Шпер и АСЦ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
42 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- bobi 318 is
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 319
- Регистриран на: 30.11.2007
- Местоположение: У нас....
- Пол: Мъж
- Кара: 8,5&10X17 Keskin KT1
- Мечтае да кара: Само Мки.
не е от форума.какво по то4но те интересува да го питам, за сажаление тази кола ве4е ударена и ше се продава на 4асти,може да я снимам и да я пусна на 4асти.lakmus написа:bobi 318 is написа:всашност и аз незнам но един приятел има Е36 318ис сас ASC и шперDrivinGGoD написа:За Z3 има... За Е36 не знам... Но мисля че щом на Е36 М3 не са сложили ASC а само шпер може и да няма![]()
![]()
Ако не те затруднявам би ли поразпитал малко по-подробно за да имам малко повече информация? От форума ли е този приятел ?

- radosi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 139
- Регистриран на: 19.06.2007
- Местоположение: София-Duesseldorf
ASC -то се изключва елементарно от конектора за контрол моторчето намирашо се отпред на двигателя.
Ако тъщата върти дупе, щерка и си заслужава инвестицията
Ако колата си върти задницата значи си заслужава емблемата!

Ако колата си върти задницата значи си заслужава емблемата!
Някой може ли да ми кажи зашто:
BMW 320i `92 e36 тръгва да се наема още от 2500 3000 оборота, а
BMW 320i `93 e36 тръгва от 4000 оборота нагоре.
Двете са видимо еднакви първото е с отворен диф, а второто с виско шпер. Възможно ли е заради виското да тръгва "по така" след 4000 оборота, а не би ли трябвало да е обратно.
ААА и каде по-точно на двигателя е това за спиране на ASC-то?

BMW 320i `92 e36 тръгва да се наема още от 2500 3000 оборота, а
BMW 320i `93 e36 тръгва от 4000 оборота нагоре.
Двете са видимо еднакви първото е с отворен диф, а второто с виско шпер. Възможно ли е заради виското да тръгва "по така" след 4000 оборота, а не би ли трябвало да е обратно.
ААА и каде по-точно на двигателя е това за спиране на ASC-то?



"The Beast" (звяра).
- t0sh
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2184
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: София / ghetto+
- Пол: Мъж
- Кара: m52 e36
- Мечтае да кара: е38 ;)
- Детайли за колата: е36
айде само да попитам, колко струва ВИСКО шпера? сигурен съм че след конкретен отговор, ще спрете с дискусията.
за жокер, позлван не-виско шпер под 5-600 лева не се намира, в неясно състояние.
за жокер, позлван не-виско шпер под 5-600 лева не се намира, в неясно състояние.
Пич въпросите ти са глуповати и още по важното, не са свързани с темата която се разисква тук.
И все пак: Ако са 92 и 93 и са с еднакви двигатели (м50) значи твоята (93г.) е по издухана, неподдържана, прецакана и т.н. затова така се получава, в никакъв случай заради шпера, той няма много общо с "развъртането".
И айде за да не започва якото хранене ще споделя с теб нещо и по последния ти въпрос. ASC е екстра. Ако нямаш копче вътре (пред скоростния лост) значи нямаш ASC и няма какво да изключваш още по-малко от двигателя :-). Много добре (за теб) би било да ползваш търсачката за да обогатиш малко представата ти за БМВ, функциите, екстрите и т.н.
И все пак: Ако са 92 и 93 и са с еднакви двигатели (м50) значи твоята (93г.) е по издухана, неподдържана, прецакана и т.н. затова така се получава, в никакъв случай заради шпера, той няма много общо с "развъртането".
И айде за да не започва якото хранене ще споделя с теб нещо и по последния ти въпрос. ASC е екстра. Ако нямаш копче вътре (пред скоростния лост) значи нямаш ASC и няма какво да изключваш още по-малко от двигателя :-). Много добре (за теб) би било да ползваш търсачката за да обогатиш малко представата ти за БМВ, функциите, екстрите и т.н.

Не следя темата, (тъпите коментари ми убиват желанието да съм внимателен) и не разбрах, че ти имаш ASC затова и казах че ако нямаш копче вътре значи по-вероятно е да нямаш АСЦ, т.е. толкова съм те подценил заради другите ти коментари, че допускам, че може да не знаеш имаш ли АСЦ или не. Съжалявам ако съм те обидил с това. :-) Развалихме темата...
:)
здравеите колеги такмо зарнах темата моето бмв 318 ис има коп4е за ацс и има шпер несам много запознат технически .Дерта ми е там можели някои да ми каже как да разбера да ли наистена имам ацс http://picbg.net/u/25281/16616/327938.jpg
Не изравяйте стари теми*. Ако искате да добавите нещо важно и съществено по такава тема, отворете нова с препратка към старата. Същото важи и за изчерпани теми, които по правило трябва да са заключени от модератора, не му напомняйте за пропуска, като продължавате безсмисленото й развитие.
* Стара тема – тема, която се намира на втора страница в дадена секция или тема, чийто последен постинг е отпреди повече от месец (изключение са темите със статут „важна тема” или „съобщение”).
Не изравяйте стари теми*. Ако искате да добавите нещо важно и съществено по такава тема, отворете нова с препратка към старата. Същото важи и за изчерпани теми, които по правило трябва да са заключени от модератора, не му напомняйте за пропуска, като продължавате безсмисленото й развитие.
* Стара тема – тема, която се намира на втора страница в дадена секция или тема, чийто последен постинг е отпреди повече от месец (изключение са темите със статут „важна тема” или „съобщение”).
- Dream_BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 658
- Регистриран на: 25.04.2008
- Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330i седан .03
- Мечтае да кара: Това което има
- Детайли за колата: Черна.
Аз не съм много запознат с различните варианти които се предлагат от БМВ,но мога да кажа че СПОРЕД МЕН няма проблем да има и ШПЕР и АSC една кола защото ASC-то действа независимо от шпера като ползва датчиците на ABS-a за засичане на скоростта на въртене на което и да е от задвижващите колела и ако засече рязка промяна в нея от по-малка на по-голяма стойност,то веднага ASC-то се включва и "души" мотора и така му отнема мощност,като при дизела е вероятно електронно намаляване на подаваното гориво а при бензинките и в частност 320i М52 мотора има едно малко жило което опъва един дросел на тръбата за входящ въздух към двигателя и го спира и така го "души".Така че за да има фиести за които е нужен шпера е нужно да се изключи ASC-то от бутона пред скоростния лост и да се дава газ до дупка хахах,но след загасяване на двигателя и после пак стартирането му ASC-то се включва отново автоматично.Забелязал съм че е свързано с ABS-системата защото когато нещо здаде багажа и спре да работи ASC-то и лампата на ABS-a светва и той спира да работи.Надявам се да съм бил полезен на неинформираните.
ASC-то ползва един и същ модул с ABS-a едни и същи датчици, и когато задеиства прилага спирачно усилие на колело което започва да буксува , а отнемането на оборотите се получва с прекъсването на инжекторите, ако се откачи буксата на модула както някои писа колата остава и без ABS, ако се изключи ASC-то през бутона то ABS-а работи само светва една триъгълна жълта лампичка да предупреди че ASC е изключен, а относно колеги който се чудеха дали имат ASC като дадеш на контакт колата свтва тази триъгълна жълта лампа на таблото и след запалване изгася , при поднасяна започва да мига или свети зависи до колко се е намесила електрониката
- EnimEn
- ентусиаст
-
- Мнения: 921
- Регистриран на: 23.06.2007
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: яки шестаци...
42 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани