Какво ме дразни в е36?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- betona
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 338
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 320 96g.
Дразни ме че няма разходомер на таблото като Е39 например и че е трудно направата на по хубава музика - малки колони и то само 4бр. - трябва доста рязане и добавки
- dobo-is
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 315
- Регистриран на: 6.03.2007
- Местоположение: Димитровград
- Пол: Мъж
- Кара: остъклена тераса
- Мечтае да кара: open wheeler
D3BEP написа:Отговорът на всичките ти въпроси е : новата С класа. Например.
![]()
![]()
![]()
Алтернативен сегмент, конкурентна марка, същия двигател, по - мощен, харчи по - малко, абсолютно безшумен![]()
![]()
Знам. Не е коректно да ги сравнявам. Кола на 12 години със вчера излязла разработка.
При все това такова предимство е характерно за мерцедесите.
Много залагат на "безшумността" в купето и двигателя. И днешните, и по - старите.
Също и на разхода - поддържат може би най - ниския разход и емисии в сегментите си, а при това не отстъпват видимо по мощност. Аве ато цяло 13 на сто не е правилен разход за сегмента и мотор 1,8, пък бил и той с климатроник.
Имат и други хубави неща. Е, и БМВ си има своите предимства. Много повече привличат вниманието, по - адаптирани са към високите скорости, докато Мерца повече гони возията. Моята определено много си я харесах и затова си я купих
Но ако ме питаш: бих ли изневерил на марката с Мерц, ще ти кажа: възможно е. Засега обаче много си обичам БМВ-то. И харесвам много марката. И отново казвам, че проблемите ми са лигавни, а не нещо сериозно засега.
Особено старата С класа изобщо не харчи,па за 190 ката направо го диша бензина



- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
D3BEP написа:Аве ато цяло 13 на сто не е правилен разход за сегмента и мотор 1,8, пък бил и той с климатроник.
Е, да, ама примерно мойта не харчи 13.... никога не се е случвало при това.... но да не изпадаме отново в темата за разхода

Иначе сравнявай новата С-дка с новата 3-ка... примерно




- Valentin_Peev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 740
- Регистриран на: 3.04.2007
- Пол: Мъж
че нямам шпер и станаха много масови
А па ме кефи тва, че ми блокира стрелката на разходомера и вече не ми отвлича вниманието
А па ме кефи тва, че ми блокира стрелката на разходомера и вече не ми отвлича вниманието

- zodiak
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 69
- Регистриран на: 13.08.2007
- Местоположение: Шопландия
- Кара: e36/e39
- Мечтае да кара: през просото
Конструктивно най-много ме дразни тъпото разположение на пепелника. В седана не знам дали е под подлакътника ама в мойто купе е точно там. Това е едното.
Второто е че има работещ разходомер. Кво си ми беше убаво на рендето газ газ, не въри ама арчи и не се притеснявам, а ся като ме удари скръндзата и карам купенцето кат някоя баба.
Второто е че има работещ разходомер. Кво си ми беше убаво на рендето газ газ, не въри ама арчи и не се притеснявам, а ся като ме удари скръндзата и карам купенцето кат някоя баба.
Чрез светло пиво, към светло бъдеще
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
D3BEP написа:Отговорът на всичките ти въпроси е : новата С класа. Например.
![]()
![]()
![]()
Алтернативен сегмент, конкурентна марка, същия двигател, по - мощен, харчи по - малко, абсолютно безшумен![]()
![]()
Знам. Не е коректно да ги сравнявам. Кола на 12 години със вчера излязла разработка.
При все това такова предимство е характерно за мерцедесите.
Много залагат на "безшумността" в купето и двигателя. И днешните, и по - старите.
Също и на разхода - поддържат може би най - ниския разход и емисии в сегментите си, а при това не отстъпват видимо по мощност. Аве ато цяло 13 на сто не е правилен разход за сегмента и мотор 1,8, пък бил и той с климатроник.
Имат и други хубави неща. Е, и БМВ си има своите предимства. Много повече привличат вниманието, по - адаптирани са към високите скорости, докато Мерца повече гони возията. Моята определено много си я харесах и затова си я купих
Но ако ме питаш: бих ли изневерил на марката с Мерц, ще ти кажа: възможно е. Засега обаче много си обичам БМВ-то. И харесвам много марката. И отново казвам, че проблемите ми са лигавни, а не нещо сериозно засега.
К'во викаш... визия




zodiak написа:Конструктивно най-много ме дразни тъпото разположение на пепелника. В седана не знам дали е под подлакътника ама в мойто купе е точно там. Това е едното.
Второто е че има работещ разходомер. Кво си ми беше убаво на рендето газ газ, не въри ама арчи и не се притеснявам, а ся като ме удари скръндзата и карам купенцето кат някоя баба.
Хммм... При мен е пред подлакътника... Странно...
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- bace_martu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1035
- Регистриран на: 8.12.2006
- Местоположение: Mladost Мнения: 1111
- Кара: колело
turbo написа:D3BEP написа:Отговорът на всичките ти въпроси е : новата С класа. Например.
![]()
![]()
![]()
Алтернативен сегмент, конкурентна марка, същия двигател, по - мощен, харчи по - малко, абсолютно безшумен![]()
![]()
Знам. Не е коректно да ги сравнявам. Кола на 12 години със вчера излязла разработка.
При все това такова предимство е характерно за мерцедесите.
Много залагат на "безшумността" в купето и двигателя. И днешните, и по - старите.
Също и на разхода - поддържат може би най - ниския разход и емисии в сегментите си, а при това не отстъпват видимо по мощност. Аве ато цяло 13 на сто не е правилен разход за сегмента и мотор 1,8, пък бил и той с климатроник.
Имат и други хубави неща. Е, и БМВ си има своите предимства. Много повече привличат вниманието, по - адаптирани са към високите скорости, докато Мерца повече гони возията. Моята определено много си я харесах и затова си я купих
Но ако ме питаш: бих ли изневерил на марката с Мерц, ще ти кажа: възможно е. Засега обаче много си обичам БМВ-то. И харесвам много марката. И отново казвам, че проблемите ми са лигавни, а не нещо сериозно засега.
К'во викаш... визия![]()
при 190-ката или при очиларката на старата Е-класа (дето е световно призната за грозна)?
Колега, ти не си за Е36 - ти не си за БМВ изобщо...
Whatever...
zodiak написа:Конструктивно най-много ме дразни тъпото разположение на пепелника. В седана не знам дали е под подлакътника ама в мойто купе е точно там. Това е едното.
Второто е че има работещ разходомер. Кво си ми беше убаво на рендето газ газ, не въри ама арчи и не се притеснявам, а ся като ме удари скръндзата и карам купенцето кат някоя баба.
Хммм... При мен е пред подлакътника... Странно...
бих казал само едно на колегата че това че мерцедес са икономични коли е направо порнография и най-голямата смешка който някой може да каже . Карал съм C180 и градско по 12 - никога , бях се засилил миналата година да си взимам CLK200 Компресор ма колегата като ми каза че по книжка разхода го давали 14 на сто градско а той 98ма година и не можел да го свали под 14-14.5 е това за 2ка двигател ако е нормален разход здраве му кажи . А относно колегата D3BEP - бате ти си за LADA форума !

- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
D3BEP написа:И да, за съжаление по технически характеристики Мерцедес харчи по - малко. Не във всички модификации и двигатели, но в повечето.
Аз и по-горе те питах, ма не ми отговори (даде тъп пример за новата С класа, което беше безсмислено общо взето) - дай примери да си защитиш тезата, а не просто да говориш... мерцедес, лада или квото и да е там - защити си думите, които говориш, а не ми обяснявай кой колко заслепен бил и т.н... пък и да дразниш излишно (и за момента безпочвено!) кучето и после да му обясняваш що така е раздразнено - логика безгранична...
- zodiak
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 69
- Регистриран на: 13.08.2007
- Местоположение: Шопландия
- Кара: e36/e39
- Мечтае да кара: през просото
turbo написа:Хммм... При мен е пред подлакътника... Странно...
Ако имаш предвид няма и 10-те см разлика да знаеш че не ги броя. Просто за да тръснеш в него, а не около него трябва да погледнеш надолу и да си махнеш ръката от подлакътника. Или аз още не съм му намерил цаката.
П.П. Една баба за малко да плати за тази грешка в дизайна или в meatware-а

Чрез светло пиво, към светло бъдеще
- Wolf4
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 456
- Регистриран на: 23.02.2007
- Местоположение: Еindhoven
- Пол: Мъж
- Кара: e36 325i
- Мечтае да кара: M-ка, кво друго?
Какво не ми харесва в моята? Ами като вземете под внимание факта, че личната ми кола е 318i от далечната 1993г...за огромна моя радост ме дразни само недостатъчната мощност на двигателя. Всичко останало за което в момента се сещам: Външен вид, интериор, спирачки, надеждност, возия, разход и особено управляемост - харесвам безапелационно! Колко са колите на тези години, километри и клас в които ти е приятно да караш със скорост около и над 180км/ч? Май не се сещам за много, а вие? А колко от конкурентите на BMW, биха могли да се похвалят с модели от същата година с такава степен на сигурност при челен и страничен удар? Въобще не отварям и дума за това как адекватни модели от същата година на производство, от други марки изглеждат отвън и отвътре... Като цяло, скромното ми мнение е, че колата е много добра и общото и излъчване зарежда и удовлетворява собственика и. Нито за миг не съм съжалил за избора си, нещо повече планирам и сериозна промяна като следваща стъпка
.

Are you M enough...?!
- bace_martu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1035
- Регистриран на: 8.12.2006
- Местоположение: Mladost Мнения: 1111
- Кара: колело
D3BEP написа:Хаха.
Говоря ви за Мерцедес, а вие ме пращате във форума на ЛАДА?
И нещо лошо ли казах по отношение на марката, или казах нещо невярно, което ме дразни? Лично мен?
Нали уж темата е затова, за какво ви е тогава, като не искате да го чувате?
Не. По скоро не можете да включите, че има и други мнения, освен вашето.
Аз не съм във форума, защото съм луд и непоколебим фен на марката бмв. Всъщност и не знаете кой и какъв съм.
Нито пък съм от тея тикви, дето си мислят, че като се качат на БМВ и стават големи рейсъри, гонкаджии и бързаци и гледат да го демонстрират по светофарите.
Във форума съм, защото имам БМВ и ми е приятно да си лафим. Пък ако вие, двамата колеги отгоре, търсите само мозъци, болни на тема БМВ за комуникация, може би е време да потърсите личния си лекар.
С190 малко не е правилното сравнение с 318 96 година? Или аз греша? Почвате същия тип сравнения.
И да, за съжаление по технически характеристики Мерцедес харчи по - малко. Не във всички модификации и двигатели, но в повечето. Оттам в по - голямата степен идва и по - малката емисия на вредни азове. Не мого по - малко, всъщност е сравнително пренебрежима разликата, просто го дадох за пример.
Не мисля да давам повече отговори по тая тема. Просто не мисля да я превръщам във втората "Сенатор ...... " тема. Единствено ако някой поред ме предизвика с тиквенишкия си отговор по мой адрес. Опитайте малко да запазите културата. Сигурно е трудно, ако единствената цел в живота ти и единственото, което виждаш е кола, но.... Опитайте.
А ти всъщност като си фен на маркаа и харесваш колата си , нещо хубаво каза ли за нея освен че я сравняваш с модели след 2000ната година което е смешно и някъде и някой в темата видял ли си да е писано за бегачки и светофарни гонки за мен ти си за Лада форума защото нищо съществено не казваш по никой въпрос а само празни приказки и за мен твоето место не е тук защото 99% от хората във форума за зепленени от една идея . Идеята БМВ което Ни събира всяка година по пистите и всеки ден по форума за да си споделяме проблемите и изживяванията с любимата марка , а не да я плюем . Това е мое лично мнение , няма нищо лично понеже не те познавам както и ти мен но поведението и думитети са обидни за повечето хора тук

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани