Малко Upgrade в моята кола.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Малко Upgrade в моята кола.
много добре..
искам да си намеря този структорен спрей и да боядисам нещо да видя как ще стане.. много добре изглежда
искам да си намеря този структорен спрей и да боядисам нещо да видя как ще стане.. много добре изглежда
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Малко Upgrade в моята кола.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Малко Upgrade в моята кола.
Дай снимки на копчалъка,по тъмно, като пуснеш габарита





http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Малко Upgrade в моята кола.
ogata написа:Дай снимки на копчалъка,по тъмно, като пуснеш габарита![]()
Ела да снимаш, тъкмо ще ги видиш в целия им блясък

Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- ///M Rider
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 335
- Регистриран на: 3.05.2009
- Местоположение: Някъде из Европа ,но не и във БГ!
- Пол: Мъж
- Кара: вече мечтата си !
- Мечтае да кара: Dodge Charger R/T 1969
- Детайли за колата: R/T HEMI + ///M3+ ///Alpina
Re: Малко Upgrade в моята кола.
Как се справяш с толкова бутони ми е много чудно ?! 

Ако съзреш на огледалото за задно виждане четири фара и два бъбрека одбий в дясно и се наслади на хулигана!
"Drat! And Double Drat!"


Re: Малко Upgrade в моята кола.
///M Rider написа:Как се справяш с толкова бутони ми е много чудно ?!
жик-так цък



Стони, поръчки приемаш ли за изработка на конзола

Мъжът струва точно толкова,
колкото неговата дадена дума.
колкото неговата дадена дума.
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Малко Upgrade в моята кола.
kagebista написа:///M Rider написа:Как се справяш с толкова бутони ми е много чудно ?!
жик-так цък![]()
при мен ми е странно, че колкото повече копчета добавям, толкова повече вечер ми е ярко и на моменти даже ми "дразни" зрителната периферията. Дори почнах да намалявам подсветката понякога
![]()
Стони, поръчки приемаш ли за изработка на конзола?
Това с конзолата е много тегава работа, стотици часове ръчна работа и много напасване. Когато започнах да я правя имах един стандартен пепелник и един с махагоново покритие, което беше с напукан на места лак. Първият опит беше неуспешен и стандартния пепелник отире в коша. Наложи се да използвам този с махагоновото покритие, като пъроначално мислех да намеря един стандартен, за да не развалям този с махагона. После реших, че е безмислено да го държа при положение, че покритието му е прецакано и така се започна. Рязане, пробиване, лепене, мерене, непасване, китосване, шлайфане и боядисване. Последните четири етапа се повториха поне по десет пъти

Като си направя равносметка как стартирах този много малък проект и колко време се проточи, за да се получи, така както би трябвало да изглежда един модул в BMW, май не бих се хванал да направя втори. Предполагам, че щеше да бъде по-лесно да изработя калъп за горната част на конзолата, която след това да се монтира върху стандартен пепелник. Това щеше да даде възможност за бързо и лесно изработване на неограничен брой конзоли.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- ///M Rider
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 335
- Регистриран на: 3.05.2009
- Местоположение: Някъде из Европа ,но не и във БГ!
- Пол: Мъж
- Кара: вече мечтата си !
- Мечтае да кара: Dodge Charger R/T 1969
- Детайли за колата: R/T HEMI + ///M3+ ///Alpina
Re: Малко Upgrade в моята кола.
Обмислял ли си варянт да си отваряш капачката на резервоара със бутон от вътре . На мен ми е много любопитно , как ще стане направи си сам . Виждал съм тази екстра на Е36 ,но май ги имат само американците ?!
Върти ми си във главата от голф 4 да се вземе бутона например и нужните компоненти ... 


Ако съзреш на огледалото за задно виждане четири фара и два бъбрека одбий в дясно и се наслади на хулигана!
"Drat! And Double Drat!"


- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Малко Upgrade в моята кола.
///M Rider написа:Обмислял ли си варянт да си отваряш капачката на резервоара със бутон от вътре . На мен ми е много любопитно , как ще стане направи си сам . Виждал съм тази екстра на Е36 ,но май ги имат само американците ?!Върти ми си във главата от голф 4 да се вземе бутона например и нужните компоненти ...
Не съм мислил по този въпрос, но доста се чудих за отваряне на багажника. Идеята е с копчето в купето да замени натискането на ключалката на багажника. Спря ме това, че трябва да се подменят някой компоненти и ще излезе доста скъпо удоволствие.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- ///M Rider
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 335
- Регистриран на: 3.05.2009
- Местоположение: Някъде из Европа ,но не и във БГ!
- Пол: Мъж
- Кара: вече мечтата си !
- Мечтае да кара: Dodge Charger R/T 1969
- Детайли за колата: R/T HEMI + ///M3+ ///Alpina
Re: Малко Upgrade в моята кола.
Ами принципа на отваряне със вакуум ли е или някава пружина има със жило ?! Щото гледах капачката на голфа има едно палче ,което се прибира ,като натиснеш бутона отвътре .
Явно и багажника трябва да работи на същия принцип ?!
Явно и багажника трябва да работи на същия принцип ?!
Ако съзреш на огледалото за задно виждане четири фара и два бъбрека одбий в дясно и се наслади на хулигана!
"Drat! And Double Drat!"


- red_bull92
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 580
- Регистриран на: 20.12.2011
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: ARKTISSILBER METALLIC (309)
Re: Малко Upgrade в моята кола.


Кола с предно предаване е като жена с малки цици, върши работа, но не доставя удоволствие!
BMW E36 318is (m42b18) на части -> http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 5#p3958725
BMW E36 318is (m42b18) на части -> http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 5#p3958725
- Hellrot
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 373
- Регистриран на: 12.08.2013
- Местоположение: Белозем
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e36 coupe
- Мечтае да кара: m3 e36
- Детайли за колата: бмв е36 купе 320и. 150к.с. 1996г. кармазЪ червено...
Re: Малко Upgrade в моята кола.
Колега прегледах цялата тема от първата до последната страница и просто мога да ти кажа едно голямо ЕВАЛА !!! Успех ти пожелавам с всичко за напред ,с удоволствие ще следя изключително интересната тема !!!
Re: Малко Upgrade в моята кола.
Може би най-интересната! Не е свързана с ремонти, а само с труд за удоволствие 

Мъжът струва точно толкова,
колкото неговата дадена дума.
колкото неговата дадена дума.
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Малко Upgrade в моята кола.
Не мога да кажа дали е труд за удоволствие или е лудост, но от доста време се чудя как ще изглежда това в колата:



Сега предстои най-трудната задача - да се моделира рамката, така че да пасва идеално на мястото на касетофона и управлението на климатроника. На практика рамката е с няколко милиметра по-широка и с около 4 мм по-тясна. Това, че е по-тясна не е проблем, защото ше се добави парче от лицевия панел на климатроника, но това, че трябва да се отнемат по около 1-1,5 мм от двете страни е кошмар. Започвам да се чудя дали няма да е по-лесно да изработя от мокава формата на панела и да потърся фирама за лазерно рязане, която да оформи рамката по изработения от мен шаблон. Почти съм сигурен, че всякакви опити от моя страна за ръчно оформяне на рамката ще доведат до кривини и неточноси. Това определено няма да ми харесва като краен резултат.



Сега предстои най-трудната задача - да се моделира рамката, така че да пасва идеално на мястото на касетофона и управлението на климатроника. На практика рамката е с няколко милиметра по-широка и с около 4 мм по-тясна. Това, че е по-тясна не е проблем, защото ше се добави парче от лицевия панел на климатроника, но това, че трябва да се отнемат по около 1-1,5 мм от двете страни е кошмар. Започвам да се чудя дали няма да е по-лесно да изработя от мокава формата на панела и да потърся фирама за лазерно рязане, която да оформи рамката по изработения от мен шаблон. Почти съм сигурен, че всякакви опити от моя страна за ръчно оформяне на рамката ще доведат до кривини и неточноси. Това определено няма да ми харесва като краен резултат.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани