Колектори от ИС м42 на м40 мотор?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
44 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Колектори от ИС м42 на м40 мотор?

Това е лентата, а първата беше някаква китайска предполагам. От Ибей. Но от нея хвърчаха едни като мъхчета и се уплаших да не е азбест и затва я хвърлих.
Тая на DEI е от пулвелизирана магмена скала навряна там по някакъв начин в плата. Взех я защото пишеше, че не се раздърпва и може да се навива на сухо.
- Bmw325is
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 192
- Регистриран на: 17.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е500
- Мечтае да кара: SLR
Re: Колектори от ИС м42 на м40 мотор?
Момчета на М43б16 ще станат ли колекторите от м42 или трябва преправяне? някой ако го е правил ,ако може да изкаже мнение какъв е ефекта 

- beco109
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 27.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Разумно
- Детайли за колата: Измамна
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: Колектори от ИС м42 на м40 мотор?
Bmw325is написа:Момчета на М43б16 ще станат ли колекторите от м42 или трябва преправяне? някой ако го е правил ,ако може да изкаже мнение какъв е ефекта
Не пиша в тунинг теми, темата е за смяна на смукателен колектор от м42 в купе е36, на мястото на м40. По мое скромно виждане не само няма смисъл от тази интервенция, но чувствително ще се влоши риспонса на двигателя в средночестотния диапазон на оборотите до към 5000 об./мин. На м40б18 може би няма да се усеща толкова, но м40б16 направо е умрял. Просто няма управление на ДИСА-та при м40 и за да има някакъв ефект много по-добре е да се сложи колектор от м42 в купе е30 и то на двигател м40б18, подчертавам подобрението е съмнително. М43б16 за да има ефект от колектора на м42, купе е36, трябва да се портне главата, евентуално да се сменят дюзите, или смени регулатора на налягането, желателно е да се смени разпределителния вал с агресивен (разплетен), ако изобщо може да се намери афтърмаркет за този мотор, дебитомерът се сменя задължително. В противен случай по-широките тръби от м42-сковия колектор, ще влошат респонса (въртящия момент), до към 4500 оборота/мин. Иначе без съмнение има смисъл да се смени чугунената генерация на м40-43 с искова такава. Силно се съмнявам да качи 15 к.с., но със сигурност риспонса чувстително ще се подобри, самите оплетени тръби са с дължина многократно превишаваща тази на чугунената генерация и както Dpy е писал в подфорума е46, е с рестриктивни пътища. Имаше много интересна тема в подфорум е46 на автор Zagi специално за тунинг на атмосферен двигател, как се прави и дали си заслужава от гледна точка на финанси, спрямо ефект. Според мен който има желание да подобри двигателя си трябва много пари да налее в него, не става само със смяна на колектор.
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: Колектори от ИС м42 на м40 мотор?
beco109 написа:http://picbg.net/img.php?file=b3501ceb3febbe8a.JPG
Давай смело пасват идеално, с тях ставаш M42.5
На снимката е подменена само горната част от колектора, двигателят вероятно е м43б18, долната част от колектора на м42 не става като захват към главата.
Re: Колектори от ИС м42 на м40 мотор?
Лека-полека напредвам
До преди малко се борих с лентата
Остава утре да накупя още малко скоби, че в кварталният магазин бяха останали само 4 и да отрежа тия, че съм ги взел леко големи.
Бях поръчал от сайта и 3 пакета метални свински опашки, ама останах изненадан, като в пратката намерих не 3 пакета, а 3 свински опашки, ся ше ги пазя за специални случаи



Отначало пробвах на отделни парчета да навивам, ама след първото навито, нещо взе да не ме кефи как става и реших на изцяло без прекъсване на лентата. Отрязах едно парче към 6-7 метра и накрая не съм го изчислил нещо, не ми стигнаха 5-10см




До преди малко се борих с лентата

Остава утре да накупя още малко скоби, че в кварталният магазин бяха останали само 4 и да отрежа тия, че съм ги взел леко големи.
Бях поръчал от сайта и 3 пакета метални свински опашки, ама останах изненадан, като в пратката намерих не 3 пакета, а 3 свински опашки, ся ше ги пазя за специални случаи






Отначало пробвах на отделни парчета да навивам, ама след първото навито, нещо взе да не ме кефи как става и реших на изцяло без прекъсване на лентата. Отрязах едно парче към 6-7 метра и накрая не съм го изчислил нещо, не ми стигнаха 5-10см




- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Колектори от ИС м42 на м40 мотор?
Добре го моташ
Сложи ги тия първите скоби макс близо до фланеца, че там ще се оголи с времето и наслагай още яко скоби на гъсто.

Re: Колектори от ИС м42 на м40 мотор?
Ааа не питай, 1 час съм мятал тва бялото мокро въже, требе си и завършен курс по БЧК за превързване
ако някой ме гледаше отстрани, щеше да остане озадачен
Обезателно ще сложа доста скобички, все пак като се сложи един път колекора, ще е тъпо да ми се скапе трудът. Ще преместя скобите, мерси за съвета


Обезателно ще сложа доста скобички, все пак като се сложи един път колекора, ще е тъпо да ми се скапе трудът. Ще преместя скобите, мерси за съвета

- Jim Beam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 780
- Регистриран на: 30.03.2008
- Местоположение: Плевен/София
- Пол: Мъж
- Кара: конджул
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Колектори от ИС м42 на м40 мотор?
както каза си е игра голяма.. наи добре е да се махне колектора..
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Колектори от ИС м42 на м40 мотор?
Не е най-добре, а е задължително. Абсолютно е невъзможно да се направи, ако не се свали.
- VaLy0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 3.07.2007
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: S50 @_@
Re: Колектори от ИС м42 на м40 мотор?
А навиването не е ли по-добре да се почва в посока от главата към двуцефката
тъй ми се струва че ше почне да се ръфа горе в началото, или поне да се сложат по 4-5 скоби на тръба 
П.С. ааа, тя май само тръбата на 1-ви цилиндър е така, там явно е завършека


П.С. ааа, тя май само тръбата на 1-ви цилиндър е така, там явно е завършека

Re: Колектори от ИС м42 на м40 мотор?
тръгнах от към главата и приключих пак там
. Скоби ще има доста, по груби изчисления още 12 малки и 4 големи за по-отзад.

44 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани