- Пол: Мъж
- Кара: CoMPacT M54Б30
- Мечтае да кара: 645Ci
Re: Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.
EnimEn написа:като вържеш втората "маса" на плюса, всичко ще си дойде. Ако искаш утре ще ти кажа кой точно плюсов кабел си вързал на маса, че да го видя на една моя м50-ка и ще си запалиш колата
Ще съм много благодарен... Ако ти е възможно ползвай ( 0877148052 ) че само вечер сядам пред компа ...

- Sparco_Racing
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 429
- Регистриран на: 18.12.2007
- Местоположение: iZ DefIlEtaTa
- Пол: Мъж
- Кара: CoMPacT M54Б30
- Мечтае да кара: 645Ci
Re: Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.
Днес прегледах отново обстойно и нищо смущаващо не видях, но явно има щом съм в същото положение ... 

- Sparco_Racing
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 429
- Регистриран на: 18.12.2007
- Местоположение: iZ DefIlEtaTa
- Пол: Мъж
- Кара: CoMPacT M54Б30
- Мечтае да кара: 645Ci
- Sparco_Racing
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 429
- Регистриран на: 18.12.2007
- Местоположение: iZ DefIlEtaTa
- Пол: Мъж
- Кара: CoMPacT M54Б30
- Мечтае да кара: 645Ci
Re: Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.
EnimEn написа:оригиналната инсталация на м50 има 3 кабела, хващащи се към плюса (един към бушонното табло, към страртера от там към генератоора и още един плюс, захранващ компа)
една маса хващаща се към десния ботуш
Ето малко снимки ... Ако някой намери грешката ми да сподели
Sparco_Racing написа:
Този на бушонното табло съм го сложил... Др си е към стартера....и от там към алтернатора
От дясно към акумолатора има 2 маси... Едната си е за към "-" клемата а др съм е вързал на ботуша... ( по дебелия който върви с диагностичната букса е за ботуша а др по тънкия е за "-" към акумолатора )
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Sparco_Racing
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 429
- Регистриран на: 18.12.2007
- Местоположение: iZ DefIlEtaTa
- Пол: Мъж
- Кара: CoMPacT M54Б30
- Мечтае да кара: 645Ci
Re: Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.
Ето как седи в момента




Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани