is прекъсва,пуши

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 09 Юли 2009, 11:05

По принцип пуши бяло ако ти губи антифриз, провери го и това

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: is прекъсва,пуши

Мнение от metodi80 » 09 Юли 2009, 14:04

ro6ko написа:Здравейте, колеги. От скоро (3 месеца) карам 318 is, супер кола. Но от 4 дни се появи следния проблем: на един хубав завой реших да и врътна "задника" :D, но колата заби муцуна и а-а да изгасне. Отпуснах леко газта и всико си беше О.К. След около 10 км. обаче при скорост от 50-60 км. колата започна да прекъсва и придърпва за около 5 сек. и пак О.К. На сутринта запали веднага, но не даваше да се изфорсира над 2500 оборота. Започна да прекъсва, да тресе, оборотите варираха от 50 до 1500. Постоянно се мъчеше да изгасне. Едвам отидох на работа. През цялото време губеше мощност и придърпваше. Като спрях, колегата каза, че пуши бяло и мирише силно на бензин от ауспуха.
Ако някой, може да помогне, моля, пишете! :help:


Първо провери дали всички скобпи по маркучите от горивния тракт са добре стегнати и дали не изпуска бензин от някоя връзка (особено тези в началото и края на горивните тръби , които са по протажение на купето , от резервоара до двигателя .... провери самите маркучи и клемите , защото ако от там ти пуска бензин , ще дърпа и въздух и от тук целия проблем... ) . И като последно и най -страшно ... провери дали не ти губи антифриз и да не би в некое буталце да влиза освен горивце и антифризец ... :( , че тогава работата е много кофти ....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 345
Регистриран на: 16.11.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 525dA '09
Мечтае да кара: ново БМВ

Мнение от batvlady79 » 12 Юли 2009, 19:10

Никъде не прочетох в постовете за ламбда сонда. 95% проблема е основно от нея. Пробвай ако искаш с на някой приятел, която е здрава и след това ако се окаже че е тя - си купи нова. Проблемите ще ти изчезнат. :)
Но за маслото наистрина не знам какво да те посъветвам.
Успех !
Когато прочетох за вредата от алкохола, се отказах от четенето..

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 5.05.2009
Пол: Жена

Мнение от samata_prelest87 » 13 Юли 2009, 17:01

На самия аспух в края омазан ли е с нещо като от масло ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от kdl » 13 Юли 2009, 17:29

Не е сонда това, не го ебавайте момчето. Ако не вярва, да си я откачи, да види че няма да има разлика.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 13 Юли 2009, 18:09

batvlady79 написа:Никъде не прочетох в постовете за ламбда сонда. 95% проблема е основно от нея.


Не си видял , защото не си прочел хубаво ...още на първата страница колегата "petio_bmw 318is" е казал , че проблема може да е в сондата ....

liloff написа:Не е сонда това, не го ебавайте момчето. Ако не вярва, да си я откачи, да види че няма да има разлика.


Съгласен съм с liloff , при така описаните симптоми не мисля , че е сондата.
Въпреки , че то не за първи път ги дъвчеме тия сонди .... слиза се под колата откача се буксата на сондата и веднага става ясно дали сондата е скапана (или пък се дърпа релето на сондата - но тоя вариянт не винаги е показателен)
Ето тука колегата е обяснил ПЕРФЕКТНО що е то ламбда сонда и как да се разбере дали работи нормално .... :
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=109677

А ето и колежката "samata_prelest 87" , вече активно участва във форума ... и то с много адекватен въпрос !!!

samata_prelest 87 написа:На самия аспух в края омазан ли е с нещо като от масло ?


А така Кате , покажи ни , че и жените могат да карат и ремонтират коли ... :D !

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 100
Регистриран на: 9.07.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320 '97

Мнение от motg » 13 Юли 2009, 19:32

Не съм добре запознат с ИС-китено,но при положение че диагностиката не е установила проблема,следва той да е механичен.Виж да не смуче въздух отнякъде,моторчето за ниски обороти(автом смукач) и както колегите казват води я в някой по добър сервиз да ти огледат горивната система ;) успех

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 633
Регистриран на: 8.02.2007
Местоположение: Silistra

.

Мнение от BaHka » 13 Юли 2009, 21:59

Смени сервиза колега. То не останаха неща за смяна и няма резултат. Върви на качествена диагностика.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 57
Регистриран на: 8.02.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 323i, E83 LCI
Мечтае да кара: E 12

Мнение от ro6ko » 11 Авг 2009, 22:52

Колеги ,извинявайте че до сега мълчах. :) Просто от тогава заминах за чужбина и едва вчера се прибрах. IS-ката я оправих няколко часа преди да се кача на самалета.Проблема беше изгорял компютър :D . Ходих при Никола-сервиза в Люлин и за няма един час и хвана проблема.Сложи нов комп,малко центровка на дебитомера и машинката мърка. :) Та така.Ако на някой колега му е помогнала темата ще се радвам.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Мнение от ивчо3 » 12 Авг 2009, 10:18

ro6ko написа:След диагностиката смених дебитомера и потенциометъра. Ефекта е нулев! Махнахме и катализатора. Пак нищо!! Видяхме, че от вакуума за налягане на бензина тече бензин и го връща в дросела. Смених и него. Нищо!!! Видях, че гумената тръба от дебитомера към дросела е сцепена около 5-6 см. Изолирах я здраво с изолирбанд. Абсолютно никаква промяна!!!!!!!!!!!!!!!!!! :( :( :( :help:
Моля ви, яко подтиснах. ПОМОГНЕТЕ!

С този изолирбанд, навит около маншона нищо не си направил. От личен опит ти казвам, че само смяната на маншона ще реши проблема. Дори да го залепиш със силикон, ще издържи седмица-две и пак същата работа.

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook