Тапициране на вратите! (НАПРАВИ СИ САМ!)
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Re: Re:
_Gec написа:Smoocki написа: в ентерес на истината ,но вариянта за да се напрви с плат е да се направи върху самия лиген подложка от дунапрен достатъчно тънак слой за да покрия неравностите след почистването
От къде може да се купи този дунапрен
Продава се плат с вграден дунапрен ,става чудесно както колегаса по горе е показал.
Няма опастност от разлепване в топло време ,та междодругото от кори с изкуствена коже преминахме към платнени кори понеже плата е доста по добър и не се разлепва в топло време .

- _Gec
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 71
- Регистриран на: 17.02.2010
- Местоположение: В. Търново
- Пол: Мъж
- Кара: e36 318is, e30 328is
- Мечтае да кара: разумно
Re: Тапициране на вратите! (НАПРАВИ СИ САМ!)
мхм, добре колега, а от къде сега мога да купя плат с дунапрен за колата.
BMW MMM.... Power
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Re: Тапициране на вратите! (НАПРАВИ СИ САМ!)
_Gec написа:мхм, добре колега, а от къде сега мога да купя плат с дунапрен за колата.
В софия знам от къде ,но в търново вече не мога да ти кажа .
Ако имаш път към софия ,в квартал Панчарево преди самия квартал има хотел Галант мисля се казваше в двора на него има такива платове

- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Тапициране на вратите! (НАПРАВИ СИ САМ!)
Smoocki написа:......
Беше обещал да кажеш тука в темата какво лепило (по -устойчиво ) си ползвал .... ?
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Тапициране на вратите! (НАПРАВИ СИ САМ!)
Smoocki написа:
Аз ползвах същото лепило за интервенциите по колата. Лепилото е гръцко и е подобно на нашето Селт. След тестване и на няколко други лепила установих, че Момент на Хенкел е по-добро, но е по-скъпо и не успях да намеря големи разфасовки.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
Re: Тапициране на вратите! (НАПРАВИ СИ САМ!)
stony1 написа:Smoocki написа:
Аз ползвах същото лепило за интервенциите по колата. Лепилото е гръцко и е подобно на нашето Селт. След тестване и на няколко други лепила установих, че Момент на Хенкел е по-добро, но е по-скъпо и не успях да намеря големи разфасовки.
Аз пък съм разочарован тотално от момент защото на мойта старата кола лепихме кожите с него и един ден от слънцето се разлепиха... от там се ядосах и ги залепих с епоксидна смола която немръдна и в най яката жегаа колата все пак беше черна

Ако неможеш да караш, НЕДЕЙ! Уважавай живота на другите ако не ти пука за твоя.
АЗ КАРАМ СПОРЕД ПРАВИЛНИКА ЗА ДВИЖЕНИЕ. А ВИЕ?
АЗ КАРАМ СПОРЕД ПРАВИЛНИКА ЗА ДВИЖЕНИЕ. А ВИЕ?
- to6o6o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: 23.11.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 coupe M3
- Мечтае да кара: M6
Re: Тапициране на вратите! (НАПРАВИ СИ САМ!)
Евала на колегата Много добре ги направил 

Re: Тапициране на вратите! (НАПРАВИ СИ САМ!)
djsancho написа:ВНИМАНИЕ!!!
ИЗПОЗВАЙТЕ ЛЕПИЛО КОЕТО Е УСТОЙЧИВО НА ПО-ВИСКИ ТЕМПЕРАТУРИ
ЗАЩОТО ПОСЛЕ ЩЕ СТАНЕ КАТО ПРИ МЕН ...
За съжаление и при мен започна да се отлепва плата.
Изкара една година и сега в жегите нещо се отпусна тук-там.
Само на шофьорската врата не е мръднал. Може би защото на нея се старах най-много

Ще приложа снимка по-късно на лепилото което използвах.
- djsancho
-
-
- Мнения: 289
- Регистриран на: 26.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Куките да го спират !!!
- Мечтае да кара: G - Power M5 Hurricane Rs
Re: Тапициране на вратите! (НАПРАВИ СИ САМ!)
Тавана го правих с едно лепило на Момент, поне това ми препоръчаха в железарията. Издържа до 110 градуса


Жената и колата, не си ли въртят г*за - НЕ ГИ ПРИЗНАВАМЕ !!!
Re: Тапициране на вратите! (НАПРАВИ СИ САМ!)
djsancho написа:Тавана го правих с едно лепило на Момент, поне това ми препоръчаха в железарията. Издържа до 110 градуса![]()
да де същото... нали знаеш че нещата не са така както са написани

Ако неможеш да караш, НЕДЕЙ! Уважавай живота на другите ако не ти пука за твоя.
АЗ КАРАМ СПОРЕД ПРАВИЛНИКА ЗА ДВИЖЕНИЕ. А ВИЕ?
АЗ КАРАМ СПОРЕД ПРАВИЛНИКА ЗА ДВИЖЕНИЕ. А ВИЕ?
- djsancho
-
-
- Мнения: 289
- Регистриран на: 26.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Куките да го спират !!!
- Мечтае да кара: G - Power M5 Hurricane Rs
Re: Тапициране на вратите! (НАПРАВИ СИ САМ!)
това което го взимах беше малко скъпичко и дано се докаже като по устойчиво 


Жената и колата, не си ли въртят г*за - НЕ ГИ ПРИЗНАВАМЕ !!!
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Тапициране на вратите! (НАПРАВИ СИ САМ!)
Като заговорихме за лепила ...... , що си мисля , че наистина с епоксидна смола няма да мръдне (както по -горе колегата DJJonny спомена ... ). За кожа съм сигурен , че ще се получи , но за плат се колабая малко .... Ако има колеги , които са опитвали да лепят плат със смола , нека споделят впечатления ....
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Тапициране на вратите! (НАПРАВИ СИ САМ!)
Мето, на пластмасата плата е залепен с нещо като смола, но е прозрачна. Преди години съм виждал такова двукомпонентно лепило. Като изсъхне става прозрачно и много здраво и твърдо.
Ако се лепи със смола, текстила залепва по-добре от кожата, това съм го пробвал, но епоксидната смола не е най-доброто решение. За да се тапицира детайл, като се използва смола вместо лепило е необходим "калъп" за извитите части, особено където има вдлъбнатини, защото смолата не съхне токова бързо като лепилото и е необходимо да се притисне детайла докато смолата се втвърди. Ако някой ще ползва смола е по-добре да е полиестерна. Друг начин, за който се сещам е да се използва вакум, както се правят детайлите от карбон.
Аз също се чудя какво лепило да ползвам за предните две кори, кожата я купих, имам лепило от това на което колегата е дал снимка, но веднъж вече ми се е разлепял детайл направен с това лепило. Ако някой мамери по-добро нещо, което може да се използва, нека да сподели, че другата седмица мисля да се правя на тапицер за пореден път.
Ако се лепи със смола, текстила залепва по-добре от кожата, това съм го пробвал, но епоксидната смола не е най-доброто решение. За да се тапицира детайл, като се използва смола вместо лепило е необходим "калъп" за извитите части, особено където има вдлъбнатини, защото смолата не съхне токова бързо като лепилото и е необходимо да се притисне детайла докато смолата се втвърди. Ако някой ще ползва смола е по-добре да е полиестерна. Друг начин, за който се сещам е да се използва вакум, както се правят детайлите от карбон.
Аз също се чудя какво лепило да ползвам за предните две кори, кожата я купих, имам лепило от това на което колегата е дал снимка, но веднъж вече ми се е разлепял детайл направен с това лепило. Ако някой мамери по-добро нещо, което може да се използва, нека да сподели, че другата седмица мисля да се правя на тапицер за пореден път.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Тапициране на вратите! (НАПРАВИ СИ САМ!)
stony1 написа:.....
За момента при мен няма нужда от претапициране ( и слава богу) , но се замислям , че ако ми се наложи да претапицирам корите , доста ще се затрудня с избора на лепило .... , особено като ви слушам как недоволствате от разните лепила ...

Трябва да се проучи с какво се лепи заводски .... , ще поровя в нета ( и не само ) да видя какво ще излезе ...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани