малко по различен чип тунинг ???ПРОБЛЕМ !!!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- TeodorKz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 129
- Регистриран на: 16.11.2008
- Кара: 525 TDS ; 32?
- Детайли за колата: Е39 97г M-pack ; Е36 32?
Re: малко по различен чип тунинг ???ПРОБЛЕМ !!!
така с такива дето завършват на 415 съм в момента а тези които свалих завършват на 414
кажете кво според вас ми трябва да направя че да се оправят високите ...
кажете кво според вас ми трябва да направя че да се оправят високите ...
Re: малко по различен чип тунинг ???ПРОБЛЕМ !!!
Понеже питаш според нас, аз ще ти кажа според мен:
вариант 1 - свързваш се с хората, който могат да "обслужат" оригиналното Бош ЕКУ, разбирате се за цена и действате
вариант 2 - започваш да четеш за всички евтини пиги-беци и ако прецениш, че ще се оправиш, си купуваш и действаш (цени за нормални пиги-беци, който ще ти вършат работа и занапред ако правиш турбо-конверсия, от 800-900 лв нагоре без доставка)
вариант 3 - на всяко от динотата могат да ти направят "custom chip" с наличните им ресурси за работа с оригинални електроники
Има и такива варианти като:
вариант 4 - Специална оферта за моторна електроника
Цените на вариантите се покачват нагоре от вар. 1 към вар. 4... ти прецени.
Разбира се може да опиташ и напълно сам - намираш познат с широколентова сонда и установявате в кои режими колата е бедна (или богата) и се опитвате с по-примитивни средства (като регулируем горивен регулатор) да дократе добра мощност на високи, пък на ниски каквото стане...
вариант 1 - свързваш се с хората, който могат да "обслужат" оригиналното Бош ЕКУ, разбирате се за цена и действате
вариант 2 - започваш да четеш за всички евтини пиги-беци и ако прецениш, че ще се оправиш, си купуваш и действаш (цени за нормални пиги-беци, който ще ти вършат работа и занапред ако правиш турбо-конверсия, от 800-900 лв нагоре без доставка)
вариант 3 - на всяко от динотата могат да ти направят "custom chip" с наличните им ресурси за работа с оригинални електроники
Има и такива варианти като:
вариант 4 - Специална оферта за моторна електроника
Цените на вариантите се покачват нагоре от вар. 1 към вар. 4... ти прецени.
Разбира се може да опиташ и напълно сам - намираш познат с широколентова сонда и установявате в кои режими колата е бедна (или богата) и се опитвате с по-примитивни средства (като регулируем горивен регулатор) да дократе добра мощност на високи, пък на ниски каквото стане...
- VaLy0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 3.07.2007
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: S50 @_@
Re: малко по различен чип тунинг ???ПРОБЛЕМ !!!
Ако няма да чипосваш слагай дюзи от б28 иначе нищо не правиш..
- TeodorKz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 129
- Регистриран на: 16.11.2008
- Кара: 525 TDS ; 32?
- Детайли за колата: Е39 97г M-pack ; Е36 32?
Re: малко по различен чип тунинг ???ПРОБЛЕМ !!!
аз в момента съм с дюзи от 2.5 и регулатор на 4 бара което прави повече от дюзи на 2,8 но същата работа иска баране на електрониката иначе нищо не става.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: малко по различен чип тунинг ???ПРОБЛЕМ !!!
Според мен въздух не му достига във високите,а не гориво.
Re: малко по различен чип тунинг ???ПРОБЛЕМ !!!
TeodorKz написа:аз в момента съм с дюзи от 2.5 и регулатор на 4 бара което прави повече от дюзи на 2,8 но същата работа иска баране на електрониката иначе нищо не става.
Дюзи от 2,5 (...415) на 4 бара прави 223 сс/мин - почти колкото от 2,8 (...440) на 3,5 бара.
Ако хипотетично пуснеш дюзи от 2,8 (...440) на 4 бара вместо 3,5 бара, дебитът им ще стане 240 сс/мин.
- VaLy0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 3.07.2007
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: S50 @_@
Re: малко по различен чип тунинг ???ПРОБЛЕМ !!!





- Nikolay1
- Кой кашля?
-
- Мнения: 1062
- Регистриран на: 28.04.2002
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: D779676
Re: малко по различен чип тунинг ???ПРОБЛЕМ !!!
VaLy0 написа::OT:
големи наблягания голямо нещо
от 3.0 бара на 4.0 ше качи 30 и неещо сс/мин
евалла бе брачиту мииии
Само аз ли не разбрах кое е смешното или ти не си отварял инжектор калкулатори в случай, че не можеш да го сметнеш на ръка/ум?
Be poZer, ride HoreX, drink 4oreX!
Oня русия
Oня русия
Re: малко по различен чип тунинг ???ПРОБЛЕМ !!!
VaLy0 написа::OT:
големи наблягания голямо нещо
от 3.0 бара на 4.0 ше качи 30 и неещо сс/мин
евалла бе брачиту мииии
http://www.csgnetwork.com/fiflowcalc.html
Шсъ упрайш ли с кунверсиятъ ПСИ къмту баровье ил а ти путърсъ напрау у баровье, Ъ?
- VaLy0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 3.07.2007
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: S50 @_@
Re: малко по различен чип тунинг ???ПРОБЛЕМ !!!
пъ я меръ сао нъгледну и у форумя не пишъ глупусти
Ако искаш може да вземем няколко различни дюзи и една по една да ги замерим и да видим примерно за една минута колко грама ще изпръска!!!! Ама ако при различните налягания няма такава голяма разлика ще му подариш на човека 6 броя 0-280-150-440 , съгласен ли си Postman - чо, нищо лично нали
П.С. Също така тва което си мерил, ако изобщо си мерил на живо..... при какво дюти(Duty Cycle) ги мери
щото ако незнаеш то влияе повече за cc/min отколкото налягането 

Ако искаш може да вземем няколко различни дюзи и една по една да ги замерим и да видим примерно за една минута колко грама ще изпръска!!!! Ама ако при различните налягания няма такава голяма разлика ще му подариш на човека 6 броя 0-280-150-440 , съгласен ли си Postman - чо, нищо лично нали

П.С. Също така тва което си мерил, ако изобщо си мерил на живо..... при какво дюти(Duty Cycle) ги мери


Re: малко по различен чип тунинг ???ПРОБЛЕМ !!!
Офертата ти е страхотна, но аз за съжаление поприключих с меренето и сега повече се концентрирам над карането
.
Ти ако имаш време мери правилно и съдействай на колегата да си мапне колата с правилно измерените инжектори.

Ти ако имаш време мери правилно и съдействай на колегата да си мапне колата с правилно измерените инжектори.
- VaLy0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 3.07.2007
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: S50 @_@
Re: малко по различен чип тунинг ???ПРОБЛЕМ !!!
Аз вече съм мерил тъй че няма кво да меря пак
а на колегата му казахме квото трябва, само остава да действа и да каже като я направи

а на колегата му казахме квото трябва, само остава да действа и да каже като я направи

- TeodorKz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 129
- Регистриран на: 16.11.2008
- Кара: 525 TDS ; 32?
- Детайли за колата: Е39 97г M-pack ; Е36 32?
Re: малко по различен чип тунинг ???ПРОБЛЕМ !!!
бе той и колегата иска да действа ама има някой малки спънки които трябва да оправи като например му трябва изгорял 2.5 без ванус дебитомер и дроселова клапа от 2,5 след това да ида да ми мапнат колата и да видя дали ще тръгне как трябва тая пущина ... а колкото до дюзите не спорете тия от 2.5 ще са ми пре достатъчни все пак не стягам кола 300++ нали ?? Няма смисъл да се ядете тая тема не съм я почнал най - малко пък заради това да се заяждате кой по ги чува нещата че от хора дето разбират от БМВ ми пуши главата от доста време 

- mladfen
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 582
- Регистриран на: 7.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: се на жена си
- Мечтае да кара: нещо с шест дросела
Re: малко по различен чип тунинг ???ПРОБЛЕМ !!!
Тошко, преди като си говорихме с теб те предупредих за този проблем!
Сега ти само предполагаш че сместа ти беднее, а всъщност не е така защото си мисля че дори не сте ги мерели смесите.
С тази глава от 20-ска и нейните 30мм смукателни клапани този проблем е неизбежен.
Направил съм три коли с тази или подобна концепция и пак ти казвам, че докато не смениш главата, двата колектора и част от електрониката ще береш ядове над 5500об/мин.
Този проблем по не се забелязва при варианта само с ТДС-сов вал, но на 2,8 докато не и смених главата ми побеля косата от ЕКУ-та, дебитомери, чипове и т.н.
Поздрави
Сега ти само предполагаш че сместа ти беднее, а всъщност не е така защото си мисля че дори не сте ги мерели смесите.
С тази глава от 20-ска и нейните 30мм смукателни клапани този проблем е неизбежен.
Направил съм три коли с тази или подобна концепция и пак ти казвам, че докато не смениш главата, двата колектора и част от електрониката ще береш ядове над 5500об/мин.
Този проблем по не се забелязва при варианта само с ТДС-сов вал, но на 2,8 докато не и смених главата ми побеля косата от ЕКУ-та, дебитомери, чипове и т.н.
Поздрави
След повече секс се чувстваш далеч по-добре, отколкото след повече алкохол!!!
- VaLy0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 3.07.2007
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: S50 @_@
Re: малко по различен чип тунинг ???ПРОБЛЕМ !!!
За главата до сега не беше ставало въпрос, от тунинг май стана мунинг 

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани