въпрос за ето този клапан / снимка /
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
68 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- Zaho
-
-
- Мнения: 1081
- Регистриран на: 20.10.2006
- Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
- Детайли за колата: mnoo fast ;)
Hellrider написа:М50 няма такова животно
Има има И М50 има аз при мен съм го откачил и седно филтърче да а от към колектора съм го запушил но все ме съмнява това да е правилно и скоро мисля да си взема едино такова:

около 60-тина левчета!
А има и едни модели се отопляват от охлаждането, тъкмо ще прехвърля маркучите за отопление на Дроселовата клапа към отопление на тоя "резервоар"

- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
А ако ги пусна тия газове в атмосферата както се прави на ладите какво ще стане
В е39 имаше много добра тема точно за тоя клапан

To e ясно, че моя не е напълно запушен. Но възможно ли е от него при тихи обороти лекичко да претрисва колата. Много леко и много дразнещо за мен. Оборотите са железни и не мърдат. Абсолютно всичко: свещи, сонда, кабели ауспуси е изрядно. Hellrider мисля също имаше този проблем. Ако ще ми оправи гадното леко претрисване, веднага хвърлям 80лв.
Ако се хвърлят газовете в атмосферата не е проблем, но ще губиш масло мисля.
Ако се хвърлят газовете в атмосферата не е проблем, но ще губиш масло мисля.
Последна промяна kdl на 12 Дек 2008, 16:11, променена общо 1 път
- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
и аз бих го сменил дори профилактично, но съм разглабял всичко и няма такъв. от капака на клапаните маркуча отива директно в гофрето след дебитомера.
освен да съм имал, а някой "майстор" да го е махнал, но гледам в ОЕМ че също не фигурира клапан за М50
иначе го имам неравномерното работене на свободна, глъхне при смачкване на газта, дори гърми, но масло не пипа грам(е може би 50-100гр на 9-10000) на пръчката не намаля
ето схемата за М50

освен да съм имал, а някой "майстор" да го е махнал, но гледам в ОЕМ че също не фигурира клапан за М50
иначе го имам неравномерното работене на свободна, глъхне при смачкване на газта, дори гърми, но масло не пипа грам(е може би 50-100гр на 9-10000) на пръчката не намаля
ето схемата за М50

- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
liloff написа:To e ясно, че моя не е напълно запушен. Но възможно ли е от него при тихи обороти лекичко да претрисва колата. Много леко и много дразнещо за мен. Оборотите са железни и не мърдат. Абсолютно всичко: свещи, сонда, кабели ауспуси е изрядно. Hellrider мисля също имаше този проблем. Ако ще ми оправи гадното леко претрисване, веднага хвърлям 80лв.
Ако се хвърлят газовете в атмосферата не е проблем, но ще губиш масло мисля.
и при мен ситуацията е абсолютно същата, оборотите са железни и си работи перфектно, обаче като се загледа двигатела и във скоростния лост също се вижда едно съвсем леко притрисане от време на време...... и на диагностика нищо не показа, най-вероятно е клапана проблема, но при мен като отворя капачката и се мъчи да загасне което ме навява не мисълта, че вероятно още не е дал фира на цяло а само е почнал да се запушва.......
- Zaho
-
-
- Мнения: 1081
- Регистриран на: 20.10.2006
- Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
- Детайли за колата: mnoo fast ;)
Hellrider написа:и аз бих го сменил дори профилактично, но съм разглабял всичко и няма такъв. от капака на клапаните маркуча отива директно в гофрето след дебитомера.
освен да съм имал, а някой "майстор" да го е махнал, но гледам в ОЕМ че също не фигурира клапан за М50
иначе го имам неравномерното работене на свободна, глъхне при смачкване на газта, дори гърми, но масло не пипа грам(е може би 50-100гр на 9-10000) на пръчката не намаля
ето схемата за М50
Е не е ли нещо като клапан елемент 1 от снимката ?
Маркуч 3 отива преди дросела, а маркуч 5 отива направо в колекторите и е доста тънък (предполагам тои е за да смуче при вакум)
Някак си ми се струва много странна цялата система при М50 немога да схвана логиката и...

- taba4ko
- ентусиаст
-
- Мнения: 1207
- Регистриран на: 12.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 12' F30 335i
колеги не знам в каде сте проверили, но аз днес свърших тази работа в ауто + на бул. панчо владигеров. останах втрешен: за маркуща ми искаха 44лв. а за клапана (оригиналдъ бил) 88.60лв. че в дару кар са по-евтини бе а бах ги в маркучите. като за начало че си взема един маслоустойчив и ще си го сменя, а масло не ми губи, което маи е добре 


1 и 4 са просто свръзки на маркучетата-1 за капака, а 4 за гофрето преди дросела. 1 е пластмаса със щипка , която се разделя на два канала вътре-за по-тънкия и по-дебелия маркуч. 4 е само извита пластмасова тръбичка, която се закача за гофрето.
тънкия маркуч отива в в гофрето, което е след стъпковия мотор и преди колекторите и целта му е да вкарва маслени пари и когато колата работи на празен ход.
за мое учудване всичките ми маркучи са оригиналните на 17г. и са абсолютно здрави без запушвания или нацепвания
тънкия маркуч отива в в гофрето, което е след стъпковия мотор и преди колекторите и целта му е да вкарва маслени пари и когато колата работи на празен ход.
за мое учудване всичките ми маркучи са оригиналните на 17г. и са абсолютно здрави без запушвания или нацепвания
- phantomas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 509
- Регистриран на: 3.11.2007
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Is Hybrid
- Мечтае да кара: M1
аз да питам при вас колеги този мъркуч дето съм го оградил с зелени хиксове и който отива към въпросния клапан, при мен вътре има една гадна слуз , при вас има ли подобно нещо , при положение че аз направо съм го оставил свободно да си виси този мъркуч
BMW 318is
- Zaho
-
-
- Мнения: 1081
- Регистриран на: 20.10.2006
- Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
- Детайли за колата: mnoo fast ;)
Hellrider написа:1 и 4 са просто свръзки на маркучетата-1 за капака, а 4 за гофрето преди дросела. 1 е пластмаса със щипка , която се разделя на два канала вътре-за по-тънкия и по-дебелия маркуч. 4 е само извита пластмасова тръбичка, която се закача за гофрето.
тънкия маркуч отива в в гофрето, което е след стъпковия мотор и преди колекторите и целта му е да вкарва маслени пари и когато колата работи на празен ход.
за мое учудване всичките ми маркучи са оригиналните на 17г. и са абсолютно здрави без запушвания или нацепвания
Значи ли, че ако си сложа просто едно филтърче на капака
и запуша отворите на гофрето и на маркуча след моторчето за празния ход (както съм и направил)
Няма начин да създава проблеми?
Каквито създава при другите мотори ?
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Е днес го свалих прословутият клапан -при празни обороти стои отворен,с вдигане на оборотите почва да затваря пътя на картерните газове към смукателният колектор.Реших да направя и експеримент-махнах маркуча от щуцера на клапана и го оставих свободен ,а самият щуцер го запуших.Още не съм я пробвал както трябва колата за да усетя разликата-струва ми се ,че само почна да ускорява по-добре,ще видя и какво ще стане с разхода. 

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
mitak_o написа:значи все пак си е клапан , а има ли вътре кече което да кондензира маслото от парите ?
Няма кече.Представлява цилиндър в единият край има гумена мембрана в другият малък отвор.На гумената мебрана има закрепено стебло с уплътнение,стоящо над отвора.Когато вакума се усили,гумата се разтяга и стеблото затваря отвора.
68 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани