с50б32 vs m62b44

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 821
Регистриран на: 16.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH

Re: с50б32 vs m60b44

Мнение от Vanqu1sh » 20 Ное 2013, 1:26

In_Memoriam написа:Колега, явно е че не можеш да си подкрепиш технически твърденията за "кекавия" М60 и си предубеден, защото бил "от лимузина". Очаквах по-добри аргументи понеже си "добре запознат" с V8 :mhihi:

Критерият моторът да има торк, явно не е само наш, а и на Sharo, AlexMa3x, Али и един куп други пилоти, които сигурно знаят малко повече по темата на нашия спор. За турбинираните мотори в дрифта си трябва карач и прецизност, не са за всеки. Глупостите за дизелите няма да ги коментирам...

За "вървене" го изкарахме точно обратното - това е правилния мотор за драг.


Колега да ми вадиш думите от контекста не е редно. Като ми каза да се запозная с разликите между двата мотора ти казах, че съм запознат. Съжалявам че те разочаровам с липса на аргументи, но не се познаваме и
не дължа никому никаква обосновка, още повече като ми подхвърляте някакви ехидни подмятания. Никъде не съм казал че не е нужен въртящ момент, но изказването че обороти не са нужни направо не знам как да го коментирам. Понеже гледам че няма да излезе нищо градивно от тоя спор ако вземеш да сглобиш дрифтачка ме викни да ми покажеш, че баланса не е от значение :dunno: може и да съм се заблудил. И щом толкова държите да цитираме имена ето ви малко на хора с с50 : Ивайло Алексов, Павлин Пенев, Недко Буюклиев, Явор Алексов, Ангел Харизанов, Християн Ангелов (с38). Мотора си върви и на драг, дрифт, тайм атак и каквото още можете да се сетите.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Re: с50б32 vs m60b44

Мнение от Nickelback » 20 Ное 2013, 1:42

Vanqu1sh написа:
Nickelback написа:Балансът на масите и наличието на S моторетка са от изключително значение при една съвсем друга дисциплина дето не виждам да се коментира тук :roll: Нито е драг, нито е дрифт тая дисциплина.
Чудя се, понеже спомена, че си добре запознат с тия моторетки, дали би споделил с непросветената аудитория тук, от твоята инженерна гледна точка, кое точно е кекавото на М60? Щото имам разни съмнения, ама да видим дали ще се разсеят. Не че се заяждам, ама дотука само приказки от кръчмата слушаме и нищо конкретно :dunno: Пък би ми било интересно да чуя нещо конкретно :yes:


Бъркаш се колега. В дрифта баланса е от изключително значение. Хората местят с по 30-40-50 см двигателите за да запазят 50:50. S мотора си е създаден за яко каране, докато м60 го зимаш от лимузина, но няма да задълбавам. Както казах в началото всеки сам си решава кой мотор по му харесва и му е по-приятен за каране.


Естествено, че има значение баланса. Но V8-мака си седи доволно назад сравнено дългия чугунен блок на S50. Както разбрахме килограмите са в противовес на твоето твърдение :dunno: Единствено трансмисията от-до трябва да е по-сериозна, но масата ѝ е разпределена по дължината на купето все пак :dunno:
И пак не виждам никакви аргументи, което ме натъжава. Мислех, че ще се получи стойностна дискусия, макар и с ровене по Гугъл, да съберем малко факти на едно място, но уви... :dunno:

Vanqu1sh написа:
Nickelback написа:Иначе за дрифта все съм останал с впечатление, че на хората им трябва мощност постигната в голяма степен чрез торк, а не толкова чрез обороти :dunno: V8-маци, турбинирани и чарджнати мотори... :roll: Високооборотните пили все на заварка трябва да седят и малко да ги изпуснеш, пак трябва да риташ съединителя. Ама де да знам, може и да бъркам, такова ми е впечатлението :dunno:


Вие изкарахте тоя мотор че грам не върви. Отделно че като се говори така може да конкретизирате за колко голяма писта става въпрос, с каква скорост, на коя предавка и т.н. Като за дрифта трябва торк без обороти най-добре да започне да се кара с дизели. Те перфектно отговарят на твоите критерии. Ако говорим за дрифт на високо ниво там вече нито с50, нито м60 са достатъчни. Всички мотори са с принудително пълнене.


Оу, недей така! Нали за драг говориме. Върви си B32-ката. Не знам защо си останал с впечатление, че S моторите са за яко ръчкане, за дрифт? За мен са просто прецизни двигатели с много добро разгръщане и са точно за тайм атак. А за бомбата с "високооборотните пили" не се връзвай, нарочно го написах за бъзик :mhihi: Не мисля, че на 3.2 литра мотор е необходимо да му риташ съединителя, че да поднесе на 3-та дори на прилични обороти :yes:

ПС: Много бих се радвал, да се стремим да ползваме количествени и фактологически обосновки без разни смешни твърдения от народния фолклор - колко вървял М-пауъра, и че бил направен за "яко каране", бил "оборотен", каквото и да значи това и така нататък. Просто звучи смешно отстрани :dunno:
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 821
Регистриран на: 16.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH

Re: с50б32 vs m60b44

Мнение от Vanqu1sh » 20 Ное 2013, 1:49

За кекавоста знам от Алекс че имат проблем с банана, оптегача и веригата. Имам впечатления за един м62 дето се оставаше на 4 цилиндъра :mhihi: Отделно другото е че единия мотор е създаден от Моторспорт дивизията и за това смятам че е "по-идиотоустойчив". Тука вече може да каже някой които се е състезавал може да каже най-добре. Може и да съм в грешка.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Re: с50б32 vs m60b44

Мнение от Nickelback » 20 Ное 2013, 1:56

Vanqu1sh написа:За кекавоста знам от Алекс че имат проблем с банана, оптегача и веригата. Имам впечатления за един м62 дето се оставаше на 4 цилиндъра :mhihi: Отделно другото е че единия мотор е създаден от Моторспорт дивизията и за това смятам че е "по-идиотоустойчив". Тука вече може да каже някой които се е състезавал може да каже най-добре. Може и да съм в грешка.


Еми те много хора така мислят, затова масово се хвърлят мотори заради биелни и основни лагери да речем :roll: Щото били идиотоустойчиви тия мотори :banghead: Пък тия по-бавнооборотните си карат и не страдат много от тоя дерт. Допуските при един М-мотор са съвсем други и е необходима съответната грижа и отчитане на спецификите им. Въобще не са "идиотоустойчиви", пепел ти на езика и се чудя откъде се пръкнал тоя мит :nono:
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 821
Регистриран на: 16.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH

Re: с50б32 vs m60b44

Мнение от Vanqu1sh » 20 Ное 2013, 2:29

Май ще се заформи тема тип 318is vs 320i :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1908
Регистриран на: 29.12.2005
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: М4

Re: с50б32 vs m60b44

Мнение от DanielzZz » 20 Ное 2013, 2:57

Изчетох доста глупости относно баланса...орачката на ниви М60 всъщност допринася за баланса на колата,защото:
1.Къс е като 4 цилиндров и съответно отива по-назад
2.По-лек е

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: с50б32 vs m60b44

Мнение от steeN » 20 Ное 2013, 7:24

Добре явно сам трябва да си ги изровя... S50 бие с малко на драг и пада на доускорение, така като гледам числата.

S50B32

286 PS @ 7000 rpm
320 Nm @ 3600 rpm

M60B44

286 PS @ 5700 rpm
400 Nm @ 3900 rpm
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

ентусиаст
Аватар
Мнения: 901
Регистриран на: 13.12.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: f30 340i xdrive MPPSK | e36 316i

Re: с50б32 vs m60b44

Мнение от raduslaf » 20 Ное 2013, 10:28

steeN написа:Добре явно сам трябва да си ги изровя... S50 бие с малко на драг и пада на доускорение, така като гледам числата.

S50B32

286 PS @ 7000 rpm
320 Nm @ 3600 rpm

M60B44

286 PS @ 5700 rpm
400 Nm @ 3900 rpm

Данните, които си дал за М мотора не са ли от s50b30?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Re: с50б32 vs m60b44

Мнение от Nickelback » 20 Ное 2013, 10:34

steeN написа:Добре явно сам трябва да си ги изровя... S50 бие с малко на драг и пада на доускорение, така като гледам числата.

S50B32

286 PS @ 7000 rpm
320 Nm @ 3600 rpm

M60B44

286 PS @ 5700 rpm
400 Nm @ 3900 rpm


B32 е 321 коня:
236 kW (321 PS; 316 hp) @ 7400
350 N·m (258 lb·ft) @ 3200

M60 4.4-литров мисля, че няма. Има най-много 4.0l:
4.0 L (3,982 cc (243 cu in))
210 kW (286 PS; 282 hp) @ 5800
400 N·m (295 lb·ft)) @ 4500

Това набързо от википедия, не знам колко е вярно...

Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 503
Регистриран на: 25.05.2010
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Re: с50б32 vs m60b44

Мнение от No0k » 20 Ное 2013, 10:36

Nickelback написа:
steeN написа:Добре явно сам трябва да си ги изровя... S50 бие с малко на драг и пада на доускорение, така като гледам числата.

S50B32

286 PS @ 7000 rpm
320 Nm @ 3600 rpm

M60B44

286 PS @ 5700 rpm
400 Nm @ 3900 rpm


B32 е 321 коня:
236 kW (321 PS; 316 hp) @ 7400
350 N·m (258 lb·ft) @ 3200

M60 4.4-литров мисля, че няма. Има най-много 4.0l:
4.0 L (3,982 cc (243 cu in))
210 kW (286 PS; 282 hp) @ 5800
400 N·m (295 lb·ft)) @ 4500

Това набързо от википедия, не знам колко е вярно...

Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2


и в аутодата 3.2 е
Max power in 7400 rpm.
Torque 350/3250 Nm

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1296
Регистриран на: 14.09.2006
Местоположение: София, ул. Гурко 16

Re: с50б32 vs m60b44

Мнение от Louis » 20 Ное 2013, 11:14

:mhihi:
Упомена!Одере!Сдържам!Учуден! ВанОс! ПрУжина! АкУмулатор! СемеринГ! АУспУх! КлапАн! РезервОар! ГаЗ! ФорУм! ОбрЪч! КУпувам! ВрЪЗка! БОбина! ЛосТче! КаРбУратор! ИталиАнски! ГрадУс
ИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

с50б32 vs m60b44

Мнение от steeN » 20 Ное 2013, 12:08

Хаха не знам кво съм гледал и аз :) Нищо поне се посмяхте за моя сметка. В такъв случай С бие стабилно на драг и на доускорение мъглява работа.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2163
Регистриран на: 2.08.2007
Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
Пол: Мъж
Кара: По-долу изброеното...
Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.

Re: с50б32 vs m60b44

Мнение от Борис_Малинов » 20 Ное 2013, 22:28

Ще е в пъти по-добре ако колеги, които са има ли възможноста да покарат и двата мотора споделят знания и информация.
ИзображениеИзображение
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: с50б32 vs m62b44

Мнение от steeN » 21 Ное 2013, 11:58

Е ми освен да споделят, субективни усещания как върви... Ако става въпрос 740 съм карал, но нищо не ми помага... голям тромав, двигател с много въртящ момент, нищо специално.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

ентусиаст
Аватар
Мнения: 901
Регистриран на: 13.12.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: f30 340i xdrive MPPSK | e36 316i

Re: с50б32 vs m62b44

Мнение от raduslaf » 21 Ное 2013, 12:13

"Тромав" и "с много въртящ момент" не си ли противоречат?

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook