Е36 геометрия
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- D3BEP
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2776
- Регистриран на: 26.06.2007
- Местоположение: На вятърните мелници
Зах,
Мани го тоя дозер ве братле
Ти ако си чукнеш леко калника(недай си боже), първо в моргата ли ще отидеш да питаш за колко ще ти изкупят колата?
Геометрията прави преден и заден мост, разстоянията, регулаж на изправено положение на волана.
Резултат: намалява яденето на гуми, увеличава стабилността, косвено може да намали разхода и подобрява стъпването на пътя! Особено важно при хлъзгав или наклонен път!
Пусни си една стандартна геометрия.
Около 50 лева струва. Може и повече, и по - малко, зависи. Обикновено рейката прави проблем - клеясват й болтовете.
Ако ти носи гуми повече от нормалното - много вероятна геометрия.
Ако си сменял гуми - много желателно геометрия.
Гледай да идеш някъде, където имат хубав стенд с много информация.
Ако там те нагласят, ок. В повечето случаи точно това ще стане.
Ако ли не, тогава можеш да мислиш за дозер. Ама е малко вероятно да стигнеш до там.
Те ще ти кажат дали са те оправили. Нормалната геометрия също оправя разстояния .Те даже и при БМВ имат някакви отклонения. Ако си за дозер, колата ти или ще е здраво крива или ще върви настрани
Сменил си гуми, дрифтиш и никога не си правил геометрия, значи проблемът е ясен. Нямай притеснения, и геометрията си струва, спестява ядове!
Мани го тоя дозер ве братле


Геометрията прави преден и заден мост, разстоянията, регулаж на изправено положение на волана.
Резултат: намалява яденето на гуми, увеличава стабилността, косвено може да намали разхода и подобрява стъпването на пътя! Особено важно при хлъзгав или наклонен път!
Пусни си една стандартна геометрия.
Около 50 лева струва. Може и повече, и по - малко, зависи. Обикновено рейката прави проблем - клеясват й болтовете.
Ако ти носи гуми повече от нормалното - много вероятна геометрия.
Ако си сменял гуми - много желателно геометрия.
Гледай да идеш някъде, където имат хубав стенд с много информация.
Ако там те нагласят, ок. В повечето случаи точно това ще стане.
Ако ли не, тогава можеш да мислиш за дозер. Ама е малко вероятно да стигнеш до там.
Те ще ти кажат дали са те оправили. Нормалната геометрия също оправя разстояния .Те даже и при БМВ имат някакви отклонения. Ако си за дозер, колата ти или ще е здраво крива или ще върви настрани

Сменил си гуми, дрифтиш и никога не си правил геометрия, значи проблемът е ясен. Нямай притеснения, и геометрията си струва, спестява ядове!
- Is.
- ентусиаст
-
- Мнения: 969
- Регистриран на: 31.07.2006
- Местоположение: Клуб '' 400+ ''
- Пол: Мъж
- Кара: Едно М60 и някви М-ки
- Детайли за колата: ...плаши ме ....винаги ....
[quote="bate raiko"][/quote]
Принципно това което пита колегата няма много общо с ползването на дозер
.Той се ползва за разпъване на катастрофирали автомобили,за по-сериозните усуквания за получаване на предварително зададена геометрия, посредствон ползване на референтни точки и разс-то между тях,както каза тсб_бг но определено не и за "смеряване на геометрията"
Мисля,че реглаж на преден/заден мост е това което ти трябва.

Принципно това което пита колегата няма много общо с ползването на дозер

Мисля,че реглаж на преден/заден мост е това което ти трябва.

Is написа:. . . чукайте си яйцата, точете си рендетата, викайте си "БРАВООО", но като видите 4-те фара зад вас, учтиво отбийте в дясно, щото иначе за всички става по трудно, а резултата ще е все същия

- D3BEP
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2776
- Регистриран на: 26.06.2007
- Местоположение: На вятърните мелници
Е, бате, ти ни разстреля
За какво ни е всичката тази информация тук
Пусни я горе, в полезните линкове за БМВ. Там ше свърши много работа. Тука... в компютъра се залага модела на возилото. Той си мери и ти казва. Чак врати и багажник не мери, но не е и необходимо освен при сериозни съмнения.

За какво ни е всичката тази информация тук

19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани