Съвет за масло на М40
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
50 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
- vanka7a
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: Съвет за масло на М40
jakson написа:Chapai написа:Radoslav318i написа:Сложихме лики моли 10в40 с мобилдена и сега повдигачите чукат само 1 2 секунди при паленето и това е, мерси на всички който ми помогнаха с избора![]()
Хайде още един път да се опитам да помогна. Ти като избираше маслото, това ли ползва:
http://www.olyslager-lubricants.nl/LiquiMoly/Default.aspx?sLang=1
Защото виж какво дава: http://www.olyslager-lubricants.nl/LiquiMoly/Advice.aspx?Lang=ger&type=b8lv4pcsJL0%3d
Някъде да виждаш 10W40? За някои марки коли маслото трябва до покрива необходими спецификаций. Например: ACEA A3/B3/B4,C3 или одобрения: MB 229.31, VW 502 00/ 505 00
Та казваш, маслото което употреби, какво покриваше? Бе ще се научеш,бе.
Колега и аз това разправям ! Ама някои хора си държат на това , че двигателя е стар и си имат свое мнение . Дори това съм го чувал от хора които продават масла ...... Те са имат за разбирачи .
Ако се стигне до там , че с гъсто масло да оплътняваш то нещатата са на зле ... По-добре ремонтирай малкото защото много скоро ще стане яма . Ама то за се появяват теми като : Конверсия от 1.6 или 1.8 на 2.0 и т.н ...
Аз стщо по каталог съм за 5в40, ама като отидох в сервиза (няма да казвам име на момчето, но всеки го хвали..) и ме пита на колко км. е колата и че съм си за 10в40.. Като толкова сте привърженици на частите по каталог, защо си махате катализаторите ? Защо купувате свещи Денсо Иридиум и НГК BKR6EQUP. Защо купувате конусовидни филтри, като колата е с панелен филтър и т.н.. Защо състезателите карат с масла с голяма гъстота, а не по каталог ? Не казвам, че 10в40 е по- добро, защото не е, но не е за кола на 18год. която не си знае километрите и определено има луфтове по всички части на двигателя и не всеки може да отдели 1000лв. за ремонт, като колата не му харчи масло, но просто се е амортизирала и да не ни се иска има луфтове, а при някой ями ! Който има пари за основни ремонти да дава и да си сипва масла, които са за най-новите БМВ-та

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Съвет за масло на М40
Аз да те питам в тая връзка с километрите и гъстотата на маслото...
Да речем че колата ти е на 200000 и си сипал 10в40, айде като стане на 300 ше и сипеш 15в40, а като стане на 700000 какво с грес ли ше я мажеш
Стига сте ги слушали масларите и продавачите
Ако беше така от заводите производители на автомобили щяха да дават предписание на какви километри с какво масло да се кара
И тъй като те не дават такова предписание трябва да се кара с масло предписано за мотора с покритие на всички изисквания и стандарти
То си е написано колко масло разход трябва да дава, качи ли се до определено количество мотора се отваря и се прави.
Едва ли колата ти харчи по 1.5л. на 1000км., че да се замисляш за основен ремонт.
Изобщо по принцип моторите на БМВ са доста издържливи та те на 200/300к км, са си като нови
Проблема е, че тук колите идват на 500/600к км. еле па дизелите
Да речем че колата ти е на 200000 и си сипал 10в40, айде като стане на 300 ше и сипеш 15в40, а като стане на 700000 какво с грес ли ше я мажеш

Стига сте ги слушали масларите и продавачите

Ако беше така от заводите производители на автомобили щяха да дават предписание на какви километри с какво масло да се кара

И тъй като те не дават такова предписание трябва да се кара с масло предписано за мотора с покритие на всички изисквания и стандарти

То си е написано колко масло разход трябва да дава, качи ли се до определено количество мотора се отваря и се прави.
Едва ли колата ти харчи по 1.5л. на 1000км., че да се замисляш за основен ремонт.
Изобщо по принцип моторите на БМВ са доста издържливи та те на 200/300к км, са си като нови

Проблема е, че тук колите идват на 500/600к км. еле па дизелите


- AutoCoil
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 202
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Stara Zagora
- Пол: Мъж
- Кара: 318ti
- Мечтае да кара: 318ti ;)
Re: Съвет за масло на М40
Това с молибденовия дисулфид, който скапвал мотора са точно разкази от
криптата. Искам някой да ми покаже такъв мотор и да ми каже как точно
го скапва.
Относно колегата, който пита за класовете А3/В4 са и освен това си
има и ТЮВ сертификат. C3-клас на 10в40 масло досега не съм срещал.
Към автора, колега нали когато смени маслото не чуваш излишни шумове
от мотора, както с Мобила и си по-доволен? Ако е така защо се притесняваш,
ми не си свиркаш и караш?
Поздрави
криптата. Искам някой да ми покаже такъв мотор и да ми каже как точно
го скапва.
Относно колегата, който пита за класовете А3/В4 са и освен това си
има и ТЮВ сертификат. C3-клас на 10в40 масло досега не съм срещал.
Към автора, колега нали когато смени маслото не чуваш излишни шумове
от мотора, както с Мобила и си по-доволен? Ако е така защо се притесняваш,
ми не си свиркаш и караш?
Поздрави
- vanka7a
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: Съвет за масло на М40
vld написа:Аз да те питам в тая връзка с километрите и гъстотата на маслото...
Да речем че колата ти е на 200000 и си сипал 10в40, айде като стане на 300 ше и сипеш 15в40, а като стане на 700000 какво с грес ли ше я мажеш![]()
Стига сте ги слушали масларите и продавачите![]()
Ако беше така от заводите производители на автомобили щяха да дават предписание на какви километри с какво масло да се кара![]()
И тъй като те не дават такова предписание трябва да се кара с масло предписано за мотора с покритие на всички изисквания и стандарти![]()
То си е написано колко масло разход трябва да дава, качи ли се до определено количество мотора се отваря и се прави.
Едва ли колата ти харчи по 1.5л. на 1000км., че да се замисляш за основен ремонт.
Изобщо по принцип моторите на БМВ са доста издържливи та те на 200/300к км, са си като нови![]()
Проблема е, че тук колите идват на 500/600к км. еле па дизелите
Добре, да погледнем в друга посока. Ако живея в северните части на Русия и там както темп. са -40, -45 градуса какво става ? Маслото се е втвърдило доста, което не ни върши работа.. Ако сипеме 0в40 обаче, тогава вече колата ще работи нормално.. Тук в България темп. не падат под -20, така че може да се кара и дори с 15в40 без да има проблеми.. Но всеки както си прецени

- Radoslav318i
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 395
- Регистриран на: 21.12.2009
- Кара: М50+++
Re: Съвет за масло на М40
AutoCoil написа:Това с молибденовия дисулфид, който скапвал мотора са точно разкази от
криптата. Искам някой да ми покаже такъв мотор и да ми каже как точно
го скапва.
Относно колегата, който пита за класовете А3/В4 са и освен това си
има и ТЮВ сертификат. C3-клас на 10в40 масло досега не съм срещал.
Към автора, колега нали когато смени маслото не чуваш излишни шумове
от мотора, както с Мобила и си по-доволен? Ако е така защо се притесняваш,
ми не си свиркаш и караш?
Поздрави
Прав си колега няма да се вкарвам в излишни филми повече

Поздрави

По принцип не псувам! Майкаму да ебаа , кара ми се ново BMW,. а не втора употреба!
50 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани