ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
viksan_1985 написа:Здравейте колеги,имам 2 бързи въпроса:
1- колко литра като обем е охладителната течност(антифриз) при м40б16 е36?
2-има ли м40б16 е36 пробка на блока или всичко изтича от пробката на радиатора питам защото 40мин оглеждах двг-то но не видях такова животно?
Благодаря предварително!
Погледни под изпускателните колектори малко по назаде на блока и ще я видиш-то дефакто е болт,на м43 и м42 е там,би трябвало и при теб да е там.
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- Драгослав
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 636
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46XI / W164
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Le Transporteur написа:Драгослав написа:Някой може ли да каже къде се продава и колко струва пластмасата,която е под раменете на чистачиките?
60-70 лв, за купе, при дилър на БМВ, тази част мисля е само оригинал. На седана е различна, не можах да разгадая за какво питаш.
Интересува ме за седан.Питам защото видях че моята пластмаса е доста понапукана и искам да я смена.
- Slu4ainiK
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 181
- Регистриран на: 18.02.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d '03
- Мечтае да кара: E39 S62B50
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Колеги, интересува ме може ли да се смени и лесно ли се сменя на задната броня това за куката просто самата резба я няма изгинла е и не може да се закачи куката за теглене ?
Благодаря
Благодаря
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Slu4ainiK написа:Колеги, интересува ме може ли да се смени и лесно ли се сменя на задната броня това за куката просто самата резба я няма изгинла е и не може да се закачи куката за теглене ?
Благодаря
Сменяш левия рог на бронята и си готов. Роговете се държат на по две гайки откъм багажника(свалят се 1-2 кори), сваляш бронята и сменяш дефектния.
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Драгослав написа:Le Transporteur написа:Драгослав написа:Някой може ли да каже къде се продава и колко струва пластмасата,която е под раменете на чистачиките?
60-70 лв, за купе, при дилър на БМВ, тази част мисля е само оригинал. На седана е различна, не можах да разгадая за какво питаш.
Интересува ме за седан.Питам защото видях че моята пластмаса е доста понапукана и искам да я смена.
За седана е по-евтина,24лв мисля беше парчето (две части са) когато го вземах от Дару.
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- BT9028BA
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2253
- Регистриран на: 22.01.2007
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: ...don`t drive fast, just fly low
- Мечтае да кара: E36 M3
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Как се маха долната част на седалка за Е36
Отпред имам два болта и ги развих и предната част вече е свободна но отзад мисля че има някакви щипки които не знам как да се махнат освен да се счупят

Отпред имам два болта и ги развих и предната част вече е свободна но отзад мисля че има някакви щипки които не знам как да се махнат освен да се счупят

- DRIFT MASHINA
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 280
- Регистриран на: 3.03.2011
- Местоположение: PLEVEN
- Пол: Мъж
- Кара: гумите да пушът
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
До колкото знам и отзад трябва да има два болта които трябва да се развият
- FiShy
- Потребител
-
- Мнения: 35
- Регистриран на: 10.09.2011
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: го на бири
- Мечтае да кара: нова кола
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
[color=blue.] Здравейте колеги , от скоро съм собственик на БМВ E36 M40B16 "или поне така си мисля. Още с докарването имах проблеми , София/ Търново 9 часа. Колата загряваше адски много, половината радиатор беше студен , което ми говореше термостат. Нямах нужните инструменти да го смъкна на път.
Както и да е, сега основния проблем , който срещам след следните ремонти:
1. смъкнах главата и я' занесох да я' шлайфат , казаха че няма пукнато. Сложих новата гарнитура "ЕЛРИНГ" и я' затворих.
2. Смених термостата с чисто нов
3.Смених виското с ново
Единствено остана да преместя изпарителя на газта защото така е сложен , че няма как да се постави пластмасовия дифузйор между перката и радиатора " незнам как са я карали така идиотите" .
Остана ми същия проблем със загряването но се случва по-бавно от преди. И е някак си странно , защото както си седи стрелката за температурата на 12 ч. изведнъж тръгва ряско към червеното.
Другото което е , когато я паля студена мога да я обезвъздуша през пропката на радиатора. Обаче веднъж загрее ли повече от допустимото не вади вода и мехурчета от там , ами само пара/въздух. И направо завира. Отварям капачката на радиатора и доливам на запалена кола , обаче без файда , постоянно си вади пара/въздух.
Да подчертая не съм сменял водна помпа.
От какво може да е цялата тая работа , че започва да ми писва и ще го изхвърля този двигател
[/color]

Както и да е, сега основния проблем , който срещам след следните ремонти:
1. смъкнах главата и я' занесох да я' шлайфат , казаха че няма пукнато. Сложих новата гарнитура "ЕЛРИНГ" и я' затворих.
2. Смених термостата с чисто нов
3.Смених виското с ново
Единствено остана да преместя изпарителя на газта защото така е сложен , че няма как да се постави пластмасовия дифузйор между перката и радиатора " незнам как са я карали така идиотите" .
Остана ми същия проблем със загряването но се случва по-бавно от преди. И е някак си странно , защото както си седи стрелката за температурата на 12 ч. изведнъж тръгва ряско към червеното.
Другото което е , когато я паля студена мога да я обезвъздуша през пропката на радиатора. Обаче веднъж загрее ли повече от допустимото не вади вода и мехурчета от там , ами само пара/въздух. И направо завира. Отварям капачката на радиатора и доливам на запалена кола , обаче без файда , постоянно си вади пара/въздух.
Да подчертая не съм сменял водна помпа.
От какво може да е цялата тая работа , че започва да ми писва и ще го изхвърля този двигател
[/color]



- BT9028BA
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2253
- Регистриран на: 22.01.2007
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: ...don`t drive fast, just fly low
- Мечтае да кара: E36 M3
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
DRIFT MASHINA написа:До колкото знам и отзад трябва да има два болта които трябва да се развият
Отпред има два болта а отзад две щипки които се счупиха

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
FiShy написа:[color=blue.] Здравейте колеги , от скоро съм собственик на БМВ E36 M40B16 "или поне така си мисля. Още с докарването имах проблеми , София/ Търново 9 часа. Колата загряваше адски много, половината радиатор беше студен , което ми говореше термостат. Нямах нужните инструменти да го смъкна на път.
Както и да е, сега основния проблем , който срещам след следните ремонти:
1. смъкнах главата и я' занесох да я' шлайфат , казаха че няма пукнато. Сложих новата гарнитура "ЕЛРИНГ" и я' затворих.
2. Смених термостата с чисто нов
3.Смених виското с ново
Единствено остана да преместя изпарителя на газта защото така е сложен , че няма как да се постави пластмасовия дифузйор между перката и радиатора " незнам как са я карали така идиотите" .
Остана ми същия проблем със загряването но се случва по-бавно от преди. И е някак си странно , защото както си седи стрелката за температурата на 12 ч. изведнъж тръгва ряско към червеното.
Другото което е , когато я паля студена мога да я обезвъздуша през пропката на радиатора. Обаче веднъж загрее ли повече от допустимото не вади вода и мехурчета от там , ами само пара/въздух. И направо завира. Отварям капачката на радиатора и доливам на запалена кола , обаче без файда , постоянно си вади пара/въздух.
Да подчертая не съм сменял водна помпа.
От какво може да е цялата тая работа , че започва да ми писва и ще го изхвърля този двигател
[/color]![]()
![]()
Мож радиатора да е запушен.
- EnimEn
- ентусиаст
-
- Мнения: 921
- Регистриран на: 23.06.2007
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: яки шестаци...
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
или има някъде въздушен балон
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
FiShy написа:[color=blue.] Здравейте колеги , от скоро съм собственик на БМВ E36 M40B16 "или поне така си мисля. Още с докарването имах проблеми , София/ Търново 9 часа. Колата загряваше адски много, половината радиатор беше студен , което ми говореше термостат. Нямах нужните инструменти да го смъкна на път.
Както и да е, сега основния проблем , който срещам след следните ремонти:
1. смъкнах главата и я' занесох да я' шлайфат , казаха че няма пукнато. Сложих новата гарнитура "ЕЛРИНГ" и я' затворих.
2. Смених термостата с чисто нов
3.Смених виското с ново
Единствено остана да преместя изпарителя на газта защото така е сложен , че няма как да се постави пластмасовия дифузйор между перката и радиатора " незнам как са я карали така идиотите" .
Остана ми същия проблем със загряването но се случва по-бавно от преди. И е някак си странно , защото както си седи стрелката за температурата на 12 ч. изведнъж тръгва ряско към червеното.
Другото което е , когато я паля студена мога да я обезвъздуша през пропката на радиатора. Обаче веднъж загрее ли повече от допустимото не вади вода и мехурчета от там , ами само пара/въздух. И направо завира. Отварям капачката на радиатора и доливам на запалена кола , обаче без файда , постоянно си вади пара/въздух.
Да подчертая не съм сменял водна помпа.
От какво може да е цялата тая работа , че започва да ми писва и ще го изхвърля този двигател
[/color]![]()
![]()
Аз искам да кажеш на газ ли е колата когато прави така,и пробвал ли си да я караш само на бензин?
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- В.Стефанов
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 157
- Регистриран на: 2.06.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: е30,е36,е36,е39
- Мечтае да кара: колело турбо
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Добър вечер.Някой може ли да ми каже колко мм трябва да е фланеца за спортния филтър на M50TUB25.
- amadeusbg
- Потребител
-
- Мнения: 49
- Регистриран на: 26.07.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 318is coupe
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
zazomazo написа:amadeusbg написа:Здравейте,
карам e 36 купе и от вчера имоам следния проблем - когато отворя вратата стъклото на долу и стък лото не слиза на долу, мисля си, че проблемът е, че "не казва" на вратата, че е отворена, защото и лампата в купето не светвасъщо, но нямам идея защо се получава така..
Поздрави
вероятно ти е заседнал бутона на колонката, провери дали не е клеясал и да е постоянно натиснат
Сигурно е ужасно тъп въпрос, но къде е тази колонка

- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
amadeusbg написа:zazomazo написа:amadeusbg написа:Здравейте,
карам e 36 купе и от вчера имоам следния проблем - когато отворя вратата стъклото на долу и стък лото не слиза на долу, мисля си, че проблемът е, че "не казва" на вратата, че е отворена, защото и лампата в купето не светвасъщо, но нямам идея защо се получава така..
Поздрави
вероятно ти е заседнал бутона на колонката, провери дали не е клеясал и да е постоянно натиснат
Сигурно е ужасно тъп въпрос, но къде е тази колонка
Там където се заключва вратата спрямо купето ти е колонката..
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани