Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- Sparco_Racing
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 429
- Регистриран на: 18.12.2007
- Местоположение: iZ DefIlEtaTa
- Пол: Мъж
- Кара: CoMPacT M54Б30
- Мечтае да кара: 645Ci
Re: Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.
edimen написа:@ Sparco_Racing Колегa направете едно клипче на 20ката как набира в компакта, че ми стана и интересно да сравня с м42-то. Също @ dicho0o колко строуктната ще е твоята 20ка ?
Все още не съм си взел табло от 20-ка и съм с мойто което като и бия 1-ва и се обруща на 9000 оборота и стрелката заковава се едно е на 18ч.

- dicho0o
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 660
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E91 LCI/е36 дрифтачка
Re: Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.
Здравейте и от мен колеги.Моят шестак е вече в коша.
Вземах си предна част на кардана от 6-так,вземах и скоростния механизъм,целия от 6так,обаче не ми пасна,не знам защо,алуминиевата пръчка идва идеална,обаче желязната от 6-така е къса,а тази от 4-ри цил. е дълга,та си удължих с около 1см тази от 6-така и всичко си пасна.
Имам едни въпроси относно инсталацията,кое е + и кое е -.Като гледах снимките от предишните страници мисля,че ми се изясни и сега само качвам снимка да попитам дали е така
Другото което ме интересува е,защо имам само 2 релета на мотора(тези които се слагат до бушоните,имам само синьо и бяло,липсва червеното)?Мотора ми е М50Б20 Ванос,бил е автоматик,мисля че червеното реле беше за ламбда сонда ако не се лъжа,а ламбда сонда си имам...
Другия ми въпрос е някой може ли да ми каже от инсталацията на мотора,кабела за ламбда сондата,кой цвят за какво е,те са 4ри малки кабелчета,кое какво е,защото е отрязана буксата ми и слагам друга,обаче не си отговарят цветовете
http://prikachi.com/images/279/6475279q.jpg
http://prikachi.com/images/278/6475278x.jpg
Вземах си предна част на кардана от 6-так,вземах и скоростния механизъм,целия от 6так,обаче не ми пасна,не знам защо,алуминиевата пръчка идва идеална,обаче желязната от 6-така е къса,а тази от 4-ри цил. е дълга,та си удължих с около 1см тази от 6-така и всичко си пасна.
Имам едни въпроси относно инсталацията,кое е + и кое е -.Като гледах снимките от предишните страници мисля,че ми се изясни и сега само качвам снимка да попитам дали е така

Другия ми въпрос е някой може ли да ми каже от инсталацията на мотора,кабела за ламбда сондата,кой цвят за какво е,те са 4ри малки кабелчета,кое какво е,защото е отрязана буксата ми и слагам друга,обаче не си отговарят цветовете

http://prikachi.com/images/279/6475279q.jpg
http://prikachi.com/images/278/6475278x.jpg
- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Re: Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.
Sparco_Racing написа:Колеги моля за малко помощ отново тъй като съм на финала на всичко... Всичко е монтирано и готово... Колата пали и работи мн добре... Смених маслото , филтъра , ремъка и една от ролките и пее![]()
Само не ми е ясно следното :LiTtLeRoCk написа:там където е резбата за навиване на гайката се скъсява и се прави резба да се удължи малко резбата.
Снимката е примерна
Демек ????? При свалянето на моя двг предното парче от кардана се извади заедно с скоростите въпреки ,че бях отвил 3-те болта... Сега обаче чета този цитат и не ми е ясно КЪДЕ точно се скъсява... Хем се скъсява хем пък се прави резба да се удължи... Малко разяснение ако може
Ако се загледаш след висящия лагер има гайка, която се навива на резба, тази част на кардана, предната се скъсява и се удължава малко резбата.Ако намериш предна част на кардана от 20ка, ще пасне без никакво преправяне.
- Sparco_Racing
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 429
- Регистриран на: 18.12.2007
- Местоположение: iZ DefIlEtaTa
- Пол: Мъж
- Кара: CoMPacT M54Б30
- Мечтае да кара: 645Ci
Re: Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.
dicho0o написа:Като гледах снимките от предишните страници мисля,че ми се изясни и сега само качвам снимка да попитам дали е така![]()
Другото което ме интересува е,защо имам само 2 релета на мотора(тези които се слагат до бушоните,имам само синьо и бяло,липсва червеното)?Мотора ми е М50Б20 Ванос,бил е автоматик,мисля че червеното реле беше за ламбда сонда ако не се лъжа,а ламбда сонда си имам...
Първата снимка всичко е ОК... Така са "+" и "-" те....
Червеното реле нз точно за какво беше , НО ... знам че 3-те са както следва : Бобините,Дюзите и Бенз. Помпа... не съм сиг в последователността но и на мен ми е интересно как така го няма... При мен си бяха и 3-те заедно с всичко...
А колкото до ламбдата аз лично немога да кажа нищо поради причината, че взех сонда от Бени и всичко си ми е ОК

- Sparco_Racing
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 429
- Регистриран на: 18.12.2007
- Местоположение: iZ DefIlEtaTa
- Пол: Мъж
- Кара: CoMPacT M54Б30
- Мечтае да кара: 645Ci
Re: Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.





Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Madjara
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 90
- Регистриран на: 9.01.2009
- Местоположение: Казанлък
- Кара: икономайзер
Re: Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.
Браво Ицо, евала за ентусиазма
. Трансплантация на сърце си е доста трудоемко. Между другото тва не е ли онзи компот където имахме среща на МОЛ-а когато проявяваше интерес за моита 34ка
?
Бай дъ уей, интересанти ме с каква редукция си назад към колелата, тъй като тези купета са доста леки и може да се експериментира с раздатките.


Бай дъ уей, интересанти ме с каква редукция си назад към колелата, тъй като тези купета са доста леки и може да се експериментира с раздатките.

- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.
Нещо си се объркал Компакта да е лек,като беше моя ис го мерих и кантара удари точно 1230кг. с половин резервар.Сега вече с б25 е 1260 пак с половин резервар 

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- Madjara
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 90
- Регистриран на: 9.01.2009
- Местоположение: Казанлък
- Кара: икономайзер
Re: Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.
vladi_a_i написа:Нещо си се объркал Компакта да е лек,като беше моя ис го мерих и кантара удари точно 1230кг. с половин резервар.Сега вече с б25 е 1260 пак с половин резервар
Напълно вероятно, моя грешка


- EnimEn
- ентусиаст
-
- Мнения: 921
- Регистриран на: 23.06.2007
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: яки шестаци...
Re: Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.
бе не знам що ти изглежда тежък, при положение, че моя седан е 1380 кг 

Re: Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.
Вие пак сте добре, моя седан - 1410-20
Сигурно щеше да е хубаво да е тежък колкото компакта 


- edimen
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 229
- Регистриран на: 24.09.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 3 литра.. компот
Re: Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.
Колеги имам питане за климатиците. Нещо не успявам да намеря отговор, от М42то искам на м50б25 да прехвърля климата. Ще ми трябва http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=64&fg=50 н15 за монтиране на компесора и всичко останало от схемата ?
Компресора до колкото четох би трябвало да стане в реалоем са с еднакви Supplement номера но не и Part. Също така ще трябва да сменя ролката и ремъка предполагам(на няма и 5 месеца са ми
). Това ще трябва ли да го сменям http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=64&fg=50 ? Също така кои тръби от тук ще ми трябват http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=64&fg=60 Само номер 4 мисля ? Ще бъда благодарен за малко разяснение 



- dicho0o
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 660
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E91 LCI/е36 дрифтачка
Re: Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.
За 4 и 6 цил мотори компресорите са различни.Трябва си стойка и компресор от 6цил и тръбите.
Ако искаш пиши имам ги тези неща
Ако искаш пиши имам ги тези неща

- edimen
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 229
- Регистриран на: 24.09.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 3 литра.. компот
Re: Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.
Колеги, понеже съм на финала на трансплантацията на М50б25 в коша на М42б18 компакт. Остава ми инсталацията и генерацията да направя. Този кабел към акумулатора който е с клемата на +. Трябва да сваля целия силов кабел от М50-то който отива в багажника? Той е доста дълъг като цяло, къде да го набутам?
ЕДИТ: Беше лесно, изкарах на 1 кабел клема всичките плюсови кабели, като ползвах акумолаторна клема и кабел, които имах под ръка. Всичко е 6, колата запали от първия път
. Сега оставят допълнителните доработи, оправянето на кабели и real life тестове.
ЕДИТ: Беше лесно, изкарах на 1 кабел клема всичките плюсови кабели, като ползвах акумолаторна клема и кабел, които имах под ръка. Всичко е 6, колата запали от първия път

- Ivan Dimitrov
- Потребител
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 9.12.2013
- Пол: Мъж
Re: Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.
Добър вечер колеги
И аз съм с компак тази вечер направихме трансплантация от 1.6 към M50B20 Всичко е готово и наредено но имам проблем не пали !
сичко е вързано масата която е до буксата на диагностиката е закачена към купето на мястото на старата , "+" са си е там при бушоните на болта а другия "+" на стартера мотора върти, бензин има , дюзите работят но няма искра на нито една свещ ! датчика на коляновия вал е проверен и работи сички кабели са огледани но не пали дайте съвет незнам какво да правя

И аз съм с компак тази вечер направихме трансплантация от 1.6 към M50B20 Всичко е готово и наредено но имам проблем не пали !
сичко е вързано масата която е до буксата на диагностиката е закачена към купето на мястото на старата , "+" са си е там при бушоните на болта а другия "+" на стартера мотора върти, бензин има , дюзите работят но няма искра на нито една свещ ! датчика на коляновия вал е проверен и работи сички кабели са огледани но не пали дайте съвет незнам какво да правя
- dicho0o
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 660
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E91 LCI/е36 дрифтачка
Re: Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.
Коя година е компакта колега,да не би да е с EWS и да не си го изолирал?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани