Проект за спирачки при е36. Отново проблем !
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Проект за спирачки при е36. Завършен :)
liloff написа:хм, хм, това с М-ковата помпа изглежда много интересно.
Няма негативни ефекти на нормални спирачки, нали? Търся нещо, което да промени спирачното усещане, че спирането на Е36ицата е ужасно като усещане, винаги трябва да си настъпил доста по-силно, спрямо всички останали коли, които съм карал.
Замислял ли си се и за метален маркуч на съединителя? (да ти вкарам още една муха в главата, така и така ще разглобяваш всичко!)
По принцип като стане време за махането на ПЛАН Б, а и именно стругованите дискове, мислих да те тормозя тебе да ме уредиш с такива като твойте... или да тормозя г-ца Доцинска да тормози тебе




За металния маркуч на съединителя не съм се замислял. Какво имаш предвид ?
Маркуча, който от страничният щутцер на казанчето отива нейде си под сервото ?
Ползата каква е ?
Мене също ми е интересно как ще се държи м помпа със 328цови спирачки




http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
Re: Проект за спирачки при е36. Завършен :)
Aко беше потърсил маркучи от класата на HEL (дори и произведени в БГ) и Goodridge, щеше да забележиш, че продават и отделно маркуч за съединителя. Какъв точно е ефектът, не знам, но при толкова мащабно разглобяване, ако не смениш и маркуча на съединителя, ще е грехота.
От друга страна, ти пак си с обикновени гумени маркучи, били те и "нови" и "къстъм", така че не знам дали има смисъл. Разликата м/у метални маркучи и обикновени гумени, при равни други ословия е огромна.
Аз ще видя кога ще изрина спирачните маркучи при мен и се чудя... така и така ще се човърка... дали да не сменя и помпата.
Има ли нещо за рециклиране в нея или е обикновено почистване? Гумички в помпата, ремонтни комплекти, има ли нещо?
Колкото до дисковете...
С връзки пробваш, интересен подход
Ще те разочаровам обаче, последната поръчка мина преди около месец и скоро нямам намерение да поръчвам, освен ако не си купя една много специална кола, но не очаквам да е толкова скоро
А там логистиката и получаването на колета ми е най-тегавият елемент.
Добрата новина е, че съм виждал абсолютно същият модел на баби англичанки за части, така че изпадат и почти нови.
От друга страна, ти пак си с обикновени гумени маркучи, били те и "нови" и "къстъм", така че не знам дали има смисъл. Разликата м/у метални маркучи и обикновени гумени, при равни други ословия е огромна.
Аз ще видя кога ще изрина спирачните маркучи при мен и се чудя... така и така ще се човърка... дали да не сменя и помпата.
Има ли нещо за рециклиране в нея или е обикновено почистване? Гумички в помпата, ремонтни комплекти, има ли нещо?
Колкото до дисковете...
С връзки пробваш, интересен подход

Ще те разочаровам обаче, последната поръчка мина преди около месец и скоро нямам намерение да поръчвам, освен ако не си купя една много специална кола, но не очаквам да е толкова скоро

А там логистиката и получаването на колета ми е най-тегавият елемент.
Добрата новина е, че съм виждал абсолютно същият модел на баби англичанки за части, така че изпадат и почти нови.
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Проект за спирачки при е36. Завършен :)
Да и аз го бях замислил преди този маркуч за съединителя мисля беше към 35 евра, но така и не можах да го сменя, много го хвалят по-чуждите форуми имало голяма разлика, и за помпа от М3 си мислех, даже май имаше някакв комплект с гумички в нета, но съм забравил вече!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
Re: Проект за спирачки при е36. Завършен :)
Твоята/моята старата спира страхотно. Просто страхотно!
Но аз съм навит да сменя на Компакта пак с Goodridge и този път да сменя и маркуча на съединителя.
Идеята за М3 помпата определено ми хареса, не бях се сетил...
Но аз съм навит да сменя на Компакта пак с Goodridge и този път да сменя и маркуча на съединителя.
Идеята за М3 помпата определено ми хареса, не бях се сетил...
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Проект за спирачки при е36. Завършен :)
Новините от днес са снимков материал по имейла
Утре в 10 трябва да е готова.
Споменаха ми, че имало някакъв проблем с пасването на супортите на задните колела, както и това че новите задни накладки имали твърде много феродо и не влизали
, за това били ползвали старите, които били съвсем леко износени и ги оцениха на "90% оставащ живот"

Нещо интересно - в началото на декември 2012, след като бях пуснал тази тема -
viewtopic.php?f=8&t=318290&start=15
смених предни и задни накладки с текстар, обаче не от лавиатан.
Цените на тези които взех бяха близки до неговите.
За тези почти 8 месеца съм навъртял малко повече от 12 000 км. Ето снимка от днес на предните.
Едните са чисто новите, които взех от лавиатан, които купих преди 2 дена, а другите са "8 месечните".
Верно, че бая прашаха жансите, ма чак пък толкоз


Споменаха ми, че имало някакъв проблем с пасването на супортите на задните колела, както и това че новите задни накладки имали твърде много феродо и не влизали



Нещо интересно - в началото на декември 2012, след като бях пуснал тази тема -
viewtopic.php?f=8&t=318290&start=15
смених предни и задни накладки с текстар, обаче не от лавиатан.
Цените на тези които взех бяха близки до неговите.
За тези почти 8 месеца съм навъртял малко повече от 12 000 км. Ето снимка от днес на предните.
Едните са чисто новите, които взех от лавиатан, които купих преди 2 дена, а другите са "8 месечните".

Верно, че бая прашаха жансите, ма чак пък толкоз




http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Проект за спирачки при е36. Завършен :)
Еми нали тва е идеята, колкото повече се хабят са толкова по-добри. Другото вече е стил на каране.
- EnimEn
- ентусиаст
-
- Мнения: 921
- Регистриран на: 23.06.2007
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: яки шестаци...
Re: Проект за спирачки при е36. Завършен :)
другият вариант е пък да ти яде диска, има по-твърди накладки 
на мен ми е интересно защо смени и спирачната помпа

на мен ми е интересно защо смени и спирачната помпа
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Проект за спирачки при е36. Завършен :)
ogata написа:Днес дойде последният елемент по спирачната система, а именно главен спирачен цилиндър от ///М3.
Помпите на всички е36ци от 316 до 328 + дизелите са еднакви. Тези на s50 и s52 са малко по-различни.
Разликата е единствено в диаметъра на буталата. Обикновенните са на 23.81 мм, а тази е 25.40мм.
ogata написа:M10 написа:С тая помпа няма ли да стане рязка и гадна спирачката като на новите коли?
Като цяло си мисля, че тая помпа освен, че ще направи спирачките някак си по-директни, ами освен това ще намали и "празният ход" на педала на спирачката, при който не се случва нищо ...


http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1865
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Проект за спирачки при е36. Завършен :)
liloff написа:хм, хм, това с М-ковата помпа изглежда много интересно.
Няма негативни ефекти на нормални спирачки, нали? Търся нещо, което да промени спирачното усещане, че спирането на Е36ицата е ужасно като усещане, винаги трябва да си настъпил доста по-силно, спрямо всички останали коли, които съм карал.
Аз си мисля, че всички БМВ-та са така, не само Е36. Всички останали марки, които съм карал (с изключение на Москвич



"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Проект за спирачки при е36. Завършен :)
Колата е готова. Заради М помпата имам синьо на рамото от колана
Колата спира перфектно, обаче голям проблем !
Първите 1-2 км от сервиза всичко ок, после обаче постепенно спирачките почнаха да заклинват без да съм натиснал педала.
Прибрах се едвам до нас на 1ва, на 4к оборота, яко мирише на феродо
Чувството е се едно съм опънал ръчната спирачка и се мъча да тръгвам
Обадих се в сервиза, казаха да я закарам, ма реално не знам тва как ше се случи.
После ше ида да охлабя малко ръчната спирачка, да не е станала някоя беля от там, щото задните апарати и джанти направо не се пипат, но ме е страх, че ако я изкарам тая кола в тва състояние съединителя може да прерита.
Или поне дайте акъл кво да направя, че да се закарам до сервиза без пътна помощ

Колата спира перфектно, обаче голям проблем !
Първите 1-2 км от сервиза всичко ок, после обаче постепенно спирачките почнаха да заклинват без да съм натиснал педала.
Прибрах се едвам до нас на 1ва, на 4к оборота, яко мирише на феродо

Чувството е се едно съм опънал ръчната спирачка и се мъча да тръгвам

Обадих се в сервиза, казаха да я закарам, ма реално не знам тва как ше се случи.

После ше ида да охлабя малко ръчната спирачка, да не е станала някоя беля от там, щото задните апарати и джанти направо не се пипат, но ме е страх, че ако я изкарам тая кола в тва състояние съединителя може да прерита.

Или поне дайте акъл кво да направя, че да се закарам до сервиза без пътна помощ



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Проект за спирачки при е36. Завършен :)
Цилиндрите са сглобени абсюлютно правилно !
Проблема е намерен и отстранен. Драмата беше в ръчната спирачка. Някой се беше престарал и беше барал под маншона на лоста
Ревю относно спирането няма да правя. Просто ще кажа, че който иска сигурни и стабилни спирачки - това е правилната формула.
Предни апарати, напълно ревизирани от 318is-328 с вентилирани дискове, задни апарати от 328 пак обслужени и вентилирани дискове, нови накладки, маркучи и течност.
Който иска по-хард и екстремно спиране, може да заложи на помпа от ///M3 e36.
Наистина размера е важен. По-добре къс и дебел, пред тънък и дълъг... главен спирачен цилиндър
Празният ход на педала на спирачката се съкращава драстично, а ефекта е... пробвайте да спрете с левият крак и ще разберете какъв е ефекта от тази модификация
Надявам се темата да е едно полезно DIY за хората, които са решили да скочат в този филм.
Проблема е намерен и отстранен. Драмата беше в ръчната спирачка. Някой се беше престарал и беше барал под маншона на лоста

Ревю относно спирането няма да правя. Просто ще кажа, че който иска сигурни и стабилни спирачки - това е правилната формула.
Предни апарати, напълно ревизирани от 318is-328 с вентилирани дискове, задни апарати от 328 пак обслужени и вентилирани дискове, нови накладки, маркучи и течност.
Който иска по-хард и екстремно спиране, може да заложи на помпа от ///M3 e36.
Наистина размера е важен. По-добре къс и дебел, пред тънък и дълъг... главен спирачен цилиндър

Празният ход на педала на спирачката се съкращава драстично, а ефекта е... пробвайте да спрете с левият крак и ще разберете какъв е ефекта от тази модификация

Надявам се темата да е едно полезно DIY за хората, които са решили да скочат в този филм.


http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Проект за спирачки при е36. Завършен. Ключ !
Чета и се радвам колега, чак взех да се замислям пак да си взема е36!
Иначе по-темата, точно същия сет бях направил без самата помпа, не ми остана време за нея! Наистина от главния цилиндър от М3 хода леко се променя и става много добре! Карал съм и е36 в дефолт състояние и няма нищо общо със спирането след тези модификацииТи смени ли тези пружинките който са за ръчната, има ремонтни комплекти в Дару и са много евтини! Поздрави и евала за ентисязма!
Иначе по-темата, точно същия сет бях направил без самата помпа, не ми остана време за нея! Наистина от главния цилиндър от М3 хода леко се променя и става много добре! Карал съм и е36 в дефолт състояние и няма нищо общо със спирането след тези модификацииТи смени ли тези пружинките който са за ръчната, има ремонтни комплекти в Дару и са много евтини! Поздрави и евала за ентисязма!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
Re: Проект за спирачки при е36. Завършен. Ключ !
Изкара късмет
Супер, че се е оправило.
сега отпусни жилата от ръчната докато станат леко хлабави и 2те, нещо като жилото на газта и отиди при тея пичове да ти настроят ръчната от задните апарати като хората.
Ръчната не се настройва от гайките под маншона.

сега отпусни жилата от ръчната докато станат леко хлабави и 2те, нещо като жилото на газта и отиди при тея пичове да ти настроят ръчната от задните апарати като хората.
Ръчната не се настройва от гайките под маншона.
Re: Проект за спирачки при е36. Завършен. Ключ !
liloff написа:Изкара късметСупер, че се е оправило.
сега отпусни жилата от ръчната докато станат леко хлабави и 2те, нещо като жилото на газта и отиди при тея пичове да ти настроят ръчната от задните апарати като хората.
Ръчната не се настройва от гайките под маншона.
Аз не бих отишъл повторно

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани