малко по различен чип тунинг ???ПРОБЛЕМ !!!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 129
Регистриран на: 16.11.2008
Кара: 525 TDS ; 32?
Детайли за колата: Е39 97г M-pack ; Е36 32?

Re: малко по различен чип тунинг ???ПРОБЛЕМ !!!

Мнение от TeodorKz » 29 Ное 2010, 19:43

така с такива дето завършват на 415 съм в момента а тези които свалих завършват на 414
кажете кво според вас ми трябва да направя че да се оправят високите ...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 10.09.2003
Местоположение: София

Re: малко по различен чип тунинг ???ПРОБЛЕМ !!!

Мнение от Postman » 29 Ное 2010, 21:06

Понеже питаш според нас, аз ще ти кажа според мен:
вариант 1 - свързваш се с хората, който могат да "обслужат" оригиналното Бош ЕКУ, разбирате се за цена и действате
вариант 2 - започваш да четеш за всички евтини пиги-беци и ако прецениш, че ще се оправиш, си купуваш и действаш (цени за нормални пиги-беци, който ще ти вършат работа и занапред ако правиш турбо-конверсия, от 800-900 лв нагоре без доставка)
вариант 3 - на всяко от динотата могат да ти направят "custom chip" с наличните им ресурси за работа с оригинални електроники
Има и такива варианти като:
вариант 4 - Специална оферта за моторна електроника
Цените на вариантите се покачват нагоре от вар. 1 към вар. 4... ти прецени.
Разбира се може да опиташ и напълно сам - намираш познат с широколентова сонда и установявате в кои режими колата е бедна (или богата) и се опитвате с по-примитивни средства (като регулируем горивен регулатор) да дократе добра мощност на високи, пък на ниски каквото стане...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 3.07.2007
Местоположение: Sliven
Пол: Мъж
Кара: S50 @_@

Re: малко по различен чип тунинг ???ПРОБЛЕМ !!!

Мнение от VaLy0 » 30 Ное 2010, 8:48

Ако няма да чипосваш слагай дюзи от б28 иначе нищо не правиш..
ИзображениеБъРзИя ///

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 129
Регистриран на: 16.11.2008
Кара: 525 TDS ; 32?
Детайли за колата: Е39 97г M-pack ; Е36 32?

Re: малко по различен чип тунинг ???ПРОБЛЕМ !!!

Мнение от TeodorKz » 30 Ное 2010, 9:53

аз в момента съм с дюзи от 2.5 и регулатор на 4 бара което прави повече от дюзи на 2,8 но същата работа иска баране на електрониката иначе нищо не става.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: малко по различен чип тунинг ???ПРОБЛЕМ !!!

Мнение от bum_bum » 30 Ное 2010, 10:56

Според мен въздух не му достига във високите,а не гориво.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 10.09.2003
Местоположение: София

Re: малко по различен чип тунинг ???ПРОБЛЕМ !!!

Мнение от Postman » 30 Ное 2010, 11:16

TeodorKz написа:аз в момента съм с дюзи от 2.5 и регулатор на 4 бара което прави повече от дюзи на 2,8 но същата работа иска баране на електрониката иначе нищо не става.


Дюзи от 2,5 (...415) на 4 бара прави 223 сс/мин - почти колкото от 2,8 (...440) на 3,5 бара.
Ако хипотетично пуснеш дюзи от 2,8 (...440) на 4 бара вместо 3,5 бара, дебитът им ще стане 240 сс/мин.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 3.07.2007
Местоположение: Sliven
Пол: Мъж
Кара: S50 @_@

Re: малко по различен чип тунинг ???ПРОБЛЕМ !!!

Мнение от VaLy0 » 30 Ное 2010, 13:13

:OT:
:mhihi: големи наблягания голямо нещо :mhihi: от 3.0 бара на 4.0 ше качи 30 и неещо сс/мин :shock: евалла бе брачиту мииии :mrgreen:
ИзображениеБъРзИя ///

Кой кашля?
Аватар
Мнения: 1062
Регистриран на: 28.04.2002
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: D779676

Re: малко по различен чип тунинг ???ПРОБЛЕМ !!!

Мнение от Nikolay1 » 30 Ное 2010, 14:57

VaLy0 написа::OT:
:mhihi: големи наблягания голямо нещо :mhihi: от 3.0 бара на 4.0 ше качи 30 и неещо сс/мин :shock: евалла бе брачиту мииии :mrgreen:

Само аз ли не разбрах кое е смешното или ти не си отварял инжектор калкулатори в случай, че не можеш да го сметнеш на ръка/ум?
Be poZer, ride HoreX, drink 4oreX!
Oня русия

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 10.09.2003
Местоположение: София

Re: малко по различен чип тунинг ???ПРОБЛЕМ !!!

Мнение от Postman » 30 Ное 2010, 15:23

VaLy0 написа::OT:
:mhihi: големи наблягания голямо нещо :mhihi: от 3.0 бара на 4.0 ше качи 30 и неещо сс/мин :shock: евалла бе брачиту мииии :mrgreen:

http://www.csgnetwork.com/fiflowcalc.html
Шсъ упрайш ли с кунверсиятъ ПСИ къмту баровье ил а ти путърсъ напрау у баровье, Ъ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 3.07.2007
Местоположение: Sliven
Пол: Мъж
Кара: S50 @_@

Re: малко по различен чип тунинг ???ПРОБЛЕМ !!!

Мнение от VaLy0 » 30 Ное 2010, 16:13

пъ я меръ сао нъгледну и у форумя не пишъ глупусти :kuku:
Ако искаш може да вземем няколко различни дюзи и една по една да ги замерим и да видим примерно за една минута колко грама ще изпръска!!!! Ама ако при различните налягания няма такава голяма разлика ще му подариш на човека 6 броя 0-280-150-440 , съгласен ли си Postman - чо, нищо лично нали ;)

П.С. Също така тва което си мерил, ако изобщо си мерил на живо..... при какво дюти(Duty Cycle) ги мери :mhihi: щото ако незнаеш то влияе повече за cc/min отколкото налягането ;)
ИзображениеБъРзИя ///

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 10.09.2003
Местоположение: София

Re: малко по различен чип тунинг ???ПРОБЛЕМ !!!

Мнение от Postman » 30 Ное 2010, 18:58

Офертата ти е страхотна, но аз за съжаление поприключих с меренето и сега повече се концентрирам над карането :oops: .
Ти ако имаш време мери правилно и съдействай на колегата да си мапне колата с правилно измерените инжектори.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 3.07.2007
Местоположение: Sliven
Пол: Мъж
Кара: S50 @_@

Re: малко по различен чип тунинг ???ПРОБЛЕМ !!!

Мнение от VaLy0 » 30 Ное 2010, 19:01

Аз вече съм мерил тъй че няма кво да меря пак ;)
а на колегата му казахме квото трябва, само остава да действа и да каже като я направи 8)
ИзображениеБъРзИя ///

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 129
Регистриран на: 16.11.2008
Кара: 525 TDS ; 32?
Детайли за колата: Е39 97г M-pack ; Е36 32?

Re: малко по различен чип тунинг ???ПРОБЛЕМ !!!

Мнение от TeodorKz » 30 Ное 2010, 19:20

бе той и колегата иска да действа ама има някой малки спънки които трябва да оправи като например му трябва изгорял 2.5 без ванус дебитомер и дроселова клапа от 2,5 след това да ида да ми мапнат колата и да видя дали ще тръгне как трябва тая пущина ... а колкото до дюзите не спорете тия от 2.5 ще са ми пре достатъчни все пак не стягам кола 300++ нали ?? Няма смисъл да се ядете тая тема не съм я почнал най - малко пък заради това да се заяждате кой по ги чува нещата че от хора дето разбират от БМВ ми пуши главата от доста време :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 582
Регистриран на: 7.09.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: се на жена си
Мечтае да кара: нещо с шест дросела

Re: малко по различен чип тунинг ???ПРОБЛЕМ !!!

Мнение от mladfen » 30 Ное 2010, 21:05

Тошко, преди като си говорихме с теб те предупредих за този проблем!
Сега ти само предполагаш че сместа ти беднее, а всъщност не е така защото си мисля че дори не сте ги мерели смесите.
С тази глава от 20-ска и нейните 30мм смукателни клапани този проблем е неизбежен.
Направил съм три коли с тази или подобна концепция и пак ти казвам, че докато не смениш главата, двата колектора и част от електрониката ще береш ядове над 5500об/мин.
Този проблем по не се забелязва при варианта само с ТДС-сов вал, но на 2,8 докато не и смених главата ми побеля косата от ЕКУ-та, дебитомери, чипове и т.н.

Поздрави
След повече секс се чувстваш далеч по-добре, отколкото след повече алкохол!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 3.07.2007
Местоположение: Sliven
Пол: Мъж
Кара: S50 @_@

Re: малко по различен чип тунинг ???ПРОБЛЕМ !!!

Мнение от VaLy0 » 30 Ное 2010, 22:04

За главата до сега не беше ставало въпрос, от тунинг май стана мунинг :roll:
ИзображениеБъРзИя ///

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook