АГУ

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 31.05.2009
Местоположение: не си е в къщи !
Пол: Мъж
Кара: 530d E61 '2004
Мечтае да кара: М5 Е60

Re: АГУ

Мнение от Светлин » 01 Дек 2011, 20:37

Не споменавате Ланди Ренцо ,а защо? цена 320 1650лв ,740 не съм сигурен ама не е 3200лв. ,2 години пълна гаранция ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1009
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: внимателно
Мечтае да кара: самолет

Re: АГУ

Мнение от u`F`o » 04 Дек 2011, 23:24

Светлин написа:Не споменавате Ланди Ренцо ,а защо? цена 320 1650лв ,740 не съм сигурен ама не е 3200лв. ,2 години пълна гаранция ;)

Е как ще дадеш за 320ка 1700лв за ГИ?! Като лачените вървят по 6000лв, а средната им цена е 3000лв?

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 31.05.2009
Местоположение: не си е в къщи !
Пол: Мъж
Кара: 530d E61 '2004
Мечтае да кара: М5 Е60

Re: АГУ

Мнение от Светлин » 05 Дек 2011, 21:46

Българските за шестак са 1200 лв че и отгоре ,а италианския ГИ 1650лв ,аз си обичам колата и не искам да пестя 400лв от здравето й .Пък и го карам ГИ Ланди Ренцо 3 години и нямам грижи върви перфектно :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 267
Регистриран на: 23.09.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Bmw e39
Мечтае да кара: Bmw е38

Re: АГУ

Мнение от patkana1 » 06 Дек 2011, 4:27

Дъвкано, дъвкано та чак предъвкано и изплюто.

На всеки му е ясно и който и да питаш това ще ти каже

Обикновена уредба (сатава и може да се направи за М50):

+ евтина цена на уредбата и монтажа

- висок разход на газ (при което автоматично слагането на газ е неоправдано)
- има възможност от гърмежи, при което се скапва дебитомера или в най-лошия случай колектора (ако не се защити с клапи)
- чувства се спад в мощността на двигателя
- губи се мениджмъната на мотора изцяло, тъй като вече не се управлява от компа а от разни винтчета на изпаритела (така наречената настройка)

Газов инжекцион:

+ разход като на бензин
+ няма спад в мощността
+ мотора си продължава да се регулира от бензиновия компютър и ламбдата си играе роля каквато си играе и при бензин. Мениджмънта е много по-точнен и нямаш бедни или богати смеси.

- висока цена на уредбата и монтажа


Не мисля, че има какво друго да се каже, останалите коментари биха били "никога не бих си сложил газ" или "тия дето не слагат са компексари" и респективно катанец на темата след 2рата страница

_________________


Колегата е много прав,аз сложих Газов инжекцион на моята м42 за 900лв,и съм довоелн въври по същия начин,излиза 2-пъти по ефтино,само дето като вдигна 5-6к и дам на свободна колата угасва,майсторите ми казаха че това е нормално и не може са се оправи защото газта няма помпа и връщащо свойство или нещо такова...и колата се задавяла за това ставало така,колеги според вас така ли е???

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 51
Регистриран на: 23.11.2008
Местоположение: Dimitrovgrad
Пол: Мъж
Кара: BMW e36 320i
Мечтае да кара: BMW M6 G-power

Re: АГУ

Мнение от ShowTime » 06 Дек 2011, 20:55

Здрасти,колега! Аз съм с е36 320 м50б20 и лятото си сложих газов инжекцион в Димитровград с български комп,а ина4е бутилките ,изпарители и така нататъка са БРЦ май....имам навъртяни 5-6 хиляди километра от тогава и съм много доволен...3 режима на работа на газовата-ИКОНОМИЧЕН,НОРМАЛЕН И СПОРТЕН,като при икономичния се усеща доста спад в мощността,а дали е по-икономичен не знам,защото съм карал броени километри така,просто да видя как е и не знам...карам я на нормал и си върви супер...1 идея по-слабо от на бензин,но си гори колкото и на бензин...на спорт съм я карал малко и върви 90% от капацитета от на бензин,да не кажа и на 95 процента същото....не ми е гърмяла..нямам никакви проблеми...1300 лева с монтажа....това е от мен :winky:
Коли и жени,които не могат да въртят задницата,не са за хвалене!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 362
Регистриран на: 4.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Много коли
Мечтае да кара: M4

Re: АГУ

Мнение от kiky_7 » 07 Дек 2011, 5:40

BiTurbo написа:Дъвкано, дъвкано та чак предъвкано и изплюто.

На всеки му е ясно и който и да питаш това ще ти каже

Обикновена уредба (сатава и може да се направи за М50):

+ евтина цена на уредбата и монтажа

- висок разход на газ (при което автоматично слагането на газ е неоправдано)
- има възможност от гърмежи, при което се скапва дебитомера или в най-лошия случай колектора (ако не се защити с клапи)
- чувства се спад в мощността на двигателя
- губи се мениджмъната на мотора изцяло, тъй като вече не се управлява от компа а от разни винтчета на изпаритела (така наречената настройка)

Газов инжекцион:

+ разход като на бензин
+ няма спад в мощността
+ мотора си продължава да се регулира от бензиновия компютър и ламбдата си играе роля каквато си играе и при бензин. Мениджмънта е много по-точнен и нямаш бедни или богати смеси.

- висока цена на уредбата и монтажа


Не мисля, че има какво друго да се каже, останалите коментари биха били "никога не бих си сложил газ" или "тия дето не слагат са компексари" и респективно катанец на темата след 2рата страница :winky:


Това е най-добрия отговор в темата :). Аз съм за ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН, по-скъпо, но по-добро. :yes:
Изображение Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 2.04.2011
Пол: Мъж

Re: АГУ

Мнение от PREDATOR_318is » 07 Дек 2011, 22:00

Така колеги да не отварям нова тема да питам нещо тук:

На моито м42 е с АГУ и при старт паля на бенз после минава на газ. Та при студен мотор си пали от секи пат, но като позагрее малко ако съм я карал и я изгася след това се опитам да я запаля веднага припалва и изгасва, на второто въртене си пали. Мисля че остава газ по тръбите и при палене сместа става богата. Та има ли някакво решение на това нещо ако някой е имал подобно дразнение.

P.S. Не ми давайте отговори мини на ГИ :) .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3743
Регистриран на: 24.02.2009

Re: АГУ

Мнение от Делян » 07 Дек 2011, 22:23

u`F`o написа:
Светлин написа:Не споменавате Ланди Ренцо ,а защо? цена 320 1650лв ,740 не съм сигурен ама не е 3200лв. ,2 години пълна гаранция ;)

Е как ще дадеш за 320ка 1700лв за ГИ?! Като лачените вървят по 6000лв, а средната им цена е 3000лв?

Що да не дадеш, като за 20к км(приблизително) се избива(доста хора ги правят за няколко месеца :mhihi: ) и после си караш все същата кола, ама с около 70% по-евтино.

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 6.12.2011
Пол: Мъж
Кара: BMW e36
Мечтае да кара: BMW e30

Re: АГУ

Мнение от petarivanov » 07 Дек 2011, 23:11

Здравейте, аз карам е36 1993 газовия инджекцион е сложен 2003г - Ланди изключително доволен съм разхода е същия като на бензин няма разлика във вървежа за 1.6и върви перфектно наистина съм доволен :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 267
Регистриран на: 23.09.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Bmw e39
Мечтае да кара: Bmw е38

Re: АГУ

Мнение от patkana1 » 08 Дек 2011, 10:26

Колегиии,според вас нормално ли е това- аз сложих Газов инжекцион на моята м42 за 900лв,и съм довоелн въври по същия начин,излиза 2-пъти по ефтино,само дето като вдигна 5-6к и дам на свободна колата угасва,"майсторите" дето ми сложиха инжекциона ми казаха че това е нормално и не може са се оправи защото газта няма помпа и връщащо свойство или нещо такова...и колата се задавяла за това ставало така,колеги според вас така ли е???Нормално ли е като вдигнеш високи обороти на гас и дадеш на свободна да огасне????

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1346
Регистриран на: 11.06.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e46 M54 '01

Re: АГУ

Мнение от jbankov » 08 Дек 2011, 11:49

Е, как ще е нормално :kuku: Тия просто или не знаят какво да направят или не им се занимава. Отивай в т.нар сервиз ,където са ти я монтирали и се разправяй докрай...аман от шегаджии :ranting:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 267
Регистриран на: 23.09.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Bmw e39
Мечтае да кара: Bmw е38

Re: АГУ

Мнение от patkana1 » 08 Дек 2011, 13:22

АМАН ОТ "МАйстори" дето не си разбират от работата.......Отивам и не можаха дори да свържат колата със компютъра-(3 кабела смениха-не ставало...)Направо много ме е яд хора...нз

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 51
Регистриран на: 23.11.2008
Местоположение: Dimitrovgrad
Пол: Мъж
Кара: BMW e36 320i
Мечтае да кара: BMW M6 G-power

Re: АГУ

Мнение от ShowTime » 10 Дек 2011, 10:23

Колега,не е нормално да ти гасне,като качиш високи обороти и пуснеш после газта...имам приятели с коли с газов и нжекцион,който е направен,когато настъпи колата и се вдигнат примерно над 5к оборота,автоматично преминава на мензин,но на моята няма такова нещо...развърта си се до прекъсвач на газ и като върна газта,нямам никакви проблеми,така че трябва да ти го оправят това...потърси друг майстор,зашото това да ти гасне колата след форсиране до високи обороти си е неприятно,а може да се окаже и опасно в някои определени случаи...поздрави :bchug:
Коли и жени,които не могат да въртят задницата,не са за хвалене!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3743
Регистриран на: 24.02.2009

Re: АГУ

Мнение от Делян » 10 Дек 2011, 12:35

patkana1 написа:АМАН ОТ "МАйстори" дето не си разбират от работата.......Отивам и не можаха дори да свържат колата със компютъра-(3 кабела смениха-не ставало...)Направо много ме е яд хора...нз

Гледам си от Варна, какъв е инжекциона(компа по-скоро) и къде ти го сложиха? Ще се опитам да ти помогна.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 2.04.2011
Пол: Мъж

Re: АГУ

Мнение от PREDATOR_318is » 10 Дек 2011, 22:15

PREDATOR_318is написа:Така колеги да не отварям нова тема да питам нещо тук:

На моито м42 е с АГУ и при старт паля на бенз после минава на газ. Та при студен мотор си пали от секи пат, но като позагрее малко ако съм я карал и я изгася след това се опитам да я запаля веднага припалва и изгасва, на второто въртене си пали. Мисля че остава газ по тръбите и при палене сместа става богата. Та има ли някакво решение на това нещо ако някой е имал подобно дразнение.

P.S. Не ми давайте отговори мини на ГИ :) .

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook