КАК СТАВА ЗАНУЛЯВАНЕТО НА "ИНСПЕКЦИЯТА" ?????
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- Biogame
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1708
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
- Мечтае да кара: Всичко що е BMW
- Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
pistata9889 написа:Чети малко всеки нов,след смяна на масло има същия въпрос.Има кръгъл клеморед пред акумомлатора отвиваш капачката и на всяка клема има номер.
Колега не на всички е36 клемореда е пред акомулатора (ако вообще акомулатора е при двигателя) ... при мен клемореда е от другата страна ( .... в близост до блока с предпазителите).
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Hellrider написа:да не се бъркаш, че там обикновенно има други букси с пинове
Не се бъркам колега ...сигурен съм ,такъв кръгъл клеморед с отвиваща се капачка няма втори в двигателя ...така че няма начин да ги объркам ...този клеморед е за комуникация със компютъра.... точно тоя си е и е там, където казвам на моя двигател М43.
- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
metodi80 написа:Hellrider написа:да не се бъркаш, че там обикновенно има други букси с пинове
Не се бъркам колега ...сигурен съм ,такъв кръгъл клеморед с отвиваща се капачка няма втори в двигателя ...така че няма начин да ги объркам ...този клеморед е за комуникация със компютъра.... точно тоя си е и е там, където казвам на моя двигател М43.
и при мен е като на колегата metodi80 куплунга ми се намира пред кутията с бушоните, одеве пробвах номера 3-4 пъти ама нищо не стана. Тази сутрин ми светна инспекшъна явно тоя за цялостния преглед щото маслото е на 500км и тогава го занулиха.......
- aihobmw
- Потребител
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: 3.04.2012
- Местоположение: Ловеч
- Пол: Мъж
- Кара: 320 COUPE
- Мечтае да кара: ///M
- Детайли за колата: black with M suspension!
Re: КАК СТАВА ЗАНУЛЯВАНЕТО НА "ИНСПЕКЦИЯТА" ?????
Аз имам друг въпрос : На мен ми свети Inspection-a i Oil Service също,проблем ли е ако не ги зануля и си карам така ? Ще ми угасне ли двигателя след някои друг километър изминат така,или него бърка да си свети?
Бум - Бум - Бумер !
- CooL123Es
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 140
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Плевен- Сопот
- Пол: Мъж
- Кара: e39 528i e60 530d e61 535d
Re: КАК СТАВА ЗАНУЛЯВАНЕТО НА "ИНСПЕКЦИЯТА" ?????
аз карах 1 година с този надпис и нямах грижи нов ибеи има по за 10 евро машинки за зануляване и на 2те неща
- Angelov91
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 289
- Регистриран на: 27.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: напред с вратите
- Мечтае да кара: M3
- alex_sn1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 95
- Регистриран на: 5.03.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330d
- Мечтае да кара: E46 330d
- Детайли за колата: Touring
Re: КАК СТАВА ЗАНУЛЯВАНЕТО НА "ИНСПЕКЦИЯТА" ?????
Аз го правя по следния начин: давам на контакт, с една телчица докосвам пин 7 ,а с другия й край ''пипам'' някъде около ботуша на амортисьора(за маса) и става. Пробвай го,просто трябва без нерви ,няма смисъл да ходиш да храниш някой , за такова елементарно нещо.
No pain , No gain !
Re: КАК СТАВА ЗАНУЛЯВАНЕТО НА "ИНСПЕКЦИЯТА" ?????
По принцип като сменям маслото и филтрите ми го зануляват 

- 00700
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 575
- Регистриран на: 16.02.2009
- Местоположение: София
- Кара: BMW 318i, sedan, 11.97
Re: КАК СТАВА ЗАНУЛЯВАНЕТО НА "ИНСПЕКЦИЯТА" ?????
Дава се на втори контакт, дава се на късо с една жичка 7-ми и 19-ти пин. Проверено, работи! 

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6273
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: КАК СТАВА ЗАНУЛЯВАНЕТО НА "ИНСПЕКЦИЯТА" ?????
00700 написа:Дава се на втори контакт, дава се на късо с една жичка 7-ми и 19-ти пин. Проверено, работи!
Или така или както казва alex_sn1 7-ми пин на буксата за диагностика се свързва с проводник с маса по купето, защото масата на буксата понякога е замърсена, не дава добър контакт и зануляването не се получава. По принцип, за да се преодолее опасността от статично електричество, най-напред проводника се дава на пин 19 или маса по купето и след това на пин 7. Друго, което трябва да се спазва е времето, за което 7-ми пин се дава на маса- за ресет на маслото- 3 сек. за ресет на инспекцията- 12 сек. Ако не се спазва ECU- то няма да възприеме операцията. Онова уредче, с което се прави нулирането на маслото и интервала, прави точно това- дава пин 7 и 19 на късо за точно определено време.

- aliays
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 162
- Регистриран на: 16.04.2010
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: е36 1.6i м43б16
Re: КАК СТАВА ЗАНУЛЯВАНЕТО НА "ИНСПЕКЦИЯТА" ?????
Колеги вчера и аз правих същата интервенция, но на 7 и 19 не се получи, за това за маса ползвах болта на ботуша на амортисьора и воала: получи се, явно както казват колегите по - нагоре масата се е замръсила!!!
31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани