въпрос за ето този клапан / снимка /
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
68 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- taba4ko
- ентусиаст
-
- Мнения: 1207
- Регистриран на: 12.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 12' F30 335i
mitak_o написа:значи все пак си е клапан , а има ли вътре кече което да кондензира маслото от парите ?
да клапан е даже се води клапан-винтил за картерни газове

съжалявам че пиша в темата на колегата,но да не пускам друга тема искам да попитам колегите които са сменяли този клапан на м52.
та въпроса е следния поръчах клапана,но не намерих "майстор" в града който да ми каже че го е сменял
естествено всички казват че не им е проблем да ми го сменят.НЕИСКАМ ДА СЕ УЧАТ РАЗНИ НА МОЯТА КОЛА
и за това мисля да се пробвам сам.
та въпроса ми е дали има нещо специфично което да ме затрудни при смяната му
гледам го че е точно под смукателните колектори и май ще трябва да се свалят
ще съм много благодрен ако някой колега който го е сменял да сподели дали ще имам изненади като взема да разглабям и какви ще са
та въпроса е следния поръчах клапана,но не намерих "майстор" в града който да ми каже че го е сменял


та въпроса ми е дали има нещо специфично което да ме затрудни при смяната му

гледам го че е точно под смукателните колектори и май ще трябва да се свалят

ще съм много благодрен ако някой колега който го е сменял да сподели дали ще имам изненади като взема да разглабям и какви ще са

- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
sabi1984 написа:съжалявам че пиша в темата на колегата,но да не пускам друга тема искам да попитам колегите които са сменяли този клапан на м52.
та въпроса е следния поръчах клапана,но не намерих "майстор" в града който да ми каже че го е сменялестествено всички казват че не им е проблем да ми го сменят.НЕИСКАМ ДА СЕ УЧАТ РАЗНИ НА МОЯТА КОЛА
и за това мисля да се пробвам сам.
та въпроса ми е дали има нещо специфично което да ме затрудни при смяната му![]()
гледам го че е точно под смукателните колектори и май ще трябва да се свалят![]()
ще съм много благодрен ако някой колега който го е сменял да сподели дали ще имам изненади като взема да разглабям и какви ще са
Няма изненади колега , сменяй смело.... то е елементарно ..... , махаш маркучи , развиваш , монтираш новия и си ти ...


- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
metodi80 написа:sabi1984 написа:съжалявам че пиша в темата на колегата,но да не пускам друга тема искам да попитам колегите които са сменяли този клапан на м52.
та въпроса е следния поръчах клапана,но не намерих "майстор" в града който да ми каже че го е сменялестествено всички казват че не им е проблем да ми го сменят.НЕИСКАМ ДА СЕ УЧАТ РАЗНИ НА МОЯТА КОЛА
и за това мисля да се пробвам сам.
та въпроса ми е дали има нещо специфично което да ме затрудни при смяната му![]()
гледам го че е точно под смукателните колектори и май ще трябва да се свалят![]()
При М42 отвърташ два винта с шестограм и издърпваш маркуча-работа за 5 минути.
ще съм много благодрен ако някой колега който го е сменял да сподели дали ще имам изненади като взема да разглабям и какви ще са
Няма изненади колега , сменяй смело.... то е елементарно ..... , махаш маркучи , развиваш , монтираш новия и си ти ...Колко пари ти искат "майсторите " да ти го сменят - 20 лв ... сигурно ,не може да искат повече , та съди по това колко пари ти искат . Когато искат малко значи е лесно
за пари не сме говорили,но ако трябва да се свалят колекторите няма да ми вземат по малко от 50лв.
та и това е дето ме притеснява свалянето на колекторите,незнам дали има начин да се смени без да се свалят,също незнам каква е гарнитурата между колекторите и мотора и дали ако ги сваля ще има нужда да се сменя и гарнитурата,ей тия неща ме притесняват,за това ако има някой колега който е правил това упражнение да ме светне дали може да се извади някак тоя клапан без да свалям колекторите ако пък трябва да ги свалям да си взема ли друга гарнитура за тях

та и това е дето ме притеснява свалянето на колекторите,незнам дали има начин да се смени без да се свалят,също незнам каква е гарнитурата между колекторите и мотора и дали ако ги сваля ще има нужда да се сменя и гарнитурата,ей тия неща ме притесняват,за това ако има някой колега който е правил това упражнение да ме светне дали може да се извади някак тоя клапан без да свалям колекторите ако пък трябва да ги свалям да си взема ли друга гарнитура за тях

- phantomas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 509
- Регистриран на: 3.11.2007
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Is Hybrid
- Мечтае да кара: M1
Re: въпрос за ето този клапан / снимка /
вторник ми пристига клапана , ще гледам да се вредя при майсторите до края на седмицата че съм поръчал и други неща

BMW 318is
- Zaho
-
-
- Мнения: 1081
- Регистриран на: 20.10.2006
- Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
- Детайли за колата: mnoo fast ;)
Интересна работа защо при М50 просто го оставяш да виси
а при другите модели създава толко мизерии и такива сложни истории клапани ала бала
а при другите модели създава толко мизерии и такива сложни истории клапани ала бала

- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
колеги за клапана да попитам понеже погледнах моя и му извадих маркуча,колата тръгна да гасне и го пъхнах обратно,това какво значи че работи ли?
- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
моята като извадих маркуча със зелените хиксове направо си изгасна, след това като го сложих пак и го стегнах като хората работата на празен ход стана много по-плавна и като махна капачката на маслото гасне на секундата. Явно от времето маркуча нещо почва да се ебава, та не е лошо да се смени или най-добре да се премахне цялата тая система щото само мизерии прави
- Makarov 2
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 562
- Регистриран на: 27.11.2008
- Местоположение: Silistra
- Пол: Мъж
Прави са колегите сменяй го веднага- клапан за картерни газове-набива ги в четвъртия цилиндър,а след колко хиляди оборота се отваря и засмуква атмосферен въздух.Аз го поръчвах от Германия 130лв.Вътре в тоя клапан има една пружина и една кръгла гумичка,АМА КАКВА ПОРАЗИЯ ПРАВЯТ!!!
МОТОРА Е М-43,А???

МОТОРА Е М-43,А???
- Makarov 2
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 562
- Регистриран на: 27.11.2008
- Местоположение: Silistra
- Пол: Мъж
sabi1984 написа:за пари не сме говорили,но ако трябва да се свалят колекторите няма да ми вземат по малко от 50лв.![]()
та и това е дето ме притеснява свалянето на колекторите,незнам дали има начин да се смени без да се свалят,също незнам каква е гарнитурата между колекторите и мотора и дали ако ги сваля ще има нужда да се сменя и гарнитурата,ей тия неща ме притесняват,за това ако има някой колега който е правил това упражнение да ме светне дали може да се извади някак тоя клапан без да свалям колекторите ако пък трябва да ги свалям да си взема ли друга гарнитура за тях
Колега аз сменях на М52В20 ванос-сваляш колекторите няма как

- Makarov 2
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 562
- Регистриран на: 27.11.2008
- Местоположение: Silistra
- Пол: Мъж
Makarov 2 написа:sabi1984 написа:за пари не сме говорили,но ако трябва да се свалят колекторите няма да ми вземат по малко от 50лв.![]()
та и това е дето ме притеснява свалянето на колекторите,незнам дали има начин да се смени без да се свалят,също незнам каква е гарнитурата между колекторите и мотора и дали ако ги сваля ще има нужда да се сменя и гарнитурата,ей тия неща ме притесняват,за това ако има някой колега който е правил това упражнение да ме светне дали може да се извади някак тоя клапан без да свалям колекторите ако пък трябва да ги свалям да си взема ли друга гарнитура за тях
Колега аз сменях на М52В20 ванос-сваляш колекторите няма как

Щом ги вадиш хубаво е да ги смениш гарнитурите- те са 2по три
елипсовидни и се вкарват в един ръб на колекторите/и са червени/
- phantomas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 509
- Регистриран на: 3.11.2007
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Is Hybrid
- Мечтае да кара: M1
metodi80 написа:\phantomas написа:олее ужас , дайте идея от къде да си взема
Колега , тоя клапан е колкото малък толкова важен. Всичко което колегите са казали е точно - от него мени обороти колата , избива масло от де що си намери път и вообще прави поразии. Клапана го има в ДАРУ -КАР цената е 80 лв. иначе и в Ауто + пак го има и цената е 40 лв. (комплект със маркуча). Втора ръка пак може да го има някъде ама колко ще е читав един господ знае. Така че отивай да го купувашче сума проблеми ще си спестиш.
колега днес го взех клапана , вътре има нещо като дюза с гумено уплатнение , обаче странно че от дару ми дойде само клапана , няма мъркуч , и за какъв мъркуч става въпрос , трябва ли и него да потърся , преди да отида да го монтират ?
BMW 318is
68 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани