S50B30 vs. S50B32
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
35 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- Strabex
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 279
- Регистриран на: 5.07.2005
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: '09 E60 535d
kirilov/325i написа:Stabex-
Между другото да те питам........колко гори градско или извън градско ?
в сливен 13-14.5 зависи в какво настроение съм

извънграда снощи ходих до пловдив на отиване се караше яка цедка и бяхме 5 човека 11.7л/100
на връщане с каране до 130-140 8.7л/100

- kirilov/325i
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 384
- Регистриран на: 4.05.2008
- Местоположение: Търговище
- Кара: Е36-325i Тurbo 605 Max Torque
- chalafa
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: 24.10.2008
- Местоположение: гр. Павликени
- Кара: 318 is
- Мечтае да кара: M6
Re: S50B30 vs. S50B32
момчета аз мне съм карал м-ки никога,но направих извод от прочетеното.и двата двигатела бягатюно мисля че 30-цата е по издражлива.35-те кона в 32-та само правят по уязвим за поломки двигаталя.както при 325 и 328 разликата нее голяма разликата в конските сили съща но разбира се че за двигателя 328 ще му е по леко да приема цетката.аз мисля че конете трябва да съответстват на литража.щом б30 и б32 варвят заедно защо тогава са 35-те коня.сигорно за да е по скъпа. 

Има само два вида коли, BMW и всички останали .
- chalafa
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: 24.10.2008
- Местоположение: гр. Павликени
- Кара: 318 is
- Мечтае да кара: M6
Re: S50B30 vs. S50B32
до какъв извод се стигна в тази тема.?а колко гори б30 и колко б32 ?
Има само два вида коли, BMW и всички останали .
- svilgg
- ентусиаст
-
- Мнения: 956
- Регистриран на: 17.11.2007
- Местоположение: Pyce
- Пол: Мъж
- Кара: 97' E36 m43b18 sedan
- Мечтае да кара: E34
Re:
kal написа:Преобладават собствениците на б30 в БГ, които не са имали допир до б32 и за това по често можете да чуете положителни коментари за б30. Моето наблюдение е че б32 е доста по-добрия мотор, във всяко едно отношение, плюс това е първия литров мотор на БМВ, тоест първият сериен мотор с повече от 100 коня на 1000 куб. см, което си има своето място в историята
между другото , може би от филмчетата за историята на Ф1, съм чувал че такива двигатели които вадят мощност най-малко 1:10 , са основата на КПД за ДВГ
всяко по малко КПД е просто "бръм-бръм"
35 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани