Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Re: Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.
angel_ti написа:LiTtLeRoCk написа:DirtySouth написа:Само неразбрах защо от хубавата ел перка да си спъваме и без това спънатите БМВ-та с Виско ?
Не съм пробвал,но си мисля че няма да се побере перката отпред.
вчера я пробвах тази операция и не става,перката от компакта с м42 не се побира при м52ката
Така си и знаех ама айде.
- angel_ti
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 194
- Регистриран на: 22.01.2009
- Местоположение: pazardjik
- Пол: Мъж
- Кара: e90;320si
- Мечтае да кара: m3 e30
- Детайли за колата: 320si;M-пълен пакет :)
Re: Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.
знае ли някой дали има разлика в компресорите за климатика при м42 и м52 за като се има впредвид,че на м42 е коренно различен компресора от на м43? и как стои въпроса с перката за климатика?

- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Re: Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.
angel_ti написа:знае ли някой дали има разлика в компресорите за климатика при м42 и м52 за като се има впредвид,че на м42 е коренно различен компресора от на м43? и как стои въпроса с перката за климатика?
Перката за климатика мисля,че няма проблем да си ползваш твоята,но за компресорите мисля,че захващането към блока и тръбите към компресора е различно.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.
Неможе да ползва неговата, защото тя е тази дето седи зад радятора, а с шестак за нея няма място.
Взимаш ел.перка от седан шест цилиндров и я слагаш отпред пред кондензатора на климатика, като махаш една греда която седи между двата рога.
А за компресорите, по принцип на М42\43 е еднакъв, стига М42ката да е от по късна година тоест да е с пистов ремък, а не с рапецовидния.
Сравни си номера на компресора в риалоем за да видиш дали е същия като този който имаш.
Но при всички положение ще ти се наложи да смениш една или две тръби и стойката.
Взимаш ел.перка от седан шест цилиндров и я слагаш отпред пред кондензатора на климатика, като махаш една греда която седи между двата рога.
А за компресорите, по принцип на М42\43 е еднакъв, стига М42ката да е от по късна година тоест да е с пистов ремък, а не с рапецовидния.
Сравни си номера на компресора в риалоем за да видиш дали е същия като този който имаш.
Но при всички положение ще ти се наложи да смениш една или две тръби и стойката.

- angel_ti
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 194
- Регистриран на: 22.01.2009
- Местоположение: pazardjik
- Пол: Мъж
- Кара: e90;320si
- Мечтае да кара: m3 e30
- Детайли за колата: 320si;M-пълен пакет :)
Re: Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.
vld написа:Неможе да ползва неговата, защото тя е тази дето седи зад радятора, а с шестак за нея няма място.
Взимаш ел.перка от седан шест цилиндров и я слагаш отпред пред кондензатора на климатика, като махаш една греда която седи между двата рога.
А за компресорите, по принцип на М42\43 е еднакъв, стига М42ката да е от по късна година тоест да е с пистов ремък, а не с рапецовидния.
Сравни си номера на компресора в риалоем за да видиш дали е същия като този който имаш.
Но при всички положение ще ти се наложи да смениш една или две тръби и стойката.
еми разглобявахме и един компакт с м43 и компресора беше по-малък от моя, а моя е с пистовия ремък компакта е 95г.! не съм го сравнявал с на м52 но ми изглежда същия стоиката е разли4на това е ясно и тръбата трябва да се смени! На м42 при компакта си прав колега перката за клима и за охлаждане е една, тя не се побира при шестака и ще си търся перка от 20ка


- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Re: Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.
vld написа:Неможе да ползва неговата, защото тя е тази дето седи зад радятора, а с шестак за нея няма място.
Взимаш ел.перка от седан шест цилиндров и я слагаш отпред пред кондензатора на климатика, като махаш една греда която седи между двата рога.
А за компресорите, по принцип на М42\43 е еднакъв, стига М42ката да е от по късна година тоест да е с пистов ремък, а не с рапецовидния.
Сравни си номера на компресора в риалоем за да видиш дали е същия като този който имаш.
Но при всички положение ще ти се наложи да смениш една или две тръби и стойката.
Какво ше рече кондензатора на климатика
I'm slowly drifting


- angel_ti
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 194
- Регистриран на: 22.01.2009
- Местоположение: pazardjik
- Пол: Мъж
- Кара: e90;320si
- Мечтае да кара: m3 e30
- Детайли за колата: 320si;M-пълен пакет :)
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.
Дам, това дето всички му викат радятор всъщност се казва кондензатор, а това което седи в прасето и охлажда въздуха е изпарител и на него масово му казват радятор.

- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Re: Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.
Кондензатор е "джаджа" в която се натрупват електрични заряди. Представялва система от 2 проводника разположени на малко разстояние един от друг разделени с диелектрик, Най-просто казано ! Така че няма как да се казва така определено е радиатор
Да не отварям нова тема искам да питам 323ката компакт с къв диф излиза заводски ? Като число ?

Да не отварям нова тема искам да питам 323ката компакт с къв диф излиза заводски ? Като число ?
I'm slowly drifting


Re: Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.
DirtySouth написа:Кондензатор е "джаджа" в която се натрупват електрични заряди. ... Така че няма как да се казва така определено е радиатор ...
В електрониката е така ...
При климатика се използва свойството на газовете (в частност фреона) да поглъщат топлина при изпарение (ниско налягане) и да отделят топлина при кондензация (високо налягане).
Климатичната инсталация е затворена система и най грубо се състои от компресор и два радиатора
- кондензатор разположен в двигателния осек зад решетката (кръг с високо налягане) и
- изпарител разположен в купето (кръг с ниско налягане).
Компресора сгъстява фреона в кондензатора при което той повишава налягането си и отделя топлина. След това фреона преминава през изпарителя в купето, при което налягането пада и се поглъща топлина от околната среда (охлажда въздуха в купето)
Подобни са нещата и при хладилника

- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Re: Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.
Интересно ми е какви са английските термини че така супер объркващо като ми кажат кондензатор веднага ми идва на ум съвсем друго нещо 

I'm slowly drifting


- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Re: Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.
Все пак знаете,че се отклонявате от темата.
Re: Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.
Condenser и Evaporator са термините на английски.
Ето и малко опростени обяснения
http://www.familycar.com/classroom/ac1.htm
A ти говориш за Capacitor
Ето и малко опростени обяснения
http://www.familycar.com/classroom/ac1.htm
A ти говориш за Capacitor

Re: Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.
Колеги имате ли схемите на исталациите понеже бях пуснал тема , не ми отговориха а ми казаха да търся в тази тема пък аз явно наистина съм много зле защото не виждам
Ако може да помогнете

- Драгослав
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 636
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46XI / W164
Re: Трансплантация на двигател в компакт от 316 към 320.
Много интересна тема,но на мен ми изникват няколко въпроса.Диференциала сменя ли се?Един приятел кара 320 купе,предият капак му капак е с дължина 117см.,аз карам 318 I седан 97г 115к. ,моят капак е с дължина 112 см.До колкото разбрах това не е проблем,но все пак?? Аз от доста време мисля за 6-така,че нещо 1 и 8 115 к.с. са ми малко вече.А след като си сменил двигателя,ходи ли до кат за да смениш талона?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани