Впечатление от смяна на масло на скоростите

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 444
Регистриран на: 28.05.2006
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж

Мнение от КУНИ » 09 Апр 2008, 0:52

На ви кутия.... :mhihi:

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1663
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
Мечтае да кара: BMW M2

Мнение от ildivvy » 09 Апр 2008, 0:52

Просто пробката е отстрани на ск.кутия,откъм страната на пасажера.
Ex: 96' BMW318ti

Изображение


Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!

Вече съм фен на Марио Драги!

" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев

Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 10 Апр 2008, 15:08

inseCT написа:
vld написа:Маслото се налива отстрани от към пазажера :idea:

А сега да споделя моя опит:
На комбито е с Мотул Д3 и си се префключват перфектно ,от както го смених спря да ми изключва първа. :mhihi:
На компакта обаче два пъти го сменявам ,но не е с такова а с Д2 просто и двата пъти нямаше в сервиза такова каквото искам а единя път беше наложително.Та при него имам проблеми с включването на скоростите докато не загрее и не се разбие самото масло.
Понякога когато е току що запалена колата едвам включвам първа :evil: Едното масло беше шел,а сегашното е БП :evil:
Чудясе дали с мотул Д3 да пробвам или да ходя да си взема оригинално от БМВ :?:


Каде от към пазажера ве колега :roll: Я обесни малко като за малумни,че нещо не сванах :help:

От долу е пробката за източване,а от страната на пасажера е пробката за наливане на маслото,няма как да не я видиш.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 538
Регистриран на: 20.04.2005

Мнение от jk » 11 Апр 2008, 17:09

Как го наливате там отстрани?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1057
Регистриран на: 11.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '99 E46 318i; '01 E53 3.0i

Мнение от Joro_Paveto » 11 Апр 2008, 18:18

jk написа:Как го наливате там отстрани?

Aко си купиш в оргинална ботилка от Камор ауто, тя е така направена, че с малко повече гъвкавост се налива без да капне и капчица на земята.
Лека нощ, добър ден, пак съм с моя...

Потребител
Аватар
Мнения: 37
Регистриран на: 24.12.2007
Местоположение: Ст. Загора

Мнение от kaseto » 11 Апр 2008, 22:02

А как се разбира кога е пълно :?:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 218
Регистриран на: 27.02.2008
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Детайли за колата: BMW Е36 318 М40
Е36 325 М50
Е30 320 М50

Мнение от BOOKER » 11 Апр 2008, 22:05

Като ти цръкне на челото значи е на MAX :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 618
Регистриран на: 19.06.2007
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: докато има!
Мечтае да кара: Steptronic
Детайли за колата: 320i (e36,95'',163PS,5 gang)',320d (e46,03'',183PS,6 gang)

Мнение от inseCT » 15 Апр 2008, 1:46

vld написа:
inseCT написа:
vld написа:Маслото се налива отстрани от към пазажера :idea:

А сега да споделя моя опит:
На комбито е с Мотул Д3 и си се префключват перфектно ,от както го смених спря да ми изключва първа. :mhihi:
На компакта обаче два пъти го сменявам ,но не е с такова а с Д2 просто и двата пъти нямаше в сервиза такова каквото искам а единя път беше наложително.Та при него имам проблеми с включването на скоростите докато не загрее и не се разбие самото масло.
Понякога когато е току що запалена колата едвам включвам първа :evil: Едното масло беше шел,а сегашното е БП :evil:
Чудясе дали с мотул Д3 да пробвам или да ходя да си взема оригинално от БМВ :?:


Каде от към пазажера ве колега :roll: Я обесни малко като за малумни,че нещо не сванах :help:

От долу е пробката за източване,а от страната на пасажера е пробката за наливане на маслото,няма как да не я видиш.


Мерси много колеги :bowdown:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 25.02.2008

Мнение от ilkod4 » 21 Апр 2008, 10:27

кажете наистина до каде се налива 4е ще пробвам и аз даго сменя та да знам да го чакам ли наистина да ме опръска или трябва да се спра по рано

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 13.02.2005
Кара: N57 3.0xd

Мнение от Hellrider » 21 Апр 2008, 11:01

до ръба или докато прелее

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Мнение от b00st » 21 Апр 2008, 15:49

:wave:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3206
Регистриран на: 13.02.2008
Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
Пол: Мъж
Кара: Всичко що е BMW , баничарки
Мечтае да кара: M1

Мнение от laviatan » 21 Апр 2008, 17:03

:OT: -смених го на дифа-ама носех един литър-щото в аутодатата го дават за 1.8 че е 0.9 литра-ама не преля и маслара каза-даи още едно шише за да прелее от пробката- ко да правя колеги-пак ли да ходя и да ми долеят или няма проблем :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 13.02.2005
Кара: N57 3.0xd

Мнение от Hellrider » 21 Апр 2008, 17:23

с един литър и моя не преля, но като се бръкне вътре е точно на ръба, може би 1мм му трябваше да прелее
не се притеснявай, но за по-сигурно може да развиеш и да бръкнеш за проба

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 25.02.2008

Мнение от Alx-P » 22 Апр 2008, 10:08

Искам да попитам за диференциала - като се развие долната пробка дали истича цялото масло, щото пробката не е отдолу като при ск.кутия.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 241
Регистриран на: 6.01.2008

Мнение от Satanans4o » 22 Апр 2008, 11:58

Mihmor написа:Аз си взех от камор БМВ Д2 и съм супер доволен, скоростите влизат супер, дори зимата в най-големият студ нямаше грам проблем.

Ами на каиеня как влизаха или само спомена остана :lol:

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook