с50б32 vs m62b44
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
36 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- Vanqu1sh
- ентусиаст
-
- Мнения: 821
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
- Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH
Re: с50б32 vs m60b44
In_Memoriam написа:Колега, явно е че не можеш да си подкрепиш технически твърденията за "кекавия" М60 и си предубеден, защото бил "от лимузина". Очаквах по-добри аргументи понеже си "добре запознат" с V8
Критерият моторът да има торк, явно не е само наш, а и на Sharo, AlexMa3x, Али и един куп други пилоти, които сигурно знаят малко повече по темата на нашия спор. За турбинираните мотори в дрифта си трябва карач и прецизност, не са за всеки. Глупостите за дизелите няма да ги коментирам...
За "вървене" го изкарахме точно обратното - това е правилния мотор за драг.
Колега да ми вадиш думите от контекста не е редно. Като ми каза да се запозная с разликите между двата мотора ти казах, че съм запознат. Съжалявам че те разочаровам с липса на аргументи, но не се познаваме и
не дължа никому никаква обосновка, още повече като ми подхвърляте някакви ехидни подмятания. Никъде не съм казал че не е нужен въртящ момент, но изказването че обороти не са нужни направо не знам как да го коментирам. Понеже гледам че няма да излезе нищо градивно от тоя спор ако вземеш да сглобиш дрифтачка ме викни да ми покажеш, че баланса не е от значение

- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: с50б32 vs m60b44
Vanqu1sh написа:Nickelback написа:Балансът на масите и наличието на S моторетка са от изключително значение при една съвсем друга дисциплина дето не виждам да се коментира тукНито е драг, нито е дрифт тая дисциплина.
Чудя се, понеже спомена, че си добре запознат с тия моторетки, дали би споделил с непросветената аудитория тук, от твоята инженерна гледна точка, кое точно е кекавото на М60? Щото имам разни съмнения, ама да видим дали ще се разсеят. Не че се заяждам, ама дотука само приказки от кръчмата слушаме и нищо конкретноПък би ми било интересно да чуя нещо конкретно
![]()
Бъркаш се колега. В дрифта баланса е от изключително значение. Хората местят с по 30-40-50 см двигателите за да запазят 50:50. S мотора си е създаден за яко каране, докато м60 го зимаш от лимузина, но няма да задълбавам. Както казах в началото всеки сам си решава кой мотор по му харесва и му е по-приятен за каране.
Естествено, че има значение баланса. Но V8-мака си седи доволно назад сравнено дългия чугунен блок на S50. Както разбрахме килограмите са в противовес на твоето твърдение


И пак не виждам никакви аргументи, което ме натъжава. Мислех, че ще се получи стойностна дискусия, макар и с ровене по Гугъл, да съберем малко факти на едно място, но уви...

Vanqu1sh написа:Nickelback написа:Иначе за дрифта все съм останал с впечатление, че на хората им трябва мощност постигната в голяма степен чрез торк, а не толкова чрез оборотиV8-маци, турбинирани и чарджнати мотори...
Високооборотните пили все на заварка трябва да седят и малко да ги изпуснеш, пак трябва да риташ съединителя. Ама де да знам, може и да бъркам, такова ми е впечатлението
![]()
Вие изкарахте тоя мотор че грам не върви. Отделно че като се говори така може да конкретизирате за колко голяма писта става въпрос, с каква скорост, на коя предавка и т.н. Като за дрифта трябва торк без обороти най-добре да започне да се кара с дизели. Те перфектно отговарят на твоите критерии. Ако говорим за дрифт на високо ниво там вече нито с50, нито м60 са достатъчни. Всички мотори са с принудително пълнене.
Оу, недей така! Нали за драг говориме. Върви си B32-ката. Не знам защо си останал с впечатление, че S моторите са за яко ръчкане, за дрифт? За мен са просто прецизни двигатели с много добро разгръщане и са точно за тайм атак. А за бомбата с "високооборотните пили" не се връзвай, нарочно го написах за бъзик


ПС: Много бих се радвал, да се стремим да ползваме количествени и фактологически обосновки без разни смешни твърдения от народния фолклор - колко вървял М-пауъра, и че бил направен за "яко каране", бил "оборотен", каквото и да значи това и така нататък. Просто звучи смешно отстрани

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- Vanqu1sh
- ентусиаст
-
- Мнения: 821
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
- Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH
Re: с50б32 vs m60b44
За кекавоста знам от Алекс че имат проблем с банана, оптегача и веригата. Имам впечатления за един м62 дето се оставаше на 4 цилиндъра
Отделно другото е че единия мотор е създаден от Моторспорт дивизията и за това смятам че е "по-идиотоустойчив". Тука вече може да каже някой които се е състезавал може да каже най-добре. Може и да съм в грешка.

- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: с50б32 vs m60b44
Vanqu1sh написа:За кекавоста знам от Алекс че имат проблем с банана, оптегача и веригата. Имам впечатления за един м62 дето се оставаше на 4 цилиндъраОтделно другото е че единия мотор е създаден от Моторспорт дивизията и за това смятам че е "по-идиотоустойчив". Тука вече може да каже някой които се е състезавал може да каже най-добре. Може и да съм в грешка.
Еми те много хора така мислят, затова масово се хвърлят мотори заради биелни и основни лагери да речем



"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- Vanqu1sh
- ентусиаст
-
- Мнения: 821
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
- Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH
Re: с50б32 vs m60b44
Май ще се заформи тема тип 318is vs 320i



- DanielzZz
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1908
- Регистриран на: 29.12.2005
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: М4
Re: с50б32 vs m60b44
Изчетох доста глупости относно баланса...орачката на ниви М60 всъщност допринася за баланса на колата,защото:
1.Къс е като 4 цилиндров и съответно отива по-назад
2.По-лек е
1.Къс е като 4 цилиндров и съответно отива по-назад
2.По-лек е
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: с50б32 vs m60b44
Добре явно сам трябва да си ги изровя... S50 бие с малко на драг и пада на доускорение, така като гледам числата.
S50B32
286 PS @ 7000 rpm
320 Nm @ 3600 rpm
M60B44
286 PS @ 5700 rpm
400 Nm @ 3900 rpm
S50B32
286 PS @ 7000 rpm
320 Nm @ 3600 rpm
M60B44
286 PS @ 5700 rpm
400 Nm @ 3900 rpm
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- raduslaf
- ентусиаст
-
- Мнения: 901
- Регистриран на: 13.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: f30 340i xdrive MPPSK | e36 316i
Re: с50б32 vs m60b44
steeN написа:Добре явно сам трябва да си ги изровя... S50 бие с малко на драг и пада на доускорение, така като гледам числата.
S50B32
286 PS @ 7000 rpm
320 Nm @ 3600 rpm
M60B44
286 PS @ 5700 rpm
400 Nm @ 3900 rpm
Данните, които си дал за М мотора не са ли от s50b30?
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: с50б32 vs m60b44
steeN написа:Добре явно сам трябва да си ги изровя... S50 бие с малко на драг и пада на доускорение, така като гледам числата.
S50B32
286 PS @ 7000 rpm
320 Nm @ 3600 rpm
M60B44
286 PS @ 5700 rpm
400 Nm @ 3900 rpm
B32 е 321 коня:
236 kW (321 PS; 316 hp) @ 7400
350 N·m (258 lb·ft) @ 3200
M60 4.4-литров мисля, че няма. Има най-много 4.0l:
4.0 L (3,982 cc (243 cu in))
210 kW (286 PS; 282 hp) @ 5800
400 N·m (295 lb·ft)) @ 4500
Това набързо от википедия, не знам колко е вярно...
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
Re: с50б32 vs m60b44
Nickelback написа:steeN написа:Добре явно сам трябва да си ги изровя... S50 бие с малко на драг и пада на доускорение, така като гледам числата.
S50B32
286 PS @ 7000 rpm
320 Nm @ 3600 rpm
M60B44
286 PS @ 5700 rpm
400 Nm @ 3900 rpm
B32 е 321 коня:
236 kW (321 PS; 316 hp) @ 7400
350 N·m (258 lb·ft) @ 3200
M60 4.4-литров мисля, че няма. Има най-много 4.0l:
4.0 L (3,982 cc (243 cu in))
210 kW (286 PS; 282 hp) @ 5800
400 N·m (295 lb·ft)) @ 4500
Това набързо от википедия, не знам колко е вярно...
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
и в аутодата 3.2 е
Max power in 7400 rpm.
Torque 350/3250 Nm
Re: с50б32 vs m60b44

Упомена!Одере!Сдържам!Учуден! ВанОс! ПрУжина! АкУмулатор! СемеринГ! АУспУх! КлапАн! РезервОар! ГаЗ! ФорУм! ОбрЪч! КУпувам! ВрЪЗка! БОбина! ЛосТче! КаРбУратор! ИталиАнски! ГрадУс



- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
с50б32 vs m60b44
Хаха не знам кво съм гледал и аз
Нищо поне се посмяхте за моя сметка. В такъв случай С бие стабилно на драг и на доускорение мъглява работа.

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Re: с50б32 vs m60b44
Ще е в пъти по-добре ако колеги, които са има ли възможноста да покарат и двата мотора споделят знания и информация.


Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: с50б32 vs m62b44
Е ми освен да споделят, субективни усещания как върви... Ако става въпрос 740 съм карал, но нищо не ми помага... голям тромав, двигател с много въртящ момент, нищо специално.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- raduslaf
- ентусиаст
-
- Мнения: 901
- Регистриран на: 13.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: f30 340i xdrive MPPSK | e36 316i
Re: с50б32 vs m62b44
"Тромав" и "с много въртящ момент" не си ли противоречат?
36 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани