АГУ

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 186
Регистриран на: 19.08.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E60 M57TU2D30 235hp
Мечтае да кара: Chevrolet Chevy Impala Coupe

Re: АГУ

Мнение от NikShtain » 11 Дек 2011, 6:46

Казвам,показвам и после наказвам.

Слагах скоро и говоря от първа рака:
1) @u`F`o значи 150 коня е била едно време.Трябва да направиш пълна ревизия на двигателя,за да е отново 150 коня.Това са стари коли поне на 10 години.Не можеш да очакваш да стоят запазени.Износват се частите с времето.
2) @BiTurbo добре но на второто си се объркал:
Обикновена уредба - до -20% мощност
Газов инжекцион - до -10% мощност
3) Разхода се контролира:
Както каза колегата @BiTurbo Обикновена уредба дава повече разход,но и той не е така фрапиращ както го описа.Трябва да гледаш доста в преспектива за да направиш калкулацията.Примерно:
Да ти дава по 1-2 литра
+ зависи колко често караш колата
+ още куп други неща
В най-добрия случай ако караш много ще избиеш разликата между обикновенната и инжекциона за около година и половина.
4) Ето рентабилноста
Цена на 1 л. бензин 23.40 лв
OBG Цена на 1 л. пропан бутан 16.40 лв. (-7.00 лв.)
LPG Цена на 1 л. пропан бутан 14.30 лв. (-9.10 лв.)
Разход на бензин за 100 км пробег (при 90 км/час)

@petarivanov много от давна сме обсъждали старите модели.Нищо лично де но и нитро да сложим на 316-ка повече няма да тръгне.При БМВ-тата интересно защо разхода започва от малките модели смисъл:
316 - върви малко - с уморено висок разход - твърде висок за кола 1,6
318 - върви повече - с уморен разход - типичната градска кола
318ис - възможно най-вървящата от малките серии - с средно висок разход и тя
320 - спъната - с много висок разход - вървенето не оправдава разхода на гориво
Горните класове вече се оправят.

Така малко се отплеснах но като цяло:
Значи мотора може да издържи обикновенна,може да му се сложи и инжекцион
Обикновенната може да ти излезе около 1000лв
Инжекциона х2 х3 и нагоре - модели колкото желаеш.Както и цените се променят в зависимост от името
Вече остава сам да си прецениш.Дали ще я пазиш дали ще я продаваш в бъдеще и така.Ако ще я пазиш дълго слагаш инжекцион ако ли не обикновенна.Разликата е във времето
ИзображениеИзображение

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook