КАК СТАВА ЗАНУЛЯВАНЕТО НА "ИНСПЕКЦИЯТА" ?????

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1688
Регистриран на: 19.02.2008
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж
Кара: E39 530d touring

Мнение от cucko » 01 Авг 2008, 23:53

Последна промяна cucko на 02 Авг 2008, 0:28, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1708
Регистриран на: 17.04.2008
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
Мечтае да кара: Всичко що е BMW
Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++

Мнение от Biogame » 02 Авг 2008, 0:06

ами утре ще пробвам и ще видя какво ще се получи дано ми помогне този метод

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 02 Авг 2008, 0:12

pistata9889 написа:Чети малко всеки нов,след смяна на масло има същия въпрос.Има кръгъл клеморед пред акумомлатора отвиваш капачката и на всяка клема има номер.


Колега не на всички е36 клемореда е пред акомулатора (ако вообще акомулатора е при двигателя) ... при мен клемореда е от другата страна ( .... в близост до блока с предпазителите).

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 13.02.2005
Кара: N57 3.0xd

Мнение от Hellrider » 02 Авг 2008, 0:14

да не се бъркаш, че там обикновенно има други букси с пинове

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 02 Авг 2008, 0:47

Hellrider написа:да не се бъркаш, че там обикновенно има други букси с пинове


Не се бъркам колега ...сигурен съм ,такъв кръгъл клеморед с отвиваща се капачка няма втори в двигателя ...така че няма начин да ги объркам ...този клеморед е за комуникация със компютъра.... точно тоя си е и е там, където казвам на моя двигател М43.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1654
Регистриран на: 7.06.2003
Местоположение: PB/HD
Пол: Мъж
Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
Мечтае да кара: '96 BMW M3

Мнение от BiTurbo » 02 Авг 2008, 12:51

metodi80 написа:
Hellrider написа:да не се бъркаш, че там обикновенно има други букси с пинове


Не се бъркам колега ...сигурен съм ,такъв кръгъл клеморед с отвиваща се капачка няма втори в двигателя ...така че няма начин да ги объркам ...този клеморед е за комуникация със компютъра.... точно тоя си е и е там, където казвам на моя двигател М43.


и при мен е като на колегата metodi80 куплунга ми се намира пред кутията с бушоните, одеве пробвах номера 3-4 пъти ама нищо не стана. Тази сутрин ми светна инспекшъна явно тоя за цялостния преглед щото маслото е на 500км и тогава го занулиха.......
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 107
Регистриран на: 27.09.2008
Местоположение: София

Мнение от BrkN » 12 Окт 2008, 13:42

абе то си има 1 машинка тряя си я намериш или в някой сервиз искаи да ти го занулят там кадето са ти го сменили няма да ти искат и пари

Потребител
Аватар
Мнения: 42
Регистриран на: 3.04.2012
Местоположение: Ловеч
Пол: Мъж
Кара: 320 COUPE
Мечтае да кара: ///M
Детайли за колата: black with M suspension!

Re: КАК СТАВА ЗАНУЛЯВАНЕТО НА "ИНСПЕКЦИЯТА" ?????

Мнение от aihobmw » 02 Мар 2013, 13:18

Аз имам друг въпрос : На мен ми свети Inspection-a i Oil Service също,проблем ли е ако не ги зануля и си карам така ? Ще ми угасне ли двигателя след някои друг километър изминат така,или него бърка да си свети?
Бум - Бум - Бумер !

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 140
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: Плевен- Сопот
Пол: Мъж
Кара: e39 528i e60 530d e61 535d

Re: КАК СТАВА ЗАНУЛЯВАНЕТО НА "ИНСПЕКЦИЯТА" ?????

Мнение от CooL123Es » 02 Мар 2013, 15:20

аз карах 1 година с този надпис и нямах грижи нов ибеи има по за 10 евро машинки за зануляване и на 2те неща
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 289
Регистриран на: 27.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: напред с вратите
Мечтае да кара: M3

Re: КАК СТАВА ЗАНУЛЯВАНЕТО НА "ИНСПЕКЦИЯТА" ?????

Мнение от Angelov91 » 02 Мар 2013, 21:09

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 95
Регистриран на: 5.03.2011
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E46 330d
Мечтае да кара: E46 330d
Детайли за колата: Touring

Re: КАК СТАВА ЗАНУЛЯВАНЕТО НА "ИНСПЕКЦИЯТА" ?????

Мнение от alex_sn1 » 02 Мар 2013, 23:46

Аз го правя по следния начин: давам на контакт, с една телчица докосвам пин 7 ,а с другия й край ''пипам'' някъде около ботуша на амортисьора(за маса) и става. Пробвай го,просто трябва без нерви ,няма смисъл да ходиш да храниш някой , за такова елементарно нещо.
No pain , No gain !


Аватар
Мнения: 70
Регистриран на: 7.01.2013

Re: КАК СТАВА ЗАНУЛЯВАНЕТО НА "ИНСПЕКЦИЯТА" ?????

Мнение от 4len4o » 06 Мар 2013, 22:52

По принцип като сменям маслото и филтрите ми го зануляват :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 575
Регистриран на: 16.02.2009
Местоположение: София
Кара: BMW 318i, sedan, 11.97

Re: КАК СТАВА ЗАНУЛЯВАНЕТО НА "ИНСПЕКЦИЯТА" ?????

Мнение от 00700 » 07 Мар 2013, 15:23

Дава се на втори контакт, дава се на късо с една жичка 7-ми и 19-ти пин. Проверено, работи! :)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6273
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: КАК СТАВА ЗАНУЛЯВАНЕТО НА "ИНСПЕКЦИЯТА" ?????

Мнение от zvetiko » 07 Мар 2013, 18:29

00700 написа:Дава се на втори контакт, дава се на късо с една жичка 7-ми и 19-ти пин. Проверено, работи! :)


Или така или както казва alex_sn1 7-ми пин на буксата за диагностика се свързва с проводник с маса по купето, защото масата на буксата понякога е замърсена, не дава добър контакт и зануляването не се получава. По принцип, за да се преодолее опасността от статично електричество, най-напред проводника се дава на пин 19 или маса по купето и след това на пин 7. Друго, което трябва да се спазва е времето, за което 7-ми пин се дава на маса- за ресет на маслото- 3 сек. за ресет на инспекцията- 12 сек. Ако не се спазва ECU- то няма да възприеме операцията. Онова уредче, с което се прави нулирането на маслото и интервала, прави точно това- дава пин 7 и 19 на късо за точно определено време. ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 162
Регистриран на: 16.04.2010
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: е36 1.6i м43б16

Re: КАК СТАВА ЗАНУЛЯВАНЕТО НА "ИНСПЕКЦИЯТА" ?????

Мнение от aliays » 08 Мар 2013, 16:10

Колеги вчера и аз правих същата интервенция, но на 7 и 19 не се получи, за това за маса ползвах болта на ботуша на амортисьора и воала: получи се, явно както казват колегите по - нагоре масата се е замръсила!!!

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook