въпрос за ето този клапан / снимка /

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: въпрос за ето този клапан / снимка /

Мнение от metodi80 » 13 Дек 2008, 22:01

phantomas написа:да попитам за м42 е36 този клапан и маркуча който съм маркирал със зелено каква роля играят , понеже на диагностика ми дава че моя е заминал

Изображение


Колега , нищо не каза , смени ли клапана .... промени ли се поведението на автомобила... ?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1207
Регистриран на: 12.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 12' F30 335i

Мнение от taba4ko » 14 Дек 2008, 2:23

mitak_o написа:значи все пак си е клапан , а има ли вътре кече което да кондензира маслото от парите ?

да клапан е даже се води клапан-винтил за картерни газове
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 591
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: гр.Севлиево

Мнение от sabi1984 » 14 Дек 2008, 3:27

съжалявам че пиша в темата на колегата,но да не пускам друга тема искам да попитам колегите които са сменяли този клапан на м52.
та въпроса е следния поръчах клапана,но не намерих "майстор" в града който да ми каже че го е сменял :shock: естествено всички казват че не им е проблем да ми го сменят.НЕИСКАМ ДА СЕ УЧАТ РАЗНИ НА МОЯТА КОЛА :!: и за това мисля да се пробвам сам.
та въпроса ми е дали има нещо специфично което да ме затрудни при смяната му :?:
гледам го че е точно под смукателните колектори и май ще трябва да се свалят :confused:
ще съм много благодрен ако някой колега който го е сменял да сподели дали ще имам изненади като взема да разглабям и какви ще са :help:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 14 Дек 2008, 12:06

sabi1984 написа:съжалявам че пиша в темата на колегата,но да не пускам друга тема искам да попитам колегите които са сменяли този клапан на м52.
та въпроса е следния поръчах клапана,но не намерих "майстор" в града който да ми каже че го е сменял :shock: естествено всички казват че не им е проблем да ми го сменят.НЕИСКАМ ДА СЕ УЧАТ РАЗНИ НА МОЯТА КОЛА :!: и за това мисля да се пробвам сам.
та въпроса ми е дали има нещо специфично което да ме затрудни при смяната му :?:
гледам го че е точно под смукателните колектори и май ще трябва да се свалят :confused:
ще съм много благодрен ако някой колега който го е сменял да сподели дали ще имам изненади като взема да разглабям и какви ще са :help:


Няма изненади колега , сменяй смело.... то е елементарно ..... , махаш маркучи , развиваш , монтираш новия и си ти ... :) Колко пари ти искат "майсторите " да ти го сменят - 20 лв ... сигурно ,не може да искат повече , та съди по това колко пари ти искат . Когато искат малко значи е лесно :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 14 Дек 2008, 12:38

metodi80 написа:
sabi1984 написа:съжалявам че пиша в темата на колегата,но да не пускам друга тема искам да попитам колегите които са сменяли този клапан на м52.
та въпроса е следния поръчах клапана,но не намерих "майстор" в града който да ми каже че го е сменял :shock: естествено всички казват че не им е проблем да ми го сменят.НЕИСКАМ ДА СЕ УЧАТ РАЗНИ НА МОЯТА КОЛА :!: и за това мисля да се пробвам сам.
та въпроса ми е дали има нещо специфично което да ме затрудни при смяната му :?:
гледам го че е точно под смукателните колектори и май ще трябва да се свалят :confused:

При М42 отвърташ два винта с шестограм и издърпваш маркуча-работа за 5 минути.
ще съм много благодрен ако някой колега който го е сменял да сподели дали ще имам изненади като взема да разглабям и какви ще са :help:


Няма изненади колега , сменяй смело.... то е елементарно ..... , махаш маркучи , развиваш , монтираш новия и си ти ... :) Колко пари ти искат "майсторите " да ти го сменят - 20 лв ... сигурно ,не може да искат повече , та съди по това колко пари ти искат . Когато искат малко значи е лесно :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 591
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: гр.Севлиево

Мнение от sabi1984 » 14 Дек 2008, 13:31

за пари не сме говорили,но ако трябва да се свалят колекторите няма да ми вземат по малко от 50лв. :confused:
та и това е дето ме притеснява свалянето на колекторите,незнам дали има начин да се смени без да се свалят,също незнам каква е гарнитурата между колекторите и мотора и дали ако ги сваля ще има нужда да се сменя и гарнитурата,ей тия неща ме притесняват,за това ако има някой колега който е правил това упражнение да ме светне дали може да се извади някак тоя клапан без да свалям колекторите ако пък трябва да ги свалям да си взема ли друга гарнитура за тях :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 509
Регистриран на: 3.11.2007
Местоположение: Ямбол
Пол: Мъж
Кара: Is Hybrid
Мечтае да кара: M1

Re: въпрос за ето този клапан / снимка /

Мнение от phantomas » 14 Дек 2008, 18:21

metodi80 написа:
phantomas написа:да попитам за м42 е36 този клапан и маркуча който съм маркирал със зелено каква роля играят , понеже на диагностика ми дава че моя е заминал

Изображение


Колега , нищо не каза , смени ли клапана .... промени ли се поведението на автомобила... ?


вторник ми пристига клапана , ще гледам да се вредя при майсторите до края на седмицата че съм поръчал и други неща :) като го сменят ще пиша има ли резулатат
BMW 318is


Аватар
Мнения: 1081
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
Детайли за колата: mnoo fast ;)

Мнение от Zaho » 15 Дек 2008, 16:58

Интересна работа защо при М50 просто го оставяш да виси
а при другите модели създава толко мизерии и такива сложни истории клапани ала бала :confused:

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Мнение от vladi_a_i » 16 Дек 2008, 0:17

колеги за клапана да попитам понеже погледнах моя и му извадих маркуча,колата тръгна да гасне и го пъхнах обратно,това какво значи че работи ли?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 16 Дек 2008, 0:40

моята като извадих маркуча със зелените хиксове направо си изгасна, след това като го сложих пак и го стегнах като хората работата на празен ход стана много по-плавна и като махна капачката на маслото гасне на секундата. Явно от времето маркуча нещо почва да се ебава, та не е лошо да се смени или най-добре да се премахне цялата тая система щото само мизерии прави

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 562
Регистриран на: 27.11.2008
Местоположение: Silistra
Пол: Мъж

Мнение от Makarov 2 » 16 Дек 2008, 20:30

Прави са колегите сменяй го веднага- клапан за картерни газове-набива ги в четвъртия цилиндър,а след колко хиляди оборота се отваря и засмуква атмосферен въздух.Аз го поръчвах от Германия 130лв.Вътре в тоя клапан има една пружина и една кръгла гумичка,АМА КАКВА ПОРАЗИЯ ПРАВЯТ!!! :(
МОТОРА Е М-43,А???

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 562
Регистриран на: 27.11.2008
Местоположение: Silistra
Пол: Мъж

Мнение от Makarov 2 » 16 Дек 2008, 20:37

sabi1984 написа:за пари не сме говорили,но ако трябва да се свалят колекторите няма да ми вземат по малко от 50лв. :confused:
та и това е дето ме притеснява свалянето на колекторите,незнам дали има начин да се смени без да се свалят,също незнам каква е гарнитурата между колекторите и мотора и дали ако ги сваля ще има нужда да се сменя и гарнитурата,ей тия неща ме притесняват,за това ако има някой колега който е правил това упражнение да ме светне дали може да се извади някак тоя клапан без да свалям колекторите ако пък трябва да ги свалям да си взема ли друга гарнитура за тях :roll:

Колега аз сменях на М52В20 ванос-сваляш колекторите няма как :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 562
Регистриран на: 27.11.2008
Местоположение: Silistra
Пол: Мъж

Мнение от Makarov 2 » 16 Дек 2008, 20:44

Makarov 2 написа:
sabi1984 написа:за пари не сме говорили,но ако трябва да се свалят колекторите няма да ми вземат по малко от 50лв. :confused:
та и това е дето ме притеснява свалянето на колекторите,незнам дали има начин да се смени без да се свалят,също незнам каква е гарнитурата между колекторите и мотора и дали ако ги сваля ще има нужда да се сменя и гарнитурата,ей тия неща ме притесняват,за това ако има някой колега който е правил това упражнение да ме светне дали може да се извади някак тоя клапан без да свалям колекторите ако пък трябва да ги свалям да си взема ли друга гарнитура за тях :roll:

Колега аз сменях на М52В20 ванос-сваляш колекторите няма как :mhihi:[/quote
Щом ги вадиш хубаво е да ги смениш гарнитурите- те са 2по три
елипсовидни и се вкарват в един ръб на колекторите/и са червени/

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 591
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: гр.Севлиево

Мнение от sabi1984 » 16 Дек 2008, 21:27

мерси колега ще се заредя с гарнитурите :)
нещо друго предполагам няма или :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 509
Регистриран на: 3.11.2007
Местоположение: Ямбол
Пол: Мъж
Кара: Is Hybrid
Мечтае да кара: M1

Мнение от phantomas » 16 Дек 2008, 21:42

metodi80 написа:
phantomas написа:олее ужас , дайте идея от къде да си взема
\

Колега , тоя клапан е колкото малък толкова важен. Всичко което колегите са казали е точно - от него мени обороти колата , избива масло от де що си намери път и вообще прави поразии. Клапана го има в ДАРУ -КАР цената е 80 лв. иначе и в Ауто + пак го има и цената е 40 лв. (комплект със маркуча). Втора ръка пак може да го има някъде ама колко ще е читав един господ знае. Така че отивай да го купуваш :) че сума проблеми ще си спестиш.


колега днес го взех клапана , вътре има нещо като дюза с гумено уплатнение , обаче странно че от дару ми дойде само клапана , няма мъркуч , и за какъв мъркуч става въпрос , трябва ли и него да потърся , преди да отида да го монтират ?
BMW 318is

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook