Проблем с двигател(след една неволна грешка) Е36 318IS
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
50 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Проблем с двигател(след една неволна грешка) Е36 318IS
Моето М43 е с двойни пружини,ТДСа който го дават да е с двойни е с единични,специално го оглеждах дали не е в следствие "тунинг" обаче не...
.
При това принудително развъртане опънатата част на веригата провисва и неприятната среща е на лице,естествено всичко е строго индивидуално,но аз не бих разчитал на лесен ремонт...

При това принудително развъртане опънатата част на веригата провисва и неприятната среща е на лице,естествено всичко е строго индивидуално,но аз не бих разчитал на лесен ремонт...
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Re: Проблем с двигател(след една неволна грешка) Е36 318IS
s_kolev написа:BiTurbo написа:да удрят бутало в клапан, ама като гледам всики давате пример с 20кови мотори. Там пружината на клапана е единична и мине ли червения сектор на оборотомера има огромна вероятност да се цунат. Ама колегата е с ИС там нещата са други ИСа и 328цата имат двойни пружини на клапаните. За справка потърсете из интернет на ludiagsm клипчетата как върти ИСа на 8300 оборотаСа не знам колегата в колко оборота е бил, ама по скоро имам чувството, че първо ше се скъса коляновия вал преди да се цунат клапан и бутало при ИСа и 328
не изключвам нищо, просто подчертавам, че има голяма вероятност да не е имало любовна среща между клапан и бутало
E30 318is са с двойни пружини на клапаните, E36 минават на единични (възможно е да има преходни модели на Е36ци с двойни)
до 92-3 има коли с двойни
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
Re: Проблем с двигател(след една неволна грешка) Е36 318IS
~Мишо~ написа:Моето М43 е с двойни пружини
абе верно странна работа и в РЕАЛОЕМа гледам М43 с двойни пружини го дават (вътрешна и външна), пък не обърнах внимание на моето като свалях капака на клапаните......
Сега погледнах и за М42 до 09.92 са с двойни пружини при Е36 а след това се минава на единични.
- ProblemZ
-
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 11.03.2010
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318IS and E46 318I
- Детайли за колата: BMW E36 318IS ; BMW E46 318I
Re: Проблем с двигател(след една неволна грешка) Е36 318IS
След малко ще кача по една снимка да видите поражението 

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Най - ТочниЯ
- ProblemZ
-
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 11.03.2010
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318IS and E46 318I
- Детайли за колата: BMW E36 318IS ; BMW E46 318I
Re: Проблем с двигател(след една неволна грешка) Е36 318IS
Ето бегла представа какво се случва ако карате без скоростен лост 

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Най - ТочниЯ
- ProblemZ
-
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 11.03.2010
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318IS and E46 318I
- Детайли за колата: BMW E36 318IS ; BMW E46 318I
Re: Проблем с двигател(след една неволна грешка) Е36 318IS
Някой ще каже ли как най-безболезнено да сложим веригата,че малко са чалам я извадихме,ама този чалам няма да помогне при слагане и зацепване 

Най - ТочниЯ
- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
Re: Проблем с двигател(след една неволна грешка) Е36 318IS
интересни форми с постигнал,
тва да караш в 8000об. било изкуство в буквалния смисъл
тва да караш в 8000об. било изкуство в буквалния смисъл

- jakson
- ентусиаст
-
- Мнения: 1361
- Регистриран на: 13.06.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E38
- Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40
Re: Проблем с двигател(след една неволна грешка) Е36 318IS
Добре де само неразбрах , защо буталата удрят клапаните . Двигателя нали е изчислен така , че клапани и бутала да се движат в синхрон . Защо при такива обороти става авария . Някой може ли да даде научно обяснение ?
- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
Re: Проблем с двигател(след една неволна грешка) Е36 318IS
jakson написа:Добре де само неразбрах , защо буталата удрят клапаните . Двигателя нали е изчислен така , че клапани и бутала да се движат в синхрон . Защо при такива обороти става авария . Някой може ли да даде научно обяснение ?
e да в синхрон, нооо
замисли се всъщност какво кара клапана да се върне обратно преди буталото да е стигнало горната мъртва точка, да точно така, пружината на клапана...... И кво става като си в 8000об буталото стига 8000 пъти до горната си мъртва точка за една минута, опитай се да преброш до 8000 за минута




Са не знам дали стана по-ясно

- vankatagsi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 25.11.2007
- Местоположение: София, западния край
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 323CI
- Мечтае да кара: E36 M3 evo с валове
Re: Проблем с двигател(след една неволна грешка) Е36 318IS
BiTurbo написа:jakson написа:Добре де само неразбрах , защо буталата удрят клапаните . Двигателя нали е изчислен така , че клапани и бутала да се движат в синхрон . Защо при такива обороти става авария . Някой може ли да даде научно обяснение ?
e да в синхрон, нооо
замисли се всъщност какво кара клапана да се върне обратно преди буталото да е стигнало горната мъртва точка, да точно така, пружината на клапана...... И кво става като си в 8000об буталото стига 8000 пъти до горната си мъртва точка за една минута, опитай се да преброш до 8000 за минута![]()
И в един момент се получава тача, че пружината не успява да върне клапана доката буталото дойде до горе и буталото като го види тоя клапан, че седи така свободно във въздуха и му "помага" по пътя на обратно, е да ама той не знае с колко да го "засили" и някой път (в повечето случаи) "прекалява" и го криви, щото много "рехав" тоя клапан, никъв шанс да издържи на боя на буталото
![]()
![]()
Са не знам дали стана по-ясно

- Biogame
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1708
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
- Мечтае да кара: Всичко що е BMW
- Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++
Re: Проблем с двигател(след една неволна грешка) Е36 318IS
На каква цена ги купи новите клапани колега.
Преди като взимахме за едно М50 бяха по 13-14 лв бройката.
Преди като взимахме за едно М50 бяха по 13-14 лв бройката.



Re: Проблем с двигател(след една неволна грешка) Е36 318IS
Най-вероятно някой клапан е "увиснал" заради високите обороти и е ударил бутало (може и да са няколко), при мен на първото ми бмв стана така, 12 криви изпускателни клапана беше щетата, двигателя даже си работеше и палеше при -3 градуса, само че имаше вибрации


- ProblemZ
-
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 11.03.2010
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318IS and E46 318I
- Детайли за колата: BMW E36 318IS ; BMW E46 318I
Re: Проблем с двигател(след една неволна грешка) Е36 318IS
Mihmor написа:Най-вероятно някой клапан е "увиснал" заради високите обороти и е ударил бутало (може и да са няколко), при мен на първото ми бмв стана така, 12 криви изпускателни клапана беше щетата, двигателя даже си работеше и палеше при -3 градуса, само че имаше вибрации
И мойте са такива "Z"-образни

Най - ТочниЯ
- jakson
- ентусиаст
-
- Мнения: 1361
- Регистриран на: 13.06.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E38
- Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40
Re: Проблем с двигател(след една неволна грешка) Е36 318IS
BiTurbo написа:jakson написа:Добре де само неразбрах , защо буталата удрят клапаните . Двигателя нали е изчислен така , че клапани и бутала да се движат в синхрон . Защо при такива обороти става авария . Някой може ли да даде научно обяснение ?
e да в синхрон, нооо
замисли се всъщност какво кара клапана да се върне обратно преди буталото да е стигнало горната мъртва точка, да точно така, пружината на клапана...... И кво става като си в 8000об буталото стига 8000 пъти до горната си мъртва точка за една минута, опитай се да преброш до 8000 за минута![]()
И в един момент се получава тача, че пружината не успява да върне клапана доката буталото дойде до горе и буталото като го види тоя клапан, че седи така свободно във въздуха и му "помага" по пътя на обратно, е да ама той не знае с колко да го "засили" и някой път (в повечето случаи) "прекалява" и го криви, щото много "рехав" тоя клапан, никъв шанс да издържи на боя на буталото
![]()
![]()
Са не знам дали стана по-ясно
С риск да получа упрек за въпросите ми искам да попитам следното ; нали пружината го връща , защо тогава буталото изкривява клапана като битрябвало от другия си край да е свободен и разпределителния вал да е в позиция позволяваща на клапана да се върне спокойно нагоре . Излиза , че среща съпротивлението на пружината ли ? И при удара с буталото вместо да се върне свободно , пружината му оказва съпротивление и се изкривява . Така ли ?
Re: Проблем с двигател(след една неволна грешка) Е36 318IS
Помисли за направлението на клапана което се задава от водача му и за посоката на движение на буталото - явно не съвпадат. От тук идва изкривяването...
Едно е да се държи като отегчена съпруга, друго си е като ококорена комшийка.
50 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани