Поддръжка и профилактика на мек и твърд таван - Е36 кабрио
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
34 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- devastator
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 268
- Регистриран на: 17.07.2008
- Местоположение: МУРМАНСК,на север от Рая
моята любима поговорка е ,че една система е толкова надеждна колкото най-слабото и звено.
При е36тичката както всичко пласмасово така и по гюрука има китайски изработки.
В средната чат на отварянето ,прибирането напрътите е възложено ,на едни жартиерки,който въобще не гният и въобще не засягат датчиците за положение и оттам гюрука започва да работи много надежно,ама с лека мануална помощ
Общо взето разликата между е36тичката кабрио,Фиатчето Пунто Кабрио,Голфчето Кабрио е само в раположението на двигателните колела
Изработката е ис да бест,ово е стандарт караш 8-10 години и фърляш!
При е36тичката както всичко пласмасово така и по гюрука има китайски изработки.
В средната чат на отварянето ,прибирането напрътите е възложено ,на едни жартиерки,който въобще не гният и въобще не засягат датчиците за положение и оттам гюрука започва да работи много надежно,ама с лека мануална помощ

Общо взето разликата между е36тичката кабрио,Фиатчето Пунто Кабрио,Голфчето Кабрио е само в раположението на двигателните колела

Чекай да скиваш как скоро бацко ироничен флудър ,че стане старши ентусиаст,а в бъдеще може би и....!
- nParMaTuK
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 524
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Оффф много болна тема...
Аз направих една глупост, заради която ще ми се наложи май да смъквам целия софт топ и да му разгледам механизма – дръпнах ръчката под задната седалка, както си е разпънат софт топа върху колата.
Та възниква първия въпрос някой знае ли как се оправя това?
Втория въпрос е че ми трябва читав шивач, щото са ми се разшили напречните шевове по самия таван на софт топа и се получава нещо като турболенция като карам зад кола с над 100км/ч, гледам V-max e запознат с шивачите ако може да помогне, ще съм благодарен.
Иначе съм решил да разглобя целия механизъм като се затопли още малко и ще пусна снимки и коментари на проблемните зони и DIY наставления как да си подобрите работата на механизма.
Поздрави!
Аз направих една глупост, заради която ще ми се наложи май да смъквам целия софт топ и да му разгледам механизма – дръпнах ръчката под задната седалка, както си е разпънат софт топа върху колата.
Та възниква първия въпрос някой знае ли как се оправя това?
Втория въпрос е че ми трябва читав шивач, щото са ми се разшили напречните шевове по самия таван на софт топа и се получава нещо като турболенция като карам зад кола с над 100км/ч, гледам V-max e запознат с шивачите ако може да помогне, ще съм благодарен.

Иначе съм решил да разглобя целия механизъм като се затопли още малко и ще пусна снимки и коментари на проблемните зони и DIY наставления как да си подобрите работата на механизма.
Поздрави!

- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
по-скоро не искам да се познавам със шивачите и ще поръчвам нов софт от Германия направо ... Виж , за тапицерите в София мога да кажа някои неща вече , ама колко от тях се навиват гюрука да барат не знам...
nParMaTuK написа:Оффф много болна тема...
Аз направих една глупост, заради която ще ми се наложи май да смъквам целия софт топ и да му разгледам механизма – дръпнах ръчката под задната седалка, както си е разпънат софт топа върху колата.
Та възниква първия въпрос някой знае ли как се оправя това?
Втория въпрос е че ми трябва читав шивач, щото са ми се разшили напречните шевове по самия таван на софт топа и се получава нещо като турболенция като карам зад кола с над 100км/ч, гледам V-max e запознат с шивачите ако може да помогне, ще съм благодарен.![]()
Иначе съм решил да разглобя целия механизъм като се затопли още малко и ще пусна снимки и коментари на проблемните зони и DIY наставления как да си подобрите работата на механизма.
Поздрави!
Аз до колкото знам, като дръпнеш аварийната ръчка, после трябва да се ходи да се закачи на компютър и да се зададе на моторите да работят пак, но тънкия момент е че трябва и двата мотора да са в нълева позиция, която е с отворен капак и палатка на средата отворена (абе немога точно да го опиша през комп.-а). Та ако няма нужда да дърпате ръчката не я дърпайте че после главоболията идват. И ходи при некой майстор който или е правил такова нещо или е доста запознат, че аз така гледах на едно кабрио (Е36) как не бяха синхронизирани моторите и нема да ти казвам какава "Ювка" се получаваше.
- nParMaTuK
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 524
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Kris написа:...
Якото инфо, мерси колега

Значи да разбирам , че моторите в момента не работят, защото не са синхронизирани? Аз си мислех че единия от тях е изгорял

А ако знаеш как става процедурата дали може да удариш едно рамо или поне да пробваме, дали може да се справим? Имам карсофт, само че незнам дали може да го ползваме за зануляване?
Иначе аз ръчката я дръпнах, щото ми се изкриви едната щанга отзад от ляво и гюрука си остана в отворено положение и трябваше да го прибера за да изправя щангата

- nParMaTuK
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 524
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Mи кво да ви кажа...
Любимата марка отново доказа че е номер 1 и няма две мнения по въпроса
Успях да синхронизирам моторите и гюрука работи перфектно (22сек.) без дори да е смазван откакто колата е в мен.
Процедурата я извърших според това клипче: http://www.youtube.com/watch?v=boiybaJkMrI , само че с малка разлика в края на процедурата - натиска се бутона за сваляне на гюрука, дава се на контакт, държи се докато се закопчее капака и накрая като почнат да се вдигат прозорците се връща контакта.
Накрая пуснах една диагностика с карсофт-а, като ми излезе грешка нещо от сорта на: "Затруднен ход на механизма отзад зад шофьора", изчистих я и повече не се появи, а преди синхронизирането си я чистех и тя пак се появяваше
Иначе търсих из нета къде и с какво е препоръчително да се смазва но нищо интересно не открих
Любимата марка отново доказа че е номер 1 и няма две мнения по въпроса

Процедурата я извърших според това клипче: http://www.youtube.com/watch?v=boiybaJkMrI , само че с малка разлика в края на процедурата - натиска се бутона за сваляне на гюрука, дава се на контакт, държи се докато се закопчее капака и накрая като почнат да се вдигат прозорците се връща контакта.
Накрая пуснах една диагностика с карсофт-а, като ми излезе грешка нещо от сорта на: "Затруднен ход на механизма отзад зад шофьора", изчистих я и повече не се появи, а преди синхронизирането си я чистех и тя пак се появяваше

Иначе търсих из нета къде и с какво е препоръчително да се смазва но нищо интересно не открих

- Venko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 249
- Регистриран на: 7.11.2008
- Местоположение: Иваняне
- Кара: корав барутарник
- Мечтае да кара: по-корав барутарник
Колеги, бихте ли ми казали колко пара е нов мек таван?
Също така се интересувам каде може да се направи "профилактика" на мек таван, а.к.а сглобки, машинка, "стъкло".
Благодаря!
Също така се интересувам каде може да се направи "профилактика" на мек таван, а.к.а сглобки, машинка, "стъкло".
Благодаря!
Митко Павлов - където и да отида анцузите ме преследват
- Rebel
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 634
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: София, мамо, София...
- Кара: BMW
bgmade написа:Колеги,благодаря
за хубавата тема...
Аз миналата пролет
я правих в Дару,
тази профилактика...
Тази пролет
ще видим къде...
защо? От какво не си доволен в Дару? И какво по - точно правиха на колата ?
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
^ Колега ,какво плати в "Дару Кар" за профилактиката ? Питам от чисто любопитство ...
Много хубави линкове в youtube-а
Георги Пенчев
Много хубави линкове в youtube-а

Георги Пенчев
34 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани