Какво мислите за този 325i? (подходящ за дрифт?)
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
rdelight написа:Един добър дрифт автомобил не трябва ли да бъде лишен от турбинка? Все пак турбинката създава много лаг и освен това има и ряско покачване на мощтността при настъпване на оборотите на включването и и тогава нямаш толкова прецизен контрол. Не е ли така? - теоретично така си го представям, не съм чел и опитвал и незнам.
На теория можеби така ще е по добре да ти идва плавно мощноста но дефакто, най добрите дрифтари в света карат турбо коли!
за 325-цата не го стряскайте за разхода гори колкото една ис-ка и една 20-ка даже при 120 мисля че беше по малак.Като за начало ще ти е идеалната кола само слагаш едни colioveri и сменяш някой друг тампон и си ти човека.
slatanic написа:Дам ама тука еврошампиони невиждам аз.Пък и тука става на въпрос за пари.По лесно и по-евтино е е30.Но всели си преценява.
За по-евтино несъм сигурен де!
Брато ти колко си в грешка не е реално. Ама купи си е30, покарай го, тръгни да му правиш ъпгрейд на окачването към дрифтърско и тогава ше си говорим. Само ще ти кажа, че на е36 окачването е точно един път и половина по-ефтино от това на е30, задния мост дава точно 20 пъти по-големи възможности за реглажи и настройки, а те повярвай ми са мнооооого важни. И на последно място, докат осе учиш да лъзгаш и отнесеш някоя мантинела, в магазина нов калник на е36 е 60лв, нова броня 130, а на е30, преден калник 50-80лв секънд хенд и предна броня 200+, това разбира се ако случиш да намериш.
Айде със здръве, аз минах от е30 на е36 и съм по-доволен и от парите които вливам в колата и от поведението и и от вървенето и, и от разхода и и от максспиида и от всичко. Е30 е класика и легенда, безспорно има много повече постижения в спорта от е36, но тогава концепцията на концерна е била такава, а и тези коли които са печелили са били в пъти по-скъпи и мислени от тези които ние караме. Тъй, че за нас редовите тъпаци, дето се чудим отде да вземем лев за да си начешем крастата, е36 е по-удачният вариант, а е30 по-мечтаният. Аз за себе си знам едно, че е30 ще си купя пак, ама когато имам половин милион евра на влог и имам хале с поне още 5 коли, та да си взема е30 да си имам в колекцията тъй да се каже. Аз предпочитам да живея кат човек и да си гледам семейството отколкото да робувам на една легенда. Пък нека всеки БМВ ентусиаст рано или късно да си взима е30, аз и се наситих достатъчно

sonny написа:slatanic написа:Дам ама тука еврошампиони невиждам аз.Пък и тука става на въпрос за пари.По лесно и по-евтино е е30.Но всели си преценява.
За по-евтино несъм сигурен де!
Брато ти колко си в грешка не е реално. Ама купи си е30, покарай го, тръгни да му правиш ъпгрейд на окачването към дрифтърско и тогава ше си говорим. Само ще ти кажа, че на е36 окачването е точно един път и половина по-ефтино от това на е30, задния мост дава точно 20 пъти по-големи възможности за реглажи и настройки, а те повярвай ми са мнооооого важни. И на последно място, докат осе учиш да лъзгаш и отнесеш някоя мантинела, в магазина нов калник на е36 е 60лв, нова броня 130, а на е30, преден калник 50-80лв секънд хенд и предна броня 200+, това разбира се ако случиш да намериш.
Айде със здръве, аз минах от е30 на е36 и съм по-доволен и от парите които вливам в колата и от поведението и и от вървенето и, и от разхода и и от максспиида и от всичко. Е30 е класика и легенда, безспорно има много повече постижения в спорта от е36, но тогава концепцията на концерна е била такава, а и тези коли които са печелили са били в пъти по-скъпи и мислени от тези които ние караме. Тъй, че за нас редовите тъпаци, дето се чудим отде да вземем лев за да си начешем крастата, е36 е по-удачният вариант, а е30 по-мечтаният. Аз за себе си знам едно, че е30 ще си купя пак, ама когато имам половин милион евра на влог и имам хале с поне още 5 коли, та да си взема е30 да си имам в колекцията тъй да се каже. Аз предпочитам да живея кат човек и да си гледам семейството отколкото да робувам на една легенда. Пък нека всеки БМВ ентусиаст рано или късно да си взима е30, аз и се наситих достатъчно
Ти може и да си се наситил, ама аз не съм!

Ам да калника на е36 може и да е нов 80лв да ти кажа.Ама тоя новия първо е мейд ин чайна второ размерите така пасват,че мамата си е ебало.Така и с броня,така и с всичко.Там цените за пластмасите и ламарината се препокриват що годе,а относно това,че трудно се намират брони и калници за е30 то си точно като за 36 само дето вторите са повече,но пък за сметка на това почти 90% от ударените са отпред.Тоест и за тях няма части.А относно окачването немога да кажа,че е по евтино.Комплект обикновенни амортесьори е 600лв.
Говоря за боге с 2 години гаранция.А ние маи с обикновенни неискаме да караме май.

Но всеки си гледа джоба.Аз лично май се наситих на е36ците.
Имах големи очаквания за тях а се оказаха доста по ненадеждни от очакваното.И мисля да мина на е30 с голяма моторетка.
Има тук едно М3 което,ако навия човека да го даде ще го видите,ако па не живот и здраве коли има.
Айде лека и мека!

- dobo-is
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 315
- Регистриран на: 6.03.2007
- Местоположение: Димитровград
- Пол: Мъж
- Кара: остъклена тераса
- Мечтае да кара: open wheeler
slatanic написа:sonny написа:slatanic написа:Дам ама тука еврошампиони невиждам аз.Пък и тука става на въпрос за пари.По лесно и по-евтино е е30.Но всели си преценява.
За по-евтино несъм сигурен де!
Брато ти колко си в грешка не е реално. Ама купи си е30, покарай го, тръгни да му правиш ъпгрейд на окачването към дрифтърско и тогава ше си говорим. Само ще ти кажа, че на е36 окачването е точно един път и половина по-ефтино от това на е30, задния мост дава точно 20 пъти по-големи възможности за реглажи и настройки, а те повярвай ми са мнооооого важни. И на последно място, докат осе учиш да лъзгаш и отнесеш някоя мантинела, в магазина нов калник на е36 е 60лв, нова броня 130, а на е30, преден калник 50-80лв секънд хенд и предна броня 200+, това разбира се ако случиш да намериш.
Айде със здръве, аз минах от е30 на е36 и съм по-доволен и от парите които вливам в колата и от поведението и и от вървенето и, и от разхода и и от максспиида и от всичко. Е30 е класика и легенда, безспорно има много повече постижения в спорта от е36, но тогава концепцията на концерна е била такава, а и тези коли които са печелили са били в пъти по-скъпи и мислени от тези които ние караме. Тъй, че за нас редовите тъпаци, дето се чудим отде да вземем лев за да си начешем крастата, е36 е по-удачният вариант, а е30 по-мечтаният. Аз за себе си знам едно, че е30 ще си купя пак, ама когато имам половин милион евра на влог и имам хале с поне още 5 коли, та да си взема е30 да си имам в колекцията тъй да се каже. Аз предпочитам да живея кат човек и да си гледам семейството отколкото да робувам на една легенда. Пък нека всеки БМВ ентусиаст рано или късно да си взима е30, аз и се наситих достатъчно
Ти може и да си се наситил, ама аз не съм!![]()
Ам да калника на е36 може и да е нов 80лв да ти кажа.Ама тоя новия първо е мейд ин чайна второ размерите така пасват,че мамата си е ебало.Така и с броня,така и с всичко.Там цените за пластмасите и ламарината се препокриват що годе,а относно това,че трудно се намират брони и калници за е30 то си точно като за 36 само дето вторите са повече,но пък за сметка на това почти 90% от ударените са отпред.Тоест и за тях няма части.А относно окачването немога да кажа,че е по евтино.Комплект обикновенни амортесьори е 600лв.
Говоря за боге с 2 години гаранция.А ние маи с обикновенни неискаме да караме май.![]()
Но всеки си гледа джоба.Аз лично май се наситих на е36ците.
Имах големи очаквания за тях а се оказаха доста по ненадеждни от очакваното.И мисля да мина на е30 с голяма моторетка.
Има тук едно М3 което,ако навия човека да го даде ще го видите,ако па не живот и здраве коли има.
Айде лека и мека!
ОПТИМИСТ

- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
slatanic написа:...
Точно на Сони му обеснявай

За мене е30 е в пъти по-лоша платформа от е36 за дрифт
Най-малкото в е30 ще е почти невъзможно и адски скъпо, да постигнеш баланса на кг върху преден/заден мост.
You said: "Time will change!" What if it changes you?
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани