АГУ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
46 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- u`F`o
- ентусиаст
-
- Мнения: 1009
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно
- Мечтае да кара: самолет
Re: АГУ
Светлин написа:Не споменавате Ланди Ренцо ,а защо? цена 320 1650лв ,740 не съм сигурен ама не е 3200лв. ,2 години пълна гаранция
Е как ще дадеш за 320ка 1700лв за ГИ?! Като лачените вървят по 6000лв, а средната им цена е 3000лв?
- Светлин
- Потребител
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: 31.05.2009
- Местоположение: не си е в къщи !
- Пол: Мъж
- Кара: 530d E61 '2004
- Мечтае да кара: М5 Е60
Re: АГУ
Българските за шестак са 1200 лв че и отгоре ,а италианския ГИ 1650лв ,аз си обичам колата и не искам да пестя 400лв от здравето й .Пък и го карам ГИ Ланди Ренцо 3 години и нямам грижи върви перфектно 

- patkana1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 267
- Регистриран на: 23.09.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw e39
- Мечтае да кара: Bmw е38
Re: АГУ
Дъвкано, дъвкано та чак предъвкано и изплюто.
На всеки му е ясно и който и да питаш това ще ти каже
Обикновена уредба (сатава и може да се направи за М50):
+ евтина цена на уредбата и монтажа
- висок разход на газ (при което автоматично слагането на газ е неоправдано)
- има възможност от гърмежи, при което се скапва дебитомера или в най-лошия случай колектора (ако не се защити с клапи)
- чувства се спад в мощността на двигателя
- губи се мениджмъната на мотора изцяло, тъй като вече не се управлява от компа а от разни винтчета на изпаритела (така наречената настройка)
Газов инжекцион:
+ разход като на бензин
+ няма спад в мощността
+ мотора си продължава да се регулира от бензиновия компютър и ламбдата си играе роля каквато си играе и при бензин. Мениджмънта е много по-точнен и нямаш бедни или богати смеси.
- висока цена на уредбата и монтажа
Не мисля, че има какво друго да се каже, останалите коментари биха били "никога не бих си сложил газ" или "тия дето не слагат са компексари" и респективно катанец на темата след 2рата страница
_________________
Колегата е много прав,аз сложих Газов инжекцион на моята м42 за 900лв,и съм довоелн въври по същия начин,излиза 2-пъти по ефтино,само дето като вдигна 5-6к и дам на свободна колата угасва,майсторите ми казаха че това е нормално и не може са се оправи защото газта няма помпа и връщащо свойство или нещо такова...и колата се задавяла за това ставало така,колеги според вас така ли е???
На всеки му е ясно и който и да питаш това ще ти каже
Обикновена уредба (сатава и може да се направи за М50):
+ евтина цена на уредбата и монтажа
- висок разход на газ (при което автоматично слагането на газ е неоправдано)
- има възможност от гърмежи, при което се скапва дебитомера или в най-лошия случай колектора (ако не се защити с клапи)
- чувства се спад в мощността на двигателя
- губи се мениджмъната на мотора изцяло, тъй като вече не се управлява от компа а от разни винтчета на изпаритела (така наречената настройка)
Газов инжекцион:
+ разход като на бензин
+ няма спад в мощността
+ мотора си продължава да се регулира от бензиновия компютър и ламбдата си играе роля каквато си играе и при бензин. Мениджмънта е много по-точнен и нямаш бедни или богати смеси.
- висока цена на уредбата и монтажа
Не мисля, че има какво друго да се каже, останалите коментари биха били "никога не бих си сложил газ" или "тия дето не слагат са компексари" и респективно катанец на темата след 2рата страница
_________________
Колегата е много прав,аз сложих Газов инжекцион на моята м42 за 900лв,и съм довоелн въври по същия начин,излиза 2-пъти по ефтино,само дето като вдигна 5-6к и дам на свободна колата угасва,майсторите ми казаха че това е нормално и не може са се оправи защото газта няма помпа и връщащо свойство или нещо такова...и колата се задавяла за това ставало така,колеги според вас така ли е???
- ShowTime
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: 23.11.2008
- Местоположение: Dimitrovgrad
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 320i
- Мечтае да кара: BMW M6 G-power
Re: АГУ
Здрасти,колега! Аз съм с е36 320 м50б20 и лятото си сложих газов инжекцион в Димитровград с български комп,а ина4е бутилките ,изпарители и така нататъка са БРЦ май....имам навъртяни 5-6 хиляди километра от тогава и съм много доволен...3 режима на работа на газовата-ИКОНОМИЧЕН,НОРМАЛЕН И СПОРТЕН,като при икономичния се усеща доста спад в мощността,а дали е по-икономичен не знам,защото съм карал броени километри така,просто да видя как е и не знам...карам я на нормал и си върви супер...1 идея по-слабо от на бензин,но си гори колкото и на бензин...на спорт съм я карал малко и върви 90% от капацитета от на бензин,да не кажа и на 95 процента същото....не ми е гърмяла..нямам никакви проблеми...1300 лева с монтажа....това е от мен 

Коли и жени,които не могат да въртят задницата,не са за хвалене!!!
- kiky_7
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 362
- Регистриран на: 4.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Много коли
- Мечтае да кара: M4
Re: АГУ
BiTurbo написа:Дъвкано, дъвкано та чак предъвкано и изплюто.
На всеки му е ясно и който и да питаш това ще ти каже
Обикновена уредба (сатава и може да се направи за М50):
+ евтина цена на уредбата и монтажа
- висок разход на газ (при което автоматично слагането на газ е неоправдано)
- има възможност от гърмежи, при което се скапва дебитомера или в най-лошия случай колектора (ако не се защити с клапи)
- чувства се спад в мощността на двигателя
- губи се мениджмъната на мотора изцяло, тъй като вече не се управлява от компа а от разни винтчета на изпаритела (така наречената настройка)
Газов инжекцион:
+ разход като на бензин
+ няма спад в мощността
+ мотора си продължава да се регулира от бензиновия компютър и ламбдата си играе роля каквато си играе и при бензин. Мениджмънта е много по-точнен и нямаш бедни или богати смеси.
- висока цена на уредбата и монтажа
Не мисля, че има какво друго да се каже, останалите коментари биха били "никога не бих си сложил газ" или "тия дето не слагат са компексари" и респективно катанец на темата след 2рата страница
Това е най-добрия отговор в темата




- PREDATOR_318is
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 2.04.2011
- Пол: Мъж
Re: АГУ
Така колеги да не отварям нова тема да питам нещо тук:
На моито м42 е с АГУ и при старт паля на бенз после минава на газ. Та при студен мотор си пали от секи пат, но като позагрее малко ако съм я карал и я изгася след това се опитам да я запаля веднага припалва и изгасва, на второто въртене си пали. Мисля че остава газ по тръбите и при палене сместа става богата. Та има ли някакво решение на това нещо ако някой е имал подобно дразнение.
P.S. Не ми давайте отговори мини на ГИ
.
На моито м42 е с АГУ и при старт паля на бенз после минава на газ. Та при студен мотор си пали от секи пат, но като позагрее малко ако съм я карал и я изгася след това се опитам да я запаля веднага припалва и изгасва, на второто въртене си пали. Мисля че остава газ по тръбите и при палене сместа става богата. Та има ли някакво решение на това нещо ако някой е имал подобно дразнение.
P.S. Не ми давайте отговори мини на ГИ

Re: АГУ
u`F`o написа:Светлин написа:Не споменавате Ланди Ренцо ,а защо? цена 320 1650лв ,740 не съм сигурен ама не е 3200лв. ,2 години пълна гаранция
Е как ще дадеш за 320ка 1700лв за ГИ?! Като лачените вървят по 6000лв, а средната им цена е 3000лв?
Що да не дадеш, като за 20к км(приблизително) се избива(доста хора ги правят за няколко месеца

- petarivanov
- Потребител
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 6.12.2011
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36
- Мечтае да кара: BMW e30
Re: АГУ
Здравейте, аз карам е36 1993 газовия инджекцион е сложен 2003г - Ланди изключително доволен съм разхода е същия като на бензин няма разлика във вървежа за 1.6и върви перфектно наистина съм доволен 

- patkana1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 267
- Регистриран на: 23.09.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw e39
- Мечтае да кара: Bmw е38
Re: АГУ
Колегиии,според вас нормално ли е това- аз сложих Газов инжекцион на моята м42 за 900лв,и съм довоелн въври по същия начин,излиза 2-пъти по ефтино,само дето като вдигна 5-6к и дам на свободна колата угасва,"майсторите" дето ми сложиха инжекциона ми казаха че това е нормално и не може са се оправи защото газта няма помпа и връщащо свойство или нещо такова...и колата се задавяла за това ставало така,колеги според вас така ли е???Нормално ли е като вдигнеш високи обороти на гас и дадеш на свободна да огасне????
- patkana1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 267
- Регистриран на: 23.09.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw e39
- Мечтае да кара: Bmw е38
Re: АГУ
АМАН ОТ "МАйстори" дето не си разбират от работата.......Отивам и не можаха дори да свържат колата със компютъра-(3 кабела смениха-не ставало...)Направо много ме е яд хора...нз
- ShowTime
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: 23.11.2008
- Местоположение: Dimitrovgrad
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 320i
- Мечтае да кара: BMW M6 G-power
Re: АГУ
Колега,не е нормално да ти гасне,като качиш високи обороти и пуснеш после газта...имам приятели с коли с газов и нжекцион,който е направен,когато настъпи колата и се вдигнат примерно над 5к оборота,автоматично преминава на мензин,но на моята няма такова нещо...развърта си се до прекъсвач на газ и като върна газта,нямам никакви проблеми,така че трябва да ти го оправят това...потърси друг майстор,зашото това да ти гасне колата след форсиране до високи обороти си е неприятно,а може да се окаже и опасно в някои определени случаи...поздрави 

Коли и жени,които не могат да въртят задницата,не са за хвалене!!!
Re: АГУ
patkana1 написа:АМАН ОТ "МАйстори" дето не си разбират от работата.......Отивам и не можаха дори да свържат колата със компютъра-(3 кабела смениха-не ставало...)Направо много ме е яд хора...нз
Гледам си от Варна, какъв е инжекциона(компа по-скоро) и къде ти го сложиха? Ще се опитам да ти помогна.
- PREDATOR_318is
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 2.04.2011
- Пол: Мъж
Re: АГУ
PREDATOR_318is написа:Така колеги да не отварям нова тема да питам нещо тук:
На моито м42 е с АГУ и при старт паля на бенз после минава на газ. Та при студен мотор си пали от секи пат, но като позагрее малко ако съм я карал и я изгася след това се опитам да я запаля веднага припалва и изгасва, на второто въртене си пали. Мисля че остава газ по тръбите и при палене сместа става богата. Та има ли някакво решение на това нещо ако някой е имал подобно дразнение.
P.S. Не ми давайте отговори мини на ГИ.
46 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани